35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Heb niet echt (of echt niet :p) teruggelezen want ik zit met een stralende lach op m'n gezicht achter de laptop. Nee ik heb geen posi test, maar ik heb het kraamboekje van de jongste gevonden in een laatje en even helemaal gelezen :)

Ze was bij geboorte dus maar 2600 gram en 45 cm, maar is daarna de eerste dagen afgevallen naar iets meer dan 2400 gram.
    Dat klinkt niet echt goed misschien, maar na geboorte mogen ze 10% van hun gewicht afvallen en dat moet er weer bij zijn als ze 3 weken oud zijn. Wat mij echter een lach op mijn gezicht heeft bezorgd is dat er ook stond dat ik mijn borstvoeding toch even op gang heb gehad. Dit kan ik mij niet meer herinneren, maar ik kon haar toch op een gegeven moment 40cc geven en dat was voor dat moment best netjes.
    Misschien is het dan toch wel mogelijk om bij een derde borstvoeding te geven..........
    Het was in ieder geval erg leuk om weer even terug te zien en ook de gegevens te lezen van de VK en Gyn, met de medische termen die ik nu begrijp :)

Lang ego bericht, maar het heeft mij erg goed gedaan en dat is ook fijn om te delen!

2. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Sterkte Suzanne!
    Je kan hier sowieso blijven schrijven als je wilt ;)

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    *ego bericht*
    Ben helemaal in een dip; manlief was afgelopen drie dagen goed ziek, dus heb niet kunnen klussen... :( Vandaag is ie wel weer gaan werken, dus ik hoop dat ie vanavond nog energie heeft, want volgens de calculator en uitgaande van een 26daagse cyclus, zou ik zondag mijn ei moeten hebben, dus heb ik nog kans. Hoop ik! Vandaag wat slijm verlies maar weet niet of dat dan een voorbode is van ei of dat het dan juist vandaag is (of al geweest is!). Het lijkt me haast niet, want dan zou mijn cyclus maar 24 dagen zijn!
    Sorry dat het ff alleen over mezelf gaat, maar moest ff mijn ei kwijt, hihi!

Slaap lekker allemaal!

*einde ego bericht*

4. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36

NOD

03-02 Veronika
    04-02 Ellenk
    05-02 nefertary
    07-02 Benthe
    08-02 Bebek/Carola
    16 02 Nienke07
    18-02 Liesben
    19-02 Mexicang
    20-02 Mama2X
    21-02 Giegel

AFSPRAKEN

03-02-2009: Ollebolleke gyn
    06-02-2009: Hellen1971 eerste echo
    18-02-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog

BEVALDATA

12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    22-09-2009 Hellen1971

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika

En toen stond ik weer onderaan het NOD-lijstje.......

De bloeduitslagen van m'n dochter waren overigens goed :)

5. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    RozeWolkje, we duimen door voor je :thumup:
    mooi dat het bloedverlies is gestopt.

Veronika, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    en ik heb sinds de eerste miskraam ook een pesthumeur na m'n ei.
    je staat nu overigens bovenaan de NOD lijst. :confused: :)

Benthe, spannend! maar sommige vrouwen voelen gewoon helemaal niets in het begin van de zwangerschap, dus het blijft inderdaad afwachten tot je mag testen denk ik.
    maar we duimen allemaal keihard voor je hoor!

Annna, zijn ze daar wel goed bij hun hoofd! hoe haal je het in je hoofd om iemand met zo'n dikke buik dat te vragen of eerder nog op te dragen, zo kwam het een beetje over in je verhaal.
    gelukkig ga je bijna met verlof.

Hellen, fijn dat je weer een beetje tot rust bent gekomen. ga inderdaad maar eens even lekker relaxen, leuke dingen doen het weekend.

suzanne, nee toch hè! nog niet het ergste denken hoor! ik zie dit hier op het forum toch wel vaak gebeuren, en heel vaak gaat het dan toch nog goed met de zwangerschap. konden ze er in het ziekenhuis aan de hand van wat jij hen vertelde niets over zeggen verder?
    en mocht het niet goed gaan, waarom zou je hier dan niet meer kunnen komen? je zult hier veel steun en troost kunnen vinden dan. [​IMG]

Giegel, jammer, je verwachtte het al, het wordt weer voor een volgende ronde voor je :(
    maar gelukkig heb je wel goed nieuws over je dochter gekregen :D

Bebek, het zit jou klusmatig ook niet mee hè iedere keer! leg je mannetje maar goed in de watten en gooi er wat leuke verleidingstechniekjes tegenaan :) sterkte en succes!

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Het gaat niet goed komen,vannochtend veel meer bloed en stolsels.Kramp in mijn buik......erg overstuur.....

7. Dop07

Dop07 Bekend lid

Suzanne... meis je toch.. we kennen elkaar wel niet.. maar van hieruit toch een dikke KNUFFEL!

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dankjewel
    Mijn man blijft thuis vandaag,dus dat is wel fijn.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suzanne, wat een nare ontwikkelingen! Ik hoop en duim heel erg dat het niks betekent! En zoals de meiden al zeggen: je kunt hier veel steun en troost vinden, dus gewoon blijven komen! Digiknuf!

Nefertary: hihi, het lijkt inderdaad wel of er een vloek rust op onze klustijd! Maar giterenavond hebben we geklust! Volgens mij is ei dus nog niet verloren...! En vandaag en morgen gooi ik er maar weer wat charmes tegenaan, haha!

Giegel, fijn dat de uitslagen goed waren, dat geeft weer wat rust! En dat kun je goed gebruiken voor een volgende vruchtbare ronde!

Veronika, gefeliciteerd met je baan!

Hellen, lekker gaan genieten nu van Wurmpje!

RozeWolkje, fijn dat het bloedverlies is gestopt, nu kun je ook lekker gaan genieten!

Benthe, de duimen draaien overuren hier!

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben, maar anders sorry vast!

(btw, met niezen heb ik nogal kramp in mn onderbuik, zou dit eisprong kunnen zijn?)

10. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    suzanne, zal duimen dat het snel ophoudt.

11. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Even weinig tijd gehad maar ik lees ineens dat Sanrob is bevallen! Goed!
    @Sanrob : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    @Suzanne : Welkom. O ik zie net dat het niet goed gaat! Sterkte meid!
    @Rozewolkje : O jee wat een onzekerheid zeg! Sterkte dit weekend!
    @Diana : He fijn weer even wat van je te horen. Nee zo’n rampjaar mag inderdaad NIET! Ik hoop echt dat 2009 alles gaat brengen wat je wenst.
    @Helen71 : Jee toch weer die onzekerheid! Sterkte meid! Op de echo lijkt toch echt wel wat te zien! Positief blijven!
    @Giegel : He balen meid! Ik wordt er gewoon een beetje boos om! Ik nu duimen en bidden voor jou voor volgende maand!

Jee wat een slecht nieuws allemaal, behalve natuurlijk Sanrob. Iedereen sterkte!
    Hier gaat het zijn gangetje. Ik heb een beetje het idee dat het extra schildklier pilletje al iets begint te doen, iets minder moe. Helaas wel veel pijn in bekken (lies en schaambot) maar ik accepteer maar dat dat niet meer weggaat tot de bevalling….
    Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik moet in het ziekenhuis bevallen, omdat ze bloed uit de navelstreng moeten nemen en dat kan niet thuis, en de kinderarts moet mijn kleine onderzoeken.
    Doei

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, ik zag je liever onderaan een andere lijst, maar ik geloof dat je het zelf al wel had verwacht.
    Wat is dat leuk he? Om zo'n boekje terug te lezen. Dat van Alyssa heb ik pas ook nog eens doorgelezen. Ik zat er hetzelfde bij als jij nu.

Suzanne, dat is geen leuk bericht meid. heel veel sterkte! En zoals al gezegd, of het nu wel of niet goedzit met je zwangerschap, blijf gerust meeschrijven hoor!

Bebek, ik hoop met je mee dat mannetje vanavond fit genoeg is. Zet hem maar flink aan de vitamientjes!

Coto, fijn dat het schildklierpilletje lijkt te werken. Het is niet fijn om alleen maar moe, moe, moe te zijn.

Hier is een eerste tandje gespot. Behalve wat poepluiers een paar dagen geleden was er verder niets wat erop zou kunnen wijzen dat er een tand aan het doorkomen was. Wat een stoere meid toch!

13. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh Suzanne, wat naar. :cry:
    Ik kan ook weinig positiefs bedenken uit jouw omschrijving. (behalve dan dat jullie vandaag in elk geval samen zijn, dat is wel fijn en belangrijk)
    Ik hoop ook dat we hier wat voor je kunnen betekenen in de zin van steun. (ere zijn hier helaas veel ervaringsdeskundigen, gelukkig vaak met de ervaring van een positieve zwangerschap daarna)
    Hou ons in ieder geval op de hoogte en voor nu heel veel sterkte en warmte bij elkaar!

De rest een goed weekend.

14. veronika

veronika Niet meer actief

He meiden,

Dank voor de feli's voor baan!

Susanne: meid, nee he, gatverdegatver. Sterkte, kan niet veel anders bedenken om te zeggen.

Hellen: klinkt als goed besluit!

Giegje, nee toch! * Huil *, kl%te zeg, weer. Ga je nou toch voor die HSG?

Hoe zou het trouwens zijn met Kaat, en met Molly?

15. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    We moeten even kijken of mijn man vrij kan krijgen vrijdag en of er dan nog plek is in het ziekenhuis, omdat ik vrijdag de HSG moet hebben dan.
    De HSG moet vroeg in de cyclus omdat ik mijn ei-sprong vrij vroeg heb meestal en ze doen een HSG op vrijdag en dinsdag.

16. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik had het zelf verwacht inderdaad en hoewel ik natuurlijk wel baal ben ik er deze keer niet zo down van als de vorige keer.

Het boekje terug lezen was echt leuk!
    Ik ben heel veel kwijt (qua geheugen) van die tijd doordat ze veel ziek is geweest en met name dat mij is bijgebleven.
    Dat ze in die eerste week 's avonds en 's nachts al heel onrustig was wist ik niet meer. Maar dat is dus zo gebleven en bleek later van haar allergie te komen.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hai allemaal, ben ik weer even!
    Het was hier weer een aardig druk weekje, vandaag eindelijk weer tijd hier gezellig bij te lezen. Ik heb zelf niet zo gek veel te melden. Met Danique gaat het prima. Met mij ietsje minder, ik baal van m'n werk en ik ben erg moe.

Benthe, dat wordt een lange zit met het wachten tot 4 februari. Ah meid, ik hoop het zo voor je!

Nienke, welkom en heel veel succes!

Ollebolleke, fijn dat alles goed was bij de gyn met een mooie echo en goede nekplooimeting. Geniet ervan meid!
    En heel goed van je dat je het niet roken vol houdt. Die hunkering gaat echt weg hoor, langzaam maar zeker. Ik ben in april 2007 gestopt en heb er nog maar heel zelden last van en dan ook maar heel kort en vluchtig.

Coto, zou fijn zijn als je door je extra schildkliermedicatie je ook minder moe gaat voelen. Merk je daar al wat van?

Lola, hier ook spitsuur 's ochtends met kind, hond en een beetje mezelf. Hier gaat de wekker om 06.40 en ik zit meestal om 08.30 in de auto. Danique komt nog 's nachts, op dit moment vaak 2x, dus ik begin er ook steeds minder florissant uit te zien. Ik werk ook 3 dagen per week.

RozeWolkje, wat naar van de bloedingen en de onzekerheid waar je nu in zit. Ik duim voor je!

Hellen, met jouw termijn zwangerschap kan er ook nog geen vruchtje te zien zijn. Wel een mooi vruchtzakje, dus so far so good!

Veronica, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Anna, je laatste werkweek! Wat zal dat lekker voor je zijn zeg, met verlof gaan. Je werkt zo hard, nu is het tijd voor jou en je kindje!

Inez, lukt het een beetje met je suiker-stop? Voel je je al ietsje beter?
    Een 1ste tandje al, wat leuk! En ze is absoluut een stoere meid zeg. Hier van de week ook wat poepluiers, zal ook es op gaan letten ;)

Suzanne, ik duim voor je!

Giegel, wat balen van deze ronde :(

Bebek, als je op zondag je ei hebt en je kan op zaterdag klussen is dat heel goed hoor! Ik hoop dat 't lukt vanavond.

En aan alle dames die aan 't rekeken zijn : op je 41ste nog moeder worden kan ook ;)

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, wat ontzettend balen van je baan zeg. Het kan heel vermoeiend zijn en flink op je gemoedsrust en humeur werken als het niet (meer) leuk is. Ik hoop voor je dat er toch nog verbetering gaat komen, want zo is het natuurlijk niet echt wat.

Ja, echt een stoere meid hoor, ik heb er geen eens erg in gehad dat ze een tandje kreeg. Had al wel eens gekeken of ik wat puntjes zag van doorkomende tandjes, maar niet gezien (of gevoeld). En nu zat ze vanmiddag op m'n vinger te sabbelen/bijten en ik voelde wat scherps.
    En ja hoor, toen ik even goed in haar mondje keek zag ik een mooi wit streepje. De tand is goed te voelen met m'n nagel.

Sinds vandaag gaat het weer een stukje beter. Heb echt een paar dagen een soort van afkickverschijnselen gehad, maar nu gaat het wel weer. M'n humeur is er in ieder geval met sprongen op vooruit gegaan en da's voor nu het belangrijkste.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Zit ik heel ergens anders te lezen, bedenk ik me dat in SanRob in mijn bericht helemaal vergeten ben :confused:

SanRob, van harte gefeliciteerd met je zoontje Mika!!! :whistle: :baby:

20. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Inez, bij Danique zie ik al wel een beetje de contouren van tandjes in haar tandvlees, bobbeltjes zeg maar. Ben benieuwd, zou fijn zijn als ze het net zo makkelijk zou doen als Yelina.

Fijn dat het weer ietsje beter met je gaat!

Share This Page