35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik geloof dat ik even sorry moet zeggen...ik ben alleen maar met mezelf bezig! Ga nu ff aan jullie denken! :)

Liesben, gauw ophouden met hoesten, straks hoest je je ei nog los! :)

Mex, fijn he, die hormoontjes! Ik zweer het, als ik weer op de wereld kom, kom ik als man, pfftt!

Lotuss, die hoffdpijn heb ik normaal nooit en nu al drie dagen, heel irritant! Ik dacht dat er sneeuw in de lucht zat, dan heb ik dat ook namelijk! En om maar ff op de details door te gaan; plas is niet echt donker, maar heel geel en ruikt ook wat sterker! heerlijk, al die info op de zaterdagavond, haha!

Natas, die kleine wil vast snel aan de koekjes, dat ze zo snel al die tandjes spaart! En goed nieuws van de heupjes, daar ben ik blij om!

Inez, ik kan me zo goed voorstellen dat het zo naar is om zo'n klein wurmpje ziek te zien! Fijn dat het dan nu weer beter met haar gaat en dat ze weer lekker praatjes heeft! Twee jaar lijkt me zo'n leuke leeftijd, dat ze zo lekker kletsen en gewoon heerlijk alles eruit flappen! Soms wou ik dat ik nog kind was, want als ik er van alles uitflap (wat geregeld gebeurt!) moet ik me gelijk verontschuldigen enzo, haha

Zo, ik ben weer ff bij geloof ik! En dat heeft me mooi weer 5 minuten van de wc gehouden, hihi. Die deur loert gewoon naar me, heel eng! :)

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Moest toch echt plassen en guess what...nog steeds niks! Ik heb normaal toch echt 2 a 3 dagen voor nod al spotting, dus zelfs al zou mijn cyclus nu wat langer zijn is het al vreemd...en wat ik nog vreemder vind is dat ik al de hele dag ongi gevoel heb, maar er niet eens spotting is! Maaaaarrr, ik ga er toch nog steeds vanuit dat er duivels komen! Maar wou het ff delen, zit hier ook maar zo alleen nu manlief werkt, dus nada afleiding. Normaal ga ik dan lekker nestelen op de bank met n wijntje, maar dat durf ik niet zo goed nu...AAGGHH, ik ben zo blij dat ik niet met ik samenwoon! :)

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihi, nou bebek...van mij mag je even alleen aan jezelf denken hoor! Is niet zo gek, zo spannend!
    Heb je er zelf een gevoel over, of probeer je die gevoelens buiten de deur te houden?

Tja, wc papier met roze printje... het heeft hier al menig pms-gemopper gegeven. Manlief heeft dat blijkbaar onthouden,want als we het nu nodig hebben, zegt ie met een grote grijns en een knipoog "wit...toch?" :D

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :) Bebek, je houdt de spanning goed hoog! Ben je meestal stipt met je menstruatie? Ik geloof dat ik een heel goed gevoel bij jou heb hoor! Ik hoop het zo voor je!
    En dan geef je vast de aftrap voor nog meer roze :D!
    Succes met jezelf nog even ;)
    (niet leuk hoor, alleen op za.avond met een niet lonkende wc en wc-papier...)

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Super spannend Bebek!

Inez, een knufje aan Alyssa.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Eigenlijk ben ik normaal heel stipt op 26 dagen, met op dag 24 of 25 wat spotting bij het afvegen....heb één keer een langere cyclus gehad, maar toen geen klachten verder. Normaal als ik klachten heb, is het meteen raak! Ik hoop dat ik de roze aftrap mag geven (als jullie maar snel volgen dan!), maar hou inderdaad de gevoelens een beetje buiten de deur...een deel van mij zegt zwanger en een ander deel kan zich dat niet voorstellen en het niet rijmen met de klachten, hoewel die krampen toch echt heel raar en anders dan anders zijn! Ofwel, zit mezelf gewoon gek te maken! Maarre, heb je vaker van die gevoelens? En kloppen ze dan ook? Kunnen we niet gewoon een helderziende hier tussen planten, die ons allemaal ff aangeeft wanneer we het mogen verwachten? Scheelt een hoop roze-wc-papier-frusti-gevoelens op de zaterdagavond! :)

Zit me trouwens net te bedenken dat manlief rond half één thuis is, dus dan zou ik ook nog kunnen testen...maar begreep al dat het niet handig is om dat 's avonds te doen?

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als jij normaal nu ongi zou worden.. kan je vannacht testen... zou alleen dan nu ff plassen en dan niet meer drinken :)

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dat lukt me nooit denk ik, heb de hele tijd dorst, dus drink een hoop! beter ff wachten tot morgen dan?

9. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeienavond meiden!
    Ik lees net over een fijn heupjes-bericht en over opknappende kindjes... helemaal goed allemaal..
    Hihi.. hier ook zo'n weekdier hoor.. hoewel ik vrij nuchter ben en de alarmbellen pas gaan rinkelen hier als (achteraf) blijkt dat er ECHT iets aan de hand is (bijvoorbeeld toen mijn middelste een kwaadaardig gezwel bleek te hebben :rolleyes: ) vind ik een ziek kind ook echt het sneuste wat er is... In tegenstelling trouwens tot een zieke man.. daar wordt ik om de één of andere reden altijd wat geirriteerd van 8) :)
    Bebek.. ssssspppannnnennnnd... ik wil je niet nog gekker maken dan je wordt bent van jezelf :) , maar het klinkt wel héél positief allemaal hoor!

Ik heb ook leuk even foto's zitten kijken.. fijn hoor.. die gevulde albums :D Kan me helemaal aansluiten bij het idee dat het fijn is om een beeld te hebben bij de dames met wie dit lief en leed allemaal gedeeld wordt! (mijn album is ook goed gevuld :) )

Verder heb ik niet zoveel te melden.. ben drie dagen op cursus geweest vorige week... niet zo heel moeilijk, dus niet zoveel uitdaging.. wel ver reizen dus evengoed een hele opgaaf. Volgende week weer drie dagen. Dan 3 achter elkaar. Tussen dag 2 en 3 ga ik bij een vriendig logeren. Ik ben niet graag van huis zo lang, maar het scheelt me 4 uur reistijd en het is ook wel erg gezellig.. dus dan maar..
    Hoewel ik zeker weet dat ik mij ei vorige week in een non-klus-periode had. (vrijdags voor het laatst geklust en maandags mijn ei) zit ik mezelf tóch alweer gek te maken... :rolleyes: Wat IS dat toch? Volgens mijn cyclus ben ik nog niet eens aan mijn ei toe (o.k. ... mijn ei houdt zich blijkbaar niet aan mijn cyclus 8) ).. en ik 'verbeeld' me de hele dag al dat mijn borsten gevoeliger zijn dan anders... het is toch te bezopen voor woorden.. de maand duurt nog hartstikke lang :)
    Wel wonderlijk trouwens.. ik heb al járen een keurige 28 dgn cyclus.. maar eigenlijk voel ik dus mijn ei altijd een week éérder. Tijdens mijn laatste zwangerschap werd de uitgerekende datum aan de hand van de echo's ook een week vervroegd, wat zou betekenen dat ik in die cyclus mij ei dus ook eerder had...
    Best raar.. omdat je WOD/NOD toch echt 14 dagen ná je ei zou moeten zijn en niet 21 dagen zoals bij mij.... (kan ik in feite mijn banner wel opdoeken :)

Ik ga zo lekker naar bed. Manlief staat ergens in Amstelveen met zijn gitaar om zijn nek, dat wordt weer een latertje. Dop spookte vannacht vanaf een uur of 2, dus ik kan maar beter alvast een paar uurtjes meepakken nu het nog kan... ;)

Allemaal een rustige nacht (JA Bebek.. jij OOK :) ) en tot de volgende keer!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten Nienke

Bebek, dan wacht tot morgenvroeg.. test loopt niet weg :)
    dus morgenvroeg opstaan.. potje mee naar plee.. ontdekken dat er nog steeds geen ongi is... test erin.. 2 knalstrepen... pc aan... forum opstarten en roepen YEAHHHHHHHHH

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, dat vind ik een goeie deal! Ik ga er heel hard mijn best voor doen! :thumup: [-o<

Slaap lekker allemaal!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik kwam even kijken of Bebek al gestest had....maar nee. Of misschien wel, maar is ze nog een feestje aan het vieren?
    (Ik schrik altijd zo van die lilipie-tickers, die tellen niet door. Die beginnen ongevraagd aan een nieuwe cyclus, daarom heb ik hem niet meer)

Hier geen bijzonderheden. Enige gekke is dat mijn temp vanmorgen gezakt was naar menstruatie-niveau..
    En ik weet het, ik zou niks denken en voelen. Maar ik dacht heel even: Goh, 6 dpo.....lage temp...
    Maar goed, ik kijk morgen wel wat er gebeurd qua temp.
    Verder knap ik aardig op en wil ik morgen weer gaan werken.

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Nog geen Bebek.. gevalletje geen nieuws goed nieuws?!

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    heel soms bebek! Maar toch meestal bij mensen die ik 'lijfelijk' om mij heen heb. Het gekke is, als ze heel dicht bij mij staan, weer niet.
    Maar ik gooi het altijd op puur toeval hoor ;), al roepen mijn vriendinnen anders.

Maareh.... ik was even benieuwd of je al getest had....ik zie hier nog niets staan...spannend!

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :)....niets voelen...maar ja, het is wel dag 6 he? Ik zou dat ook denken hoor!
    Sterker nog, ik let er zelfs op :oops:

Goed dat je opknapt, voel je je waarschijnlijk weer wat meer mens! En morgen weer te werk, denk dat ze blij zijn dat je er weer bent!

Hoest je keurig de andere kant op terwijl ik naast je zit op de wachtbank.... heeft mijn man waarschijnlijk even aan die andere kant gezeten of gestaan: hoesten! Hij hoest de longen uit zijn lijf. Ik hoop dat het alsnog mijn deur voorbij gaat!

16. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    NATAS: wat goed; heupjes ok.Heerlijk.
    BV is nu qua tijd gereduceerd in de respectabele tijd van z'n 45 minuten. Vannacht heeftie 6 uur! doorgeslapen. PLEASE LAAT DIT DORZETTEN.

Liesben en Bebek; mooie foto's

BEBEK: ? ? ? ? ? ? we zijn zooooooooooo benieuwd.

Kwam ook een nieuwe aanwinst tegen die al zwanger is. HEEL ERG GEFELICITEERD en welkom.
    (had niet in de gaten dat ik al een paar dagen niet gekeken had en dan moet je zooooooveel bijlezen)

IEDEREEN OP DE WACHTBANK; succes!

Ik heb trouwens in mijn omgeving 3 vrouwen ( vriendin, collega en nichtje(dochter broer) die allemaal in dezelfde week uitgerekend zijn, nu 10 wkn zwanger)Moet wel zeggen dat er 1 31, 1 29 en 1 24 is, dus de leeftijden zijn iets gunstiger dan bij ons)

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Heb eindelijk beetje bijgelezen

Natas: goed nieuws van de heupjes!

Liesben: tempdip op 6 dpo klinkt veel belovend.. nu duimen dan die morgen weer omhoog gaat :)

Bebek: was de bedoeling dat je hier vanmorgen om 6 uur juigend zou berichten! waar blijf je?

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

BEBEK! WAKKER WORDEN!

Pff, als wij ons al zo voelen voor haar, hoe zal zij zich dan wel niet voelen? ;)
    Ik hoop het zo voor haar.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Waar is Bebek nou?

SanRob, 45 minuten voeden is een hele redelijke tijd op deze leeftijd. Je zult zien dat het straks nog wat sneller zal gaan.

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Beeeeebek!?!

Deel Deze Pagina