En de laatste... Fotoshoot november 2008, Jasmijn Ik heb uiteraard nog veel meer foto's ! De foto in mijn avatar komt ook uit een foto uit die serie... Nog even iets om over na te denken: Ik heb er een beetje spijt van dat ik de 2e fotoshoot al in november heb laten doen. De foto's van Emma vallen namelijk wat tegen. Dat ligt niet aan Linda, maar een baby van nog geen 2 maanden oud 'doet' nog niet veel op een foto. Ze kon nog niet lang genoeg op haar buik liggen en lachte nog niet 'op commando'. Jasmijn was de eerste keer 5 maanden oud en die foto's zijn veel leuker, zij begon ook meteen te lachen als ik of Linda een beetje gek begonnen te doen. Als ik het nog eens moest doen, had ik gewacht tot Emma ook wat leuker kon 'poseren'. Foto's van een pasgeboren baby vind ik daarentegen wel weer erg leuk...
Ja, ze zijn echt leuk! Als ze weer aan het werk gaat worden we allemaal klant Benthe, heb geen HCG voor je helaas, maar kan nog wel even duimen hoor! Wanneer mocht je testen ook alweer? Idd, Benthe vergist zich en bedoelt RozeWolkje, Susanne.... Wel cru voor jou :huil: Sterkte met de buikpijn nog, je zult wel even nodig hebben om op te krabbelen, hoop wel dat alles snel weer "schoon" is voor je.
Lola, wat een geweldige plaatjes! Ik begrijp wat je bedoelt, maar evengoed zijn de foto's schitterend geworden!
Veronika heeft helemaal gelijk. Ik heb Suzanne al een PB'tje gestuurd, ik vind het echt een vreselijke vergissing... Het spijt me echt heel erg... Gr. Benthe
Lola wat een mooie foto's zeg! Heb ook op je site gekeken, heel lief! Waar komt je man vandaan als ik vragen mag? Niet helemaal nederlands toch? Mijn man is half Iranees maar heeft een duidelijk arabisch uiterlijk. Dat is bij m'n dochter ook goed te zien al lijkt ze best veel op mij verder. Ben ook regelmatig aangesproken met de vraag waar haar vader vandaan komt. Niet door nederlanders maar mensen met arabisch bloed zien het direct! Grappig want jouw meiden zijn weer heel blond he? Ben heel benieuwd hoe deze eruit gaat zien...
Dank je wel voor het compliment! Ik moest wel een beetje lachen om de vraag waar Roy vandaag komt, want behalve het feit dat zijn moeder in België is geboren, is er helemaal niets buitenlands aan hem. Maar zowel zijn vader als moeder hebben bijna zwart haar. Roy en zijn 3 zussen hebben dat geërfd, maar hij is wel de enige die al poepiebruin wordt in de schaduw. Daardoor oogt hij wel een beetje buitenlands ja... Jasmijn en Emma hebben trouwens heel donkere - bijna buitenlands donkere - ogen. Die hebben ze van mijn schoonmoeder. Ik heb blauwe ogen en Roy groene. Jasmijn werd afgelopen zomer trouwens ook al zo makkelijk bruin, ondanks de factor 50. Ik hoop dat Emma ook het velletje van haar papa heeft geërfd. Ben ik straks de enige die voor de vakantie 10 keer onder de zonnebank moet, om niet bij de rest af te steken... Heb je een foto van jouw dochter?
Haha, ik twijfelde al, op sommige foto's leek hij weer nederlands. Grappig, mijn stiefvader heeft dat ook, die leek toen hij jonger was en zijn haar nog zwart precies turks. Niets turks aan hem maar zelfs turkse mannen groetten hem! Bij m'n man is het ook wel eens verwarrend want hij ziet eruit als een echte arabier terwijl hij er verder helemaal niets van mee heeft gekregen. Opgevoed door Nederlandse moeder en stiefvader, echt boerenkool spruitjes familie maar met een buitenlands uiterlijk. Onze dochter heeft bruin/groene ogen. Ze zijn een poos blauw geweest (ik heb hele lichte blauwe ogen) maar het heeft zich toch gemengd. Wel meer bruin dan groen aan't worden.
@Lotuss: Wat een schatje! Hoe oud is ze? Dit vind ik trouwens een heel 'Turkse' foto van ons... Papa knipt de naveltreng door... Komt natuurlijk ook door de verloskundige...
O ja... een nicht van mijn moeder heeft twee zonen: eentje met zwart haar een donkere huid (van mijn tante) en eentje met rood haar en sproeten (van mijn oom). Toevallig heeft de donkere oudste zoon een vrouw die half Indonisisch is en de vrouw van de jongste zoon is zelf ook rossig. Je kunt je wel indenken dat die kleinkinderen voor geen meter op elkaar lijken...
Ja inderdaad! Door die foto dacht ik het helemaal. Hij heeft ook een tintje inderdaad. Ze is nu 16 maanden, op de foto was ze iets jonger maar niet veel. Wie weet is de volgende wel blond, haha. Ik ben nu ook donker maar als klein kind was ik wel blond. Je weet het nooit maar ik verwacht eigenlijk weer een donker kindje. Toen m'n dochter werd geboren leek ze aziatisch, heel grappig. Mensen die alleen een foto hadden gezien dachten dat haar vader chinees was ofzo!
@Benthe Ook een excuus van mij hoor....ik had misschien je beter even kunnen pben ,maar was er zo van gescdhrokken.Dus sorry.....en nogmaals....het maakt echt niet uit.....ik haal ook altijd iedereen door elkaar....er wordt gewoon heel veel geschreven.
Lola.. wat een práchtige foto's.. En Lotuss... wat een èngeltje.. Hier ook een soort mengelmoesjes Ik ben een kwart indo.. mijn ex hartstikke blond.. oudste kind is DONKER.. donker haar, zwarte ogen...donkerder dan ik nog.. wordt regelmatig voor marrokaans aangezien .. middelste is blonder dan blond...licht haar, sproeten en blauwe ogen.. volle broers.. maar zó verschillend Mijn lief is ook kwart indo, hij is niet zó donker, maar wordt wel snel bruin... Onze Dop, waarvan wij toch min of meer verwachtten dat hij wel donker zou zijn.... is blond met lichte ogen De natuur houdt van grapjes denk ik! Ik zal vanavond eens wat recente foto's van het hele spul in mijn album zetten, nu staat er geloof ik niet veel soeps
Ja daarom! Het is zo verschillend hoe die genen zich kunnen mixen! Nu zijn wij allebei wel donker maar ik als peuter echt goudblonde krullen. Mijn ex had ook donkere ogen en mijn zonen hebben allebei ook groene ogen gekregen. Geen van alle echt bruin. Maar dat blauw van mij zou natuurlijk ook best een keer kunnen overheersen, je weet het gewoon niet. M'n dochtertje heeft echt mijn gezichtje van vroeger maar wel die grote irissen en haar huidje heeft een licht tintje, ze verkleurd ook heel snel in de zomer. Haar nichtje is juist heel blond en met een heel licht huidje, ook heel lief! echt een contrast, die twee zo naast elkaar. M'n dochtertje lijkt wel een zigeunerinnetje!
Lola wat een mooie foto's dat van dat engeltje vind ik heel mooi, ze zijn prachtig Lotus jouwe ook hoor mooie kindjes! mooi om die beelden te zien Liefs Ritje