Ach meissie! Je had het wel verwacht, maar toch... Ik denk echt dat ik je vandaag ga vergezellen. Menstruatieklachten worden sterker, temp vanmorgen 36.7...
....leuk is anders, maar dan hoop ik voor je dat het snel doorzet! En... lopen we weer gelijk op, leuke overeenkomst X mex
Dat hadden we toch afgesproken? Ik heb vannacht wel heerlijk geslapen, bijna 11 uur.....erg he? Ik was kapot gisteren.
Heh meiden..ik hoopte op goed nieuws Dit was niet afgesproken! Ik duim voor de nieuwe ronde Mexicang en Liesben...geen bloed geeft moed..toch? Ik testte vorige week positief, terwijl ik dacht dat ik ongi ging worden, omdat mijn temperatuur wat was gedaald.... Hier ga ik het meer merken dat ik zwanger ben. Ik voel me vanochtend alsof ik een marathon heb gelopen (compleet met biberbenen en al), ik kan niet meer ontkennen dat ik toch best misselijk wakker wordt en mijn prikkelbare darm maakt overuren Ja..ik voel me best wel erg zwanger ... En nu heb ik vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ik hoop, dat het lijf dan even kalm aan doet. Duimen jullie?
...wat was gedaald ja, maar een halve graad? Nee, ik geloof er voor deze ronde niet meer in. Helaas. Gaan we gewoon met jou meegenieten Hellen
daar kan ik me iets bij voorstellen! je had en gewerkt en er komt toch wat spanning bij kijken, testen, wel of niet ongi.... Hopelijk heb je goed bijgetankt? Nog leuke plannen vandaag, of toch lekker thuis? Ik blijf lekker thuis, misschien straks nog even de stad in. Ik zou vandaag de stad in om een test te kopen,maar dat is niet meer nodig. Ik ga ovutesten bestellen...
daarom dacht ik gisteren even "het kan nog wel!", omdat ik dat van jou wist! Maar vanmorgen was het 36,5, weer 0,3 gezakt, dus nee, ik ga uit van een volgende ronde.
Misschien doe ik wel niets vandaag...Beetje boodschappen, beetje puinruimen. En morgen denk ik met mijn moeder even de stad in. Ovutesten...hmmm. Ik wil het nog even volhouden zonder, omdat ik volgens mij aardig mijn ei kan spotten zonder.
Heerlijk, even de stad in! Ik ga ook regelmatig met mijn moeder, meestal iedere vakantie een dagje. we wonen niet dicht bij elkaar,ik in de stad, mijn ouders in een uithoek. Even zomaar bij elkaar langs kan niet. Ha, ja, die ovutesten... ik denk er soms aan om het deze ronde zonder die dingen te gaan doen. Ze zijn er om je ei te spotten, dan te klussen en 'meer' kans te maken. Eh.... ze hebben nog niet geholpen hoor! Ik zal zo eerst eens even kijken hoeveel ik er eigenlijk nog heb, misschien is het niet nodig. Ik ga even onder de douche, zit nog altijd lekker lui in mijn badjas, maar wil toch echt even in huis gaan rommelen.
Mijn lief en ik zijn vorig jaar verhuisd, terug naar mijn geboortedorp. Mijn moeder woont hemelsbreed tweehonderd meter verderop. Ze vind het heerlijk dat ik in de buurt woon. Mijn broer woont ook hier in het dorp met vrouw en kind. Zeker nu mijn moeder weduwe is (mijn vader overleed vier jaar geleden) hadden we haar geen groter geluk kunnen geven. Zij weet ook van onze kinderwens, evenals broer en schoonzus. Dus ik kan ook bij hen af en toe even stoom afblazen. p.s. ik kom net onder de douche vandaan, was ook nog erg lui
Heerlijk om zo dichtbij elkaar te wonen! Dan heb je echt wat aan elkaar he? Mijn schoonouders wonen wel om de hoek,maar daar stort ik mijn hart niet uit, hun kijk op het leven is heel anders. Verdriet mag je niet uiten, mijn mening lijkt niet belangrijk en praten....? wat is dat? Ziek zijn, dat hoort niet, dat is een teken van zwakheid. Gelukkig heeft mijn man een hele andere kijk gekregen, hij ging al vroeg uit huis en durft nu dan wel zijn mening te geven bij zijn ouders. Zij weten ook niet van de kinderwens, mijn ouders ook niet. Omdat de duivels niet erg willen doorbreken heb ik toch maar even de heel ver weg gestopte test gepakt.... Witter dan wit kan niet, dus... op naar een volgende kans, die ik met beide handen aan ga pakken!
Oef, jammer dat je je niet kan bedwingen soms he? Ik voel me daarna vaak nog ellendiger.... Nou ja, februari gaat onze maand worden mex! Mijn schoonmoeder weet wel van onze wens, maar ik zal daar niet snel mijn hart uitstorten. Maar die woont ook niet om de hoek, dat scheelt
Balen van deze ronde Mexicang .......... hopelijk volgende ronde een veel positiever einde! SanRob, hoe was het bij de gastouders? Hellen, sterkte met de zwangerschapskwaaltjes. Succes bij je sollicitatiegesprek! Ah Liesben, gaat de ongi nu toch doorzetten? Verdarrie, het klonk zo hoopvol!
Hellen, succes vandaag met je sollicitatie gesprek. Liesben, jammer hoor. Als die ongi dan toch moet komen, kan hij inderdaad maar beter snel komen. Die onzekerheid van welles/nietes is ook niet fijn. Mexicang, he, wat jammer. SanRob, heb je goede gesprekken gehad vandaag?
Hallo dames, Lekker een dagje over geslagen Heerlijk met mijn mannetje naar de sauna geweest, wel meer de stoombaden uitgezocht. Te heet leek me toch wat eng . Het was heerlijk. Lekker een chocoladerasul gedaan (elkaar insmeren met chocolademousse) en een gezichtsbehandeling .Helemaal rozig thuis gekomen en van al dat bloot, ja het was nog lang onrustig in schiedam hihi. Maar vanmorgen de harde werkelijkheid de wekker waaahhh. Ik ben nu al moe! Maar goed wat is hier gebeurt? @Liesben : NOG STEEDS SPANNEND? O zie wel een negatieve test zondagavond .mmmm raar hoor. Maar nog steeds geen bloed? Geeft moed! @Sanrob : Jee voor jou ook spannend, kan je wel rustig slapen nu? @Veronica : Inderdaad laat het klussen het klussen niet storen! Hihi @Bebek : Jee een klusschema .succes! @Giegel : Voor jou duim ik ook heel hard! @anja : Fijn dat het goed gaat met de kleine en de voedingen! Jee 1 maand alweer, wat gaat het hard! @Mexicang : Jammer meid, inderdaad op naar de volgende ronde! Doei allemaal
XLiesben & Mex februari gaat het roze worden voor jullie!ik wens het van harte En nu moet ik eens mijn hart luchten.voel me zo emotioneel!eigenlijk al een ganse week,en het ziet er naar uit dat het ook voor deze week is! Het is begonnen toen mijn zus een echo toonde ven haar babytje die is gestorven met groeien op 12weken en 4d.ze zei:er kan nog van alles fout gaan!ik had een afspraak op 4febr.bij de gyn,maar heb gebeld dat ik zo lang niet kon wachten(mag morgen eens langs gaan) ik ween of krijg almaar tranen in mijn ogen.waarom:tja,weet ik niet en na een maand stoppen met roken heb ikhet nog altijd mega moeilijk!verdomde drug. Ik weet het ik zou moeten blij zijn(ik ben toch zwanger)en het spijt me dat ik zo depri ben .maar het is zo en ik ben zo bang.ik zie het al voor mijn ogen!sorry Mevrouw,het is er niet meer.... Vandaag mijn angelsound ontvangen!eerst al een half uur zoeken achter batterijen en dan niks horen...ja ,waar moet ik zoeken he? sorry,sorry ik moest het effe kwijt nog even een bedankje voor INEZ(voor de link)mijn dochter heeft al enorm genoten. ga nu wat op de bank,kben moe!
INEZ:NATAS: ik moet er nog heen. vanmiddag en vanavond. Ben nl smrgens errug langzaam, kom meestal pas rond 11.00u mn bed uit.Ik moet nl zeker elke 1.5 uur uit om te plassen en ben echt kapot smorgens. En moet zeggen dat ik dan zo opzie tegen de nacht dat ik er ook te laat in ga. COTO: gelijk jouw vraag ook beantwoord, haha. Maar dit is dus le heeeeeel lang zo. LIESBEN: lichaam doet rare dingen. En onzekerheid maakt je gek. MEXICAN: maar begrijp dat er dus nog geen bloed is......?Wel negatieve test, maar dat zegt dus nog niet alles.
OLLEKEBOLLEKE: lekker tactvol van je zus. Sjemig. Maar laat je niet gek maken, je weet dat het nog mis KAN gaan, maar het gaat meestal goed. En emotioneel zijn, hoort er bij, allemaal hormonen. Niet iedereen heeft een roze wolk hoor, dat had ik ook niet. natuurlijk ben je blij, maar niet iedereen is dan ook uitbundig en lyrisch erover. Fyn dat je morgen al even langs mag komen. Ik duim en verwacht dat alles gewoon goed is. Ga iets leuks doen om je af te leiden.Ik weet het, makkelijk gezegd, maar dit is ook niet goed, niet voor jou, maar ook niet voor je beebje.KNUF.