35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Liesben, spannend!
    Mocht het zo zijn dan denk ik dat onze overeenkomsten ophouden,want mijn temp is enorm gekelderd.... Nu al! woensdag is pas mijn nod!
    Succes :D!

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    liesben, geen bloed geeft moed he ;)
    He testers de duimen draaien voor jullie ;)

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Heel spannend Liesben!

Mama2x, beterschap.
    En ik duim ook voor jou.... je hebt maar 1 goede keer nodig hè ;)

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LI|ESBEN: klinkt nog steeds goed.DUIM DUIM>

HELEN:ik had ook redelijk wat bloedverlies na het vrijen hoor. Is er gewoon een adertje gesprongen.
    En dat kan de volgende dag ook nog doorsijpelen.

Ik ben er dus nog, haha.

5. veronika

veronika Niet meer actief

Hai SanRob, spannend dat wachten he..... Het kans best nog even duren natuurlijk, vreemd lijkt me dat, soort stilte voor de storm, er komt iets maar je weet niet wannneer! Succes met wachten hoor, hoeveel boeken heb je al gelezen? ;)

Goh het is hier weer spannend zie ik. Mijn ei komt er weer bijna aan zag ik net, moet wel een beetje opletten deze maand vind ik, dat ik het niet weer min of meer mis tijdens het verbouwen...

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, je weet ons wel in spanning te houden zeg! Hou ons op de hoogte, ik duim heel hard voor je!

SanRob, ook bij jou wordt het nu spannend! Ben zo benieuwd naar je beebje!

Hier nog steeds last van de teleurstelling, maar heb met vriendlief een heel schema gemaakt wanneer ie deze week aan de klus moet, want wil ei echt niet weer met 1 of 2 dagen mislopen, zoals deze ronde! Dus vol goede moed verder naar de volgende klusronde!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou, ik hou de spanning er nog langer in denk ik.
    Ik heb net getest, maar die was echt negatief.
    Nu heb ik wel veel (lees: vaak) geplast vandaag. Dus misschien probeer ik het morgenochtend nog een keer.

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb hetzelfde gehad en bij mij zeiden ze ook dat het geen kwaad kon voor een positieve test of rond de eisprong. Deze kuur was ook rond de eisprong afgelopen.
    De pufjes die ik heb moet ik stoppen zodra ik een posi test heb, maar moet ik zolang blijven gebruiken.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Je houdt het echt heel spannend ja! Maar als je 3 dagen overtijd bent, maakt het toch niet uit of je veel geplast hebt, dan zou dat hormoon toch al goed genoeg zichtbaar moeten zijn? Ow meisje, ik hoop zo voor je dat je positief test morgen, ik gun het je zo!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk ook dat je gelijk hebt. Maar ja, je hoort wel eens van mensen die pas bij 1 week overtijd positief testen.
    Maar ik vind dit niks hoor, ik wil of positief testen, of gewoon ongesteld worden.
    Ik hou in mijn achterhoofd dat vandaag "dag 32" is, dus als ik weer een cyclus van 31 dagen zou hebben zoals twee maanden terug, dan is vandaag mijn NOD.

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Jee liesben... dat had ik nou echt niet verwacht!!
    Ik had echt het idee dat die test eruit zou gaan knallen.
    Het is niet alleen voor ons spannend, maar voor jou helemaal!
    Hoe voelde jij je na die test?
    Afhankelijk van hoe mijn temp morgen is doe ik maandag of dinsdag een test. De andere dagen moet ik werken,vandaar misschien 1 dag voor nod.

X mex

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, hier wordt je echt gek van he! Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Maarre, ik ga voor de optie positieve test, die vind ik leuker dan ongi!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoe ik me voel? Hmmm, k*t. Ik had inmiddels zo gehoopt dat de test er vanaf zou knallen. Maar ja ,dat was niet zo. Dus wat kan ik anders doen dan afwachten?
    Inmiddels staat toch het huilen me nader dan het lachen, en heb ik ook weer vreselijk het gevoel ongesteld te gaan worden. Maar ja, dat had ik vannacht ook....

14. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Sterkte meiden... met het wachten...

We blijven duimen

Hier gaat het goed met de voeding en met de ruimte tussen de voedingen.
    Savonds krijgt Jaron tussen 22 en 23 uur zijn laatste fles met een beetje pap erin en komt tussen 5 en 7 uur weer.
    Elke dag is het weer anders met slapen de ene dag haze slaapjes en de andere netjes 3 tot 4 uur er tussen.

groetjes Anja :)

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O, wat herkenbaar! Ik snap dat het huilen je nader staat dan het lachen, zo logisch ook. Ruim 29 dagen voel je niks, bewust, en dan ben je overtijd en krijg je van alles te voelen en dan....een witte test....
    Weet je, ik had vanmorgen toen ik zag dat mijn temp lager was ook een k*tgevoel en heb later op de ochtend enorm staan huilen, het moest er even uit.
    Ik had nooit verwacht dat dit mij zo bezig zou houden. Altijd samen met z'n 2tjes, ineens is die wens daar en dan...ja, dan wil ik ook meteen!

bebek, we blijven gaan voor roze hoor, alledrie!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mexicang, ik sluit me er helemaal bij aan: we gaan alledrie helemaal roze knallen, heel gauw! Afspraak staat!

Herken ook het gevoel van, eerst alleen maar lekker met zn tweetjes en dan ineens is die wens daar en die wordt echt met de dag sterker en dan kun je haast niet wachten tot het zover is! Ik was van de week, nadat ik ongi was geworden, met mn lief in de ikea en alsof het was afgesproken: ik zag alleen maar allemaal zwangere vrouwen, grr! Ik voelde me zo zielig toen! Daarom ben ik zo blij met jullie hier: ik kan alles delen en niemand die beter begrijpt wat je voelt als al mn vriendinnetjes hier!

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Liesben , ik ken er meerdere die na 1 week pas positief teste.

Blijf voor je duimen ;)

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ...ondanks dat vanmorgen mijn temp lager was,nog 3 dagen tot NOD, heb ik net op de wc bruin bloed ontdekt.... Veel eerder dan verwacht :(, mijn NOD was woensdag...
    En zo ga ik van 31 naar 30, naar 29 en nu 28.
    Op naar de volgende ronde...

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dorie meid, had het je zo gegund.
    Hou wel in het oog of het maar 1 dag is, had bij Sterre haar zwangerschap een dag beetje bloedverlies, was innestelingsbloed volgens gyn

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Thnx zico :D! Ik hoop op beter, morgen als het niet doorzet gooi ik er maar een testje tegenaan. Ik vind het zo vroeg...

Deel Deze Pagina