35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Veronika, ik blijf toch nog even duimen voor je hoor! Weg met die spotting!

Natas, kan me voorstellen dat je niet blij bent met dit nieuws, maar het hoeft inderdaad nog niets te betekenen! En mocht het spreidbroekje wel nodig zijn is het in ieder geval misschien een beetje troost dat die kleine er weinig last van zal hebben! Wel schattig dat ze die wortel al zo snel wegsabbelt, krijgt ze vast ook mooie oranje luiers van, haha

Coto, pas goed op jezelf, goed uitzieken!

Suzanne, ik hoop dat het zonnetje weer snel gaat schijnen voor je!

Sorry als ik iemand vergeten ben!

Ik heb ook gestemd op de site, hopen dat het helpt! Ik ga weer ff verder met niks voelen en boos zijn op mijn neppende lijf en dan neem ik maar gelijk weer een foliumpje in! :)

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ellen, weer een kilo eraf! You go girl! :thumup:

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed zo meid!
    Verstandige beslissing ;)
    Succes ermee, ik hoop dat het je lukt.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank voor jullie lieve berichtjes!
    Ik moet natuurlijk niet op de zaken vooruit lopen en de uitslag van de rontgen afwachten. Maar net bij het badderen hebben we zelf ook goed gekeken naar haar billetjes en d'r beentjes net zo uitgestrekt als ze op het CB deden. Het verschil is ook voor ons lekenoog te zien, rechterbilplooi zit lager en dat beentje is ook iets langer.
    Jullie verhalen over ongelijke bilplooitjes wat niets bleek te zijn stellen me wel wat gerust, maar die ongelijke lengte v.d. beentjes niet.

Oh bah Coto, jij ook verkouden? Ik sinds gisteren, zit weer helemaal vast. Beterschap!

Liesben, geen idee of je ei dan al geweest is. Ik voel dat nooit.

Bebek, sterkte meid!
    Oranje oren was al heel leuk, volgens mij wordt een oranje luier hilarisch :D

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, ik kan me goed voorstellen dat je even schrikt van het feit dat je een róntgenfoto moet laten maken vanwege ongelijke bilplooien.

Met Alyssa hebben we dit ook moeten laten doen. In verreweg de meeste gevallen is het alleen maar uit voorzorg. Ongelijke bilplooien hoeven niet per definitie te betekenen dat er sprake is van HD. Hopelijk in jullie geval ook niet. Alvast succes voor donderdag!

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Liesben,
    Net als jij wacht ik ook nog op ei, ik heb zelfs mijn banner aangepast.
    Volgens banner zou ik vandaag mijn ei hebben,maar ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Want ja, die heb ik toch maar gepakt... Ik zou deze ronde zonder testen doen en afgaan op mijn lijf,maar laat mijn lijf de signalen nou toch achterwege laten! Ik heb wel wat vruchtbaar slijm gespot,maar echt veel minder dan vorige maand.
    Af en te wat steekjes of zeurderig gevoel in buik, ik denk dat ei dus nog komt.
    En zo klussen we door, nog altijd om de dag. Bij mij begint het te kriebelen en zei tegen mijn man "vanavond weer?" (gisteren geklust),maar hij zegt dat we het houden op om de dag, dit zou voldoende moeten zijn.
    Het is maar goed dat hij er zo over denkt, iemand die wijs is ;)

Natas, sterkte! Het is niet niks om dat te horen, je wilt je kindje het liefste niet zien in zo'n spreidbroek.
    Ik heb in de kinderopvang gewerkt en aardig wat kindjes gehad met een spreidbroekje. En ongelovelijk hoe kinderen zich evengoed ontwikkelen, big smile! Voor ouders is het absoluut niet leuk, het is onhandig en wennen, maar als het zo is, weet ik zeker dat jullie het gaan redden.
    Wanneer is de foto/krijg je de uitslag?

X mex

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zojuist mijn "slijmprop" (ik verlies vaak maar eenmalig een slijmprop, weet alleen niet of die voor of na ei is) gehad. Nu afwachten wanneer ei is...geen idee. Gisteren "geklust" (man, wat haat ik dat woord) en morgen weer. Daarna afwachten...
    En kijken wat mijn temp doet.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je Inez!
    Waren Alyssa d'r beentjes ook ongelijk van lengte?

En ook thnx Mexicang.
    Bij ons op het KDV kruipt ook een kindje rond met spreidbroekje, en die gaat als een speer. Denk ook wel dat, op 1 of 2 wendagen na, de ouders er meer last van hebben dan het kindje.
    De foto is donderdagmiddag, wanneer we de uitslag krijgen weet ik nog niet.

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heet geen Inez, maar onze jongste had ook een ongelijke lengte in haar beentjes.
    Omdat ze HD ook in de familie zit hebben ze een paar keer een echo gemaakt omdat ze twijfelden of ze wel of geen HD had. Uiteindelijk was het dus goed :)

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Natas.. vervelend voor je hummel.. toch weer 'gedoe'.. nu maar hopen dat het 'voor niets' is ;) Vast wel hoor.. zoals vaker gezegd.. meestal is er niets aan de hand, maar beter 'safe then sorry'...
    Ik heb verder wel bijgelezen.. maar na lange cursusdag niet zoveel puf om overal op te reageren :oops: sollie..

Volgens mij hebben we hier mijn ei gemist... vrijdag voor het laatst geklust en vanmorgen tijdens cursus zeker weten mijn ei gehad.. (mèn wat heb ik daar soms een 'last' van..) nu enkel nog een lichte zeur.. dus we zijn te laat vrees ik.. misschien vanavond tóch nog even klussen voor de zekerheid.. maar het zou ook zomaar kunnen dat manlief (na een heel weekend spelen) en ik (na een lange cursusdag) daar te moe voor zijn ;) .. nou ja.. volgende maand beter :rolleyes:

Ik ga mijn bedje in! Allemaal lekker slapen!

11. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    coto, beterschap! inderdaad goed uitzieken hoor!

veronika, balen!
    dus nog steeds niemand roze van 'het lijstje'. ik ga het, vrees ik, ook niet zijn, dus dan zijn de ogen nu gericht op Benthe en Bebek. jullie moeten het nu echt gaan doen hoor! :thumup:

Natas, wat naar nou! ik duim dat de röntgenfoto toch goed is :thumup:

eizoekers, succes! er moet eens flink wat roze bijgekweekt worden op die lijst ;)

ja, maar ik vind het dan eigenlijk een taak van de moderators om aanmerkingen te plaatsen als het niet goed gaat.
    de opmerkingen van 'jan en alleman' vind ik vaak behoorlijk aanvallend en ongenuanceerd.

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    @Natas. Bij m'n dochtertje was er ook een klein verschil in lengte van de beentjes te zien. Niet zo op het oog maar als de huisarts haar beentjes boog en haar duimen op haar knietjes legde, zat haar ene duim duidelijk hoger dan de andere.
    Toch was de echo goed. Er zijn natuurlijk ergere dingen dan een spreidbroekje, zo dacht ik toen ook maar hopelijk iblijkt bij je dochter toch ook alles goed te zijn!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, bij Alyssa was er inderdaad ook een klein verschil in lengte van de beentjes.
    Bij mijzelf is trouwens ook nog steeds een verschil in lengte van benen. Maar hier is nooit wat mee gedaan. Men vond het lengteverschil altijd te gering.

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    NATAS: spannend hoor; hopen dat het meevalt.

COTO: ja lekker uitzieken hoor.

Ben vaak 1,5 uur bezig met voeden; is dit normaal? Af en toe denk ik echt "ben je nou nog niet klaar?"
    Hij heeft vanaf gisteravond een keer 4.5 uur en een keer 5 uur doorgeslapen, niet echt verkeerd toch?

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ik heb ieders raad opgevolgd en nog thuis gebleven, wederom van 10 tot 12 geslapen...Zal toch wel extra energie kosten dat beter worden. Zit nu alweer met "hete" ogen...
    We gaan straks weer naar het ziekenhuis, voor de uitslag van het plekje onder de tong van mijn man...bah spannend hoor.....
    doei

16. veronika

veronika Niet meer actief

Coto, sterkte!

17. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Coto suc6 in het ziekenhuis met de uitslag.

18. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Kan iemand mee kijken op FF ik heb normaal gesproken mijn ei rond de 16de of 17 de dag. Nu zegt FF dat ik deze al gehad heb en wel op dag 10.
    met andere woorden ik heb nu ineens een cyclus van 25 dagen i.p.v 31 dagen.

Klopt dit wel ? Of is er iets mis met FF.

Ik hoor van jullie.

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MaMa2x; heb ik helaas geen verstand van.
    COTO: ?

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mama 2x
    FF is er niet zeker van, daarom de stippelstreepjes.
    Wanneer je temperatuur straks nog 0,2 graad stijgt en een paar dagen aanhoudt, dan zal waarschijnlijk een nieuw kruisje ontstaan.
    Gewoon lekker doorklussen is mijn advies.

SanRob,
    Nogal een tijdrovende bezigheid dus dat borstvoeden. Zou het niet sneller gaan straks als hij wat groter is?

Heb vandaag een druk dagje gehad.
    VK, Mensendieck en daarna met mijn moeder op zoek naar leuke stoffen. Niet gevonden trouwens.

Het was berekoud, maar wel gezellig. Leuk hoor dat verlof.

Net kwam de buurvrouw een pakketje brengen, voor de baby. LIEF. Veel contact hebben we helemaal niet, gisteren wel bakvet gegeven voor hun pannenkoeken, was dus erg onverwacht. Maar wel leuk!

Vanavond partnerles van yoga. Maar heb niet veel zin om straks weer naar buiten te gaan.

Coto, laat je ons snel weten hoe het ging? Hoop op een goede uitslag voor jullie.

Deel Deze Pagina