35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    oeps, oh ja, ik sta nu natuurlijk bovenaan...
    Had ik kunnen weten, maar me nog niet gerealiseerd.

Hier een heel chaotisch dagje gehad op mijn werk. We sloten het thema "eet smakelijk" af. En alle kleuters hebben turkse pizza gebakken en we hebben fruitspiesjes gemaakt. Heel leuk natuurlijk, maar vooraf was niet echt bekend hoe en wat. Dus er viel weinig te organiseren.

Nou ja, het was wel een gezellig druk dagje.
    Ik heb mooie tekeningen gekregen en veel dikke knuffels. Plus van de collega's ook nog een Tuinen "zwanger zijn pakket" , bloemen van de directie en een lekkere dikke handdoek, knuffelbeertje en hartjes van de enige moeder die op "z'n Nederlands" aan kadootjes doet.
    De allochtone moeders doen niet zo heel erg aan kadootjes of de kinderen komen juist heel onverwachts met iets aan. Vaak heel lief, dan geven ze soms iets wat van hen zelf is, of wat ze zelf gekocht hebben.

Maar ik ga ze dus lange tijd niet zien, de (b)engeltjes. :rolleyes:

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kreeg vanmiddag ineens een pijnscheut, een soort kramp, rechts onder in mijn buik, maar het duurde echt maar een minuutje ofzo. Zou dat toch een innesteling kunnen zijn? Zie je nou, nu gaan mn goeie voornemens over niks voelen al overboord, grr!

3. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Hallo meiden, sinds ik hier vaak zit te lezen kan ik me net zo goed even voorstellen.

Emmy, jong belegen muts met kinderwens, op het ogenblik in het IUI circuit.
    Alle onderzoeken doorlopen, geen abnormaliteiten gevonden en nu dus aan de IUI.

Zo, voel ik me niet zo'n inbreker als ik jullie verhalen lles ;)

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi.... het is ook een moeilijk voornemen hoor, niks voelen. En zo'n pijnscheut is niet echt makkelijk te negeren he?
    Het testen gaat nu opschieten voor jou, ik ben nog aan het wachten op een ei! Sinds vandaag een beetje eiwitslijm, dus denk dat ie in aantocht is.
    Klustime!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee, dat is heel lastig te negeren! Voelde net ook alweer wat zeurderigs onderin mijn buik, maar ik weiger gewoon om mezelf gek te maken! Is de teleurstelling straks met de duivels ook niet zo groot!

Jij heel veel klusplezier, op naar het gouden ei met een roze uitkomst!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo jong belegen muts, welkom in ons midden! :)

7. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ZO hehe, ben ik weer even. Vandaag 1e dag zonder hoofdpijn. Dus kan weer rechtop zitten.
    De borstvoeding gaat nog niet zo jofel, dus daar ben ik zo'n beetje de hele dag druk mee. Hij komt niet aan, valt gelukkig ook niet af.

Zo ga eens ff kijken of ik wat bij kan lezen, maar er is zoveeeeeeeel geschreven.PPPFFF

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou lola, ik zei toch dat ik het leuk zou vinden twee meiden te krijgen? Die wens is zo goed als zeker verhoord, we krijgen een dochter!
    Bloedtest gedaan, die is voor 95% betrouwbaar dus..

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Giegel he bah....naar dat het zo tegenviel :(
    Maar wel fijn dat er nu 1 eileider open is......ik dacht ook dat je met 1tje gewoon zwanger kan raken.....ben erg benieuwd of ze nog wat met die andere gaan doen.Hoe is het met de napijn?

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    lotuss gefeliciteerd met een 2 de dochter

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Als ze wat met de andere eileider willen doen is het zeer waarschijnlijk met een operatie die ik niet meer wil :oops:
    De wens om nog een derde kindje te krijgen is heel groot, maar niet ten koste van alles en een operatie wil ik niet meer (ben afgelopen jaar 2x geopereerd aan iets anders).
    De napijn is op het moment niet echt fijn, maar dat komt denk ik ook doordat ze verstopt zaten en omdat mijn spieren sowieso vrij snel heftig reageren. Morgen moet ik nog even weer heen om een foto te maken van m'n buik ivm de contrastvloeistof en dan wachten we af tot het 16 febr is :)

12. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    alle klussers: zet 'm op en succes! :thumup: :thumup:

veronika, verloopt je temp altijd zo? anders zou ie misschien nog weer op kunnen klimmen. ik duim toch voor je :thumup:

Benthe, gelukkig maar dat je een aantal feestjes hebt. hoe meer afleiding hoe beter, en hoe sneller de tijd gaat.
    en de duimen draaien door hoor!

Suzanne, mooi dat alles schoon is. enneh...wij wachten op dat mooie berichtje van je :D

Giegel, bah dat was nou niet bepaald de uitkomst waar je op gehoopt had he! maar... je weet nooit hoe een balletje rolt, en misschien zorgt die ene eileider toch wel voor een wondertje.

Annna, zo, eindelijk de broodnodige rust voor jou. kunnen jij en je kindje eens lekker gaan bijkomen.

Bebek, hihi wij zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje. ik denk ook bij ieder steekje en pijntje dat anders is dan anders hmm zou het misschien?
    maar ik kan het gelukkig wel snel van me afschudden omdat ik immers altijd al ruim een week voor de NOD van alles voel :(

Emmy, welkom en succes met de IUI.

SanRob, mooi dat je er weer bent. gaat het allemaal een beetje?vervelend is dat als de borstvoeding niet zo loopt. ik kan er over mee praten. helaas is het bij mij ook nooit helemaal goedgekomen.
    het is al heel mooi hoor dat hij niet afvalt, dat betekent dat ie toch wel wat binnenkrijgt.

leuk lotuss, gefeliciteerd!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, het blijft moeilijk om niets te voelen.

Hellen, wat een hark van een ex heb je. Hij wel en jij niet. Ik hoop met je me dat deze situatie snel verbetert of dat je huis snel verkocht is en je snel een andere baan bij je vriend in de buut vindt.

Benthe, fijn dat je zoveel afleiding hebt. Nog niet testen is moeilijk, maar in jouw geval wel beter.

Giegel, wat vervelend dat het zo tegenviel. Ik duim voor je dat je over 2 weken goed nieuws krijgt.

SanRob, fijn dat het met Mika goedgaat, alleen jammer dat het met de bv nog niet wil vlotten.

14. veronika

veronika Niet meer actief

Hmm he Gieg, dat heeeeeele dunne lijntje zou misschien niet zo goed kunnen zijn? Maar zoals je aan de andere kant hebt gezien ben ik op zich wel posi over je nieuws hoor!

Nefertary: ik temp niet zo vaak de hele maand uit. Een keer is mijn temp weer licht omhoog gegaan de laatste dagen voor nod, en toen had ik ook vage streepjes en een verdenking van "iets". Had het toevallig ook vanmiddag nog eens teruggezocht en bleek idd in dezelfde maand te zijn. Verder bleef mijn temp een beetje waggelen en licht dalen tot nod. Tja, geen idee dus. Ik vind dat ie morgen weer omhoog moet ;)

Hellen, bizarre afspraak heb jij zeg. En jullie verkopen zeker samen? Lekker handig ook (not), kun je ook niet zelf bepalen om evt je verlies te nemen en lekker te verkassen! En je hebt geen single vriendin in de buurt die af en toe een weekendje wil huisruilen?

Annna, gefeliciteerd! Lekker verlof! Heb je leuke plannetjes? Moet je nog babykamerdingetjes doen?

SanRob, jammer van die bv, toch maar proberen hoor! Hoop dat het lukt.

Benthe, ik duim ook voor jou hoor! Enneh jij bent toch de baas over je buik? Ik zou gewoon testen als je het echt wilt! Die ene keer dat ik vage streepjes had en toch ongesteld werd heb ik achteraf toch als prettig ervaren, je wilt toch weten wat er in je lijf gebeurt. Maar goed, wachten kan ook, als je het uithoudt :rolleyes:

Op een of andere manier is mijn testdrang alweer verdwenen (maar ik heb nog steeds tranen om niks, net zoals Bebek geloof ik, en overal pukkels in mijn gezicht... maar het zal wel weer niets zijn.)

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goedemorgen allemaal!
    Na een druk dagje gister eindelijk even bij kunnen lezen hier..
    Hellen alweer wat bijgetrokken van haar avondje uit? En veilig aangekomen in het oosten van het land? Wat een waanzinnig bizarre en oneerlijke afspraak... :confused: Woont je lief wel in een huis waar jullie alledrie in passen straks? Kan je dan niet in je verlof daarnaartoe verkassen en dáár bevallen? Heb je daarna je hele zwangerschapsverlof zonder veel heen en weer rijden om een oplossing te zoeken toch?

Ik lees een goed gepland ei van Liesben :) Ik vrees dat ik deze maand mijn ei gemist heb.. was weer vroeg... volgens mij donderdag of gistermiddag... Uiteindelijk gisteravond heel laat pas tijd en ruimte om te klussen, maar wat aan de late kant dus... Ach.. ik ben vanaf nu toch 41 als er een mogelijk volgend beebje komt, dan maakt het me ook niet meer uit of ik 41+1 maand of 41+6 maand oud ben.. oud is oud :) We blijven voorlopig toch echt gewoon klussen als we daar tijd zin en puf in hebben.. en nog even niet voor de 'moet' ;)

RW.. ècht zwanger ;) Raar is dat hè? Dat je smaak zo veranderd!

Foliumzuur.. dat zou ik ook moeten slikken.. heb ik nog nooit gedaan eigenlijk :oops: Ik zal ook eens naar die 'zwangerpillen' kijken.. wie weet dát maar doen.. ik kan wel wat extra vitamientjes gebruiken ook zo aan het eind van de winter!

Gieg... voorzichtig positief toch over het geheel? Open is open toch? Je ei is maar klein... ik bedeol.. die heeft niet veel doorgangsruimte nodig toch? Vervelend dat het zo'n pijn deed... Ik kan me je bedenkingen bij O.K. goed voorstellen hoor...

Veronika en Benthe.. jullie zitten echt bij de deur in de limo! Bijna testtijd.. wat blijft dat toch spannend... sterkte met de laatste wachtloodjes!

Suzanne... dubbel, maar toch overwegend fijn dat je lijft het zo netjes opgelost heeft allemaal... De natuur maakt soms rare kronkels... maar strijkt het gelukkig ook zelf weer recht...

Anna.... het wennen aan de rust kan beginnen... langzaam afremmen ;) ... en uiteindelijk ontspannen bevallen! Het schiet al lekker op voor jou. Misschien heb ik het gemist hoor, maar ga jij 'straks' weer terug voor de klas? En kom je dan dezelfde kindjes weer tegen?

Welkom Emmy!

Hey Sandra! Fijn om even kort wat te horen... Jammer dat het met de borstvoeding nog niet zo wil lukken.... had je deze al in je favolijstje staan: www.borstvoeding.com
    Is wel een béétje van de borstvoedings-maffia (sorry voor degenen die zich aangesproken voelen :oops: , ben zelf èrg voor borstvoeding maar kan me voorstellen dat het 'gepush' rondom bv wat je soms tegenkomt veel mensen tegenstaat!) , maar staat vol handige tips!

Lotuss.. een meidje! Gááááffff!

Zo.. volgens mij ben ik weer redelijk bij... hoewel ik vast met reageren per ongeluk hier en daar iemand over het hoofd heb gezien... :oops:

Gisteravond lekker uit eten geweest met een groepje (ex) collega's. Met 6 meiden het restaurant onveilig gemaakt.. ik kwam schor van het lachen weer thuis! :) Zálig!
    Vandaag een beetje een rommeldagje... Even lekker bij mijn paard tuttelen. ècht iets met hem doen wordt het niet.. want alles is bevroren.. :(
    Verder vanmiddag maar even lekker een stuk buiten lopen met lief en Dop. De oudste kids zijn bij hun vader.
    Vanavond moet manlief aan het werk.. in Assen.. beste ver uit de buurt hier.. dus dat wordt voor hem op tijd de deur uit en pas laat er weer in. (Liesben.. bij ons is een ei in het weekend dus NIET handig :) ) Ik ga lekker met een boekje op de bank en op tijd plat met de dvd speler aan.. stom hè.. de dag is nog maar net begonnen en ik kan me daar nu al verheugen op lekker in bed kijken naar één van mijn paarden dvd's :oops: :)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, zonnige en ontspannen dag!

Iedereen een fijne dag!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bij mij ook niet altijd hoor. Ik werk als verpleegkundige en moet vaak werken de weekenden. Ik verwacht mijn ei trouwens maandag of dinsdag (denk ik, al zegt mijn banner dat ie pas woensdag komt...) maar het weekend hebben we in ieder geval tijd om een welkomscomité ter plaatse neer te leggen ;)

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hellen, wat een draak van een ex zeg! Sorry dat ik het zeg, maar die vent gunt jou gewoon je geluk niet, echt heel kinderachtig en zielig! Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt, want je wilt natuurlijk gewoon lekker met je nieuwe Lief genieten van al het moois wat komen gaat en dat gun ik je ook!

Veronika, ik heb dat idd ook, tranen om niks, vreselijk geirriteerd en onredelijk. Stond gisteren gewoon vriendlief uit te kafferen om niks, voel me zo lullig daarover! Heb geen idee hoe het komt, meestal voel ik niet zo lang voor NOD iets en het is ook altijd de vraag of ik nu 26 dagen cyclus heb of langer....26 was de kortste en daar gaat mijn banner vanuit, maar heb geklust op 26 t/m 29 dagen, dus ik heb goede hoop!

SanRob, fijn dat je hoofdpijn een beetje is afgezakt! vervelend van de borstvoeding, maar misschien kost het een beetje tijd? Het goede nieuws is dat Mika ook niet afvalt!

Lotuss, een 2e meid, wat leuk! Gefeliciteerd!

Giegel, vervelend dat je last hebt van napijn, ik hoop dat het snel afzakt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet ten koste van alles doorzet, je lichaam is ook heel wat waard! En ook ik begreep dat je met één eileider gewoon zwanger kunt raken, dus daar duimen we nu voor!

Suzanne, hoe gaat het met je? Hoop dat je je weer wat beter voelt!

Inez, het is zoooo moeilijk om niets te voelen, want ik wil het zooo graag! Maar daardoor weet ik niet meer wat echt is en wat wens is...volgens mij hou ik het zelf tegen, want meestal als ik iets heel erg hoop, gebeurt het niet :( Ben enorm aan het dromen de laatste nachten en van de week dacht ik zomaar ineens 'volgens mij ben ik zwanger', heel bizar. Maar dat zet ik gauw van me af, want anders word ik helemaal gek!

Zo, ga nu even foliumzuur halen. De zwanger worden pillen laat ik maar even voor wat het is, ik wil eigenlijk geen langere cyclus en wil niet eerst weer paar maanden moeten wennen totdat ik satbiele cyclus heb! Dus dan maar aan het foliumzuur, is ook goed begreep ik van jullie!

Fijn weekend allemaal!

18. veronika

veronika Niet meer actief

Van schrik is mijn temp weer tiende gestegen vanochtend...;) Heb ook getest: niks :cry: Maar het is nog vroeg, ik weet het.

19. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    zie je wel veronika, er is nog hoop hoor! de duimen blijven hier gewoon doordraaien :thumup:

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hellen, wat een draak van een ex zeg! Sorry dat ik het zeg, maar die vent gunt jou gewoon je geluk niet, echt heel kinderachtig en zielig! Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt, want je wilt natuurlijk gewoon lekker met je nieuwe Lief genieten van al het moois wat komen gaat en dat gun ik je ook!

Veronika, ik heb dat idd ook, tranen om niks, vreselijk geirriteerd en onredelijk. Stond gisteren gewoon vriendlief uit te kafferen om niks, voel me zo lullig daarover! Heb geen idee hoe het komt, meestal voel ik niet zo lang voor NOD iets en het is ook altijd de vraag of ik nu 26 dagen cyclus heb of langer....26 was de kortste en daar gaat mijn banner vanuit, maar heb geklust op 26 t/m 29 dagen, dus ik heb goede hoop!

SanRob, fijn dat je hoofdpijn een beetje is afgezakt! vervelend van de borstvoeding, maar misschien kost het een beetje tijd? Het goede nieuws is dat Mika ook niet afvalt!

Lotuss, een 2e meid, wat leuk! Gefeliciteerd!

Giegel, vervelend dat je last hebt van napijn, ik hoop dat het snel afzakt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet ten koste van alles doorzet, je lichaam is ook heel wat waard! En ook ik begreep dat je met één eileider gewoon zwanger kunt raken, dus daar duimen we nu voor!

Suzanne, hoe gaat het met je? Hoop dat je je weer wat beter voelt!

Inez, het is zoooo moeilijk om niets te voelen, want ik wil het zooo graag! Maar daardoor weet ik niet meer wat echt is en wat wens is...volgens mij hou ik het zelf tegen, want meestal als ik iets heel erg hoop, gebeurt het niet :( Ben enorm aan het dromen de laatste nachten en van de week dacht ik zomaar ineens 'volgens mij ben ik zwanger', heel bizar. Maar dat zet ik gauw van me af, want anders word ik helemaal gek!

Zo, ga nu even foliumzuur halen. De zwanger worden pillen laat ik maar even voor wat het is, ik wil eigenlijk geen langere cyclus en wil niet eerst weer paar maanden moeten wennen totdat ik satbiele cyclus heb! Dus dan maar aan het foliumzuur, is ook goed begreep ik van jullie!

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina