35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, ik denk dat het inderdaad snel is gegaan bij SanRob. Ik was net begonnen met een berichtje te typen om haar voor vanmiddag succes te wensen bij de gyn toen ik haar SMSje kreeg. Wel toevallig hoor.

Lola, heb jij nog een tip waar ik wat lessen vandaan kan halen voor PSP?

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

SANROB gefeliciteerd met jullie zoon MIKA!!

Wauw.. ben benieuwd hoe het bevallen bevallen is ;)

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ellen, ik zie nu pas dat je een nieuwe banner hebt. Goed zeg, al 3kg afgevallen. Succes met de rest!

Volgens m'n BMI zou ik ruim 25 kg af moeten vallen, alleen daar wordt geen rekening gehouden met het feit dat ik welliswaar kort ben, maar ook vrij breed. Zelf wil ik het liefst 15 tot 20 kg afvallen, maar zal al blij zijn als er in ieder geval weer 10 af zijn.

Ik ben inmiddels weer begonnen met het weglaten van de (toegevoegde) suikers omdat ik daar ineens weer extreem last van kreeg (weinig energie, stemmingswisselingen). Eerst daar even weer aan wennen en dan weer minderen met eten en meer bewegen. Dan komt het afvallen vanzelf weer.

4. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    wauw SanRob, dat moet inderdaad supersnel gegaan zijn. zo heb je het over gastouders bezoeken en zo hebben we het bericht dat de kleine er al is :)

van harte gefeliciteerd met Mika!!!

5. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    SANROB EEN superdikke proficiat met de GEBOORTE van jullie ZOON.
    Ik wens jullie alle geluk en liefde toe.en geniet van elkaar.

6. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    sanrob... heeeeeel erg gefeliciteerd met de geboorte van Mika!

7. Welke versie van PSP heb je? Op http://www.pspforum.nl/forum/portal.php vind je lessen voor nagenoeg alle versies...

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    SanRob....GEFELICITEERD MET JULLIE MANNETJE! Veel plezier, geluk, liefde, gezondheid en nog veel meer!

Hellen, hoe gaat het met je?

X mex

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pfff ik vreet me op van de zenuwen. Het duurt nog lang voor het half 4 is en ik hopelijk meer weet. Ik zit hier dan wel op mij werk mijn tijd uit te zitten, maar ik ben alleen maar aanwezig. Meer zit er echt niet in op dit moment.....

10. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ SanRob: Gefeliciteerd met jullie zoon Mika!
    Ben erg benieuwd hoe alles is gegaan en hoe snel :)

@ Hellen: Ik heb ook problemen met mijn darmen en herken het wel.
    Vanmiddag denk ik dat je gewoon goed nieuws gaat krijgen en dat er niks aan de hand is, hoewel de klachten natuurlijk erg vervelend zijn!

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi,

Ik kom me met mijn 40 jaar en zwanger(!JIPPIE!) ook maar eens hier aanmelden.Weet niet of ik het allemaal bij kan houden,want zit ook in het september 2009topic en dat hou ik al amper bij :(
    Voor mij wordt dit mijnj 3e kindje...ik heb al 2 dochters van 14 en 16(laat het ze maar niet horen dat ik ze kindjes noem ;) )
    Dit kindje is van mijn nieuwe man.We zijn bijna 2 jaar bezig geweest zwanger te raken en de eerste ronde na mijn HSG is het dus gelukt.
    Omdat ik al wat ouder ben,maak ik me wat meer zorgen omdat de kans dat het misgaat natuurlijk wat groter is dan toen ik 23 was.
    Als dit kindje geboren wordt ben ik net 41 geworden.Het lijkt me eigenlijk wel helemaal leuk om weer mama te zijn.Zonder al dat gestress over of je wel alles goed doet,want ik heb al bewijs dat ik kindjes kan verzorgen en dat ze het nog overleven ook allemaal ;) Dus mij lijkt het superrelaxt....alleen nu ook nog zo over de zwangerschap gaan denken....

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik kan me voorstellen Hellen. Komt allemaal goed. Je komt vast thuis met een paar mooie plaatjes ;)

Inez, ik ben standaard van een peer als ik 67 kilo weeg (bmi 20-21) heb ik nog maat 42-40 aan broek en maat xs voor boven. Ik pas dan zelfs gewoon kindermaat truitjes :oops:

13. @Suzanne: Welkom hier en gefeliciteerd! Ik ben zelf een september 2008 mama (schrijf daar ook nog steeds mee...), dus alles wat jij nu meemaakt, haalt bij mij herinneringen aan vorig jaar naar boven. Zo had ik op 14 januari mijn positieve test van Emma en inmiddels is ze alweer ruim 4 maanden oud... :D

14. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hey Susanne.. ook uit '68 ;) Wat héérlijk dat het gelukt is na twee jaar!
    Ik heb ook twee grote 'kindjes' (16 en 12 ) en nu een hummel van 14 maand oud.. zó genieten ... echt héél leuk ook om de 'groters' met het kleintje om te zien gaan! .. en het bekkie van het kleine manneke als hij zijn grote broer(s) in het oog krijgt is ONBETAALBAAR ... ;)

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    I sure hope so!

16. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ Lola dankjewel!Wat een mooie kindjes heb je :D
    @ Nienke jaaaaaaaaaa...ook uit '68....goed bouwjaar he ;)

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Heel goed bouwjaar :) (ik had mijn post nog ff aangevuld over het hebben van een kleintje terwijl er al twee grote kids zijn ;) )

18. Ad 1: Thanks voor je compliment :oops: !

Ad 2: Euh... bouwjaar '70 mag er ook zijn hoor... ;) !

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Jonkieeeeee! :) :)

20. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    jemig Hellen wat een zorgen! dat is het als je een aandoening hebt hè, je weet niet of de klachten daarvan komen of dat er iets met de zwangerschap niet goed is.
    maar wat de anderen ook al zeggen, jij gaat straks gewoon met goed nieuws komen hoor! :thumup:

suzanne, welkom en gefeliciteerd! tja, die eerste weken zijn de zorgelijkste, dat is nu eenmaal zo. maar je zult hier veel steun vinden hoor, of het nu wel of niet goed gaat :D

hé Ellen, heb je je ei nog kunnen benutten, of is ie verloren gegaan in het feestgewoel :)

Share This Page