35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo meiden

k*t al dat negatief testen (om het maar ff plat te zeggen)!
    Ik praat ook mee bij het smep topic en daar is het deze maand echt goed raak...
    NU HIER NOG!

SanRob in between holidays tjee je hebt werkpaarden en luxepaarden zeg! ;)
    Nog efkes en dan zal je wel je echo hebben of niet?

Ik ga ff op bed voor de wedstrijd begint. Ben werkelijk bekkie af... beetje druk geweest op het werk deze week (maar wel leuk druk gelukkig)

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

Hier ben ik vanuit Belgieland, onze fietsers zijn vandaag beland in Tongeren en morgen huiswaarts .
    benblij dat het zo goed als achter de rug is. pffffffffffffffffffff

M'n zwangerschapsbroeken beginnen zelf al te knellen en ventje zegt dat ik seriues dikker ben geworden :oops: Dit terwijl ik zo goed als niets gesnoept heb en amper gegeten want het eten was niet echt m'n gesting in duitsland

Ik hoor jullie later, doei ;)

3. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik ga lekker op bed de film 'De paardenfluisteraar' liggen kijken, terwijl man en dochter beneden voetbal kijken :)

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Mieden zet ze op Holland, hier zal het voetbal zijn,
    als het spannend is!

@Giegel amuseer je met de supermooie film, hij is goed hoor!

@Zico, ach het gaat er wel weer af na de bevalling, mijn buikje is echt rond vanvoor, ben nu ongeveer 7 kilo bij ben ongeveer zover als jij!

5. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    NOD

03-06 Diaantje (2, 4 en 8 dagen overtijd getest, negatief :cry: )
    14-06 Shiela
    17-06 4Xmamma
    15-06 Diana
    26-06 Ellenk
    27-07 Sandra1967
    03-07 Anna
    11-07 Benthe

AFSPRAKEN

20-06 Inez gyn
    20-06 Moby 20-weken echo
    20-06 Diaantje echo (mits de :evil: :evil: :evil: nog niet zijn doorgebroken)
    24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken
    26-06 Anja 20-weken Echo
    27-06 Lola VK (16.50 uur)
    27-06 SanRob VK + echo
    02-07 Inez gyn
    04-07 Kaat verloskundige
    14-07 Inez gyn
    17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur)
    Begin augustus: Diaantje start IVF
    01-09 Diaantje 1e echo IVF

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob

Hier nog even snel een berichtje van mij..... Gisteren zijn de :evil: :evil: bij mij gearriveerd. Tsja, één les gekregen; ik ga dus echt niet meer voor de NOD testen. Omdat ik een gecontroleerde cyclus heb wordt ik toch wel rond mijn NOD ongesteld en mijn lichaam kan ik door de Pregnyl toch niet vertrouwen... :( Ik ga proberen me de volgende keer niet gek te laten maken!

Sjee wat jammer zeg... Nog geen roze gesignaleerd! Ik ga onderuit zakken op de bank en voetbal kijken. Strakjes zal ik al jullie geklep :) wel lezen!

Gr. Benthe

6. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    @Benthe: oh wat jammer, meid. Maar aan de andere kant is ongi toch beter dan onzekerheid. Nu kan je voor de volgende ronde gaan. Vol hoop, vol vertrouwen.

@SanRob: wat fijn, zeg, tussen twee vakanties even thuis zijn. Veel plezier in Spanje, hopelijk na terugkomst passen jou nieuwe broekjes nog wel. Anders weer lekker winkelen.

@Giegel: wanneer ga je weer testje doen? Toch niet eerder dan over dag of drie?

@Shiela: jij ben morgen aan de beurt. Of ga je morgen niet testen. Ik ben na jou en ga niet testen voordat jij heb getest. Even volgoorde aanhouden.

7. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @Ritje; Het boek heb ik een paar keer gelezen en di vond ik erg goed!
    Daarom wil ik nu de film ook zien, al hoor je vaak dat een verfilming tegenvalt als je het boek kent.

@4xmamma; Ik ga pas woensdag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Aan het eind van de week moet ik ook voor controle naar het ziekenhuis en wil ik zeker weten of ik zwanger ben of niet (denk het laatste). Hoef niet naar een gyn, maar een andere arts omdat ik kortgeleden ben geopereerd.

8. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Giegel, zullen we dan samen testen? hopelijk word het dan TWEE KEER POSI.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Oh Inez, prachtige echofoto's en mooie buik!

Mooi is dat hè Anja, de eerste keer dat je beseft dat je je baby voelt.

Nino, wij hebben een tijd alle ochtendherhalingen van bevallingsprogramma's op SBS6 opgenomen en 's avonds gekeken, heerlijk! Nu zijn we beland in herhalingen van herhalingen dus kijken we niet meer.

Ah Giegel, wat onzettend balen dat je negatief hebt getest :cry:

Lola, wat ontzettend jammer dat jullie niet meer konden omboeken naar de gunstige vluchten op Eindhoven. Zeker een goede les, maar wel een harde.

Hey SanRob, fijn je hier weer even te zien en te lezen dat alles goed met je gaat.
    Wat een verwennerij, even hier snel langskomen tussen 2 vakanties door ;)

4xmamma, sterkte met de laatste wachtdagen!

Benthe meis, dikke knuf!

10. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    DEAL!
    We gaan samen testen woensdag als ik geen duivels ben tegengekomen :)

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, dikke knuf meid. Had het zo anders voor je gehoopt.

Giegel, ook de film is de moeite waard. Althans, vond ikzelf dan. Heb hem al vaak gezien.

Natas, thanks.

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Wat zijn WE goed he.
    Het was 2-1, en ik dacht "ik loop weg, dan scoren WE wel", ik ga de keuken in, en jaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor daar gebeurde het Lachen
    Mooi moment, paar minuten voor het eind, als 1 stem het Wilhelmus. Nog een mooi moment, Wesley Sneijder met zijn jochie.

In de pauze hebben we nog gedaan alsof we een vrijdagde13e-EK-ei hadden :oops: :oops:

Kaat heeft hier nog niet gemeld dat ze weer in het ziekenhuis ligt he? Dit keer een kamer alleen, en ze verveelt zich, dus ze kan wel wat pb'tjes gebruiken.
    Paar daagjes Kaat, weer effe bijtanken meid, cyberknuffel vanuit hier.

13. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    He bah, heb ik gemist, KAAT WEER in het ziekenhuis?

14. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Heb foto van mn buikje in mn album gezet. En dan wel te bedenken dat ik dus liposuctie heb gehad en dus een platte buik had.En slank.hahaha, nou voel me nu al een olifant.

15. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @Sanrob

Mooi buikje toch..... zal ik je wat vertellen....
    Hij word nog dikker.......oepssssssssss

@Kaat

Ik wens je heel veel beterschap... nu heb je de tijd om ff bij te tanken....sterkte

groetjes Anja

16. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Inez; De film was inderdaad de moeite waard en even mooi als het boek! Dat moment dat Grace weer op haar paard gaat zitten is echt mooi om te zien.

@ Kaat; Balen joh dat je er weer ligt, maar nu kan je wel even flink aansterken en laat je maar even verwennen!
    Sterkte en denk eraan dat het voor een goed doel is!

Groetjes,
    Giegel

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge, ietwat vroeg tijdstip, maar moet naar een paardenkeuring.
    We zijn er nog niet, maar er zit denk ik een WK-ei aan te komen. (Persona, rechts moet dikker worden dan links) http://www.mijnalbum.nl/Foto-XQX7KSGE.jpg
    Fijne dag!

18. kaat11

kaat11 Niet meer actief

He Molly, toch geen DD ei! Dus na je paardenkeuring dan toch maar aan de klus! Niet teveel drinken bij DD, want ik ga ervan uit dat het gewoon raak is deze maand.

Hier gaat het redelijk. heb gisteren heel gezellig in mijn eentje naar voetbal gekeken. In de rookersruimte was nog wel plek, maar dat vind ik zóóó vies. In mijn eentje de tent afgebroken (om eerlijk te zijn, ben halverwege in slaap gevallen en werd weer wakker bij de nabeschouwing. Daar gaat het allemaal niet om: we hebben gewonnen.

Ik ben dus weer een paar daagjes onder de pannen in het ziekenhuis. Voel me niet direct beter hier, maar ga het toch even volhouden tot maandag ( er is afgesproken dat het tot maandag is namelijk).

dames, ik lees jullie berichten straks ff terug, eerst ff bijkomen van het slapen,
    fijne dag,
    Kaat

19. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Molly , ik mag toch hopen dat je een EK ei bedoeld, anders ben je weer een paar jaar verder! (ja, ik ben erg scherp vanmorgen)

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Kaat, he bah, weer in het ziekenhuis. Sterk maar goed aan en inderdaad, probeer het uit te houden tot maandag. Beterschap meid!

Share This Page