Inderdaad! En een heel mooi zigeunerinnetje ook... Jeetje, we zitten het forum wel behoorlijk te vol te proppen met onze foto's...
Nou he..haha! Trotse mama's he.. Jij hebt ook mooie meiden hoor, echt lief zo samen. Ik zou het helemaal niet erg vinden twee meisjes te krijgen! Maar een knul zou ook geweldig zijn, allebei super. Ik heb van allebei al wat dus deze keer geen voorkeur. Ook wel fijn!
En met zijn andere Broer Levi: Niet zulke heel duidelijke foto's.. maar het 'kleurverschil' is wel duidelijk
Ik heb de foto's ook in mijn album gezet...de kwaliteit is helaas niet geweldig.. Ik zit echt een beetje mijn tijd uit hier Morgen nog één dag iemand inwerken.. donderdag nog een grote vergadering.. en dan is het klaar hier.. Nog steeds niet officieel gehoord wat mijn volgende klus zal zijn... dus of ik volgende week betaald thuis zit, of dat ik ergens verwacht wordt : : : :
Even een vraagje.. Ik heb zo iets raars... Vorige week donderdag kwamen de duiveltjes langs... (licht vloeien begon op dinsdag en donderdag zette het goed door) Zaterdag was het echter alweer over... kort dus. Eigenlijk alleen donderdag echt flink gevloeid, ook met buikpijn enzo.. vrijdag minimaal en zaterdag dus helemaal weg... Nu vloei ik opeens sinds vandaag weer .. Niet heel heftig, maar toch wel echt roze... Ook een soort ongipijn.. verder nergens last van...Wat dit nu weer is?! Iemand een idee?
Owja.. en mijn NOD had eigenlijk zaterdag moeten zijn... en aangezien ik meestal nogal op de klok gelijk ben....
Lola, jij mag zo wel spammen hoor! Heerlijke foto's en het zijn echt engeltjes, op alle foto's niet alleen die ene. Duitsland is mij ook te ver rijden hoor! Ik zal wel eens in de buurt zoeken volgende week! Bedankt ook voor de tip! Goed om rekening mee te houden. Lotus, ook al zo'n mooie foto van een schatje. Ze lijkt inderdaad veel op een Marokkaans meisje uit mijn klas. Haha, moet ie ook maar geen dikke zwarte snor laten staan. Of was dat het niet
Nienke de foto's zijn leuk allemaal jongetjes! wauw, maar die bloedingen vind ik raar heb ik geen antwoord voor hoor! de gyn eens raadplegen.... Ritje
Heh Gieg..wat ontzettend jammer. Maar..zo'n HSG vergroot de zwangerschapskansen ook weer...dus pakken die kans!
Kwam het maar alleen door de zwangerschappen en de kindjes. Ik ben al ruim 7 jaar chronisch moe. Vergeleken met toen gaat het nu behoorlijk goed, want de eerste 2 jaar ben ik zo goed als bedlegerig geweest, daarna is het langzaam maar gestaag steeds wat beter gegaan. Alleen nu loopt het nog niet helemaal lekker. Het is wel eens erger geweest, maar ook heel veel beter. Nienke, vreemd dat je weer bent gaan vloeien terwijl het al over was. Als het later in de cyclus was zou je eventueel aan een ovulatiebloeding en ovulatiepijn kunnen denken, maar dat lijkt me nu wel erg vroeg. Ollekebolleke, ik zou het inderdaad niet vervelend vinden als er nog eentje bij zou komen. Giegel, he verdorie. Dan zou ik zeggen, kom maar op met die HSG en heel veel succes vrijdag! Wat een mooie plaatjes zijn er weer voorbij gekomen van allemaal mooie kleine en grotere kinderen.
Voor wie intresse heeft, weet niet of het in Nederland te verkrijgen is het tijdschrift In de nieuwe uitgave van goedgevoel staan artikelen over pms vruchtbaarheidsproblemen menopauze Alsook : help m'n kind luistert niet hoe voed je een kind positief op is mijn kind te dik gamen maakt je kind slim alsook : oma's gouden remedies jonge mama's aan de fles dit doe je met kindereczeem te vroeg op de wereld Zeer intressante artikelen. Alsook krijg je er een gratis kamasutraboekje bij