Aan allemaal : bedankt voor jullie berichten over Danique d'r rontgen en heupjes! En thnx Liesben en Lotuss! SanRob, 1.5 uur bezig met voeden is wel erg lang. Valt hij in slaap of zo? Anders loskoppelen als je dat merkt hoor, even wakker kietelen of de luier gaan verschonen. En ook loskoppelen als je merkt dat er niet meer effectief gedronken wordt. (kom je trouwens ook naar het 35+ mama topic?) Oh Coto, wat een naar nieuws over het plekje van je man! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig een hoop, maar dit doet je leven wel op z'n grondvesten schudden. RozeWolkje, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ollebolleke, prachtige echo! Benthe, ik vind het erg rot om te lezen dat de IUI mislukt is. Verdorie, ik had het je zo gegund, je bent er al zo lang mee bezig. De volgende keer ga ik nog harder duimen! Nefertary, van jou ook geen goed nieuws. Wat rot voor je! En Ellen ook al, verdorie........ Hellen, ik zou onmiddelijk naar de rechter stappen en dat achterlijke convenant aanvechten. Klopt helemaal niets van. Wat super dat je het hartje hebt zien kloppen, gefeliciteerd! Liesben, weer helemaal beter? Bebek, dit klinkt héeeeeeel positief! Toen ik zwanger was had ik ook meer afscheiding, en een ongi-achtig gevoel in m'n onderbuik in het begin. Ik duim!
Ik snap het hoor Bebek. Ik vond niets deprimerender dan die maagdelijk witte testen! Dan maar onzekerheid... Maar ja, vaak is de drang tot testen toch sterker
@ Natas: Nog niet helemaal beter, ben nu nog erg aan het hoesten. Maar het ergste is voorbij, gelukkig.
Had je dat ook op de dag dat je eigenlijk ongi had moeten worden? Want dat gekke gevoel begon vanochtend pas... En, sorry voor details, ik heb ook hele gele plas, is dat een symptoom? Zit te mezelf echt op te naaien, haha. Blijf dus toch maar op de duivels wachten, kan het alleen maar meevallen!
Bebek, je houdt de spanning er goed in hier hoor! En dan het testen.... ik vind die drang ook zo erg! Maar hou in je achterhoofd dat jullie het morgen samen kunnen doen en dat jullie dan samen blij of verdrietig kunnen zijn! Natas, wat super dat de heupjes goed zijn! Wat een opluchting zeg!
Bebek, voor zover ik weet betekent gele plas dat je niet zo veel gedronken hebt. Of ik heb het als ik extra vitamine c heb geslikt. Het zou kunnen dat dit een symptoom is hoor, maar ik ken 'm niet. Wanneer ik dat ongi-achtige gevoel precies kreeg weet ik niet meer..... wel heel snel! Mexicang, ja dat was zeker een hele opluchting. Ik kan jullie alvast verklappen dat de kans groot is dat je een weekdier wordt als je een kind hebt. Liesben, dat hoesten zal ook nog wel vervelend zijn. Giegel, de HA had opgeschreven "geen opvolging nodig". Dus ik denk niet dat ik terug hoef te komen, maar half maart moet ik weer naar het CB dus ga het er nog over hebben.
Zit mezelf maar bezig te houden, dus ik EINDELIJK ontdekt hoe ik foto's in mijn album kan plaatsen, haha. Hoop dat er gauw een posi test bij mag... Heb vrij constant een soort kramp in mijn onderbuik, maar anders dan anders, maar nou durf ik niet maar de wc uit angst dat... ik ben echt een mega muts hoor, haha
Hihihi Bebek! Niet te lang je plas ophouden he? Wel een goede oefening,maar ik herken het zo.... En heb je dan ook, net als ik had, wc papier met roze printjes erop? ZO irritant is dat! Dus nu hebben we gewoon wit Wit is wit en dan schrik ik niet van de roze print erdoorheen.... Ik vind het knap van je dat je zo lang het testen kan uitstellen! Alvast succes morgen! Gr, mex
K heb er ook maar eens wat foto's ingezet. Ik vind het altijd wel leuk om te zien met wie ik zo persoonlijke gesprekken heb over wanneer en hoe vaak ik sex heb, hoe mijn afscheiding er uit ziet en of ik al ongesteld ben en dergelijke
Hahahahahhaahhaaa! Die is goed ! Hahahahaha! Maar O zo waar! Ik rol zowat van de bank van het lachen . Tnx Liesben, dat had ik vandaag nog niet gedaan....ik ben zo labiel als maar zijn kan... mopper om alles en jank om niets... Zelfs om de x-factor.... (net gekeken.... traaaanen!) : pms....
Graag gedaan hoor 8) Maar uhm...tranen bij de X-factor? Van het lachen mag ik hopen? Ik had de vorige maand zoveel last van post-ei depressies, vreselijk! Heb er nu geen last van, ik had nu de griep. Ook leuk
Hhahaha...NEE! Niet van het lachen! Vreselijk zeg,janken om weet ik veel wat. Heb ik nog niet eerder zo gehad hoor, die pms-depressies Meestal pas een dag of wat voor NOD. Pfff.....
Valt me mee dat je nog niet zegt van: zou het? Nee, grapje hoor! Zonder gekheid, ik vind die hormonen-ellende- depressies of PMS hoe je het ook noemen wilt ook vreselijk. Tel dat op bij de spanningen die je sowieso hebt in de tweede helft van je cyclus en klaar ben je.
Bebek, ik had ook gewoon het gevoel ongesteld te gaan worden. Ik heb zelf deze keer drie dagen eerder getest maar ik weet dat ik best een poosje overtijd ongi klachten had. Ik heb nooit zo'n buikpijn(wel licht) maar wel een eng migraine achtig hoofd. (Alleen het gevoel zonder de pijn) En donkere urine? Dat hoor je vaker inderdaad, ik heb er nu niet zo op gelet maar had het bij mijn vorige zwangerschappen wel. Weet nog dat ik dat tegen m'n zus zei. Dus ik help je hopen hoor! Spannend..
Natas, wat een opluchting dat het goed is met de heupen van Danique. En al weer drie tanden. Tsss, die weet niet van ophouden zeg! In jouw plaats zou ik het ook inderdaad navragen bij het CB de eerstvolgende keer als ik er weer kwam. Bebek en Liesben, leuke foto's. Bebek, een ongi-gevoel kan inderdaad een kwaal zijn. Heb ik bij m'n eerste zwangerschap ook gehad. Het wordt nu wel spannend he? Het klinkt in ieder geval wel heel positief allemaal. Met Alyssa gaat het gelukkig weer aardig goed. Ze heeft weer praatjes voor 10. Je kunt nog wel aan haar zien dat ze het even flink te pakken heeft gehad, ze heeft flinke wallen onder haar ogen, maar dat zal ook vast wel weer goedkomen. Ze heeft in eder geval het ergste gehad. Gelukkig maar. Natas zei het ook al, ouderschap maakt je week. Het is maar niks om je kind ziek te zien.
Haha, ja, daar zeg je wat, ik heb inderdaad roze printjes en daar ben ik ook weleens de mist mee ingegaan, haha!