kijk, dat gaat hier de goede kant op. de 1 na de ander roze. wat een geweldig begin van het nieuwe jaar! RozeWolkje, gefeliciteerd! en nu moet de rest - inclusief mezelf natuurlijk- ook snel volgen Bebek, verlies de moed nog niet! wat anderen ook al zeggen, dit zegt nog niets.
Lieve meiden, Voor de zwangere dames: super supergefeliciteerd! Inmiddels ben ik weer begonnen met spuiten en moet volgende week vrijdag terug om de status te bekijken en de tweede IUI te plannen... De moed begint me zo langzamerhand echt in de schoenen te zakken. Heel eerlijk, ik wil zo graag blij zijn voor de meiden waar het bij lukt maar het wordt steeds moeilijker... Ik ga me een beetje terugtrekken van dit forum... Heb een serieuze dip, vooral ingegeven door een rottige periode op mijn werk, het mislukken van de IUI en het langzaam omhoog kruipende proces van wanhoop... Ik doe echt mijn best om geen zure tante te worden maar op dit moment zit ik even helelmaal niet goed in mijn vel. Als ik weer een beetje mijn draai heb gevonden kom ik me weer melden... Gr. Benthe
Dag 2. Wederom met blosjes op de wangen (hoort er zeker bij?) deed ik een thuistest. Ik wilde gister die dubbeltesten van Clearblue hebben, want daar kwam de mijne van gister ook vandaan. Daar was er nog maar één van dus die heb ik bewaard voor zaterdag...voor mijn moeder. Ze hadden alleen nog Etos eigen merk. Daar had ik wederom een tweede, vaag streepje mee. Het is vandaag ook nog maar nét mijn NOD (of woensdag?) anyway. Ik vind het jammer, omdat dit een heel ander streepje is dan met de Clearblue test. Je ziet um wel...maar minder duidelijk dan die van CB. Dus nu durf ik nog steeds niet heel blij te zijn. Nu heb ik dus alleen nog van die Etos testen..dus de komende dagen zal ik nog druk aan de pies zijn elke ochtend..om te zien of het streepje dan ook dikker wordt. Maar goed...men zegt hier altijd streep = streep. En daar houd ik me dan maar een beetje aan vast. En aan de gedachte dat zo'n eigen merk test van Etos wellicht wat minder gevoelig is dan die van de Clearblue. Foto's in de volgende links: http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6506.jpg http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6519.jpg http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6526.jpg ..PFFFFF....nog een paar dagen in de zenuwen zitten. Of niet? Wat vinden julie?
Hellen, de een zal vinden dat je jezelf gek maakt met veel te testen en de ander zal zeggen, doen wat goed voelt. En wie ben ik om te zeggen dat je niet meer moet testen. Zelf kon ik het m'n laatste zwangerschap ook maar amper bevatten dat ik zwanger was en heb toen erg veel getest, tot aan m'n eerste echo. (die ik gelukkig al had met 6 weken 4 dagen). Ik zag toen een mooie hartslag en mocht tot 12 weken om de week terugkomen voor een nieuwe echo ivm miskraamverleden en dat gaf mij voldoende rust. Als je vaak test, zorg dan wel dat het steeds onder dezelfde omstandigheden is. Een test kan anders uitvallen als je meer of minder hebt gedronken dan anders.
Hellen dikke of dunne streep:JE BENT ECHT ZWANGER! geloof het nu maar,en probeer een beetje te genieten. Benthe kop op meid,we hebben hier allemaal wel al een serieuse dip gehad.zoek een beetje troost. wij helpen je er wel door. en niet opgeven hoor.wij zijn het sterke geslacht! tussen dit en een paar maanden ben je net als ons aan twijfelen alshet wel een streep is ,op jou test. En nog even later schrijf je misschien wel hoe misselijk je wel bent.(dan zal ik zeggen ,weet je nog...) Ik wil je geen valse hoop geven he,maar hoop doet leven.en als je ergens in gelooft,komt het wel dikke knuffel aan ieder die het een beetje moeilijk heeft.
Inez bedankt,deze zender kunnen we hier in Belgie ook ontvangen.En nu maar hopen dat er nog afleveringen bijkomen.
he benthe ken jullie vehaal en je weet, hier staat veel mensen achter je en we zullen je steunen tot je zwanger bent, ook voor jullie is dit geluk zeker weggelegd
ik hoop de te krijgen binnen enkele dagen, man heeft staal binnengebracht en zo weten we dat ook binnenkort of er nog zwemmers zijn. Ik nijp hem nu wel een beetje
BENTHE: doe wat goed voor je voelt en ik hoop dat je snel weer vol positoeve energie ertegen aan kunt. Ik hoop dat we je snel weer regelmatig mogen begroetne omdat de IUI goed is gegaan. KNUF. HELEN: en toch blijf ik erbij, streep=streep. Dusssss......
Lieve Benthe, Ik kan het me zo goed voorstellen Natuurlijk gun je het een ander heus wel. Waarom zou je het een ander misgunnen, maar je gunt het jezelf ook zo ontzettend. En hoewel ik momenteel niets te klagen heb, vind ik het ook weer overweldigend hoe er in korte tijd weer snel zoveel nieuwe dames bij komen en in no time zwanger zijn. En hopeloos zorgeloos zwanger zijn zonder tegenslagen! Echt dat gun ik iedereen van harte! Ik wens niemand die diepste onzekerheid en angst of het ooit wel goed komt en hoe dan verder. Maar zeker de dames die al zo lang bezig zijn en tegenslag na tegenslag te verwerken hebben gekregen, DIE GUN IK HET ZO VAN HARTE! In onze omgeving zijn er ook weer 2 stellen bezig met ICSI en IVF. Beide stellen hebben een miskraam gehad vorig jaar. Waarvan 1 stel van een wonderbaarlijk goed verlopen ICSI. Ik leef zo met ze mee... maar ik kan niets doen om hen te helpen. En tegelijkertijd voelt het soms letterlijk alsof mijn buik in de weg zit. Natuurlijk zal niemand jaoers kunnen zijn op ons, ook wij hebben ons portie ellende gekend. Maar ondertussen geniet ik nu wel dubbel zoveel van ons wonder. Ik vind het nog steeds knap dat je zo positief bent (ook al voel je je soms wanhopig) en hoop dat je binnenkort weer even langs komt om ons een knalgoeie test te laten zien en een mooie echo van een kloppend hartje Voor jullie liggen er best nog veel kansen open! Zorg goed voor jezelf en elkaar
anna het begint serieus in te korten he Benthe kom op he meis, je moed niet laten zakken, moeilijk gaat ook. Dat heb ik ook meegemaakt
Hellen, Je kunt doortesten voor je eigen gevoel, maar echt je test lijkt vaag, maar is errug positief. Ik heb voor deze zwangerschap 4 dagen voor NOD een testje gedaan om me rustig te krijgen, 's middags, opeens kon ik me niet meer bedriegen. Daar zag IK ALLEEN een heeeeeel vaag streepje. Daarna ook heus nog meer getest in de vage periode voor en rond NOD. Echt, jouw etos test is de felste test die bij mijn serie testen zat, daarna was ik echt wel overtuigd. De volgende test was weken later van moeders voor moeders, die spatte er echt vanaf. Maar jij wist precies dat je een eisprong kreeg ondanks de slechte berichten en nu weet je ook dat je zwanger bent. Alleen je kunt het zelf nog niet geloven. Gelukkig zijn de 36 weken die je nog resten lang genoeg om daaraan te werken en te wennen. Veel plezier met het vertellen straks aan je moeder, bedenk maar een leuke manier! Over alle gespannen vrouwen voor NOD, als ik ooit weer zwanger zou willen raken, dan hoop ik echt dat ik dat zomaar spontaan wordt, (wel door te klussen hoor) zonder nog maar aan testen te denken. Die spanning en onzekerheid... het kan je echt slopen. ALLEMAAL STERKTE ERMEE EN VOORAL SUCCES!
Hellen, mooie positieve tests, toch? Snap je zenuwen wel, maar het ziet er toch wel erg "waar" uit meid, geniet ervan, en waarom niet, vertel het je moeder of liefste vriendin vast? Je hoeft al die spanning niet alleen (en met je lief) te dragen, toch? Benthe, zet m op meid, met het spuiten. Niet wanhopen, echt, doe gewoon rustig aan wat je moet doen, je doet je best ervoor, de natuur moet de rest doen. Er zit vast boven in de lucht een kleintje naar beneden te speuren waar je bent en wanneer ie mag komen
Benthe, ik begrijp wel dat je een beetje afstand van het forum wilt nemen, maar ik hoop dat je dan wel iemand hebt waar je je hart kunt luchten, want van in je eentje zitten kniezen word je echt niet beter. je bent nu druk bezig om het roze ook jouw kant op te laten komen. jouw kans komt ook, dus ga nu nog niet wanhopen, dat doet er ook geen goed aan. ik wens je heel veel sterkte, en ik hoop dat je af en toe toch nog even komt aanwippen hier. knuf Hellen, ik zeg het toch maar; probeer jezelf niet gek te maken. je bent zwanger! en niemand en geen enkele test kan nu zeggen of het goed gaat. geniet van het moment en de tijd leert de rest. zico, wat een droppie! wachtende dames, de spanning zal nu zo onderhand te snijden zijn bij jullie dus voor jullie nog maar eens [-o< kom maar op met dat roze!
Ik was niet gerust over mijn test van vanochtend in combinatie met de iets gedaalde temp. Dus ik heb toch nog een kruidvat test en een CB test gedaan. Gewoon, net, midden op de dag na ettelijke kopjes thee. En ja..ik mag het nu echt gaan geloven. Ik ben ZWANGER! Pff...voor hen die het leuk vinden nog even de 2 meest recente tests: http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6543.jpg en mijn overzicht van de afgelopen 2 dagen: http://img.photobucket.com/albums/v716/Hydrangeaonline/DSCF6547.jpg Zoals je kunt zien, is eigenlijk alleen de Etos test echt vaag. Die van vanmiddag kwamen ook razendsnel op..en dat op mijn NOD. Ik ga nu eens puzzelen op een baby-banner...want die van Fertilityfriend mag nu wel weg Ik zal jullie niet meer lastigvallen met tetst hoor..ik geloof het nu onderhand zelf ook wel een beetje Ik ga het zaterdag aan mijn ouders vertellen. Mijn moeder viert dan haar verjaardag ( ze was gister, de dag dat ik het ontdekte echt jarig) en ik kan me geen leuker kado voor ze bedenken!
Hellen, ze zijn prachtig! ik hoop dat ik binnenkort ook zulke mooie van mezelf mag zien. val ons gerust lastig hoor! wij zien dat hier graag. hoe meer hoe beter.