Bebek, spannend hoor meid! Hoop het voor je. Shiela, beetje spannend wel voor je lijkt me, maar wellicht is het niks. Heb je ondertussen al gebeld?
Ja heb inmiddels gebeld. Ze zeggen dat ik me geen zorgen moet maken. Het kan liggen aan de manier hoe het kindje ligt. En het komt wel vaker voor dat mn ongi voelt de hele zwangerschap door. En nog van alles wat het kan zijn waarover ik me geen zorgen hoef te maken. Ik moet terug bellen als er morgen niks veranderd is.
O! jammer, want klinkt mij best wel geruststellend in de oren hoor! nou hoop maar dat het snel ophoudt, dan ben je waarschijnlijk pas echt gerust
Meiden, Hier begint de mist weer een klein beetje op te trekken. Keelpijn minder, hoofdpijn minder, spierpijn minder. Nog wel erg moe, dus ik slaap nog ongeveer 15 uur per dag Ik twijfel nu alleen aan FF, en of ik inderdaad mijn ei wel heb gehad. Maar gezien mijn klachten die had voor mijn "eisprong" (en die sinds maandag weg zijn) moet ik het maar geloven. En zo niet, dan word ronde zes mijn ronde
Hallo, Vandaag weer gewerkt en dat was eigenlijk wel prettig. @Helen : gefeliciteerd met je goeie echo! Gaaf he? @Shiela : Kunnen die krampen niet het groeien van je baarmoeder zijn? Ik heb dat ook wel gehad toen ongeveer zover was als jij nu. Die gaat nu echt heel erg groeien. @Inez : Fijn dat Alyssa zich weer wat beter voelt! @DesireeK : Wauw gefeliciteerd, wat fijn dat je al weer zo snel zwanger was! @Bebek : DUIMDUIMDUIMDUIM @Liesben ook fijn dat je je weer wat beter voelt! Pfff morgen verjaardag mannetje vieren er komen zon 30 mand in mijn kleine huisje! Hij zegt dat hij mij gaat vastbinden op een stoel en dat ik niks mag doen mmmmmm ik ga mijn best doen
Meiden ... druk druk druk hier... even geen tijd om te forummen.. alleen even inbreken hier voor een berichtje aan Helen. misschien wel een stom idee.. maar een vriendin van me opperde gister het volgende: Kan vriendlief zich niet aanmelden bij uitzendbureau of thuiszorgbureau.. voor de vorm.. en dan 'in functie' bij jou thuis komen (bijvoorbeeld voor tijdens bevalling en kraamperiode)? Als kraamhulp of thuishulp? Wat ik al zeg.. klinkt misschien stom.. maar als anders niets werkt is het misschien zo gek nog niet?
En de dag is voorbij gegaan....zonder spotting of ongiklachten... ik heb het niet meer gewoon! Had ik eerst nog sterk het idee dat de duivels wel zouden komen, nu krijg ik steeds sterker het gevoel dat ze juist niet komen! Ik hoop maar dat ik gelijk heb! Coto: laat je lekker verwennen morgen en maak er een gezellige avond van! Liesben, fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik hoop en duim dat deze ronde bingo is, maar als dat niet zo is hou ik je aan je afspraak dat ronde 6 jouw ronde is! Shiela, er zal toch echt wel een logische verklaring zijn zoals de artsen zeggen, probeer je niet te druk te maken meis! Ehm, vergeef me mijn dommigheid, maar wat is een WOD? Ellen, ik begrijp dat het in ieder geval geen roze uitkomst is? En ik had nog wel zo hard geduimd! Desiree, welkom terug en gefelicizwanger! Hellen, fijn dat je zo'n mooie echo had, dat goeie nieuws kon je wel even gebruiken! Geniet ervan meis! Inez, fijn dat het weer beter gaat met Alyssa, is toch zo naar als zo'n kleintje ziek is! Nou meiden, ik ga zo naar bed met de vurige wens dat er ook morgen geen ongewenst bezoek komt en ik dan zondagochtend kan testen...!
Wacht ff, is WOD misschien een Wél ongesteldheidsdag? Helder licht dat ik ben! Ik zeg, weg ermee en op naar een NOD! Nienke, dat vind ik nou nog eens een geniale, inventieve oplossing! Hellen, ik zou het gewoon proberen en dan...wie het laatst lacht, lacht het best!
ja, daar ben ik ook zo bang voor nu mijn dochtertje sinds kort 1 keer in de week naar een alternatieve psz gaat. ze is wel regelmatig niezerig en snotterig, maar godzijdank niet ziek. vanaf april gaat ze de hele week naar de psz maar ik hoop dat al die virussen dan een beetje weggewaaid zijn Bebek oooh wat spanneeeend! er gaat er hier eindelijk één uit het NOD lijstje breken, jippieeeeh! jammer dat je vandaag nog niet kan testen. mijn duimen maken overuren hoor! [-o<
Hoi meiden, nog geen nieuws hier... Ik voelde me wel ff heel ongi vanochtend, maar niks te zien nog. Weet niet of het dan alsnog gat doorbreken of dat het een symptoom kan zijn? Morgen ga ik testen, als er dan tenminste nog geen ongewenst bezoek is! Wel lief dat jullie allemaal zo meeleven met me! (wat een domper als er dan toch duivels komen zeg!)
Bebek, het is nu echt onmogelijk om bezig te zijn met 'niets voelen' he? Het is nu zo spannend, ik blijf voor je duimen dat je geen domper krijgt! Een lijf kan rare dingen doen, maar ik hoop dat je morgen kan testen! Gr, mex
Donderdag hebben we de rontgenfoto laten maken en gisteren al de uitslag : Danique haar heupjes zijn goed! \/ We moeten het wel in de gaten blijven houden want feit blijft dat 1 beentje langer is. Maar dit lengteverschil kan met groeien weer recht trekken. Ze eet alweer wat beter van haar groentehapjes dan een paar dagen geleden. Ze hapt al lekker van het lepeltje af en ook aan de hele stukjes zit ze goed te sabbelen. We hebben nu 3 groentes op het menu staan, vanmiddag volgt de 4de (bloemkool). En als laatste nieuwtje : ze heeft al 3 tandjes! Ik vond die eerste 2 al hard groeien, kijk ik donderdagochtend en denk krijg nou wat..... en 3de in het onderkaakje! Tsssss, ik hou het niet bij hoor. Sjo, en nou ga ik bijlezen van deze week
Daar ben ik weer....en nog steeds zonder duivels! Steeds als ik naar de wc ga denk ik, nu is het zover, want mijn buik is wat onrustig, maar toch voelt het anders dan normaal...Maar er is nog niks, ook geen spotting! Vriendlief is nu werken, vandaar dat ik wil wachten met testen tot hij er morgenochtend bij kan zijn, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten hoor! Aan de andere kant vind ik testen ook eng, want geen test en geen bloed geeft hoop, maar als ik een nega test zie is die hoop natuurlijk gelijk weg! Kan ik mn domper wel gelijk verdrinken met roseetjes, haha