Suzanne, veel sterkte met de verwerking hiervan! Ook al voelde je het aankomen, het blijft natuurlijk heel verdrietig! RozeWolkje, voor jou gelukkig heel fijn nieuws, moet mooi zijn om dat hartje te horen! Vreemd idee dat er eerst twee waren, maar ik geloof er altijd heilig in dat de natuur zo haar redenen heeft... Hellen, geloof je het nu eindelijk? Je mag gaan genieten! Fijn voor je meis! Liesben, ik herken die klachten van jou! Schreef hetzelfde in het forum, zo vlak na mijn ongi! Het was dat ik een blanco test had, want anders zou ik er nog van alles van gaan denken! raar spelletje speelt de natuur soms, grr! Coto, dat is even flink schrikken zeg! Wel fijn dat hij zo snel terecht kan! Ik snap dat je het griezelig vindt, ik ga hard voor jullie duimen dat het gewoon een dwarse aft is! Zal aan jullie denken morgenmiddag! SanRob, wat fijn even van je te horen! En het klinkt in je bericht door dat je heerlijk an het genieten bent van je mannetje! Wel naar dat die prik niet goed is gegaan, ik hop dat je je snel beter voelt, zodat je helemaal optimaal kan gaan genieten! Ik mag nu plaats gaan nemen op het wachtbankje....gelukkig voelde manlief zich vrijdag al een stuk beter, dus vrijdagavond hebben we flink geklust en zondagmiddag weer...en als we de energie nog hebben zometeen nog maar een keertje, voor de zekerheid Maar volgens mij had ik eisprong zaterdag (vrijdag slijm en zaterdag stront chagrijnig!) dus dan zouden we goed moeten zitten! Ik hoop het zo....mannetje wou zondag wel drie keer, haha, hij heeft niet zo veel geduld. Heb hem maar ff uitgelegd dat zijn zwemmers dan niet echt actief meer zijn, dus dat dat weinig zin heeft! Ik moet het nu zien op te brengen om twee hele weken niks te voelen (liesben, hoe deed jij dat?!) en alleen maar te hopen dat we dit keer roze mogen testen! Alle meiden die nog mogen: fijne klusperiode!
SanRob, fijn om even wat van je te horen en dat met Mika alles goed gaat. Wat k*t van die ruggeprik zeg. Enig idee hoe lang daar de naweeën van zullen gaan duren? Moby, geweldig plaatje, mooi ventje. En ja, het kost inderdaad tijd, maar oh, wat krijg je er veel moois voor terug. Hellen, fijn zo meid. En nu op naar de echo van 6 februari. Dan zul je een mooi kloppend hartje kunnen zien. Ik heb veel echo's gehad, maar het bleef toch heel mooi om dat te zien. Ah, ik zie dat je ondertussen al een echo hebt gehad. Wel even schrikken dat je hals over kop naar het ziekenhuis moest, maar .... voor een echo hebben we dat altijd toch weer graag over. Coto, he getsie, wat is dat schrikken. Fijn dat hij morgen al terecht kan. Succes morgen en hopelijk is er niets ernstigs aan de hand. Anna, we blijven leren over de kindjes hoor, ook al heb je er al 1, met een tweede is alles toch weer anders. Denk je alles te weten, loopt het toch anders dan je had verwacht. En nog maar 4 dagen vroeg opstaan. Natuurlijk zul je de kindjes van school gaan missen, maar ... nog even en dan heb je je eigen kindje meid! Dat weegt toch echt niet op tegen de kindjes van school, hoe llief, leuk en aardig die ook zijn. Rozewolkje. Jaah, een kloppend hartje. Ik kan me je verbazing voorstellen toen ze vertelde van het tweede vruchtzakje. Ik hoop voor je dat de bloedingen nu helemaal weg zullen blijven en dat je vanaf nu een geweldige zwangerschap zult gaan hebben. Bebek, succes met het niets voelen.
Fijn Hellen, goed nieuws! Coto, wat schrikken meid! Heel veel sterkte, en ik zal duimen dat je man niets ernstigs heeft. Rozewolkje, van harte gefeliciteerd met je knipperende rijstkorrel! Bebek, gelukkig is het klussen nog gelukt. Moby, wat een poepie!
Ik moet eerst de foto verkleinen en als ikm dan wil uploaden zegtie dat bestand te groot of beschadigd is. En ik verklein via zw.sch pagina.
DANK jullie allemaal voor de felcitaties voor onze gewedlige zoon. Kan nog niet alles bijlezen, want kan niet zo lang rechtop. Zit hier nu ook met knallende koppijn. Zag wel een paar vroege goede echo;s voorbij komen; gefeliciteerd. genieten nu.
SanRob, wat een heerlijk mannetje om te zien. (ooooh, ik wil er nog zo een). Pfff, die hormonen ook. Ik ben vanmiddag bij m'n ME arts geweest. Ik ging erheen om weer wat medicijnen te krijgen die ik al eerder had gehad, maar hij vertelde dat ze inmiddels een andere werkwijze hadden. Ze willen toch graag verder onderzoeken waar de moeheid vandaan zou kunnen komen en over 2 maanden moet ik me daar weer melden bij de cardioloog. En mocht hier verder niks uitkomen, dan wil hij me verder wel weer medicijnen geven, maar dat kan nog wel even duren. Enerzijds had ik het gevoel met lege handen naar buiten te zijn gegaan, anderzijds ben ik er eigenlijk heel blij mee. Ik heb bij m'n huisarts ook wel eens gevraagd om een doorverwijzing, maar dat vond hij steeds niet echt nodig. Maar m'n moeder was ook altijd moe en zij is 10 jaar geleden op 53 jarige leeftijd vrij plotseling overleden aan een hartstilstand. En om het maar even plat te zeggen, er is een groot gedeelte van haar familie 'uitgestorven' met dezelfde kwaal, dus ergens heb ik al jaren het gevoel dat ik het wil laten nakijken. Maar ja, als je geen doorverwijzing krijgt.
Oooooh Sandra, wat een mooi manneke! Inez, lijkt me heel verstandig idd dat ze je een keer goed onderzoeken. Wel jammer dat je nu die med's niet hebt gekregen.
Natas, dat vind ik inderdaad ook wel jammer, maar ik begrijp het wel. En ja, ik ben ook zeker wel blij dat ze me gaan doorlichten, het is alleen niet wat ik had verwacht. Ik wilde gewoon m'n drankje en daarmee weer een paar stapjes vooruit kunnen doen. Maar goed, zo is het eigenlijk maar beter ook. Moest tijdens de spits vanuit Amsterdam terug naar huis. En wonder boven wonder heb ik er op de terugweg korter (net een uur!) over gedaan dan de heenweg (bijna 1 1/2 uur ivm verkeerde afslag genomen). Normaliter doe je er tijdens de spits dus zo 2 1/2 uur over om van Amsterdam naar Beekbergen te rijden. Wat een mazzel.
Hee Rozewolkje..wat ontzettend fijn dat je goed nieuws hebt. Natuurlijk is het vreselijk van het tweede kindje..maar je bent nog steeds ZWANGER! Ik ben helemaal blij voor je!