35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    En het is bruin he

Had ik ook

Wil je geen valse hoop geven maar blijf toch doorduimen ;)

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Je geeft geen valse hoop hoor ;)... blijven hopen is goed!
    Het is inderdaad bruin, als het ongi wordt, volgt dit bij mij altijd heel snel na het spotten van bruin bloed.
    Maar de echte duivels mogen wegblijven!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Shit meis, ik had mijn fingers crossed voor je! Maar het hoeft nog niets te betekenen he, kan ook gewoon innestelingsbloed zijn, of overtollige troep die je lichaam kwijt moet! Ik blijf nog even doorduimen voor je! Ik had het overigens ook, zo'n wisselende cyclus! Was steeds heel precies met 26 dagen en toen werd het ineens 28 en toen 30 en nu was het weer 26... Lekker handig om zo je ei aan te houden...NOT!

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Inderdaad...NOT! Mijne was ook altijd behoorlijk regelmatig, maar op het moment dat we voor een kindje wilden gaan is het nog geen ronde hetzelfde geweest.
    Nog even afwachten en anders toch maar weer vol goede moed ervoor gaan!
    Mijn man is echt heel stil nu, vond het niet leuk toen ik hem vertelde van de spotting...

5. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MEXICAN/LIESBEN: ik blijf duimen voor jullie.

Vandaag echt megamoe.
    Morgen samen met Robert naar 2 gastouders.1 ben ik zelf al geweest en ander belde vanavond op,dus daar gaan we ook langs.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

He bah! Nu maar hopen dat het niet doorzet en het iets anders betekend!

Ik heb inmiddels echt het idee ongesteld te moeten worden: buikpijn, hoofdpijn en lage rugpijn. Maar ook nog die pijn en steken in mijn lies. En nog steeds geen bloed. Weet echt niet wat te denken en doen. Twijfel zelfs of ik morgen wel ga testen. Voel me even ellendig en ga maar vroeg onder de wol met een kruikje. Ben twee dagen vrij, dus kan even "bijkomen".

7. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LIESEBEN: ja hier wordt je gek van. zou ook nog even niet testen, denk ik. en afwachten, hoe moeilijk ook. ik had ook vreselijke menstruatiepijn toen ik wel zwanger bleek, dus dat zegt niks. Opgeblazen buik. Maargoed.......geen bloed geeft nog altijd moed.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

dankje!
    Ik heb gewoon geen zin meer in een negatieve test, daar word ik zo depressief van.
    Ik weet wel: ik ben pas 4 maanden "bezig", en dat stelt niets voor. Maar ik had nu echt inmiddels zo goede hoop vanwege alle symptomen: toenemende pijn in de borsten, steken in de lies, en most of all geen menstruatie.
    En ik weet dat menstruatiepijn erbij kan horen, maar ja...ik kan die negatieve test niet uit mijn hoofd zetten. Dus ik ga er vooralsnog van uit dat mijn lijf een grapje uithaalt. Alhoewel ik er nog niet om kan lachen.
    Maar goed, ik neem een diepe zucht en ga weer op de wachtbank zitten.
    Met een kruik, dat wel. En ik berg die zwangerschapstesten nog maar even op.
    (Ik heb trouwens die testen vh KV, 2 voor 5 euro, die zouden toch goed moeten zijn?)

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik zou morgen ook testen,maar ik denk dat ik maar even afwacht hoe ik wakker word en hoe de nacht loopt.
    Ergens hoop ik dat het wat anders is, maar ik moet ook wel realistisch blijven,ik ken mezelf en mijn lijf best goed.
    Ik kan ook wel tegen jou zeggen aankijken,maar jij weet wat je voelt en je voelt je niet voor niets ellendig...
    En wat anderen ook zeggen, ik blijf me niet prettig voelen hoor, hoe lief het ook is!
    Mochten de :evil: wel doorbreken bij mij, dan ben ik 'blij' dat het straks of morgen is, ik ben ma/di vrij, ik moet er niet aan denken om ze te spotten op mijn werk, waar het halve bedrijf zwanger is...:(

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Liesben...nu ik dit zo lees, moet ik aan onze eerste ronde denken.... ik had alles wat jij omschrijft.... borsten pijn,misselijk tot en met, steken, moe, duizelig.... maar de test bleef wit.... 7 dagen later kwamen de devils... Achteraf waarschijnlijk heel vroeg mis..... Niet om je nog ellendiger te laten voelen,maar zou dit kunnen?

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tuurlijk kan dat. En ik ga me daar niet ellendiger door voelen hoor. Soms werkt de natuur nu eenmaal zo.

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Oef...gelukkig ;)
    weet je, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, of roze, of rood...maar niet deze twijfel!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik hoop het ook. Maar die testen blijven denk ik nog even weg hier. Of ik moet me echt niet kunnen bedwingen...Ik ga eens leuke dingen doen komende dagen en mijn gedachten verzetten.

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Goede instelling Liesben! Je hebt vrij, dus hopelijk kun je je zinnen wat verzetten! Ik vind zowieso dat je het al heel knap hebt volgehouden!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, he verdorie, ik had echt roze bij jou verwacht. Maar ik blijf nog wel even flink voor je doorduimen hoor! Geen bloed geeft moed!

Mexicang. Ook voor jou blijf ik nog even doorduimen en doorhopen hoor!

SanRob, succes morgen met de gesprekken met de gastouders!

Hellen, goede instelling meid! Het bewijs dat je zwanger bent is er, het bewijs dat je het niet meer bent is er niet, dus ....

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh..het gaat niet echt fijn met sommige dames hier. Ik blijf voor jullie duimen hoor!

Nu alles is verteld aan ouders en zo...wordt het weer een stukje "echter". Helaas krijg ik, naast de normale kwaaltjes, erg last van mijn prikkelbare darm klachten. En dat is niet mals..zeker nu ik er geen medicatie voor kan nemen. Dus ik heb veen darmkrampen en nu ook diarree. Het schijnt na de eerste 12-16 weken weer weg te gaan..maar da's nog best lang te gaan dan :s. Ik hoop, dat het niet zo erg blijft.

17. veronika

veronika Niet meer actief

He meiden, ik moet zowaar enkele pagina's teruglezen, zo druk is het hier! Logisch, jullie zitten in de zenuwen, sterkte ermee!

Hai Anja! Leuk dat je even je neus laat zien!

Hellen, dat is niet fijn met die darm. Wel een teken dat er wat gebeurt in je lijf...

18. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    hè gedver, wat een onzekere toestanden hier allemaal :(
    ik had ook gedacht dat Liesben knalroze zou zijn!
    nou, ik blijf nog even doorduimen hoor voor jullie allemaal :thumup: :thumup:
    er moet nu eindelijk echt eens roze komen!

trouwens Liesben, ik gebruik ook die Kruidvattesten, ik had er 2 dagen voor NOD positief mee. dus gevoelig zijn ze wel.

19. @Inez: Ik lees dat je jarig bent geweest. Alsnog van harte gefeliciteerd!

@Natas & Inez: Hier ook Tripp Trapps... :D

@SanRob: Ik hoop dat het jullie lukt om nog voor de bevalling de lucht te klaren. Sterkte met de allerlaatste loodjes!

Er zijn hier een paar meiden die de spaning goed opvoeren! Ook hier wordt geduimd...

Hier gaat alles zijn gangetje. Emma drinkt haar flesjes weer braaf leeg en beide meisjes zijn wat verkouden. Weer eens wat meegenomen van het kdv... :(

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Goedemorgen meiden.
    Vandaag is rood.... :evil:
    :(
    Op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina