Giegel, tja, wie zal het zeggen. Niks is onmogelijk meid. Kruip lekker onder de wol met een warme kruik en een paracetamolletje, hopelijk voel je je snel weer beter. SanRob, veel plezier met deel 2 van je vakantie!
Iedereen een fijne morgen toegewenst, hier een mooi zonnetje, fijn gewoon, gaan baby spullen kopen een meubeltje met badje eronder aan en vanboven een kussen om luiers te verschonen... en dan zie ik mijn vriendin nog eens.... daarna de snoeischaar halen bij familie.... want er moet gesnoeid worden volgende week, gisteren fijne dag gehad... spijtig voor de meisjes die niet in het roze staan, dikke knuffel Giegel, de rest is nog afwachten he ik volg wel... @Kaat het is misschien beter dat je in dat ziekenhuis word verzorgd, want zo heeft dit ook geen zin, en probeer wat te slapen meid, het is soms nodig! probeer als je kan wat eten door te krijgen... maak er een fijne zondag van Ritje
Hi meiden, hier snel een berichtje van mij tussen alle vakantie-voorbereidingen door 8) Dus zal er een tijdje niet zijn, hoop dan ook als ik volgende maand terug ben iedereen roze is en ik inclusieve Vandaag NOD en ze zullen zich ook aankondigen , ik voorvoel ze al, laat maar komen ben ik ze op vakantie kwijt Ik hoop op een Canarisch-ei , tis weer eens wat anders.... @diaantje, wat een gepruttel ik hoop zo dat het afwachten voor jou niet voor niks is, duim duim en helemaal roze @kaat wel roze maar echt geen roze wolk, wat een moeilijk begin zo Veel sterkte @iedereen die ik weer vergeet fijne zwangerschap voor de zwangere en voor de niet-zwangere hoop ik zwanger terug te zien liefs
Oh bah bah, allemaal ongi berichten! Sterkte in de volgende ronde meiden. Kaat, alweer, heel veel sterkte, ik vind het heel rottig voor je. Giegel, dat kan inderdaad wel. Bevruchting van een eitje komt heel vaak voor, het is juist vaak de innesteling die mis gaat. Ik heb het zelf ook gehad dat ik achteraf merkte dat het zo was. Misschien een troost in beide gevallen dat ik dat heb gehad was het de ronde daarna echt raak. Hopelijk is dat bij jou ook zo! Inez, wat kunnen honden sons dom zijn he? Zielig hoor. Hopelijk is zijn poot gauw weer beter. Liefs, Lientje
Nou Giegel komt me bekend voor. Ik ben nog nooit zo enorm "rood" geweest zeg maar. Er is geen aanslepen aan met tampons, maandverband. Weet ook niet hoe dat komt. Of dat van de curretage komt. Geen idee. Ik wou de vraag ook aan gaan stellen hier maar zie dat jij met het zelfde zit. Heel raar! 4x mama nog 2 daagjes! SPANNEND!
Hoi meiden, Ja, nog 2 dagjes. Ik weet bijna zeker dat het niets word. Heb inmiddels mijn hoofdpijn weer terug, en dat is echt "een teken" voor mij. Ben wel duizelig, mijn handen trillen ennorm, ben wel een beetje misselijk en mijn temp is nog steeds 37,3, wel raar, al zoveel dagen blijft het zelfde. Heb nu opeens geen afscheiding meer. Ik weet het niet meer. Even een vraag: als ik hoofdpijn heb helpt paracetamol niet, ik moet echt paracetamol met codeine nemen, stel ik zwanger ben, is het niet schadelijk nu om het in te nemen? Weet iemand mss een antwoord?
Inez, dom doggie. SanRob, tjee, je hebt echt al een buikje! Update gisteravond http://www.mijnalbum.nl/Foto-RLTQI8KO.jpg en vanochtend http://www.mijnalbum.nl/Foto-HOCPXZV4.jpg Kan er niks aan doen, vind het leuk om veranderingen/ontwikkelingen vast te leggen. Vent doet braaf zijn "taak" We gaan zo naar Karwei, vent wil de laatste spullen halen voor de aangepaste versie van de buitenren voor de katten, ik heb het nu over de niet-sexuele vorm van klussen
He bah, allemaal ongestelde dames, ondanks veel geduim en veel verschijnselen. 4xmama als je denkt zwanger te zijn, dan zou ik (nog) geen codeine nemen en eventueel een paracetamol extra nemen. Hier enorm gepruts met geboortekaartje en adressen en verder schieten we niet echt op. Ga zo maar even middagdutje doen.
Nou Molly, dat lijkt me toch duidelijk een EK ei. Kunnen jullie tussen het klussen door nog klussen. Hoe was je Tinkerdag, mooie fotootjes gemaakt? Dan is het duimen vanuit hier weer begonnen voor je! @Giegel: Heel jammer voor je, het blijft lastig dat je lichaam je soms iets anders zegt dan het uiteindelijk is. Balen Hoor. @Shiela: Als je dan ongi bent, dan het liefste niet zo! @4xmamma: je weet nooit hoe het zit tot het bewezen is. Ik duim nog gewoon ff door! @Diana: Een tropisch ei, dat is weer eens wat anders! @Ritje: geniet van het maken van je kamertje. Nou hier is het heel verwarrend allemaal geweest. Nu voel ik me ietsje beter, maar er is heel wat gebeurd. , maar dat voelde ik me de vorige keer in het ziekenhuis ook. Ik voel me erg allenig en dat ben ik natuurlijk ook, in mijn eentje op een kamer. Ik ga in mezelf praten (we hebben het samen heel leuk). vandaag is het vriendje er niet wat natuurlijk vaderdag en zijn moeder is jarig! Nu heb ik op dit moment geen zin in al het vriendinnengespuis, want die zijn wel heel erg druk (ik normaal ook). Dames, fijne dag, Kaat
He Kaat wat een toestanden met jouw. Weer in het ziekenhuis. Is er nou niks wat ze voor je kunnen doen. En lig je daar nu ter observatie? Ik zal vandaag wel aan je denken. Vind het wel erg sneu dat je helemaal alleen bent. Een kamer vol vriendinnen is misschien veel maar gewoon iemand voor de gezelligheid zou toch wel fijn zijn. Wij gaan zo naar het westen op vaderdag bezoek dus ben niet meer online vandaag. Maar wat ik al zie ik zal aan je denken!
Ja het lijkt inderdaad een EK ei. We doen ons best, al heb ik nu links een spiertje tussen mijn ribben die niet meewerkt Zo'n 800 foto's gemaakt gisteren, maar niet de moed om eraan te beginnen. Wat is er voor verwarrends gebeurd dan?
Hoi 4xmamma, Paracetamol met 20 codeine mag je gebruiken als je zwanger bent. 20 is wel het maximum wat je gewoon kan gebruiken en desnoods met een extra paracetamol ernaast. Hier ben ik toevallig over teruggebeld door de apotheker omdat ik paracetamol met 50 codeine gebruik en hiervoor dus naar de gyn zou moeten als ik zwanger wordt. Groetjes, Giegel
Kaat, arme ziel, helemaal alleen vandaag, hoop dat je toch nog een beetje de dag doorkomt. Sterkte en dikke knuf. Diana, heerlijk op vakantie en op naar een Canarisch ei. Klinkt ook goed. Zet 'm op daar meid! 4xmamma, zoals giegel al zegt, paracetamol met een paar 20% codeïne mag gewoon en de eerste paar weken in de zwangerschap is het vruchtje nog niet met de moeder verbonden, dus zou het sowieso geen kwaad kunnen.
Lientje, honden kunnen inderdaad af en toe erg dom zijn, met name die van mij. Maar verder is het wel een leuk beest hoor. Hij begint echt al dikke maatjes met Alyssa te worden. Heel leuk om te zien. En hij is met name extra dol op haar wanneer ze aan het eten is. (hoe zou dat nou kunnen ..... hihi). Hij heeft zelf gelukkig geen last van z'n poot. Alleen ik gisteren, want ik kon het eerste uur nadat hij uit z'n benarde positie bevrijd was met een natte doek achter 'm aanlopen om de bloedsporen weg te vegen. Hoe is het nu met jou Lientje? Voel je je nu beter sinds je niet meer werkt?
Hoi, hoi meiden, Bedankt voor de goede raad. Ik gebruik normaal 500/10, in ergste gevalen 500/20, dus dat is wel veilig. Die hoofdpijn is nu gelukkig over, na paracetamol, over 2 uur paracetamol met 10mg codeine en nog na 2 uur paracetamol. Hoop dat het ook weg blijft anders is het echt niet te doen. Vandag was onze dochter met haar vriend op bezoek geweest, het was wel leuk. Ze hebben aan pap een cadeau gegeven: een wandtegel met de tekst erop "Bier zonder alcohol is net een BH op de waslijn. Alle goede is eruit" en nog een mooi plaat met de tekst "Papa's nog te doen klusjes". Onze jongen moet vandag overwerken in het restaurant, ze hebben daar heel erg druk. Dat is wel jammer. Onze jongste heeft mij vandag aan het trantjes gekregen. Ze heeft hele verzameling van boeken over winnie de pooh, ik vroeg aan haar wat ze met die boeken wilde doen want zij zelf lest ze niet meer. Ze zei dat zij het liefst bewaard voor kleine zusje, zo niet dan voor neefjes of nichtjes. Of voor eigen kindjes. Die meid is bijna 14. Ik moest echt trantje vegen. En ze weet helemaal niet dat we bezig zijn. Maar ja, al bij al was het wel leuk.
Wat eeen leuk verhaal. Inez, nou idd dat kan met honden goed. Ze zeggen dat katten slimmer zijn, nou dan heeft onze kitten niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de hersentjes meiden vonden jullie het vandaag oook niet koud? Brrrr, deze gaat zo lekker vroeg onder de wol.
Goede avond meiden, Had ik net een heel bericht getypt, verspringt het scherm en ben ik alles kwijt . Wat is het hier rustig vanavond. Heb zelf een druk daggie achter de rug met (schoon)vaderdagbezoekjes. Was een leuk dagje, lekker indisch gegeten bij mijn ouders, alleen jammer dat het zo regende! @ Diana(naamgenootje): wat lekker dat jullie naar de Canarische eilanden op vakantie gaan 8) . En dan ook nog een vakantie-ei. Dat wordt een klusvakantie. Hopelijk brengt een tropische klus jullie veel geluk. Maar nog meer hoop ik dat de gewoon wegblijven. Ik duim voor je! En ja, wij hopen ook dat ons wachten beloond wordt, maar goed, we wachten al 26 maanden, dus deze overtijdweken kunnen er dan ook wel bij. @ Kaat: da's balen, een eenzaam dagje in het ziekenhuis. Gelukkig voor jou is deze dag al bijna om. Hopelijk krijg je morgen wel bezoek, want anders duren de dagen wel heel lang. Veel beterschap! @ 4x mamma: hou je het wachten nog een beetje vol? Spannend nou, nog 'maar' 2 daagjes! Wat een lieve dochter heb je! Ontroerend hoor! @ Molly: fijn zo'n brave vent hè . Hopelijk scoren jullie met je EK ei net zo goed als het Nederlands 11-tal. @ Inez: wat schattig dat jullie hond en Alyssa dikke vriendjes worden. En dat van het eten en dieren, dat komt me heel bekend voor
Goede avond meiden, Had ik net een heel bericht getypt, verspringt het scherm en ben ik alles kwijt . Wat is het hier rustig vanavond. Heb zelf een druk daggie achter de rug met (schoon)vaderdagbezoekjes. Was een leuk dagje, lekker indisch gegeten bij mijn ouders, alleen jammer dat het zo regende! @ Diana(naamgenootje): wat lekker dat jullie naar de Canarische eilanden op vakantie gaan 8) . En dan ook nog een vakantie-ei. Dat wordt een klusvakantie. Hopelijk brengt een tropische klus jullie veel geluk. Maar nog meer hoop ik dat de gewoon wegblijven. Ik duim voor je! En ja, wij hopen ook dat ons wachten beloond wordt, maar goed, we wachten al 26 maanden, dus deze overtijdweken kunnen er dan ook wel bij. @ Kaat: da's balen, een eenzaam dagje in het ziekenhuis. Gelukkig voor jou is deze dag al bijna om. Hopelijk krijg je morgen wel bezoek, want anders duren de dagen wel heel lang. Veel beterschap! @ 4x mamma: hou je het wachten nog een beetje vol? Spannend nou, nog 'maar' 2 daagjes! Wat een lieve dochter heb je! Ontroerend hoor! @ Molly: fijn zo'n brave vent hè . Hopelijk scoren jullie met je EK ei net zo goed als het Nederlands 11-tal. @ Inez: wat schattig dat jullie hond en Alyssa dikke vriendjes worden. En dat van het eten en dieren, dat komt me heel bekend voor