35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    O liesben, ik begin goede hoop voor je te krijgen! Vanwege geborrel in de buik, ik heb dat om mij heen zo vaak gehoord! Maar.... iedereen is anders, dus zal het ook bij iedereen anders gaan.
    Maar, succes! Knap dat je het volhoudt!

2. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Liesben, ooh wat spannend! zou het dan eindelijk raak zijn binnen jullie ploegje -bebek,mexicang e.a.- ?

Hellen, denk nu niet meteen het ergste. anderen zeggen het ook al, de binnenboel is nu zo goed doorbloed, er hoeft maar dàt te gebeuren en het bloedt. zolang het bloedverlies niet toeneemt en je geen krampen krijgt is er niets aan de hand.

SanRob, sterkte. doe lekker rustig aan.

3. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo meiden, hier nog niet ongi :( :confused:

Ik wacht nog effe af :oops:

Liesben gaan we samen testen maandag? als ik nog niet ongi ben.

Ik zal voor jou duimen dat je zwanger bent en ik dat ik niet zwanger ben.
    Is dit een goede afspraak?

4. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik kom met goed nieuws, ben net ongesteld geworden , netjes op tijd dus.
    Maar we hebben ons lesje wel geleerd, maandag zoiezo bellen voor spiraal te laten plaatsen 1 van de dagen.

Dus ik ga een nieuwe banner aanmaken.....

Sommigen zien de :evil: niet graag komen maar hier spring ik een gat in de lucht

Maar liesben , ik blijf voor je duimen

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pfffff
    Ik word inmiddels gek!
    Maar goed, nog steeds niet ongesteld...
    Wel beginnen mijn borsten meer pijn te doen, heb ik steken in de lies (auw!) en vanmorgen dus ineens geborrel" . Verder pies ik me een ongeluk, kleine beetjes. En heb ik (bij vlagen vrij veel) dun slijm.

Maar ik durf (nog) niet te hopen en dus ook niet te testen. Ik wacht nog minimaal 1 dag af. Dan zit ik over mijn langste cyclus...
    Sorry meiden ;)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, ik duim voor je! Het zou leuk zijn als er inderdaad iemand van ons cluppie op een wolkje mag gaan zitten! Ik duim voor je!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Yihaaaa!

(weer eens wat anders, iemand feliciteren met zijn menstruatie ;) )

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dankje lieverd. Ik ga voor jou duimen volgende maand! (En misschien voor mezelf ook wel weer)

9. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Liesben : Jee wat maak jij het spannend! Nog steeds DUIMDUIM (zijn inmiddels blauw!)
    @Zico : Zo wat zal jij opgelucht zijn! Achteraf zal je er om kunnen lachen maar tot de :evil: komen zit je echt wel in spanning!

Jippie, vandaag hebben we de gordijnen en het verduisterende plisse luxaflex uitgezocht! Is over 3 weken klaar. En weer wat spulletjes als creme/olie en een pak luiers...tja dat moet je ook alvast hebben toch? Ik moet nu nog een badje etc...Maar ik was na deze winkeltocht en boodschappen niet meer te vervoeren. Oef mijn buik werd hard en die liesspieren en schaambot deden zo zeer! Daarna lekker op de bank een half uurtje geslapen....
    Doei

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    ooowwww....spannennnndddd!
    Zou inderdaad zo leuk zijn, iemand van het 'cluppie' op de roze wolk!
    Go Girl!

11. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Ellenk, ik zie dat wij gelijk oplopen :)
    dat betekent dat we binnenkort aan de klus mogen. je mannetje moet er nu toch zeker wel aan geloven hè!? :)

Liesben, het wordt nu wel nagelbijten zeg! ik hoop het zo voor je! :thumup: [-o< :thumup:

zico, gefeliciteerd! dat is weer een zorg minder! :)

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vind het zelf ook wel spannend worden!
    Tot gisteren was ik overtuigd gewoon ongesteld te worden, en nu...?
    Ik weet het niet meer. Ik durf niet te hopen. En soms denk ik: "stel je niet aan, je word ongesteld", maar soms denk ik: "ik ben zwanger!!!!.
    Maar goed, ik moet gewoon even geduld hebben. Ik zit vandaag op 31 dagen, net als twee maanden terug. En toen werd ik ook ongesteld.
    en ik wil niet weer tegen een negatieve test aankijken.
    Mijn lief vind me heeeeeeel verstandig dat ik nog 1-2 dagen wil wachten met testen, alhoewel hij volgens mij ook niet kan wachten ;)

13. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Benthe meid, ik duim zo gigantisch hard voor je!
    Ik zit trouwens ook minder lekker op m'n werk. Een gedwongen verhuizing naar een andere afdeling, op een secretariaat met een hork van een manager. Bah!

Jeetje Anna, dat was even schrikken van je val :confused:
    En wat naar dat je je beebje minder voelde. Ik hoop maar dat alles goed is gegaan met de ctg.

Nino, ik vind de combinatie werken, moederen en forummen ook wat lastig geworden. Door de weeks meestal te weinig tijd om er even rustig voor te gaan zitten, of 's avonds te moe als ik nog een uurtje kan bankhangen voor we gaan slapen.

Lieve Inez, van harte gefelicititeerd met je verjaardag!
    Hoe voelt dat nu, die 4? ;)

SanRob, wat ontzettend vervelend dat je vriend zo slecht in z'n vel steekt. Hij zou je juist moeten steunen, nu en straks. Sterkte!

Bebek, wat ontzettend jammer van deze ronde.

Hellen, ook ik begrijp je angst. Zeker de 2de keer heb ik die eerste weken op de toppen van m'n zenuwen gelopen. Probeer maar veel afleiding te zoeken, je kunt er toch niets aan doen.

Lekker geshopt Coto!

Liesben, wat ontzettend spannend........ ik duim!

Nou, dat waren even wat reacties na van een week bijlezen. Te veel om er diep op in te gaan.
    Ik heb verder niet veel te melden. Heb extra gewerkt deze week, dus druk. Vandaag zijn we een kinderstoel wezen kopen. In de winkel Danqiue erin gezet en dat was een heel raar gezicht, dat meissie ineens zo echt zitten in een stoel.

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, ik wil je niet teveel hoop geven hoor, maar het klinkt allemaal wel erg veelbelovend. Steken in je lies, klinkt als bandenpijn. Oh wat hoop ik voor je dat het niet je lijf is dat wel een erg beroerde grap met je uithaalt.

Natas, het voelt goed bij de club van 4 hoor! En wat leuk, Danique in een kinderstoel. Wij hebben hier een TripTrap staan die we nu nog voor Alyssa gebruiken. Maar zodra Yelina eraan toe is, zal hij weer worden omgetoverd tot een stoel waar zij goed in kan zitten.

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Liesben, als ik jou verhaal lees, dan begin ik ook een veelbelovend gevoel te krijgen hoor! Mede ook door die temp, al weet ik niet hoe die nu is.
    En borrelen, steken.... [-o<
    Op naar maandag!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Inez, wij hebben ook de TrippTrapp gekocht :)
    Ze hadden alleen het babysetje niet op voorraad, dat duurt nog een weekje.

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Die TripTrap is een ontzettend fijne stoel. Die kan in principe mee tot ze tiener zijn. Op KDV's wordt hij ook gebruikt. In ieder geval bij die van ons.

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Owww wat houden enkelen het hier spannend! Ik hoop en duim met jullie mee.!

Hier is weer wat rust weergekeerd. Ik heb gelezen dat toch vrij veel vrouwen last hebben van een beetje bloedverlies na het vrijen. Dus ik heb besloten het aan te pakken zoals in het amerikaanse rechtssysteem: ik ben zwanger totdat het tegendeel wordt beweerd...en ik vind dat ik een héél sterke zaak heb ;)

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Nou Hellen je doet het goed hoor je wint die zaak zeker.

En allle meiden die op het wachtbankje zitten in spanning ben ik wel of ben ik niet?Heel veel suc6

Enne Liesben Petje af hoor wat een geduld zeg pffffffff dat je zolang kan wachten met testen, knap hoor.

Nou ik wacht ook met jullie mee.

Hoewel ik niet denk dat het kan we hebben niet echt goed geklust.1keer maar omdat we allemaal zo ziek zijn geweest.

En ik heb een ontsteking in de longen en heb er medicatie antobiotica en prednison.
    Volgens de atrs kon het wel zolang er geen positieve zwangerschapstest is, daarna niet meer.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier nog geen bloed.
    Wel vannacht een zeurend, doffe menstruatiepijn. Ik dacht vanmorgen echt bloed te gaan zien, maar nee. Nog wel die irritante pijn in mijn liezen, en wat (lichte) menstruatie-achtige pijn. En mijn buik is enorm opgezet.
    Pffffffffff.
    Ben gelukkig op mijn werk en heb dus genoeg afleiding!

Share This Page