35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ELLEN: het is hier nog rustig hoor. Tzit nog lekker warm.

Kan geloof weer ietsie beter lopen vandaag. maarja ben er net uit, dsu is nog even afwachten.

ROZEWOLKJE: zoals al gezegd het blijft spannend de eerste weken. Maar lekker meelevend is die verloskundige niet, dan laat ze je toch wat eerder komen als je vriend er dan bij kan zijn. Kun je inderdaad niet naar een andere praktijk?

BEBEK: mmmm ik blijf toch nog even duimen.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het lijkt er op dat de duivels bij mij doorzetten... :( Howel het nog steeds geen echte ongi is! Ik heb heel stiekem toch nog de hoop dat het misschien oud bloed is wat mijn lichaan nu aan het verwijderen is, maar ik denk dat ik alleen mezelf voor de gek hou...
    Liesben, ik duim voor je!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Balen meid! Hoe lang zijn jullie nu bezig?

4. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Vanochtend helemaal geen last gehad ook geen 'bruin verlies'. Lang gesprek met mijn moeder gehad en huisarts gebeld. Morgen kan ik even bellen op het telefonisch spreekuur. Nu wel weer menstruatiekrampjes maar niet zo erg. Kan in de loop van de dag wel weer meer worden, maar ik ben vrij vandaag dus ga lekker beetje internetten en in huis rommelen; even de zinnen verzetten.

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben in april gestopt met de mirena, maar toen hebben we eigenlijk tot aan oktober niet echt gericht geklust...dus ik ben officieel nog niet zo lang bezig! Ik december hebben we ook ei overgeslagen, dus eigenlijk pas 3 maanden als je het goed beschouwd, dus ik mag niet klagen, heb geen recht van spreken! Maar ja, ik denk dan; waarom is het niet zomaar spontaan gebeurd in al die maanden....

Het zet trouwens nog steeds niet echt door, maar verloor net wel wat stukjes bruin weefsel, dus het zal wel komen denk ik! Hoe is het bij jou?

6. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Pffffff.... gisteren wist ik het nog wel zo zeker! Afstand van dit forum zou rust brengen... Ahum, niet dus! Ik kan het toch niet laten... ;)

Inmiddels ben ik alweer een heel end over mijn dip heen! De vervelende situatie op mijn werk is er nog steeds en dat heeft meer impact dan me lief is... Switchen van baas valt me niet mee! Het valt me zwaar om 'mijn' dames achter te laten (ben leidinggevende van een secretariaat). En vooral omdat het niet mijn keuze is.

Dit klinkt vast cryptisch maar ik zal het even toelichten. Mijn huidige manager gaat weg en er is intern een opvolger gevonden. Deze neemt zijn secretaresse mee, waardoor er voor mij een andere oplossing moest worden gezocht. En ik baal er enorm van dat het allemaal boven mijn hoofd beslist is. Het was een geval van slikken of stikken... :rolleyes:

Aan de andere kant leidt dat wel weer lekker af van de IUI's. Vrijdag weer FM meting laten doen en dan kan bepaald worden wanneer de IUI gaat plaatsvinden. Ik zet braaf mijn spuiten en wacht verder zo rustig mogelijk af!

Gr. Benthe

7. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    @ Benthe, bah dat kun je er nu ook ff niet bij hebben. Kan me voorstellen dat je het dan even niet meer ziet zitten. Dan lijkt het ineens of alles tegenzit.

Ik heb een maand geleden mijn paard verloren (acute maagscheuring). Hij was nog maar 6 jaar en hartstikke gezond en mijn dierbaarste bezit en zo ineens is hij er niet meer. Ik ben er nog steeds kapot van! Nu ik zwanger ben geeft dat wat afleiding maar ook een hoop onzekerheid. Moet ik nu wel aan een ander paard beginnen want straks met een kind, heb ik er dan nog wel tijd voor maar ja ik wil ook graag weer kunnen rijden en ik verveel me nu enorm want een eigen paard is iets wat heeeeel veel tijd kost en nu heb ik ineens zoveel tijd over...

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Liesben, nog 1 dag! Hoe voel je je nu? Ik ga keihard voor je duimen voor roze!
    Mex

9. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    BEBEK: ik was ook zwanger 10 maanden na stoppen met de pil, waarvan 3 maand geen ei benut, en 3 maand ECHT erop geklust. Dus dat je die andere maanden niet roze bent geworden zegt niks.

BENTHE: fyn dat je dip weer een deel voorbij is. Positief blijven denken is moeilijk maar wel bevordelijk. Sterkte.

10. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Heb er weern optie gastouder bij. Eentje die bij mij aan huis wil komen. Lijkt me ook errug prettig.Geen gesjouw smorgens vroeg, kan on skindje lekker blijven liggen. Ze komt vrijdag babbelen. Er is alleen 1 maar.... ze kan maar 2 vd 3 dgn.Ga maares ff goed brainstormen wat ik dan met die andere dag evt kan doen.Misschien dan toch ouderschapsverlof; dat is mn zus voor me aan het uitzoeken, wat je evt vd belasting terug kan krijgen.lastig lastig.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wil je niet bang maken maar heb ook mirena gehad en hopelijk heb ik ze snel terug.
    Het duurde een 1/2 voor cyclus bij mij pas inorde was :oops:

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zico, we zijn erg nieuwsgierig of kerjeus ja. Maar we houden nog even geduld. Ik denk dat we echt alletwee wel prachtig zullen vinden.

Benthe,
    Wat een naar gebeuren op je werk. Maar ga lekker door met je prikjes voor het goede doel. Hopelijk zonder je te errg op te winden.

Sandra,
    klinkt ook wel OK die laatste gastouder. Vind je die dames via een bureau?

Heb ik trouwens nog niet verteld.
    Dit weekend ben ik 's nachts met mijn suffe kop van de trap gevallen. Ik dacht dat ik al beneden was en zette vanaf de 4e of 5e tree een stap naar voren.
    Knalde 'gelukkig' handen en knieen met een grote smak.
    Schrok vooral voor mijn buik. Had ook wel een beetje buikpijn, maar dat ging ook wel snel weer weg. Denk dat de banden een opdonder hadden gekregen van het opvangen.
    Als souvenier heb ik een flink blauwe knie.
    Ging trouwens onderweg naar het toilet, ondertussen door de klap en kindje op de blaas al half in mijn broek gep*st

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier nog steeds geen bloed. Ik wacht verder af.
    Er is trouwens kans dat ik komende dagen niet online ben, want thuis is pc gecrashed (ws virus :( ) dus misschien moeten jullie even geduld hebben wat betreft update :) (Ben nu op werk)

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ANNNA je moet het best eens laten nakijken na die val.

15. veronika

veronika Niet meer actief

Hee Anna, pas je wel op met vallen? Oei, auwie...

Wat grappig, wel een leuke naam voor een meisje, maar je denkt dat het een jongetje wordt :) Hoe weet je dat, van die 188 keer?

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Annna: Je buik heeft geen tik gehad en je hebt ook geen negatieve bloedfactor?
    Bij één van beide en zeker als je beide hebt, zou ik wel even contact opnemen met de huisarts of verloskundige.

17. veronika

veronika Niet meer actief

He Gieg, wat weet jij toch lekker veel van die dingen :D Fijn hoor.

SanRob, voel je al iets? Hihi ben wel weer nieuwsgierig naar de volgende forum beeb :rolleyes: Heb je al een buddy voor een snel bericht hier? Lijkt me overigens lastig dilemma zo'n gastouder zeg? En die derde dag toch naar een opvang? Zodat het kindje ook een dag met andere kindjes om zich heen heeft?

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh wat goed dat je aan die nagatieve bloedfactor denkt. Die heb ik wel. Maar toevallig moest ik gisteren bij de VK bloed aftappen om op antistoffen te testen. Dus dat wordt mooi op tijd meegenomen.
    Ik ben eigenlijk ook vergeten het te melden vd val aan de V.

Veronika,
    Er is een site waar ze informatie geven hierover. Of de naam de afgelopen 12 maanden gegeven is of niet.
    Voor wie interesse heeft: www.babynamen.nl

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga mijn banner aanpassen.... :'(

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    In dat geval zou ik het toch voor de zekerheid even melden bij de VK.
    Hoe snel je antistoffen aanmaakt na een tikje die schade aan zou hebben gericht weet ik niet, maar als de VK er vanaf weet kan zij de bloeduitslagen misschien beter beoordelen.

Deel Deze Pagina