35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nienke, ik zal idd blij zijn als Danique door gaat slapen.

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou inderdaad, heel vervelend. Een paar weken na de bevalling als de hormonen langzaam beginnen te verdwijnen voel ik me gewoon weer mezelf worden en denk ik ' o ja, zo voelde ik me normaal!'
    Heb ook minder behoeft aan sociale contacten merk ik, minder ondernemend over z'n geheel.

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Vandaag lakentjes gewassen en ramen gezeemd vd babykamer. Verder niks. YES 30 weken vandaag!
    @Natas : Het lijkt al een beetje te helpen dat pilletje inderdaad. Maar meestals duurt dat zeker een week voordat het inslaat. Vervelend dat je baalt van je baan!
    @Suzanne : Sterkte ermee meid! Inderdaad wel fijn om te weten dat het wel mogelijk is!
    @Ritje : He hallo, hoe is het met je?
    @helen : fijn dat je intiem kan zijn. Hier is het ook anders, voorzichtiger maar ook heel speciaal. En inderdaad ook krampen, maar dat is hetzelfde als een harde buik en kan geen kwaad. Ook heb ik de eerste 25 weken bijna nergens last van gehad, inderdaad een beetje moe. Dus geniet ervan!
    Verder niks bijzonders hier…

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Coto fijn dat alles nu goed gaat de laatste weken gaan snel vind ik,
    met mij hangt van dag tot dag af!
    Silke alles goed eet heel graag de groentepapjes,
    aan mijn partner heb ik veel steun we wisselen elkaar goed af!

Wauw wat gaat dat snel he al een tantje die jules,
    ik weet nog dat hij geboren werd!
    wat gaat de tijd snel morgen is Silke 4 maand al....

Ja Helen das zwanger zijn, die hormoon schommelingen en week,
    en dan weer opgejaagd of moe!
    je herkent je lichaam soms niet meer,
    ik ben raar genoeg nog steeds aan het ontzwangeren noemt men schoonbroer het!
    leuk gezegd!

ik vraag me af hoe lang soms een postnotale depressie kan duren?
    maar ja als de lente erdoor komt zal het wel beteren zit nu redelijk
    met psp te spelen dat verzet men zinnen en maakt me rustig!

fijne avond iedereen
    liefs Ritje

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Het gaat zeer snel, sterre eet al groentenpapjes :rolleyes:

6. @Coto: Je opende de 500e pagina én je laatste trimester is aangebroken :D !

@Hellen: Ik had bij beide zwangerschappen héél weinig symptomen. Vooral toen ik zwanger was van Emma heb ik me wekenlang zo ontzettend NIET zwanger gevoeld. Begon er pas in te geloven toen mijn buikje wat begon te groeien. En ik was blij dat ik toen al heel snel leven voelde. Ging ik me toch nog zwanger voelen :D . Toen was ik natuurlijk weer heel erg blij dat ik nooit last van vervelende symptomen heb gehad... :D

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    hihi ja een dag vol jubilea!
    Buikfoto 30 weken geplaatst...pfff hij groeit best hard!
    doei fijne avond!

8. veronika

veronika Niet meer actief

Nou nog steeds mooi hoor!

SanRob nog niet zelf hier geweest he? Hoe zou het gaan!

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Veronika: Aha.. organisatieadviseur. Ben je dan voornamelijk bezig met veranderingsprocessen? En bij watvoor organisaties doe je dat dan?
    Coto.. mooi buukje hoor :thumup:
    Lotuss: Naarmate de zwangerschap vordert trek ik me ook steeds meer terug. Herkenbaar dus ;)
    Zico: het gaat ècht snel hè! Ik was foto's aan het inplakken.. vorig jaar om deze tijd was onze Dop nog ècht een klein babytje (nou ja.. ècht klein kan je een negenponder bij geboorte natuurlijk niet noemen.. maar goed :) ) en nu holt hij al door de kamer....
    Ritje: het zou fijn zijn als met de lengende dagen bij jou het zonnetje ook weer wat 'makkelijker' gaat schijnen...

Jullie zullen het niet geloven.. maar ik ben aan de BTW begonnen *juich* Alle bonnetjes zijn uitgezocht en nu hoef ik 'alleen maar' alles nog in te boeken... pfff... de kop is eraf.. nu morgen even flink kloppen en met een beetje mazzel kan het morgenavond de deur uit!
    Nu is het mooi geweest.. ik ga lekker douchen en plat. Heb gister van een lieve vriendin een stuk of 10 (!) paarden dvd's gekregen... de hele successerie van Parelli .. zegt jullie vast heel weinig.. maar ik ben er zó blij mee! Ik ga lekker nog even een stukje kijken voor het slapengaan! ;)

10. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Suzanne, wat ellendig! laat je maar lekker in de watten leggen door je man. veel sterkte bij de verwerking hiervan, en kom ook hier maar lekker uithuilen als je daar behoefte aan hebt :cry:

coto, de vraag kwam van mij maar was meer over wat er door jouw aandoening met de baby aan de hand kan zijn. lage bloedsuikers of zo, of andere metabolische afwijkingen?

ja, ik vraag me net als veronica ook af waarom kaat hier niet meer komt. ze had volgens mij niet gezegd dat ze hier niet meer zo vaak zou komen. hopelijk gaat alles gewoon goed.

RozeWolkje, veel sterkte gewenst voor de echo van morgen. hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

goh, zitten we zomaar alweer op de 500 pagina's.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Van Kaat zag ik pas dat ze al een hele tijd niet meer online was geweest. Ik hoop ook dat alles nog OK gaat met haar zwangerschap.

SanRob is inderdaad nog niet online geweest. Stel haar bevalling toch nog op een KS is uitgelopen, zal ze op z'n vroegst morgen naar huis mogen.

Hellen, klinkt bekend hoor, m'n eerste zwangerschap was ik dolblij toen ik uiteindelijk positief testte, maar al snel had ik ook zoiets van: is dit het nu? Maar al snel begon m'n buik te groeien en met 16 weken kon ik de kleine meid al voelen bewegen en toen werd het toch heel wat realistischer.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nienke, niks mis mee hoor, met borduren! Ik mag het zelf ook graag doen.

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

RW echo vandaag? Spannend hoor.. ik denk aan jullie!

hihi.. fijn dat er hier meer van die 'saaie tut hola's' zijn die van borduren houden, net als ik :)
    Zijn er toevalllig ook nog meerdere (sokken) breidsters hier? ;)
    Ik moet altijd zo lachen als ik vertel dat ik zulke dingen graag doe.. de meeste mensen verschieten er van als ze het horen.. die hadden dat nooit van mij verwacht :)

Nou.. ik ben opgestart hoor.. koffie op, ontbijt binnen... Nu eerst even naar mijn ouders... vaste prik één keer in de week. Ze zijn al wat ouder en genieten zo van het kleine menneke..
    Maarrr.. als ALLEReerste ga ik hier een stinkend kind van zijn vieze luier verlossen .. mèn wat meurt het :)
    Vanmiddag misschien nog wat BTW als Dop slaapt. Manlief is er niet.. die is uitgenodigd door een producent van clips en reclame of zoiets, om te kijken of er een DVD met livemateriaal uitgebracht kan worden. Die is dus wel even onder de pannen ;) Ik kan dus 'helaas' waarschijnlijk niet heel veel doen qua boekhouding... :eek:
    Geeft niets, want als het zulk prachtig weer blijft, loop ik véél liever buiten met Dop dan dat ik achter de BTW zit :)
    Iedereen een fijne dag!

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36

NOD

03-02 Veronika
    04-02 Ellenk
    05-02 nefertary
    07-02 Benthe
    08-02 Bebek/Carola
    16 02 Nienke07
    18-02 Liesben
    19-02 Mexicang
    20-02 Mama2X
    21-02 Giegel

AFSPRAKEN

30-01-2009: Giegel HSG
    03-02-2009: Ollebolleke gyn
    06-02-2009: Hellen1971 eerste echo
    18-02-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog

BEVALDATA

12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    22-09-2009 Hellen1971

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika

Ik heb een afspraak toegevoegd aan het lijstje.
    A.s. vrijdag krijg ik een HSG.

15. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    SanRob, van harte gefeliciteerd met jullie zoon met de prachtige naam Mika!

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Gefeleciteerd Sanrob met je prachtig wondertje en een mooie naam voor je zoontje Mika

liefs Ritje

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Spannend Giegel. Wie weet helpt het goed ;)

18. veronika

veronika Niet meer actief

Hee Ellen en Shiela. Hoe is het dames?

19. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ Giegel ja,je gaat toch voor de HSG!
    Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze dat ze het heel vaak zagen dat mensen na zo'n HSG toch zwanger raakten en zelfs tegen mij zeiden ze dat ik ondanks de miskraam nog extra vruchtbaar was tot maart.Veel succes ermee igg.

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Hallo iedereen, dara ben ik dan eindelijk ff. Heb niks bijgelezen nog. Moet nl nog veel plat; ruggeprik is misgegaan(lek hersenvocht waardoor hoofd-en nekpijn)

MAAARRRRR HIJ is er onze MIKA; 3335 gr 51 cm.
    Hij doet het goed; Borstvoeding is nog ff oefenen.
    Zal vandaag nog foto toevoegen, hij gbaat zo eerst ff in bad.
    21e 19.005 u braken de vliezen; meconiumhoudend vruchtwater; 20.30 u waren we in het zkh; bevalling nog niet begonnen, zeiden ze (wel weeen) 22.00u 1 cm ontsluiting. Ruggeprik en om 02.00u 6 cm ontsluiting. Rond 04.30u volledige ontsluiting.1.5 persen en dat schoot niet op; dus toen met vacuumpomp gehaald om 6.34u.

FF in notedop de bevalling; mn zoon kokmt eraan voor zn badje.
    Kom straks terug.

Deel Deze Pagina