Bebek, ik wil je zeker geen valse hoop geven, maar zelf had ik normaliter ook altijd wat spotting voor m'n menstruatie doorbrak, maar wanneer ik zwanger was had ik alleen maar veel afscheiding. Ik hoop dat dit voor jou ook zo zit. Hellen, ik kan me ook alleen maar bij de anderen aansluiten. Kijk inderdaad eens of je hulp middels een advocaat kunt vinden om onder deze situatie uit te komen. Deze stress is niet goed voor jou en de baby. En als jij de lasten van deze woning op je neemt, kun je dan wel de lasten laten vallen die je voor hem moet betalen? Of wil hij dat je die ook doorbetaalt dan. Lijkt me niet reëel. Daar moet toch iets mee te doen zijn, desnoods met een bemiddelaar? Iemand die julle allebei goed kennen? Sterkte in ieder geval.
Ik heb ook nog eens nagedacht over het huis hey hellen ik zou het gewoon in de verkoop gooien misschiene erg lullig gezegd maar hij wil dat jij mee betaald maar ja je hebt een kindje opkomst en kan die kosten van het huis er niet bij hebben dus verkopen maar. En in ieder geval een hel goei advocaat in handen nemen. suc6 hellen en een dikken knuffel van mij.
Ik hoop het ook! Wel lief dat jullie allemaal zo meeleven, ik voel me nogal een hysterische muts, haha. Ga nu maar slapen, wekkertje loopt om 5u30 weer... Coto, er breekt een spannende tijd aan, maar gelukkig dat ze er zo snel bij waren en dat er direct actie ondernomen word! En positief dat de artsen zeggen dat ze niet uitgaan van uitzaaiingen, want dat zeggen ze echt niet zomaar; dan zijn ze wel behoorlijk zeker van hun zaak!
ja, helaas wel Bebek. ok, volgende ronde dan maar, zucht... maar voor jou klinkt het allemaal zo positief. ik denk echt dat jij roze gaat knallen hoor! daar duim ik voor [-o< en verder, keep it cool hè, het is inderdaad niet de bedoeling dat je eraan onderdoor gaat! en wat Ellen betreft, ik heb in een ander topic waar zij schrijft gelezen dat het NOD gebeuren, zal ik maar discreet zeggen, op het moment op een laag pitje staat. coto, dat gaat een spannende tijd worden voor jullie. ik vind het zo rot voor jullie dat dit nu zo'n domper op de nabije komst van jullie kindje zet. maar gelukkig is de prognose goed en dat verzacht de emotionele pijn misschien een beetje.
Goedemorgen meiden, Ik heb een vraagje, ik heb sinds vanmorgen een enorm ongi gevoel. Met vlagen zeg maar. Wie van de ervaren meiden kent dit? Of wie kan me vertellen wat dit is? Moet ik me zorgen maken? Moet ik me melden bij de verloskundige? Wat zeggen jullie er van?
Lastig Shiela, misschien gewoon oefenweeen? Die kunnen best beetje pijnlijk zijn, bij mij wel in elk geval! Zolang er geen regelmaat inzit.. Maar ik vind altijd dat als je je ongerust maakt je gewoon even moet bellen hoor. Je zal echt niet de enige zijn die belt met dit soort vragen, zijn ze heus gewend en je hoeft je toch niet onnodig ongerust te maken?
Is het anders dan bandenpijn of harde buiken? Zit er regelmaat tussen de vlagen? Sowieso kan je altijd bellen als jij je ongerust maakt he! Wij voelen niet wat jij voelt
Hallo meiden, Hier geen NOD maar WOD hoor! Allen nog niet gearriveerd. Maar zal vandaag wel komen. Bebek, spannend!
**echonieuws** JAAAAAAA..ik heb het hartje gezien! Het klopte prachtig en regelmatig door! Wurm is nu 11,2 mm en dat is in anderhalve week tijd dus meer dan verdriedubbeld ( vorige week maandag was het nog maar 2,7 mm), De berekening kwam uit op 7w2 of 7w1 dag. Ik zou zelf 7 weken en 3 dagen zeggen. De echodame houdt ook nog steeds dezelfde uitgerekende datum aan. Wel kreeg ik weer opmerkingen over mijn overgewicht (goh..ik dik? Joh..u vertelt me iets nieuws En ja..ik weet dat er meer risico's zijn..zucht) en kreeg info mee over prenatale diganostiek. Da's nog even een hele kluif om te beslissen. Maar verder klim ik nu eindelijk maar eens op die roze wolk..het is onderhand wel tijd, nietwaar? Foto's staan in mijn album!
Dan zou het nog meer lijken op oefen weeen. Maar ja ik ken geen weeen dus weet nog niet hoe dat voelt.
Als er regelmaat in zit, zou ik toch voor de zekerheid even bellen. Al is het alleen maar om je ongerustheid weg te nemen of eventueel te testen op een blaasontsteking. Ik lees straks wel hoe het gaat Nu eerst m'n orthopedische proefschoenen halen.....
Shiela, ik zou zo even niet durven zeggen wat het zou kunnen zijn. Ik heb het ook wel gehad, maar volgens mij wat later in de zwangerschap. De kleine was toen aan het indalen en dat kan een ongi-achtig gevoel geven. Maar bij twijfel: altijd bellen Shiela, beter een keer te vaak dan een keer te laat gebeld. Ellen, balen, weer een WOD. Ik hoop dat het tij snel keert voor je en dat het weer NOD's worden ipv WOD's. Wel knap van je dat je nog lekker aan het afvallen bent. Volhouden meid! Hellen, fijn he? Zo'n mooie echo. Geniet er maar lekker van na! Alyssa lijkt zich weer beter te voelen. Gelukkig maar, want ze is wel eens een dagje wat hangerig, maar niet een dag of 3 met koorts en verhoging. Ze begint nu weer praatjes te krijgen, kijkt weer helderder uit haar ogen, dus dat gaat weer de goede kant op. Eigenlijk zou ze vandaag naar oma, maar dat doen we toch maar even niet vandaag. Laat de kleine meid eerst maar eens even lekker aansterken voor ze weer actief met oma op pad gaat.
Hallo allemaal, Ik meld mij ook weer eens. Ik heb in november een vm gehad. Inmiddels ben ik weer 13 weken zwanger Gister een mooie echo gehad...
Shiela, ik sluit me aan bij de anderen. als je het niet vertrouwt zou ik zeker even bellen. Hellen, mooie echo weer maarre...hoe gaat het nu met dat andere? Inez, fijn dat Alyssa weer opknapt. die kinderen hebben het wel te verduren hè deze winter? DesireeK, welkom terug en gefeliciteerd!
Tja...dat is onveranderd. Er wordt naarstig gezocht naar alternatieven c.q. wegen om ex toch buitenspel te zetten....maar dat heeft tijd nodig. Hoe moeilijk ook, wil ik toch proberen om het me niet teveel te laten raken, want ik was er gister echt compleet overstuur van en dat is niet goed voor mij en wurm.
Even snel en stiekem op mn werk: nog geen spotting hier, geen gevoel van naderende ongi en wel veel afscheiding...daarom denk ik soms dat ik ongi geworden ben, maar nee... Dus blijf allemaal please voor me duimen! Als dit zo blijft, ga ik zondag testen, want morgen moet ik met pa en zus weg en dan kan ik natuurlijk mn klep niet houden als blijkt dat ik heel misschien een posi test zou mogen hebben en zoiets wil ik toch eerst smaen met mannetje vieren! Maar nogmaals: ik ga nog steeds uit van de duivels, kan zomaar ineens komen!
Desiree, welkom terug en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. 13 weken al weer. Lekker genieten hoor! Bebek, SPANNEND! Nefertary, er heerst inderdaad van alles en als kinderen zoals Alyssa nog niet zo heel lang op het KDV komen pikken ze van alles op en kunnen er het eerste jaar steeds flink naar van zijn.