35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, die bobbeltjes heb ik hier helemaal niet gezien. Had er wel wat op gelet vanwege wat rode wangetjes en wat spuitluiers, maar echt niks gezien.
    Alyssa is er ook vrij makkelijk doorheen gefietst met tandjes. Zij is vrij laat begonnen met tandjes krijgen, (ruim 10,5 maand) en toen ze begon, kreeg ze er een paar per week. Niet huilen, niet jengelen, niks. Alleen poepluiers en kapotte billen. Ze is ook nu weer laat met het tweede stel kiezen wat ze moet krijgen. Ben benieuwd wanneer ze ze gaat krijgen.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Net een echo gehad in het ziekenhuis....was alleen nog een klein vruchtzakje te zien.....zo klein dat het vruchtje nooit lang erin heeft kunnen zitten....dus einde verhaal....
    Dus ik sjees gewoon in rap tempo het hele forum over....eerst het gedeelte vruchtbaarhiedsbehandelingen,toen de afdeling testen,daarna de afdeling zwanger en nu dus weer terug maar vruchtbaarheidsbehandelingen ben ik bang.....aan het eind van de rit kan ik wel af gaan studeren in het onderwerp zwangerschap :rolleyes:

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Iedereen echt heel erg bedankt voor het meeleven....ziekenhuis belde net...hadden alles bij elkaar opgeteld....de echo en de HCGwaarden...was toch 5 weken zwanger geweest....dus niks geen voor de gek houdend lijf....en waren erg positief over het weer zwanger kunnen raken....echt hele lieve mensen daar......het duurt even tot je er doorheen bent,maar als je eenmaal iemand daar in persoon ziet,zijn ze echt elke keer heel lief.
    Ben wel verdrietig,maar lang niet meer zo overstuur als de afgelopen paar dagen.Blij met de zekerheid die ik nu heb.

4. veronika

veronika Niet meer actief

Suzanne, sterkte met het verwerken en bijkomen ervan. Ben je al opgehouden te bloeden? Laat maar lekker voor je zorgen *knuf* en zoals al gezegd, je mag hier blijven kletsen he, laat de rest van het forum maar het forum ;) We zijn hier lang niet allemaal zwanger en sommigen zitten/zaten ook in de medische molen.

5. @Veronika: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Wat ga je nu precies doen?

@Annna: Mijn avatar heb ik gemaakt van een foto die onderdeel is van de fotoserie die we bij Fotolin hebben laten maken...
    Ik denk dat jij héél blij zult zijn als je zwangerschapsverlof ingaat, niet...?

@Suzanne: O meid, wat rot! Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd. Maarre... je mag hier gewoon blijven meeschrijven hoor...

@Inez: Een bikkel dus! Jasmijn heeft ook nooit last gehad van het doorkomen van tandjes. Ik hoop dat het bij Emma ook zo gaat...

@Natas: Oei... dat is een zware combi: werken en nachtvoedingen. Ben blij dat ik het laatste slechts zeer zelden hoef te doen...
    Enne... het is slopend om met tegenzin naar je werk te moeten gaan. Baal je van het werk zelf of meer van het bedrijf waar je werkt?

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Sanrob nu lees ik het pas ben niet veel op de pc
    proficiat en geniet van jullie klein wondertje!

speciaal voor jou.....

liefs Ritje

7. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ suzanne

Heel sterkte toegewenst.....

gr Anja

8. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Sussane wat erg voor je meid
    liefs Ritje

9. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Suzanne: sterkte, ik weet niet hoe lang je zwanger was, maar dit is heel naar.

Natas: balen van je baan, bij mij begint het ook wat minder te worden. Het isniet leuk om met tegenzin te werken.

Inez: een tandje. Dat is snel. Dievanmij is nog een tandeloos wezen,maar dat zal wel niet lang meer duren.

Oh meiden en zwanger worden op je 44e kan ook nog hoor, hoewel iets eerder natuurlijk fijn is.

10. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    ik zie dat mijn spatiebalk het niet goed doet. Zal wel vol zitten met kruimels. Ik eet ook zoveel achter die laptop.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Suzanne68: Ach, wat naar! Ik hoop dat je mannetje en jij er samen doorheen komen. Wel fijn dat je nu tioch wel "positief" naar de toekomst kijkt, 2009 word gewoon jullie jaar!

@ Rozewolkje: hoe is het daar? Hou je nog vol? Ik hoop op goed nieuws morgen! (dan had je toch echo, of vergis ik me?)

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen meiden..
    Susan.. fijn dat het ziekenhuis je zo goed begeleid.. het is al sh*t genoeg allemaal..

Verder las ik nog over een werkende moeder die nog 2 nachtvoedingen doet :confused: Pet je af hoor! Toen ik vorig jaar rond deze tijd weer beginnen moest, mocht ik gelukkig halve dagen... Dop zat ook nog op twee nachtvoedingen en ik was geslóópt..

Veronika, wat ga je nu doen? (of heb ik daar overheen gelezen :oops: ?)

Tandjes... Dop was 4 maanden toen zijn eerste tand doorkwam...met 8 maanden had hij 8 tanden. De hoektanden en kiezen zijn in de afgelopen twee maanden doorgekomen.. Dop is voorlopig dus klaar.. en dat met nog geen 15 maanden :confused: Snelle Jelle :)

Ik ga lekker even met Dop naar 'de overkant' .. Mijn paard staat bij de overbuurman. Ik ga even met Dop een appeltje brengen en zijn stalletje mesten. Als het goed is staat hij al buiten.. maar als niet, doe ik dat ook meteen maar even. Dop is dól op paardjes en we zijn er dan lekker even uit!

Verder heb ik gister een op het i-net besteld borduurpakket binnen gekregen... té oudbollig voor woorden natuurlijk :) borduren :) Maar ik hou nu eenmaal van een beetje fröbelen en breien gaat niet met mijn verrote linkerarm (RSI achtig) dus dan dit maar.. Ach.. heeft het mogelijke brusje van Dop straks fijn de zeven dwergen aan de muur :)
    Iedereen een fijne dag!

13. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Vanmorgen zei ik nog geen tandjes en wat blijkt er is er eentje doorgekomen.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, je moet ook zelf eten en niet je laptop te eten geven!

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja hoor Hellen, dat herken ik wel. Hoe graag je ook zwanger wilde worden, als je het eenmaal bent spelen er toch ook andere gevoelens mee. Die hormonen en wat ze met je doen zijn niet te onderschatten! Dit is wordt 4e kindje maar had het elke zwangerschap. Ben er heeel blij mee maar gewoon niet altijd op z'n best tijdens m'n zwangerschappen.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, die Jules, toch een tandje! Dan is hij er net zo makkelijk doorheengefietst als Yelina.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suzanne, heel veel sterkte.

Lola, ik ben secretaresse dus dat is niet zo spannend. Maar waar ik van baal is dat ik ben overgezet naar een andere afdeling die veel minder leuk is en met een hórk van een manager.

Nienke, bedoel je mij met de werkende nachtvoedende moeder? Gelukkig werk ik maar 3 dagen per week hoor, niet fulltime. Maar als ik op dinsdag en woensdag moet werken en Miepje komt op dinsdagnacht 2x langs fietsen dan heb ik het de woensdag wel moeilijk ja.
    Na de ochtendvoeding van vanmorgen ben ik er weer ingedoken. Chris kwam me om 11.30 weer wakker maken omdat Danique honger kreeg, dat bijslapen had ik wel even nodig!

Zo Nino, dat heeft Jules dan ook als een bikkeltje doorstaan, het 1ste tandje!

Ja Hellen, dat is nu zwanger zijn ;)
    In het begin zie je natuurlijk nog niets dus wat dat betreft is het allemaal nog erg abstract. Maar de hormonen doen hun werk al goed! Ik was ook meer moe, wat last met naar de wc gaan (veel drinken, veel vezels eten, een glas lauw water 's ochtends op je nuchtere maag), pijnlijke borsten, emotioneel, etc.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, heel veel sterkte meid. Neem de tijd om het te verwerken en een plekje te geven.

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Yep natas, ik bedoelde jou ;) Ik werk ook drie dagen, maar vond het evengoed zwaar zat!
    Hellen.. herkenning! :) Welkom in de wondere wereld van zwanger-zijn! :thumup:
    Lotuss.. hihi jij ook al? Hoe mooi, fijn en leuk ik zwanger zijn ook vind.. .ik zit met een pukje in mijn buik qua humeur beslist niet op een roze wolk :) Ben véél sneller boos en daar waar het me 'normaal' wel lukt om een sneer in te houden schiet ik als ik zwanger ben af en toe behoorlijk uit mijn slof :oops: :)

:) een stiekeme tandenkweker :) Fijn hoor... zo zonder noemenswaardige problemen :thumup:

Ik ga even foto's plakken... loop een tikkie achter :oops: Manlief is met zijn zoon een frisse neus halen, oudste is even naar een vriend en de middelste zit (mokkend :) ) aan zijn huiswerk, de wasmachiene èn de droger draaien en de cake is net uit de oven.. heb géén excuus om niet te gaan plakken nu .. of het moet de BTW aangifte zijn die nog steeds de deur uit moet.. maar dat doe ik nóg minder graag dan foto's inplakken :)

20. veronika

veronika Niet meer actief

Hellen, klinkt voor mij als zwanger hoor!

Nienke, leuk toch, huisvlijt (borduren)? Wat ik nu ga doen: ik ben organisatieadviseur, en ga dat dus nu ook weer doen, maar dan bij een ander, groter bureau. Weet niet meer zo goed of ik dat hier al weer verteld had hoor.

Deel Deze Pagina