Heee wat heb ik ineens veel gemist hier: Rozewolkje: wauw, gefeliciteerd meid, echt zo'n wondertje! Hellen: mooie scores dus, gefeli! Sanrob, sterkte met herstellen, klinkt rot! Coto, succes voor je man, wel spannend. Annna: nog maar 4! joepie! Inez, goed zo'n onderzoek. Wel erg dat je daarvoor naar Amsterdam moet zeg... Moby: lekker jochie zeg! Dag allemaal weer, tot snel,
zo snel zoveel pagina's bij om te lezen, wel mooi toch enkele zwanger Hellen houden zo, en je bent nu toch een beetje gerust fijn voor je Rozenwolkje gefeleciteert hoor, en geniet ervan nu zit je echt op een roze wolk! Sanrob ik hoop dat je snel herstelt na die zware bevalling, en dat alles goed mag gaan, mooi kereltje Zico wat een leuke foto is een sterk meisje he ! zo zie je maar wat is ze al flink gegroeit Coto, ik hoop dat het goed nieuws is van je man de uitslag, laat het maar snel horen hier veel succes en sterkte Anna wel het kort af voor je gaat alles nog een beetje, zijn de zwaarste en laatste loodjes kind! neem je rust op tijd hoor Inez het is goed dat je je laat onderzoeken misschien stelt het je meer gerust, ik hoop dat alles goed gaat ik was ook moe en nog steeds, heb ook al vitaminen bij gekregen kwam die te kort na bloedonderzoek je hebt twee kleine kindjes das wel normaal dat je soms moe bent hoor! Wauw al twee baby's met een tantje al, wat gaat de tijd snel! Moby, mooie foto en ferm hoor je kindje, het is soms druk de eerste maanden na de geboorte neem je rust en je tijd! iedereen een fijne avond Liefs Ritje
Veronika, helaas zijn hier geen artsen in de buurt die ME/CVS serieus nemen. Degenen die het proberen sturen je naar een revalidatieprogramma voor cognitieve gedragstherapie waarvan inmiddels al lang en breed is bewezen dat die bij ME/CVS patiënten averechts werken. (al wordt dat keihard ontkend).
Hellen, mooie echo zeg! en wat is het al weer hard gegroeid t.o.v. de vorige keer! nou, de volgende keer ga jij gewoon een prachtig kloppend hartje zien o ja, en die gyn heeft nu ook lik op stuk gekregen hè, met z'n u heeft geen eisprong, ga eerst maar eens afvallen! nou, jij gaat straks je handen vol hebben aan je eigen kindje RozeWolkje, wat fijn dat je het hartje gezien hebt. wel dubbel natuurlijk dat je aan de andere kant ws. ook een miskraam hebt gehad. ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten nu. Bebek, mooi dat het klussen toch gelukt is. welkom bij mij e.a. op de wachtbank moby, wat een mooi mannetje! SanRob, ook al zo'n droppie. wie is diegene die hem in bad doet? stoer! Inez, lekker dan dat je huisarts je niet wil doorverwijzen met zo'n voorgeschiedenis in je familie. fijn dat er nu dan eindelijk eens goed naar gekeken wordt.
Die ongi's bij mij zijn vreemd! Zo was ik twee dagen zeer hevig ongeteld en vandaag ben ik amper meer ongesteld. Nu blijft een opmerking van het ziekenhuis door m'n hoofd spoken toen ik vanmorgen een afspraak ging maken voor de HSG......dat ik niet zwanger mag zijn. Vanmorgen dacht ik...duh, als ik zwanger zou zijn dan bel ik niet voor een HSG. Maar nu denk ik er toch aan om een test te doen om te bevestigen dat ik inderdaad niet zwanger ben. en bedankt ass. van de gyn
@ SanRob: wat een prachtig kereltje! @ Moby: Nog zo'n mooie baby! @ Bebek: Goed gedaan jullie, en nu wachten. Hoe ik dat niets voelen deed? Was niet zo moeilijk, aangezien ik echt niet veel voelde de eerste tijd. Gewoon ontspannen en aan andere leuke dingen denken.(Ik weet het, is makkelijker gezegd dan gedaan) @ Inez: ik hoop dat je ze nu wel serieus gaan nemen! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! @ Giegel: Al is het om je zelf gerust te stellen, een test kan gaan kwaad toch?
Ik ben inmiddels héél blij dat ik veel stretchbroeken heb En bij sommigen moet het knoopje even open staan..want dat zit echt niet lekker meer. Maar dat is in mijn geval vooral mijn heel erg drukke darmen. Want van een zwangere buik kan dat nog niet zijn. 's Avonds schiet ik dus ook in een heel comfortabel en ruimzittend huispak. Wel zo lekker. Ik heb het ook nog steeds erg koud 's avonds, dus daar kan ik lekker in cocoonen. Ben sinds gister ook écht misselijk. En niet alleen in de ochtend Gistermiddag was ik echt blééééh. Dan eet je wat, jullie kennen dat "borende hongergevoel"vast ook wel en denk je..ja lekker. En dan heb ik het op en word ik misselijk. Ieuw. Maar goed. Het hoort erbij. Vervelender is dat mijn prikkelbare darm echt vreselijk tekeer gaat. Ik heb veel darmkramp en sinds een dag of wat juist heel veel diarree. Dat is echt niet fijn en verhoogt de misselijkheidsklachten alleen maar. Als het zo blijft gaan of nog een tandje erger wordt..zal ik het binnenkort toch echt openbaar moeten maken op mijn werk, want die zijn ook niet gek. (Nu weten alleen een paar heel naaste collega's het...omdat ik al een paar keer naar het ziekenhuis moest). Wanneer vertellen jullie het, denk je?
Mocht ik zwanger zijn, dan zal ik het al vrij snel vertellen. Ik werk als verpleegkundige, en werk dus ook met "gevaarlijke stoffen" en straling. Veel weten nu al dat ik bezig ben, omdat ik al niet meer met straling wil werken als het even kan.
Goeiemorgen allemaal! Hellen.. ieuw.. de nadelen van zwanger zijn.. die zijn er 'helaas' ook ... Ik vertelde het de laatste keer rond een week of 8 op mijn werk. Toen hadden we de eerste echo met kloppend hartje achter de rug RW.. Wat dubbel.. maar gelukkig tóch één wondertje wat veilig doorgroeit! Inez.. best spannend, weer nieuwe onderzoeken! Bebek op het wachtbankje... ik hoop me over een weekje bij je te kunnen voegen giegel.. ik zou er denk ik toch ook nog een testje tegenaan gooien hoor! Gewoon voor mijn eigen zekerheids gevoel.. Och.. en wat een 'skatties' zie ik voorbij komen... mooie kindjes hier in het 'oudevrouwentopic' Sandra.. wat ellendig dat je zoveel klachten nog hebt na de lekkende ruggeprik... rustig aan dus maar. Heb je fijne kraamhulp? Anna.. laatste loodjes... lekker hoor, straks thuis! Tuurlijk ga je de kindjes missen, kan ik me best voorstellen! Ga je na je bevallingsverlof wel weer aan het werk? En kom je dan dezelfde kindjes weer tegen? Ik zit op mijn werk.. nog 3 dagen hier.. ben dus aan het afbouwen... Net even langs de röntgenafdeling. Foto's laten maken van mijn linker pols en elleboog. Volgens mij zijn het 'gewoon' RSI klachten.. maar aangezien fysio èn osteo het niet meer weten (helpt allemaal niet afdoende) nu toch maar eens foto's laten maken en eind febr. wordt ik bij de ortopeed verwacht... Iedereen een fijne dag!
Heee weer goed nieuws... gelukkig.... Bebek goed dat het nog gelukt is nu hopen dat de zaadjes niet geleden hebben onder de ziete maar er is maar 1 goed zaadje nodig
XSanrob ooh,zo lief,net geboren!Foto met badje ook stoer!hier is ouste zoon ook metallica fan! xRozewolkje oef,wat een geruststelling!Het hartje klopt.Ik hoop voor jullie,dat het een beetje lukt,met het verlies van ander vruchtje.Dit engeltje zal zusje of broertje altijd beschermen! xNefertary&Bebek mijn(roze)duimen draaien vanaf...NU xGiegel en?testje er tegen aan geslaan? xMoby Zooo schattig! xZico oo Sterre is al flink aan het groeien.. XInez jou hormonen? Wil dat zeggen..dat..je..graag..nog..eens..wil? Xsuz fijn dat je er al een beetje over bent.Hoe is het nu met jou? XCoto Hoe is het met je manneke? LANG GELEDEN DAT WE IETS HOORDEN VAN MISS DAANTJE? Hier nog altijd ziekjes,gisteren terug naar Dokter geweest.(omdat het maar niet beterde)nu antibiotica gekregen.tja beter van niet maardokter zei:Als je ziek blijft is dit voor baby ook zeker niet goed.Ik ben al in 13e week en nog altijd heeeeeel veeel kwaaltjes.Zal ze even opnoemen KOU,vaak plassen(snachts)winderig,lage bloeddruk,sterke urinegeur en donker van kleur,misselijk,afkeer van geuren,bloedneus,bloedend tandvlees,gespannen borsten,en de laatste dagen kreeg ik er nog 2 NM stekende pijn in linker zij,trekt tot in mijn rug(ZAL TICH AL HEEN BANDEN PIJN ZIJN)jawel,dokter zegt van wel! EN nu het allerverveelenste!zoooo emotioneel IK ween voor alles,het kleinste of grootste verdriet ,Is op tv of krant maakt niet uit!maar kan ook heel vlug boos worden (vooral dan op mijn ventje)Daarna dan weer verdrietig .als hij me weeral niet had begrepen...Kan ook opeens heel erg blij zijn hoor,voor kleine dingen.Dan zie ik een foto van jullie kleine schatjes en denk dan aan het moment dat ik dit mag meemaken.kwijl,kwijl..
Heb weer zon zin in een lekker sigaretje shit! kga mijnen jas pakken en wandelen..hopelijk als ik terug kom..is het over zo,het lukt me beter als ik eens kan klagen! (onderdeel ven mijn emo momenten) sslu
Sorry heb echt even de puf niet om alles terug te lezen Hier gaat alles goed doorzetten nu.....dat schijnt dan positief te zijn....doet wel zeer,maar is nog goed te onderdrukken met 1 paracetamolletje,dus we moeten ook weer niet te hard klagen.Man naar zijn werk,dus weer alleen.Tot 2 uur,dan is ie weer thuis.Dan morgen pas om 5 uur weg en daarna wel 2 lange diensten,maar dan hoop ik dat het ergste wel weer over is.Schrok al vroeg wakker(5 uur) van de buikpijn en lukt niet zo goed weer in slaap te vallen.Vrijdag een echo om te kijken of alles wel weg is en daarna gelijk gesprek met de arts.Vind het allemaal een beetje een domper wel...zo ben je er nog niet eens aan gewend,dat je zwanger bent en zo ben je alweer de resten van je zwangerschap aan het opruimen.Ach,het houdt je van de straat he......
Oja,heb nog wel mee gekregen dat bij Hellen alles meer dan goed is.Echt goed nieuws!Gefeliciteerd meid!
Ik zit op mijn werk, maar ik lees net even snel het berichtje van Suzanne. @ Suzanne: helemaal geweldig! Wat zul je blij zijn... Natuurlijk dubbel vanwege de mk van het ene vruchtje maar wel super dat er nog een kleine die-hard in je buik zit! Hier alles OK, heb nog steeds eigenlijk nergens last van. Mijn positieve gevoel begint daardoor weg te ebben, eerlijk gezegd... Lastiger is dat ik al zo'n beetje sinds de IUI het gevoel heb dat ik ongesteld moet gaan worden. Vriendlief ziet dat als een positief teken, maar ik heb dit al vaker gehad en dan kwam de NOD toch echt wel om de hoek kijken... Dusssss... als er dames HCG en/of een positieve mindsetting overhebben hou ik me aanbevolen, hahahaha! Gr. Benthe
@ Benthe.....ik weet niet of je mij bedoeld,maar geen vruchtjes over hier hoor.... Denk dat je het verkeerd gelezen hebt of ik een beetje vaag ben,kan ook nog.....maakt ook verder niet uit hoor.....kan gebeuren.
@SanRob: Wat leuk om iets van je te horen/lezen! Goh, je bevalling heeft toch 'gewoon' een kleine 12 uur geduurd. Het leek voor ons veel sneller, maar dat komt natuurlijk omdat je vlak voor het breken van de vliezen nog hier online was... @Coto: Ik duim voor je man dat het plekje onschuldig is... @Hellen: Wat een fijne gynaecoloog! En natuurlijk super dat hij jouw onzekerheid heeft kunnen wegnemen... Wij hebben het roze nieuws beide keren al snel verteld. @Annna: Linda (van Fotolin) woont niet meer in Nederland. Ze woont sinds een paar maanden in de buurt van Kleve (bij Nijmegen). Daarbij heeft ze eind december zelf een kindje gekregen, dus voorlopig werkt ze niet. Wij waren haar laatste klanten voordat ze zwangerschapsverlof nam. Ik zal zometeen nog een paar foto's van haar laten zien... @RozeWolkje: Meid, wat geweldig! Ik hoop dat het tweede kindje wel in je buik blijft groeien... @Moby: Lekker kereltje, die Terrence... @Zico: Sterre is ook zo'n lekker ding! @Suzanne: Deze komt jouw kant op... @Benthe: De moed niet verliezen hoor...
Op verzoek van Annna ga ik even spammen (de rest kan eventueel doorbladeren... ) Fotoshoot juni 2007, Jasmijn