35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    SanRob...klopt, er is nog altijd geen bloed. Het bruin lijkt vergeleken met vanmorgen ook minder te worden :(:
    Dit ken ik niet,maar ja, mijn lijf doet sinds we voor een kleine bezig zijn wel meer gekke dingen. Maar 'normaal' is het bij mij zo dat als ik 's avonds bruin spot,meestal voor het naar bed gaan rond 22.30, ik 's nachts wakker wordt met kramp en dat dan zeker 'smorgens de nieuwe cyclus is begonnen vanwege helder bloed.
    Gisteravond spotte ik al om 18u bruin bloed! We zijn dus al een dikke 19 uur verder en nog niets.
    Ik ga ervanuit dat het nog wel komt,maar dan hoop ik toch wel snel hoor. Op deze manier begint die nieuwe cyclus maar niet,toch? Die begint toch pas bij helder bloed? Al heb ik wel de banner maar aangepast!

2. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MEXICAN: ja nieuwe cyclus begint pas bij echt helder bloed. Maar zo blijf je dus net als Liesben aanmodderen. BAH. Das niet leuk. Maarja helaas luister je lichaam daar niet naar en gaat zn eigen gangetje.

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Precies, daar kan niemand wat tegen doen, het lijf doet wat ie wil he?

Ik zie dat jij nog 'maar' 7 dagen tot de uitgerekende datum hebt! O joh, wat wordt het spannend! En hoe gaat het inmiddels thuis? Gaat het al wat beter?

4. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    nou dames, dat ziet er nu niet bepaald 'roze'kleurig uit hier ;)
    en ondanks de 'niets voelen' afspraak is het op het eind toch weer een hele stresstoestand geworden hè?
    ik wil dat deze ronde echt niet meer hoor, word er zelfs met jullie nu mee depri van :(

Hellen, sterkte met de kwaaltjes en veel succes bij het sollicitatiegesprek. uiteraard duim ik voor je :thumup:
    brutale vraag: wat voor werk doe je? ;)

ollebolleke, ach wat een nare toestand. waarom doet je zus dat zo op deze manier? natuurlijk heb je het daar moeilijk mee. en bij jou in jouw toestand komt dat nog eens dubbel zo hard aan. gelukkig kun je morgen bij de gyn terecht. daar word je vast weer een heel stuk gerustgesteld.
    typisch trouwens dat je nog zo'n ontwenningsverschijnselen hebt. dat zou volgens de literatuur na zo'n 2 weken al zo goed als over moeten zijn.
    was bij mij destijds ook zo.
    komt vast door alle stress die je nu hebt.
    ik weet niet zo goed wat ik verder nog kan zeggen, maar ik leef met je mee hoor. [​IMG]

SanRob, het is nu echt afzien voor je hè!?
    ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft.

nog een keertje,
    Ellenk, wij lopen gelijk op met de cyclus.
    mogen dus aan de klus ;)
    je mannetje komt er nu toch zeker niet onderuit hè!? :)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Ollebolleke: Ach, meisje! Ik denk dat emoties erbij horen. En wat fijn dat je morgen naar de VK mag! Ik ga er van uit dat alles gewoon goed is! Succes, en laat het ons weten! Ik snap wel dat je schrikt als het bij iemand anders "niet goed" gaat, zeker als het zo dichtbij is. Maar dat zegt niet dat het bij jou ook niet goed gaat!

@ Mex: Nog geen helder rood bloed? Ik dacht dat je dat wel al had...Jeempie. Nu weet je nog niets!

@ Allen: Ik weet ook nog niets. Nog geen bloed, menstruatiepijn iets minder. To be continued dus.

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Inderdaad...hoe goed het ging de afgelopen 4 weken, nu zit het hoofd helemaal vol met denken, voelen, hopen, twijfelen....bah!

7. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Natas: vervelend hè, als het niet zo lekker gaat op het werk. Ik baal er ook enorm van maar gelukkig heb ik geen hork van een baas, maar juist een hele fijne kerel. Dat maakt erg veel goed, moet ik zeggen!

@ Hellen: Hele goede instelling! Maar ik snap dat het wel even superspannend is!

@ Ollekebolleke: Fijn, zo'n tactische zus! Sommige mensen hebben echt de gave om erg kort door de bocht te reageren, zeg!

Hier alles OK. Afgelopen vrijdag FM gehad en er is een goede eicel gespot! Vrijdag de laatste injectie Gonal-F gehad en zaterdagnacht een injectie Pregnyl gehad. Ik blijf dat een rotprik vinden, ik heb er nog last van! :rolleyes: Straks om 16.00 uur moeten we weer een potje inleveren en een goed uur later gaat dan de 2e IUI plaatsvinden.

Gr. Benthe

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Spannend Benthe! Wij gaan voor je duimen!

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    ...Nope...hier nog geen duidelijkheid. Ik had inmiddels wel een doorbraak verwacht,maar nee. irritant!
    Bij jou ook nog helemaal niets he?

Benthe...Succes! Ik ga voor je duimen, misschien helpt het wat!

10. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    En is er nog roze bij gekomen dit weekend? Nee, jammer genoeg niet. Nou ik zie dat jullie elkaar wel getroffen hebben en tot steun kunnen zijn hier zeg!
    Voor Hellen ook een spannende tijd, maar ik las maar 1 berichtje over bloedverlies, dus ik neem aan dat het weer weg is. Gelukkig meid, wat een angst!

Wij zijn hier terug van een heeeel rustig weekendje op de Veluwe. Tenminste ik ben terug thuis, vriendlief is weer aan het werk.Morgen ga ik ook weer werken.
    Vrijdag ben ik om 14h00 bloed gaan prikken in het ZH. Daarna kreeg ik twee banden om mijn buik om de bewegingen en de hartslag van ons kindje te monitoren. Vriend was er bij omdat we vrij hadden genomen voor ons weekendje weg.
    De hartslag ging van 165 tot onder de 130, maar dat is juist goed vertelde ze ons later. Er was 1 moment dat de hartslag opeens 90 was, maar volgens mij was het apparaat toen even van slag. Was wel een even raar moment.
    Na een half uur werd ik weer afgekoppeld en kreeg ik het statistiekje mee om het met een arts na te bespreken. We hadden verwacht dat we daar even heel kort nog een gesprek kregen, maar ze wilde toch ook nog even een echo doen om de hoeveelheid vruchtwater te controleren. Dat was gelukkig ook allemaal goed.
    Er is dus geen reden waarom ik het kindje minder voelde. Het ligt niet aan de val of aan de medicijnen die ik slikte tegen het hoesten en het slijm. (toch neem ik die nu maar niet meer)
    Maar 's avonds begon ik ons kindje ook weer flink te voelen, inmiddels zijn de bewegingen weer even krachtig als voorheen! En soms heerlijk gevoelig. Deze kleine mag me liever irriteren door steeds tegen ingewanden aan te trappen, dan zich zo koest houden :)

Inez,
    Lief dat jij mijn berichtje nog wel gelezen en er op gereageerd had. Maar gelukkig geen zorgen meer!

Lola,
    Ik merk dat je het nog wel druk hebt. Maar geen zorgen meer over het flesje van Emma.

Sandra,
    Klinkt niet alsof je vriend al helemaal vd eerdere klachten af is.
    Vind het ook wel erg vervelend oor je net nu de baby er aan zit te komen. Voor hem zelf ook trowuens. Is het niet een optie om pas later over te stappen van medicatie?

Ik hoop dat het weekend in elk geval verbetering bracht.
    En volgende week bevallen, dat is nu dus deze week! Jeetje zeg! Hoe voelt dat?

Haha mexicang,
    Weeet je dat ik als juf om 6 uur op sta, wij beginnen vanaf 7h45 met inloop en vanaf 8 uur de lessen. We werken dan tot 14h15 met de kids en moeten tot 15h15 op school blijven.
    Ik vind het nu vooral ook erg vroeg!

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja morgen aan de klus maaaaaaaaaarrrrr...

Morgennacht zwager 50! dus ik weet niet hoe het gaat lopen hiero..

12. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Ik zie dat het spannend is voor een aantal dames. Mexicang heb je al een test gedaan. Een beetje bruin is een teken hoor. Liesben, raar hoor, maar negatieve testen zijn niet echt een goed teken.

Hier al drie dagen zieke Jules, Poepen en overgeven en koorts. Hij is toch wel erg vaak ziek en voortdurend verkouden. Daar gaat de schaarse nachtrust van mij.

Gelukkig vandaag vrij, dus lekker dagje binnen, beetje internetten, internetshoppen (postbode komt hier wekelijks pakjes brengen, maar er gaat ook weer veel weg op Marktplaats).

Benthe: veel sterkte. Ik hoop dat je prikken resultaat hebben.

Jules slaapt nu eventjes, dus snel even wasje ophangen en ik moet de vloer nog soppen in dit mannenhuishouden.

13. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ellen, vandaag dan maar vast klussen voor de zekerheid?
    Je zwager is toch wel de hele dag 50? Doet hun familie altijd iets bijzonders om middernacht? Ik wordt nieuwsgierig!

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, wat fijn dat het vrijdag allemaal goed was in het ziekenhuis. En nog even een echo ter controle. Nog even een blikje kunnen werpen op de kleine uk ... nooit verkeerd.
    En gelukkig laat de kleine ook weer van zich horen, of beter gezegd, laat hij mama voelen dat hij er nog is. Ik kan me goed voorstellen dat je liever maar even flinke trappen voelt, die soms naast ongemakkelijk ook wel eens pijnlijk kunnen zijn, dat is in ieder geval beter dan onzekerheid van wanneer hij bijna niet meer voelbaar is.

Benthe, wat ga ik weer ontzettend voor je duimen meid!

Ollekebolleke, fijn dat je morgen terechtkunt voor een echo. Ik kan me goed voorstellen dat je door de opmerking van je zus alles even niet zo positief inziet. Hopelijk zie je morgen een mooi kloppend hartje en een flink bewegend ukkie!
    Fijn dat je dochter al heeft genoten van Tita Tovenaar. Wij hier ook!

Mexicang en Liesben ... ik hoop dat jullie beiden snel duidelijkheid krijgen. Wel of niet zwanger, dit geeft zoveel onzekerheid.

Ellen, ik hoop dat jullie deze keer je ei eindelijk weer eens een keer kunnen benutten. Weer een WOD lijkt me niet fijn. Gaat het inmiddels ook beter met de ribben van je mannetje?

Nin0, beterschap voor Jules!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Annna: Goed om te horen dat alles goed was bij controle, en dat je nu de kleine weer volop voelt!

Nin0: sterkte met de zieke Jules

EllenK: Klusze ;)

Hier geen nieuws verder.
    Ik heb net twee uur lang de (ietwat verwaarloosde) administratie bijgewerkt en opgeruimd, met de muziek heerlijk hard aan.

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    :confused: brrr.... wat een tijden! Al staat daar wel tegenover dat je om 15.15u naar huis kan, als je dat al redt ;)
    Ik begin om 8.30, werk tot 17.00. School is vlakbij,dus ik stap om 8.15u op mijn fietsie, heerlijk.

Hier verder ook nog geen duidelijkheid, net als bij Liesben.
    Het bruin verlies neemt zelfs af. Ik vrees dat ik deze dag bij mijn oude cyclus moet gaan rekenen.

17. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hee ik had een blz overgeslagen met lezen.
    Ik lees uiteindelijk na een stuk of 30 berichtjes van jullie dat Liesbeth en Mexicang nog steeds weinig echte ongi hebben... wat is het lichaam toch een raar iets.
    Ik hoop voor jullie dat als de ongi komt, dat die dan ook maar meteen komt, pech dan, (of zwaar kl*te) even uithuilen en door naar de volgende ronde. En weer positief opladen. Dit kost alleen maar zenuwen, schiet je ook niets me op.

Benthe,
    Succes met de IUI! Ik zal om 16h00 even speciaal voor jou duimen!

Ollebolleke,
    Jij hebt het even moeilijk zeg! Die zus van je heeft vast ook nog steun nodig, maar ze komt niet op het goede moment bij jou.Goed dat je een vroegere echo hebt gevraagd.
    Stop je de Angelsound nog even in de kast lieverd. (in elk geval tot na morgen!)
    Die zijn echt nog niet zo goed dat ze je altijd geruststelling kunnen geven die je zoekt met die zwangerschapstermijn. Sterker nog, het geeft je nu alleen maar stress.
    En ik vind je knap dat je niet toch een sigaret op steekt! Hou het lekker vol joh, voor je kindje!
    Sterkte nog even voor morgen! Ik duim ook voor jou dat alles goed is.

[quote="mexicangdat je om 15.15u naar huis kan, als je dat al redt ;)
    [/quote]

Vaak is het dichter bij de 7h00 als bij de 15h15 ;) zo veel te doen. Maar ik heb van collega's gehoord dat ik het straks met een kindje wel afleer ;)
    Welke groep geef jij les. Of is het voortgezet onderwijs?

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Annna, ik werk in het speciaal onderwijs, ZMLK. 13 kids in de leeftijd van 8-10. Superleuk.
    Ik ben trouwens wel de assistente van de klas, onze naam is nog altijd klassenassistente, maar wat we doen lijkt meer op een lerarenondersteuner. Alleen krijgen we de centen er niet voor ;)
    Maar, ik vind mijn werk leuk en dat is voor mij belangrijker. Tenminste, zo denk ik er nu over. Mijn man heeft een goede baan, waardoor mijn baan een extraatje is, maar als hij dat niet zou hebben, denk ik dat ik een stapje verder zou gaan.

Mijn man zei gisteren tegen me dat als we ooit een kindje krijgen, ik wel kan stoppen. Hij bedoelde het goed, maar ik weet niet of ik dat wel il, ik vind mijn werk te leuk!

19. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh, ook leuk werk zeg. Vind ZMLK ook erg leuk, behalve zeer ernstige psychische en gedragsproblemen. Ik vind eigenlijk dat je geen klasseassistente waarderingen zou moeten hebben, zeker in het ZMLK.

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Kijk, zo mag ik het horen! Zal ik je het nummer van onze algemeen directeur geven? ;) Hij is degene die niks wil weten van naamsverandering en eventuele schaalverandering. Niks!
    Ik maak me er niet al te druk om,maar ik heb nu een collega, ook ass en zij ligt in scheiding. Van dat wat ze nu verdient, kan zij niet in haar huis blijven en ook niet haar gezin van onderhouden. Eigenlijk erg he?
    Welke groep doe jij?

Share This Page