35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik had net heel licht rozeverlies! Ik hoop dat het doorzet en dat ik verder kan! (Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met menstruatie)

(sorry, einde egoberichtje)

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi...ja, zo kan menstruatie leuk zijn he? Ik hoop het voor je, kan je verder!

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    haha Liesbeth, raar he, dat je nu even verlangt naar een echt doorzetten van je menstruatie.

Mex,
    Ik doe groep 1/2 op een school met vrijwel alleen maar allochtone kindertjes. Niet zo dat ze geen van allen NL spreken hoor! Maar wel redelijk divers in achtergrond. En helaas valt er soms erg veel eer te behalen en komen kinderen soms binnen zonder enige basis.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    annna, dat lijkt me ook een hele uitdagende baan. Maar erg zwaar. En je staat alleen voor de groep?

Hier inmiddels echt rood bloed gespot, dus eindelijk kan de nieuwe cyclus beginnen!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahaha, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb zojuist ook een klein beetje helder rood bloed gezien hier. Dus, ronde vier is (eindelijk) ten einde!
    banner aangepast, ik heb maar een gemiddelde van 30 dagen aangehouden nu.
    Morgen ga ik met mijn mams wat leuks doen, lekker een daggie "uit". En vanavond neem ik een flinke borrel op ronde 5!

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Is toch niet brutaal?
    Ik ben consulente WMO, de vroegere wet voorzieningen gehandicapten. Ik beoordeel de aanvragen van mensen met een beperking voor rolstoelen, scootermobielen, woningaanpassingen, vervoer en hulp bij het huishouden.

Vandaag had ik een gsprek vlakbij Raalte. Het liep wel lekker, maar blijft altijd de vraag of jij bent wat ze zoeken. Van de 40 brieven zijn er 6 mensen uitgenodigd op een eerste gesprek, waaronder ikzelf. Volgende week weet ik meer!

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    HAhahahahahahaha! Ik snap waarom je het bijna niet durft te zeggen :D!
    eng genoeg dacht ik meteen toen ik mijn broek omhoog deed:"het zal toch niet dat liesben rond dezelfde tijd helder bloed spot?" Ik dacht het slechts een sec, eigenlijk dacht ik het nieteens, het kwam zo in me op.
    Die overeenkomsten..... ;)

Op naar ronde 5 liesben!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

En die ronde vijf is van ons toch? ;)

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hihihi nou...
    Buiten dat ik morgen eerst naar de tandarts moet om 1 gaatje te laten boren :x Hebben we idd om 23.00 afgesproken om de pop in elkaar te zetten en om 24.00 dus in de tuin te zetten met een spreuk en vuurwerk af te steken. Dan natuurlijk naar binnen om er 1 te drinken (ik ben aan de lijn dus geen alcohol voor Ellen) dan woensdagavond ook nog ff op de verjaardag proosten en dan vrijdagavond feest pffffffffffffffffffffff....

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nou En Of!

Wij gaan ons eitje laten tikken ;)

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    oh goh ja Ellen, 50 is Abraham. Jeeeee, ben ik een zwangere muts. Ik vind 50 nog echt iets voor 'grote mensen', van middelbare leeftijd, volwassenen, zeg maar; veel oudere mensen dan ik. Maar jeetje, dat zal om me heen ook wel gaan gebeuren over een paar jaar. sjeeee hee!....................... ben er stil van, ik ga nu al in gedachten 'de oudjes' in mijn omgeving na.

Ben ik dan toch een oudere moeder?

Hee, maar in elk geval veel plezier jullie. En je mag nu je mannetje toch wel even met geweld verleiden hoor! Alleen doe hem geen pijn, want anders heeft ie volgende maand weer wat ;)

Rode dames, Kop op en veel succes nu!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben & Mexicang: balen joh, dat het ook bij jullie deze ronde niet zo mocht zijn! Ik heb nog wel zo hard geduimt....! Zullen we afspreken dat we de volgende ronde alledrie met een positieve test komen? :) [-o<

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Doen we! We gaan flink aan de klus! Ik wil het deze ronde misschien zonder ovutesten gaan doen, dus als de ongi voorbij is, om de dag aan de klus ;)

Alleen.... nadat ik rond 16u echt rood bloed had, is dat nu weer met de noorderzon vertrokken... bruin... met stolsels.... AAAAHHHHH....

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Deal!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk echt dat je jezelf niet gek moet maken en moet uitgaan van...

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O, je stelt me niet teleur hoor! Ik hou wel degelijk rekening met de devils. Al sinds gisterochtend 7.15u toen mijn temp was gekelderd.
    Ik zou het juist fijn vinden als het nu goed doorbreekt, zolang bruin ben ik niet gewend, al jaren niet!
    Maar zo komt mijn NOD uiteindelijk wel uit ;)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahaha, zo kan je het ook bekijken! :)
    Hier begint het langzaamaan wel door te breken. Niks bruin,meteen helderrood. het enige wat duidelijk is deze ronde ;)
    Alhoewel ik moet zeggen dat ik altijd meteen helderrood bloedverlies heb.

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hhahahaha, het enige duidelijke ;)
    Heb ik normaal ook, meteen helder, of hooguit een paar uur een begin. Nu al meer dan 24u. Mijn man heeft nog hoop, ik heb 'm maar verteld dat ie die hoop voor de volgende ronde moet vasthouden en zich weer mag richten op het klussen :D!

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dat heb ik dus altijd, heeeel irritant! Maar hier gaan de duimen weer draaien voor de volgende ronde! :thumup: Gelukkig gaan we allemaal beetje gelijk op! Dat zal alleen niet zo lang zo zijn, want ik heb vrij korte cyclus, maar als we allemaal goed aan de klus gaan, krijgen we geen ronde meer! :)

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    BENTHE: SUCCES! DUIM DUIM.

Het gaat redelijk goed hier inmiddels; hij is niet bezig om over te gaan op andere medicatie, maar om van bv astmaklachten afte komen. En door bepaalde behandelingen die homeopaat doet, komen dus al zn oude lichamelijk EN geestelijke klachten terug helaas. Als we dat vantevoren geweten hadden, wassie er zeker nu nog niet aan begonnen.

Vandaag bij 2 gastouders geweest; 1 nieuwe; woont in drive-in woning en heeft de tuinkamer helemaal ingericht voor kindjes. Doet ook veel met de kindjes. Klonk erg leuk. MAARRRR.... toen ze de deur opendeed kwam er een zeer muffe lucht tegemoet en verdfer in het huis een rooklucht. Tone ik vroeg of er gerookt werd in huis zei ze dat zij niet rookte en haar man 's avonds alleen EEN sigaartje. Robert begon toenie boven was al te hoesten (hij is sinds een jaar astmatisch) en later thuis meer benauwd. Dus om die reden valt zij af.

De ander was ik al geweest vorige week en nu dus samen. Nogsteeds prima mensen; voel me ook erg op mn gemak daar en zij zei ook dat ik de eerste moeder ben waar zij zich gelijk bij op dr gemak voelde.We zitten alleen te twijfelen of ze wel echt zal spelen met ons kind. Maar dat is nog kwestie van vragen.
    Dus word vervolgd.

Deel Deze Pagina