35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, gefeliciteerd met de verjaardag van je man.

Ik denk dat het ook het beste is om alles zo positief mogelijk in te zien. Ik ga er in ieder geval voor duimen dat alles uiteindelijk weer helemaal op z'n pootjes terechtkomt voor jullie.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hallo dames

Ik ben 36 en na de eerste KID (die we via ZI) hebben gedaan ben ik zwanger!

3. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Ricmar, ik mag wel zeggen dat jij boft! Super gefeliciteerd!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    er gaat een kinderwens van 15 jaar aan vooraf.
    in periode 1998-2000 diverse pogingen in een ziekenhuis gehad met 1 keer zwangerschap die eindigde in MK na 8 weken.
    Nu via eigen donor aan ZI gedaan,
    en dus direct raak.
    Tja het is een masseltje dat wel

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ricmar,
    Van harte welkom en GEFELICIZWANGER.

Fijn dat jullie wens is vervuld.

Rozewolkje,
    Wat fijn dat jullie zo'n mooie echo hadden! Een hele opluchting denk ik. Laat het bloedverlies nu maar wegblijven enop naar de volgende mooie echo! Wanneer is die?

Coto,
    Naast het slechte nieuws toch ook gefeliciteerd. Klinkt goed dat jullie dagje samen. En fijn dat jullie het samen ook positief kunnen inzien.

Ovulatie en klusdames succes !

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Coto, gefeliciteerd met je mannetje! Fijn dat jullie lekker even een dagje samen hadden, dat konden jullie wel even gebruiken denk ik!

Ricmar, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier wordt het steeds spannender, ik word er knettergek van, ben met niks anders meer bezig en voel de hele tijd van alles. Maar toch blijf ik niks voelen en alleen maar heel erg wensen dat ik de duivels uitgedreven heb en er niks te spotten komt binnen nu en zaterdag!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, klust niet fijn. Dus ik hoop dat ei geweest is, zit er rest van de week echt niet meer in! Rotgriep!

Ricmar, volgens mijn ben ik je wel eens ergens anders tegen gekomen hier...Gefeliciteerd!

Roze Wolkje: Heerlijk voor jullie, en fijn dat je je wat beter voelt nu.

Ik ga mn bed weer in dames.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, ziek goed uit, beterschap! Ik hoop ook dat je ei hebt kunnen benutten en anders spreken we af dat het de volgende ronde raak is ok?!

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Coto meid wat een neiuws, ben je effe niet goed van he.
    heb zelf huidkanker moeten laten verwijderen vorig jaar, ken je gevoelens.
    Ik hoop dat het snel verwijderd kan worden en dat het daar dan ook bij blijft.
    Hij zal daarna wel een 3 maandelijkse of 1/2 jaarlijkse controle moeten ondergaan gedurende 5 jaar minstens.

Ik zal voor jullie duimen dat je snel goed nieuws krijgt dat alles is verwijderd

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ricmar, welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen, maar bovenal van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Na 15 jaar proberen mag je wel eens een mazzeltje hebben, en wat voor een mazzeltje!

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi,

Ik ben er nog wel hoor......ben best wel moe nog......slaap heel veel...lees nog wel mee hier en ga gauw weer een beetje actief proberen te zijn in dit topic.
    Iedereen bedankt voor de knuffels en het medeleven.

12. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss

NOD

04-02 Ellenk
    05-02 nefertary
    08-02 Bebek/Carola
    16-02 Nienke07
    18-02 Liesben
    19-02 Mexicang
    20-02 Mama2X
    21-02 Giegel
    01-03 Veronika
    04-03 Benthe

AFSPRAKEN

06-02-2009: Hellen1971 eerste echo
    12-02-2009: Benthe gyn voor FM
    13-02-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog
    16-02-2009: Giegel uitslag HSG
    18-02-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog
    03-03-2009: Ollebolleke gyn

BEVALDATA

12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    22-09-2009 Hellen1971

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika

@ Coto: Jee, wat een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte!

@ Sicmar: Proficiat! Doe mij ook zo'n mazzeltje! ;)

Tjsa, hier is de 2e IUI mislukt. Maandagochtend vroeg brak mijn NOD door. Net toen ik in de trein naar Amsterdam zat waar ik de hele dag locaties voor een groot internationaal congres moest gaan bekijken. Heel rot om juist dan zo ver bij mijn lief vandaan te zijn en niet eens fatsoenlijk met hem te kunnen praten. (Bellen vanaf de WC is niet echt super te noemen... :( ).

Enfin, dikke tranen en een diepe zucht... en maar weer verder. Vandaag dus weer begonnen met het spuiten van Gonal-F en volgende week donderdag naar de gyn voor de FM.

Gr. Benthe

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, wat vind ik dit ontzettend verdrietig voor je. Ik wens je eenzelfde wonder toe als Ricmar. Heel veel succes deze nieuwe ronde! Ik ga nog harder voor je duimen.

14. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He Benthe wat vervelend voor je..we gaan nog harder voor je duimen!

15. veronika

veronika Niet meer actief

Benthe, meid, bahbahbah, wat zal ik zeggen. Dikke tranen, ik kan het snappen hoor. Knuffels vanuit hetzelfde Amsterdam, tja, zal je wel geen leuke associaties mee hebben nu.

Ricmar, sorry, dat klonk misschien te luchtig. Maar het is wel super dat het gelukt is ieg. Ik dacht ook aan mijn vriendinnetje die het al zolang probeert met KID/ZI....

16. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Liesben, beterschap! die griep houdt wel huis zeg deze winter. de één na de ander wordt geveld :(

Bebek, bedankt voor je duimen. maar mijn lichaam moet mij wel heel erg voor de gek hebben gehouden als het toch geen ongiklachten mochten blijken te zijn. heb trouwens af en toe al wat rozeverlies. dàt heb ik dan echt nooit eerder gehad, maar wijt ik aan de aspirine die ik op aanraden ;) ben gaan slikken.
    nee, ik denk dat jij veeeel meer kans op iets moois hebt dan ik :D en daar duim ìk dan weer keihard voor :thumup:

hé miss Daantje, fijn weer van je te horen en dat alles goed gaat. sterkte met verhuizen!

coto, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    mooi dat jullie er zo positief tegenaan staan. dat is alleen maar bevorderlijk voor het herstel.

ollebolleke, wat een prachtecho!

RozeWolkje, fijn dat het zo goed gaat, enneh wat je vriend betreft, er zijn toch legio manieren om intiem te zijn? ;)

ricmar, welkom en gefeliciteerd!

Suzanne, neem het er maar van hoor, je hebt het nodig.

Benthe, wat ontzettend triest nou, ik had het zo voor je gehoopt! we gaan weer keihard duimen voor je volgende poging hoor! het moet en zal een keer lukken! :thumup:

17. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Coto: wat een nare uitslag. Veel sterkte.

Ricmar: gefeliciteerd en welkom

en Benthe, wat ontzettend vervelend dat het weer niet is gelukt. Ik duim voor deze nieuwe ronde en sterkte met het spuiten.

en verder ben ik helaas niet bijgelezen. Hier alles goed ondanks het voortdurende slaaptekort. Soms voel ik mij een dagje 85 jaar oud en na wat extra slaap voel ik me weer 25.

18. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Benthe wat ontzettend jammer en flink balen.

Ricmar welkom hier veel plezier en gefeliciteerd

Rozewolkje fijn dat alles goed gaat

Ik zou mn banner aan moeten passen want volgens FF is mijn NOD op 13 Feb i.p.v 19 Feb.
    Maar ach ik laat het even zo.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Benthe: ach wat verdrietig voor jullie!

@ Bebek: ik duim nog steeds voor je!

Hier nog steeds ziek, gelukkig geen koorts. Maar ik hoor van mensen dat dat nog komen kan.
    Wel knallende koppijn, keelpijn (nek is ook flink opgezet), spierpijn, en flink moe. Ik heb gisteren ongeveer 20 uur in bed gelegen, en denk er vandaag niet ver vanaf te gaan zitten.

Enne, FF zegt inderdaad dat ik maandag mijn ei heb gehad! Das mooi, want zoals jullie weten was ik het weekend vrij en nog niet ziek toen ;)

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nou liever nog dat de 3e IUI gewoon geslaagd is ;) en niet nog eerst 4 teleurstellingen. Benthe, sterkte jullie.
    Ik blijf onverminderd hard doorduimen. Ik hoop dat je snel ook een zwangerschap mag meemaken.

Hier zit ik al een hele tijd achter mijn latop te genieten van de bewegingen in mijn buik, echt HEERLIJK.
    Gisteren te veel gedaan en moet het nu bezuren, dus ochtendje bankhangen. Maar zo is het wel reuze gezellig. Ik probeer een filmpje van de bewegingen te maken, maar de grootste bewegingen zijn wanneer ik natuurlijk net de camera niet in mijn handen heb.
    Ik ben benieuwd of er nog een moment komt waarop ik mijn buikkie echt zat begin te worden.

Ik duim voor de bijna testers en klussers ;)

En Nefartary natuurlijk ook jij sterkte met weer ongesteld zijn. BAH Rot :evil: :evil: :) Maar voor straks weer succes!

Deel Deze Pagina