35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed van je te horen! En blij dat alles relatief goed gaat. Hoe is het met je hoofdpijn? Dat is dan minder.
    Geniet van je zoontje en we zien je hier wel weer eens.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ SanRob,

Ik ken jullie nog wel niet zo goed,want ik ben vrij nieuw in het oudevrouwentopic,maar ook van mij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

3. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    pardon!?

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik voel me niet aangesproken hoor ;) (hoewel ik me soms ook wel 80 kan voelen, dezer dagen)

6. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Mooie buik Coto, weer een beetje gegroeid zie ik!

Giegel, heel veel succes en sterkte vrijdag bij je hsg. Ik hoop dat 't helpt!

Fijn even van je te horen SanRob, geniet van je mooie manneke!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Uitslag van het HCG onderzoek: alles is OK!
    De concentratie zwangerschapshormoon was ten opzochte van vrijdagmiddag enorm gestegen (bijna verdubbeld..van 11.000 naar 19.233), dus , om met de woorden te spreken van de dame die ik aan de lijn had: "het zit goed!"

Had vanmiddag al een flauw vermoeden..voel me vandaag niet alleen nog misselijk in de ochtend :sick:

Volgende spannende moment: vrijdag 6 februari..de eerste officiële echo.

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mooi nieuws Hellen.

Sanrob goed wat van je te horen. Fijn dat het verder met Mika goed gaat.
    Verd* wel k*t van die ruggeprik.

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hallo wat lees ik nu

SANROB Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon geweldig prachtif super ik wens je een goeie kraamtijd toe en vooral genieten van je zoontje

10. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Hellen wat een goed nieuws! Beetje gerustgesteld?

Sanrob : Fijn om van je te horen, ben erg benieuwd naar je mannetje!

Hier stress. Mijn man heeft een plekje onder zijn tong, het leek op aft. Is bij de dokter geweest, geen aft maar direct doorgestuurd naar KNO arts. Is een "verdacht plekje" Hij kan gelukkig morgenmiddag al terecht maar ik vind het wel heel eng allemaal! Afwachten dus.... :pale:

11. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Giegel, top! ik duim dat je daarna supersnel zwanger wordt :thumup: :D

SanRob, het is nog een heel spannend verhaal geworden zeg! Mika deed het tijdens de bevalling, ondanks de meconium, dan toch goed dat ze je het zelf hebben laten doen?
    raar trouwens dat ze zeiden dat de bevalling nog niet was begonnen, terwijl je anderhalf uur later al ontsluiting had :(
    jammer dat je die lekkage hebt opgelopen. krijg je daar nog extra hulp voor?
    en, hoe voelt het nou, moeder zijn, of is het nog niet doorgedrongen :)

Hellen, nu voel je je toch zeker wel écht zwanger hè!?

Ellen, ik las in dat andere topic je berichtje. rot voor je joh! hoop dat het snel weer goed komt ;)

coto, jemig wat een schrik! ik duim keihard voor je dat het niets ergs is :confused:

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ coto500: Jakkes, dat is schrikken! Gelukkig kan hij snel terecht. Succes! En ik duim dat alles goed is!

@ Hellen: Goed nieuws zeg!

@ Giegel: Spannend vrijdag. Succes, en hopelijk heeft het snel het gewenste resultaat!

Hier persoonlijk weinig te melden, zo voor de eisprong. Behalve dan dat ik, na mijn menstruatie, nog steeds het gevoel heb ongesteld te moeten worden :(
    Gevoelige onderbuik, en vaak moeten plassen.
    Raar lijf.
    Ik dacht aan misschien een (beginnende) blaasontsteking.
    Dus veel drinken, veel vitamine C en hopen dat het weer overgaat.

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hellen, wat een geweldig nieuws! Ik hoop dat je nu heerlijk kan gaan genieten!

Coto... dat is schrikken! gelukkig kan je al snel terecht, dat is kordaat optreden!

Liesben, wat kan een lijf raar doen niet? Ik had het de vorige ronde, dat ik na mijn menstruatie maar het idee had dat ik of ongesteld moest worden of dat ik zwanger was. Ik heb me toen lang niet helemaal happy gevoeld.
    Hoop voor je dat het snel over is!

Hier ook weinig te melden zo vlak voor eisprong. Volgens de calculator hier zou ik rond 2 februari mijn ei hebben. Schiet alweer op dus.
    Alleen.... ik heb helemaal nog geen zin om te klussen :(. En ja, dat is toch wel nodig he? Hoeft ook nog niet,maar ik wil niet tot ei wachten,maar liever iets eerder.
    En daarna.... me voornemen om me niet gek te laten maken door mijn lijf!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Suzanne,
    Je voelde het al aankomen, maar nu is er helaas die nare zekerheid. Ontzettend verdrietig voor jullie.
    Ik ben blij dat je ook nog een positief puntje kunt zien. Jullie kunnen inderdaad samen een kindje verwekken. Hopelijk gebeurd dat nu weerr snel!

Sterkte de komende tijd!

Roze wolkje,
    Ben benieuwd hoe het met jou gaat nu!

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou...ik zat net helemaal blij te zijn met de uitslagen van de HCG, werd ik gebeld door het ziekenhuis. De dienstdoende gyn wilde tóch dat ik nog even langskwam voor controle. Kreeg spontaan een hartverzakking. Wat dan? Ja..hij wil toch zéker weten dat het niet BBM is. Pff..ik met een hart in mijn keel naar Dordrecht gereden.

Aldaar aangekomen kreeg ik mijn oude gyn ( waar ik bij wegging omdat ik hem zo tactloos vond) die vreselijk lief en aardig tegen me was ( echt waar!) en één van de dames die me donderdag met een half verhaal en weinig echt nieuws naar huis had gestuurd.

Wel..de echostaaf zat er nog niet eens volledig in en er werd een grote vruchtzak duidelijk. Nou zei de gyn...dat is dan duidelijk: hij zit zonder twijfel in je baarmoeder. Hij aan het meten geslagen en afhankelijk van wat ie op beeld kreeg, hield de afmeting van het vruchtje en de vruchtzak het midden tussen 5 weken en 6 dagen en 6 weken en 2 dagen. Dus we hebben het maar op een compromis gegooid van 6 weken, zodat de banner kan blijven staan.

Wurm is nu ongeveer 2,7 mm groot én met een beetje fantasie, zo zei de gyn, kon hij al hartaktie waarnemen. Ik zal alleen moeten wachten tot over 2 weken om het echt duidelijk te kunnen zien.

Pffffffffff......nou..de eerste schrik is dus weg. Ik ben nu eindelijk echt blij. Ik heb gejuicht in de stoel en in de auto terug naar huis en nu weer!

Uiteindelijk blijkt dus, dat de gyn héél kwaad was op de zuster die eigenhandig had beslist en tegen mij gezegd, dat het wel goed zou zitten. Hij zei nog: er bepaalt er maar één of iets goed zit en dat ben ik. Nou..ik ben deze keer wel héél blij en dankbaar dat hij zo zorgvuldig te werk ging, want het neemt zeker weer een boel van de zorgen weg!

Nieuwe foto staat natuurlijk in mijn album :D

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heee Yelina heeft een tandje :) Mooi nieuws! Oh en Jules ook al! :)
    Bijzonder dat Alyssa ze bijna allemaal tegelijk kreeg. Oh wat ga ik nog veel leren straks!

Natas,
    Jammer dat je energie kwijt raakt door je werk. Balen dat er nu net zoveel veranderingen zijn.
    Het lijkt me niet lekker om nu net steeds tegen frustraties aan te lopen.

Lola,
    Ik ga maar eens kijken bij Fotolin. Ik zou eigenlijk nog wel eens dikke buik foto's willen laten maken. Maar twijfel nu of babyfoto's straks niet leuker zijn.
    Heb je nog meer foto's om te laten zien?

Wauw Anja,
    Jij hebt nu ook een mooie avatar :)

Ha Sandra,
    Jouw banner is nog zwanger, hihi. Maar gelukkig ben je al in staat om te vertellen over Mika. Fijn dat alles goed gaat. Behalve de ruggenprik, dat niet top.

Hellen.
    Fijn dat je klachtjes mag hebben en nu een goede bevestiging hebt! Het gaat bij jou dus goed, je bent goed zwanger. Nu proberen een positieve instelling te zoeken en vast te houden!
    Zwanger zijn is fantastisch en een groot wonder en klachtjes zijn vervelend, maar horen er ook bij. Nt als de onzekerheid, het is helaas niet anders, daar moet je doorheen.

Hier nog 4 daagjes werken :) :D
    Ik ben er natuurlijk erg blij mee :) straks lekker rust te hebben, maar ik zal die kindjes ook wel erg missen hoor! :cry:

17. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

Jan 7, 2009
    293
    0
    0
    Jeetje wat zijn jullie al weer flink opgeschoten met het aantal pagina's... Ik moet nog even terug lezen hoor. :oops:

Nou vanochtend GOED nieuws en we zijn dolgelukkig!
    We hebben vanochtend het hartje zien kloppen en ons kindje was enorm gegroeid!
    Wel grote verbazing toen de verloskundige ineens vertelde dat ze nog een vruchtzakje zag. :confused: Maar daarin klopte geen hartje dus waarschijnlijk was het een tweeling en heeft de 2e het niet gered en heb ik daar de bloedingen van (gehad).
    Ik blijf dus nog onder controle en als het blijft bloeden dan moet ik naar de gyneacoloog maar vooralsnog hier grote opluchting! :D

18. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Goh Roze Wolkje,
    Jij bent dus een van de fijne wonderen. Veel bloedverlies en toch een mooie vruchtzak en een kloppend hartje.
    Ontzettend fijn voor je!

Wanneer ga je nu weer voor een echo?

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje, wat een opluchting moet dat zijn geweest!
    Verdrietig dat er waarschijnlijk twee zijn geweest, maar blij dat er 1 dit avontuur overleefd heeft!

20. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Hallo allemaal,ik heb weinig tijd om online te komen en heb dus een hoop gemist!

SanRob: GEFELICITEERD met de geboorte van Mika...mooie naam en ik ben benieuwd naar een foto!

Shiela: Hoe is het met jou?Alles naar wens hoop ik! En alweer 23 weken,geweldig!

Voor de rest;alle nieuwe dames welkom en alle pas zwangeren:gefeliciteerd!
    Alle dames op het wachtbankje...veel succes!

Hier alles goed;Terrence groeit als kool en doet het goed. Ik was wel vergeten hoeveel tijd erin gaat zitten maar ik geniet er met volle teugen van!
    Groetjes,
    Moby

Share This Page