@ Ellen: het was berekoud vandaag en smerig nat! Wil ook wel vroeg onder de wol, maar moet helaas nog met hondje gaan wandelen. Truste!
@Inez, honden kunnen dom zijn maar ook heel slim, hangt tja van ouders af afkomst... die van mij is te slim naar men zin, en vooral nu heb ik minder geduld.... Ik ben vlugger moe, irriteer me sneller, buikje groeit denk ik spant meer, ik voel dat ik meer rust nodig heb.... mijn ventje is actief en ik, voel me zo oud net 90 jaar) ik kan niet mee! men buikje is ook veel hard. IK hoop dat het natuurlijk niet te snel komt! Wel heb hier de verschoningstafel gaan kopen bij vriendin tweedehands... een speeltafeltje ne mne ventje was verliefd op een speelautomobiletje vor boven het parkje en dat gunde ik hem en we hebben het ook genomen @kaat hou je goed meid, ik hoop dat je toch wat rust kunt hebben en je slaap , verzorg je hoor, we denken allemaal aan jou! @Diaantje have fun meid en kom zwanger terug hoor! @4xmama geloof Inez maar dit werd me ook gezegd, in het begin kan het geen kwaad... iets te nemen... als het wat pijn kan verlichten... verzorg je he iedereen fijne avonde en dikke knuffels Ritje
Hoe het met me is? Tja, wat zal ik zeggen. De zijn nog steeds niet gearriveerd, maar ik durf geen test meer te doen, aangezien ik al 3x nega getest heb. Dus ik wacht maar af wat de echo vrijdag brengt. Verder ben ik aan het aftellen tot we naar Bali kunnen! Nog 2.5 week. hoest met jou?
Normaliter zijn katten inderdaad slimmer dan honden. Maar tja, ook bij katten heb je uitzonderingen op deze regel. Onze hond heeft ook zeker niet vooraangestaan bij het uitdelen van de grijze hersencellen. Maar goed, hij is lief en dat is het belangrijkste. Jeetje Diaantje, je geduld wordt wel op de proef gesteld. Hoop voor je dat het snel vrijdag is en dat je snel duidelijkheid zult krijgen. Ritje, kijk je wel uit met al die harde buiken? Ik kan me voorstellen dat je nu even zou willen dat je hond minder slim was en dat je er nu even wat minder goed tegenkunt dat hij de overhand wil hebben. En wat leuk, nog lekker aan het inkopen geweest voor de kleine. 4xmamma. Wat lief van je jongste.
@Diaantje nog eventjes volhouden, hoe doe je het nu al 14 dagen overtijd ik werd gek denk ik, maar zolang er geen zijn blijft ik toch koppig duimen voor je, @4xmama wat een ontroerend verhaal van je jongste, t is soms zo lief wat uit een kindermond komt he. heb hier ook wat mooi Disney boeken en ben ook blij dat ik ze bij heb gehouden! dat ze ze maar bewaard @Inez wel ik fok soms een nestje he hondjes en dat is wel ook op karakter en intelegentie, dat merk je ook, hier is het wel soms iets sneller dan hun af te zijn, en die jongste is wel een krak uit haar vak, een deugniet met een hevig lontje.... je doet iets met haar 1 x en drie maand erna nog en het zit er nog steeds in. @Ellen we hebbennal twee dagen koud gehad en sinds lange tijd de verwarming weer gezet, mijn handen waren ijskoud, Bbbbrrrr vandaag lekker zonnetje hier van mij mag ze blijven! Stuur ik het naar jou? Ja hoor die harde buikjes zijn toegenomen toen mijn vriend opgenomen was, wat doe je ertegen, meer rusten denk ik, s morgens lukt dat wel, alleen de weekends zijn we echt actief, moet meer rust inlassen! vorige zwangerschap begon dat op 7 maanden, nu ietjes vroeger.... de gyn zie me dat ik niet ongerust moest zijn vorige week. Tussen men dochter en mezelf is het raar, ze trekt naar me toe en is het juist op de verkeerde momenten, het geeft soms vrijvingen tussen ons, al knuffel ik haar erna en maak een lief praatje schenk haar aandacht, maar ze wil bij alles een goedkeuring en doet dingen die ik zo niet wauw vind! Precies of we op een andere golflengte zitten! en mijn geduld is minder wil wat rust, ik ben heel afwezig soms tegenwoordig.... wel iedereen een fijne leuke zonnige dag @ knuffels Kaat! Ritje
he meiden voor diegene die kerjeus zijn kunnen ons fietsverslag en foto's bekijken via de link die ik even heb toegevoegd.
Ik heb toch weer een vraagje. Is het mogelijk dat je een curretage meer menstuatie pijn ect. hebt? Tenminsten kennen meer mensen dat? Ik heb nog nooit last gehad van menstruatie pijn tot na mn curretage. Word er ook weer een beetje onzeker van omdat ik na de curretage geen na controle heb gehad en lees dat andere meiden dat wel hebben gehad. Ik word nu weer onzeker over het feit of alles wel goed is, zeg maar. Wie weet hier iets van?
Goede morgen ladies, Hier een zonnig dagje, maar vanmorgen was het ijskoud. BRRRRRR! @ INEZ: vrijdag lijkt me nog zooooooooooooooo ver weg, maar goed, die 5 dagen kunnen er nog wel bij. IK ga er niet van uit dat ik zwanger ben, aangezien ik op 8 dagen overtijd nog steeds nega testte. Ben benieuwd wat het dan is. En als ik wel zwanger zou zijn, dan hebben jouw HCG-tjes, die jij me vorige maand stuurde, heel erg goed op het juiste moment geholpen Ik heb er wel patent op om om de zoveel iets raars te hebben Met jou alles goed? Vijver schoongemaakt? @ RITJE: ik word er niet echt gek van, die 14 dagen overtijd. Ik probeer er heel nuchter mee om te gaan, zo van: oké, 3x nega getest, dus zwangerschap zal het zeer waarschijnlijk niet zijn. Zal wel een cyclus overslaan of toch vervroegd in de overgang of een cyste of iets anders, wat ik totaal niet verwacht. Ik zie het vrijdag wel! @ SHEILA: ik heb geen idee meid, kan je hier niet mee helpen, sorry! @ KAAT: hey, hoe was jouw nacht? Hopelijk krijg je vandaag wel een hele hoop bezoek, zodat de dag een beetje omgaat! Veel beterschap maar weer!
Mogge, Hier krijg ik de Matcare ovulatietest niet positief, maar de Persona wel (rechterstreepje donkerder dan linkerstreepje). Vanochtend was de linker weer donkerder, dus zal vandaag mijn eisprong hebben. Heb alleen niet 3 dagen lang ovulatiekrampjes gehad, zoals de vorige rondes, maar je leest vaak dat een cyclus verandert na een miskraam. Wel nu een gloeiend gevol in onderbuik. Laatste klus was gistermiddag, dus dat zit wel goed. Hopen dat temp morgen stijgt, vanochtend was tie 0.1c gestegen. http://www.mijnalbum.nl/Foto-7NXSUKOB.jpg
Tja, wij hebben ook twee van die harige oliebollen. Als ik bovenaan het raam sta en ze staan benenden buiten, dan kijken ze heel verbaasd om zich heen, maar geen haar op hun hoofd die er aan denkt om naar boven te kijken. Maar ook hier zorgen ze voor veel plezier. Maar als er eten in het spel is, dan zijn ze ineens weer heel slim.... Net als bij jou. hihihii. Het gaat hier eigenlijk heel goed ja. Ik slaap weer prima en ik voel me natuurlijk de ene dag fitter dan de andere, maar dat hoort erbij nu ik zover ben. De ijzerpillen helpen goed geloof ik en ik ben de laatste weken ook weer wat aangekomen gelukkig dus het ziet er goed uit. Toch voornamelijk stress geweest denk ik nu achteraf. Dus nu aftellen maar... Trek jij het ook allemaal nog? Liefs, Lientje
Hey allemaal, Ik duim wild voor alle Ek - eieren, Canarische - eieren en wat dies meer zij. Het wordt echt weer tijd voor roze hoor! Liefs, Lientje
Even een update van Kaat. Na een weekend ziekenhuis is ze weer thuis, maar gaat een timeout nemen, proberen bij te komen en uit te rusten en aan te sterken. Hier komen is even te veel.
Goede morgen dames, Mijn dag is weer begonen met poetsdoek, vandag is mijn keuken aan de beurt. Mijn mannetje heeft wat werk van mij gekregen, blijft ook lekker bezig. Ik doe maar wat, als tijd maar sneller gaan. Morgen moet ik mijn bezoek krijgen, als die niet komt, doe ik woensdag test. In ieder gevaal het is niets wat mij zegt dat ze komen, maar ook niets dat zegt dat ze niet komen. Mijn hoofdpijn is gelukkig weer over, hoop dat het ook zo blijft. Slijmpropje is ook niet eruit, wat normaal moet vandag zijn (24 uur van tevoren), geen ongipijn, geen krampjes, niets, helemaal niets. Afwachten dus. @Diaantje, meid, ik leef met je mee. Het is wel moeilijk om zo lang in onzekerheid te zijn. Ook al hou je zich groot, maar wij hier weten hoe dat is. @Ritje: Van mijn vorige zwangerschapen weet ik dat als ik harde buik kreeg, moest ik op mijn rug gaan ligen en rustig met mijn buik ademen. Zo tot 10 keer in en uit. Probeer even, het kan geen kwaad. Het is niet zo makkelijk met grote buik, maar bij mij was het toen wel geholpen. Ik had harde buikjes vanaf ongeveer maand of 6. @Inez: mijn oma zei "Er is geen dome dieren, wel dome mensen". En ik zie het iedere dag hoe slim kunnen dieren zijn. Ik heb thuis 4 fretten, 3 honden en 2 katen. Ik kan ook niet zeggen dat de ene slimmer is dan de andere. Ze zijn allemaal slim, maar op zijn eigen manier. Je moet je dieren wel begrijpen, als dat lukt dan weet je wat een dier van je vraagd. En ze geven veel meer dan ze vragen. Maar ja, ik ga maar verder poetsen, anders beginen mijn handjes weer jeuken om een test te grijpen.
Lientje, fijn te horen dat het toch allemaal een stukje beter met je gaat. Goed, die laatste loodjes wegen het zwaarst, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Maar inderdaad, stress kan een hoop met een mens doen. Een beetje positieve stress kan geen kwaad, is zelfs wel goed, maar al die negatieve stress rondom een zwangerschap en werkgevers die je gaan tegenwerken doet niet veel goed. Met mij gaat het allemaal wel aardig goed zolang ik maar goed op m'n tellen blijf passen en dat doe ik dan ook braaf. Ik neem op tijd rust, slik braaf m'n anti-hoge-bloeddruk-pilletjes en hoop op die manier m'n bloeddruk mooi laag te blijven houden om zo te kunnen ontsnappen aan 2x per week ziekenhuisbezoek met CTG en het hele circus erbij. Kaat, heel veel sterkte en beterschap meid. Neem de tijd die je nodig hebt en ik hoop dat we snel weer wat van je mogen horen, hetzij van jouzelf, hetzij via je buddy Molly. Diaantje, de vijver is inmiddels compleet ververst qua water en we hopen gisteren de laatste 2 sterfgevallen eruit te hebben gevist. Wanneer we optellen wat we eruit hebben 'mogen' scheppen en wat er over is gebleven dan klopt het aantal en wat er nog over is lijkt weer wat actiever te gaan worden. Ze laten zich in ieder geval weer zien en dat is al heel wat meer dan een paar dagen geleden. Maar wanneer je weet dat er maar 8 van de 19 in die vijver over zijn en hetgeen over is varieert van 30 tot ca. 45 cm en alles wat exit is gemiddeld 55+ cm was .... dan moet je wel even slikken. Volgend jaar willen we ook over deze vijver een pergola gaan maken en daar dan preventief in zomer, voor- en najaar semi-permanente anti-zondoeken overheen leggen om herhaling van dit trieste gebeuren te voorkomen. En wanneer dat gedaan is, gaan we een gedeelte van de kois van de voor- naar de achtervijver overhevelen. En wie weet dan (of het jaar erop) ook wel weer een nieuwe lichting jonge, kleine koitjes kopen om ze weer op te kweken. En Diaantje, sterkte nog even tot vrijdag.
@4xmama mooi dit te weten ik probeer dan me rusitger te houden, vandaag is het beter.... misschien wat spanning? maar als ik me wat teveel vermoei denk ik dat het meer opkomt.... is geruststellend hoor @Schiela ik zou je willen helpen maar heb dit niet meegemaakt, dus sorry, verzorg je goed meisje Liefs Ritje