35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nou vooruit,we maken een uitzondering voor 1970 :)

2. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Sanrob

Van Harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon..... MIKA.....

groetjes Anja :baby:

3. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ suzanne

Welkom en gefeliciteerd

@ Ellen

heel veel s6 met afvallen

@ Hellen

heel veel s6 vanmiddag

groetjes Anja

4. Inderdaad! 39 klinkt toch aanmerkelijk jonger dan 40 en bouwjaar 1970 klinkt óók al een stuk minder oud dan 1969... :) :) :)

5. @Suzanne: Wanneer had jij je positieve test in handen, dan moet omstreeks 14 januari zijn geweest. En jij bent dus ook rond 20 september uitgerekend...?

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Lijfelijk aanwezig,maar het hoofd doet niets meer! Nogal wiedes, je wilt je maar met 1 ding bezig houden en dat is die kleine! Ik kijk de tijd snel vooruit en dan hoop ik dat je straks wat gerustgesteld bent!
    Ik kom straks zeker even kijken hoe het met je gaat.
    Succes!
    X mex

7. Suzanne68

7 januari.....ik heb maar een cyclus van 26 dagen,volgens zo'n gewoon rekentabelletje zou ik de 18 of 19e uitgerekend zijn....en volgens sommige telt ook je kortere cyclus mee,dus zou ik al de 16e uitgerekend zijn....dus heb ik maar het langste uitgezocht,kan het alleen maar meevallen ;)

@Nienke....leuk dat de kinderen allemaal zo leuk op elkaar reageren :D

@ alle ouwetjes.....iik vind zelf 40 wel oud klinken hoor...39 klinkt toch nog net iets meer piep,maar ja.....ik ben dan natuurlijk wel veel wijzer 8)

@Hellen......kan me voorstellen dat dat wachten echt helemaal niks is...ik hoop dat je strakjes met allemaal blije verhalen weer terug komt.

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    De spiraal is hier weer van de partij.

Ventje test nog steeds positief zeg :confused:

9. Hé... op mijn verjaardag :D ! Dat móet wel een prachtkind worden... ;)

10. Slechte uroloog of mega eigenwijs zaad... :rolleyes: :) ;)

11. Suzanne68

haha.....dat kan niet missen dan....ik vond het iig een heel goed begin van 2009 :D

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Dat doet hij dan beter dan ik ;)

Helen .. al over drieeën.. Nog een klein half uurtje...het komt vást goed. :thumup:

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, bedankt voor de link. Mijn man heeft er Corel PSP opgezet. Helaas moet er ook nog gewerkt worden, dus nog geen tijd gehad om er wat mee te doen.

Suzanne, welkom hier en gefeliciteerd!

Ellen, ik ben denk ik meer een appeltje. Maatje XS zal ik nooit aankunnen. Dat zal toch op z'n minst L zijn. Misschien M. Ik zou het eigenlijk niet weten. Het is al zoooo lang geleden dat ik onder de 70 woog en toen had ik ook nog geen borstverkleining gehad, dus eigenlijk ben ik wel erg nieuwschierig hoe ik dan uit ga komen. De tijd zal het leren.

Zico, sterke zwemmertjes van je mannetje zeg, dat ze het nog steeds doen. Viel het plaatsen van de spiraal je mee?

14. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    xSuzanne68 Welkom hier!Ik moet zeggen dat ik ook soms eens ga kijken bij august mama's maar tis daar veel te druk.geef mij maar deze topic.
    nu ga ik me een dalfagan forte(paracetamol) nemen,Ik hou het niet meer zonder.had misschien toch beter de dokter gebeld.Maar ja,deze morgen stond ik nog verse soep te maken en enkele uurtjes later kreeg ik koorts.Gaat net zoals iedereen wel weer over hoor.daaag

15. Als je me ook nog even doorgeeft welke versie (7, 8, 9, X, XI of X2) je hebt, dan heb ik misschien nog meer links voor je. Veel fora beperken zich met hun lessen tot slechts 1 of 2 versies...

16. In die bevallingstopics wordt inderdaad onwijs veel geschreven, soms wel 50 :confused: pagina's per dag! Ik hield dat bij de septembermama's ook nooit bij. Nu de meesten weer aan het werk zijn, is het beter te doen en dus ook leuker...

Hebben jullie al eens gekeken bij de NOD topics? Die lopen nooit langer dan één maand, maar halen in die korte tijd toch vaak 300 pagina's, soms zelfs wel 1000 :confused: ! Pffft... ik zou niet weten wat ik daar iedere dag te melden zou hebben...

17. Suzanne68

@ ollebolleke beterschap....en ik denk zelf dat ik hier iets meer aansluiting heb dan in dat andere topic,alhoewel dat ook een erg fijn topic is hoor

Ik heb het hier aan de verloskundige gevraagd en ben 3 dagen verder dan ik dacht.Wiehoe!3 dagen minder stressen ;)

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Welkom Suzanne!

Als ik je verhaal zo lees, moet ik toch maar de HSG gaan doen zo snel mogelijk. Die zou ik namelijk al krijgen, maar mijn ei-sprong had ik al gehad twee dagen voordat ik naar het ziekenhuis moest voor de HSG en door de feestdagen kon het deze cyclus ook niet.

19. Suzanne68

@ Giegel

Ik vind je Avatar zo grappig.....dacht echt eerst dat er een beestje onder mijn beeldscherm zat :)
    Ik denk dat bij mij er idd iets in de weg zat,wat weggespoten is door die HSG en het is sowieso fijn om te weten of alles goed zit.Ik was iig erg opgelucht,dat alles er netjes uitzag.En toen ik zwanger bleek te zijn vond ik die HSG nog leuker ;) En om je gerust te stellen,ik vond het echt 100 procent meevallen.Dus ik zou gauw een afspraak maken als ik jou was ;)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Ollebolleke: wat een mooie echo!
    @ Nienke: he bah, ongesteld? Nou ja, doe je met mij mex en bebek mee, februari word onze maand!
    @ SanRob: GEFELICITEERD!! EEN ZOON!!!
    @ Suzanne68: welkom hier! En wat heerlijk dat je toch nog zwanger bent geworden. Geniet ervan!
    @ Zico: die zwemmers van je man hebben er zin in ;)
    @ Hellen: Spannend wat de gyn zegt, maar ik denk dat het allemaal wel goed zal gaan!

Deel Deze Pagina