Je zal zien dat haar computer is gecrashed of zoiets. en dan zitten wij hier onze nagels maar op te vreten!
....Wat blijft het hier stil.... Rondom Bebek dan he? En wat zijn wij nieuwsgierig! Ik wel hoor, ik ben zo benieuwd! En dan geeft die banner ook nog de eerste cyclusdag aan.... (goed dat ik weet dat ze niet doortellen, denk dat ik weer op zoek ga naar een andere banner!)
WAAR BLIJF JE NOU BEBEK? NATAS: dank, dat geeft moed, gaat dat morgen al beginnen? Dat het nog sneller gaat, haha. Maar ff vraagje; Mika heeft krampjes op de borstvoeding. Iemand tip om dat tegen te gaan?
Wauw...we hebben een echte cliffhanger zie ik. Bebek blijft stil. Hmm...geen nieuws is goed nieuws? Gisteravond hebben Lief en ik gegourmet. Ik heb niet heel veel op, maar het was wel heel gezellig. We hebben gewacht tot ik tussen het misselijk zijn door, een aanval van trek kreeg en die hebben we benut. Met wat mager vlees en een goede salade..zodat ik alleen maar gezonde dingen heb gegeten. Daarna heb ik me een bult gelachen om Shrek en ook nog even de 13th warrior gezien en toen...werd ik wakker gemaakt, want ik was op de bank in slaap gesukkeld ( overkomt me zo vaak, tegenwoordig!). Vanavond alweer naar huis...pfff...helemaal geen zin in.
Hoi dames, sorry dat het zo lang duurde, maar had ff tijd voor mezelf nodig....heb slecht nieuws....wilde vanochtend gaan testen, maar toen hoefde het eigenlijk al niet meer. Had zwaar ongi gevoel en met afvegen grote hoeveelheid oud bloed. Om toch zekerheid te krijgen, toch maar een test ertegenaan gegooid en die bleef hartstikke wit Sbap er niks van! Ik dacht écht dat het deze maand raak was, maar mijn lijf heeft me dus weer voor de gek gehouden Het is nog steeds oud bloed, maar die witte test zegt genoeg lijkt me... Dus ik ben nu ff helemaal niet happy! Vanaf nu reken ik helemaal nergens meer op, want ik weet nu dat je lijf echt hele rare fratsen kan uithalen! Nogmaals sorry voor de late reactie en de domper....
Heh gets Bebek. Ik had er geld op durven zetten met jouw verhalen. Wat vreselijk naar voor je. Maar...eerst eens kijken of het wel doorzet he...want oud bloed hoeft nog geen ongi te betekenen. Mocht het wél doorzetten, dan wens ik je voor de komende ronde heel erg veel succes. ik blijf duimen!
aaah Bebek, wat afschuwelijk! ik denk dat we er hier met z'n allen van overtuigd waren dat het raak was. sterkte meid, ik weet wat een dreun dit voor je moet zijn
Jammer zeg Bebek.. Wat een rotgevoel dan he.. Vervelend hoor.. dikke knuffel en een dezer maanden hou je vast ineens een positieve test in je handen hoor!
BEBEK: he bah, dit wilden we niet en jij al helemaal niet. HELE dikke knuf! Al heb je daar weinig aan.
Wat een spanning en commotie hier! Bebek, ontzettend jammer meid, je zag het echt gebeuren he! Balen, en sterkte maar even, ongi is kl%te....
IK HEB HET ZOOOOOOO KOUD, wil zo graag in bad. Moet nog 4 wkn oid wachten, BAH. Ken ik niet meer van mezelf, had het altijd warm, laatste maanden. Begin nu alweer mezef te worden, haha. Normaal zouden we de houtkachel aandoen, maarja dan krijgt Mika het koud op zn kamertje.
Ow Bah Bah Bah! Gatver Bebek..... dit was niet de bedoeling he? Ook ik dacht echt dat het raak was bij jou,mede ook door wat je voelde. Wat kan een lijf toch raar doen! Logisch dat je niet happy bent, je wilt geen wit, je wilt geen rood of bruin, nee...je wilt roze! Ook al helpt het misschien maar een klein beetje: dikke knuffel van mij! X mex
Ach lieverd, ik kan me voorstellen dat je zwaar teleurgesteld bent! Virtuele knuffel van mijn kant! En geen sorry zeggen hoor, dat is echt nergens voor nodig. Misschien moeten wij wel sorry zeggen, omdat we je zo op hebben lopen jutten?
Hallo, Gister was heel druk maar wel gezellig. Ik heb het toch niet kunnen laten en heb toch wel wat gelopen. Vooral omdat echt iedereen achter elkaar binnenkwam en ik heb koffie/thee en taart staan doen. En daarna na drank. Na 1.5 uur eindelijk zitten, tja dat voel je wel maar het viel me toch mee Kaas/worst samen met schoonzus gedaan en man heeft daarna telkens drank gedaan. De soep en broodjes had andere schoonzus gedaan dus dat was wel fijn .Om half 9 was iedereen weg Vandaag is man naar Feyenoord met zijn zoon dus ik ben heerlijk alleen. Heb in bad gelegen en net een uurtje op de bank geslapen lekker rustig dus @Natas : Echt fijn dat de heupjes van Danique goed zijn! YES! @helen : Geniet lekker van de tijd samen met je mannetje! @Bebek : Heee? Ik dacht echt dat het raak was bij jou, wat een domper zeg! Echt jammer sterkte ermee. Nou ik ga verder schaatsen kijken.. PS Buikfoto geplaatst!
Dank jullie voor al het medeleven en de knuffels, dat helpt echt wel! En Liesben, jullie hebben me echt niet lopen opjutten hoor, ik heb mezelf gek gemaakt en jullie hebben juist heerlijk met me meegeleefd! Ik snap het gewoon echt niet, want echt alles was anders dan anders en ik dacht echt dat het raak was! Snap niet waarom de natuur zulke geintjes met me uithaalt.... Nu denk ik gelijk dat ik onvruchtbaar ben en dat er van alles mis is, omdat we zo goed en gericht geklust hadden, suf he! Ik ga vanaf nu echt helemaal niks meer voelen, wil niet nog een keer zo voor de gek gehouden worden! En nu ga ik keihard duimen voor de meiden op het wachtbankje, jullie moeten gaan waarmaken wat ik heb laten liggen, kom op meiden!