Heb even snel bijgelezen. was spannend zeg Bebek, zelfs om alles achter elkaar te lezen maar helaas. jammer meid. Weer zo'n domper! Hopelijk voel je je maandag wat minder verdrietig. Natas, Voor Danique gelukkig wel goed nieuws. Fijn hoor! Hele opluchting natuurlijk. Heb ook nog een positief nieuwtje; een vriendin van mij is met 40 jaar ook binnen een half jaar zwanger! Dus het kan best hoor dames. Houdt moed en ga met een positieve instelling door! Verder hebben we een hele lading beddengoed, stoeltjes, babygym etc van vrienden gekregen. Ik moet dus weer flink aan de was komende dagen. Pfff Kan geloof ik wel een KDV beginnen hier. Heb inmiddels 5 kruikenzakken, 7 hoezen voor een aankleedkussen (passen gelukkig ook als onderlakentje in de reiswieg), vele lakentjes en dekentjes, zo'n 20 spuuglapjes... Alles wel gebruikt en niet meer zo diep van kleur. Maar het kan altijd uitkomen. Zo niet hier, dan wel bij oma of bij ons op de boot. Dat scheelt weer gesjouw tzt. En... ik heb het wiegje waar ik al zo lang verliefd op ben opgehaald, bij de vriendin van mijn vriendin. Ik mag het lenen, niet kopen zij is er dus ook echt verliefd op. Ik zal hier zeker een foto van maken en plaatsen. Het was helemaal niet zo erg kapot, alleen de ritsen schieten open wanneer er gewicht in de wieg ligt. Maar daar kunnen we wel een oplossing voor vinden. Ik kijk er erg naar uit het wiegje te vullen en er hele dagen naar te staren vanaf de bank Niet zorgen maken hoor, dat was bij mij ook zo en mijn cyclus en hormonen bleken prima in orde. Heb het ook wel eens nagelezen ergens, dan komt gewoon voor. Je hebt alleen niet een 'waarschuwing van naderende ongi' Nou meiden in pre-zwangerschapsfase: helaas kan ik niet meer doen dan af en toe zorgen ontkrachten en hoopvolle berichtjes melden. En af en toe moed inspreken.
Ik kom ook vaak op borstvoeding.com Nienke, idd hele goede site. Heerlijk Anna, lekker tutten met de babyspulletjes in je verlof. Heerlijk!
Nog maar es een dikke knuf voor bebek. Hier is de roze wolk nog aanwezig. Inmiddels hebben de collega's mijn berichtje omtrent mijn zwangerschap gelezen en er werd ontzettend leuk en lief gereageerd. Ik heb zelfs al een babykamertje aangeboden gekregen...wat ik nog even onder voorbehoud heb gedaan..die 12 weken vind ik toch wel spannend. Vanochtend was ik wat minder misselijk. Dan moet ik toch goed opppassen dat de spoken in mijn hoofd niet weer meteen op hol slaan. Maar ik was liever gewoon groen geweest. dat stelt toch wat meer gerust.
Op onze leeftijd wordt meestal niet een haar gehanteerd, maar kan je ook al na 6 maanden aan de bel trekken. Achteraf gezien had ik ook niet zo lang moeten wachten, maar dat weet je nooit vantevoren......... Succes Veronika!
INEZ en Nienke bedankt voor de info.ben weer gerustgesteld.En Cinababy; had ik ook van een vriendin; Ga ik hiervoor oa lopend naar het plein, (zucht, steun, kreun)vergeet ik het.GGGRRR En ik kan opfficeel niet weg met de auto,want de airbag is nog niet uitgeschakeld.
Kan Mika niet achterin de auto? Bij sommige auto's zijn de gordels te kort voor de maxi-cosi, maar dat is nog te proberen misschien
GIEGEL: geloof niet dat ik al op je nare bericht gereageerd heb. Vind het erg jammer voor je. Hoop dat je toch voor een voor jou goed voelende oplossing kunt kiezen.
We hebben een RAV4(jeepachtige) en de honden zitten achterin waardoor we de achterbank moeten opklappen, anders is er daar niet voldoende ruimte voor en we hebben 2 jack Russels, dus ken je nagaan. EN als ik de bank neerklap kan ik mij pedicurekoffer niet kwijt ook. Maar heb afspraak gemaakt bij de garage; ze gaan er iets tussen zetten oid zodat hij niet werkt. Kosten 100,00 euro ex BTW. KASSA! Maargoed veiligheid voor alles.
Jeetje dat is inderdaad een duur geintje! Volgens mij kan ik bij ons de airbag aan- en uitschakelen....... De HSG was een domper, al had ik er wel een beetje rekening mee gehouden dat er iets niet goed was/is. Nog een weekje en dan weet ik meer....spannend!
Hoi meiden. Ben al wat minder down, heeft ook niet zoveel zin... Heb wel een rare ongi hoor (of al bijna had, want is al weer bijna weg!). Ik heb alleen maar bruin verlies gehad (wel vrij veel) en bij het plassen zag ik allemaal een soort brokjes bruin weefsel. Sorry voor het vieze verhaal, maar vond het wel een beetje raar hoor! Ik heb meestal alleen bruin verlies, maar vind het toch vreemd... Iemand een idee?
ZO, na een dag weer werken even bijgelezen. Succes bij de gyn Veronika, ik kan me voorstellen dat je gaat. Weet zelf niet wanneer ik zou gaan mocht het "spontaan" niet lukken. Ik word ook al 38 dit jaar...ik kijk wel. Zo Hellen, een hele babykamer aangeboden krijgen? Hoe bedoel je dat, de inboedel? Of een speciale kamer voor baby op je werk? Bebek, ik heb geen idee, ik heb zelf zelden bruinverlies, dus ben er niet mee bekend. Blij dat je je weer ietsje beter voelt! Hier zit ik zelf "rustig" op de wachtbank. Na mijn tempdip gisteren, vandaag weer een flinke stijging. Ik blijf maar denken aan een evt innesteling, ook al mag dat niet van mezelf. Maar ja, een dipje op 6 dpo Ook een gevoelige, rommelende buik vandaag. Maar goed, ik had gisteren ook waterige afscheiding, waardoor FF ineens een stippellijn zet bij mijn eisprong....Het was zeker weten geen eggwhite. Maar ik blijf erbij dat mijn eisprong vorige week maandag was. Anders zou het ook wel heel laat zijn, gezien mijn cyclussen. En anders moet ik het volgende maand eens bezien...Als ik gisteren pas een eisprong had, dan ben ik nu toch te laat. En lief is er vanavond niet, en ik ben er komende drie avonden niet ... Maar nu ga ik meteen weer doorslaan in van alles voelen. En dat wil ik niet. Zo, dat dat maar duidelijk is. Dus vanaf nu voel ik weer niks.....
He Liesben, tja het is ook een beetje het gevoel he, wanneer je je wilt laten onderzoeken/wat hulp wil. Tot nu toe dacht ik elke maand: nee, ik wil dat het "vanzelf" en gemakkelijk gaat! Maar na zo lang is gemakkelijk toch al "voorbij", en mede gezien Giegels verhaal toch wel, en een jonge meid in ander forum (31) die al bijna in de overgang is, wilde ik nu wel eens laten kijken. Een "babykamertje" is de benaming voor de set meubels die men meestal heeft: bedje, commode, kledingkast.... Moest ook even aan wennen
Ik heb toch niet voor extra onrust gezorgd he! Bij mij verwacht ik dat het te verklaren is door een operatie die ik heb gehad in 2007 en 2008. Daarna heb ik veel darmproblemen gehad.
Gewoon een complete babykamer van een collega die haar gezin compleet heeft. En anagezien ik voor zowel bij mezelf als bij Lief een kamertje moet gaan inrichten is dit mooi meegenomen! Pff...doodmoe..dus ik waai alleen even kort aan. Heb vanavond al - onbedoeld- anderhalf uur op de bank liggewn maffen. De opstopping van vanmiddag is ineens 180 graden gekeerd en nu moest ik vanavond hollen. Pff...leuk hoor Prikkelbare darm en zwangerschap Tja..ben nog steeds minder misselijk, avondeten ging best goed en ik ben nog steeds een beetje bangig nu. Maar goed..het schijnt te kunnen dat je kichaam even een soort plateu heeft qua misselijkheid, tot de volgende stijging van HCG. Ik hoop het maar. Nog even verder lezen hier en dan duik ik mijn mandje in.
Mooi kado van je collega Hellen! Hier is de verwarring compleet toegeslagen, aangezien mijn temp vanmorgen weer 36.8 is. Daarbij het gevoel ongesteld te moeten worden. En flinke rugpijn! Maar dat zal wel spit zijn? Wil iemand eens op mijn kaartje kijken? En zeggen wat ze denkt?
Goedemorgen! Liesben, dat zaait verwarring he? Doe ik met je mee hoor, al is het bij mij niet vanwege temp,maar wel vanwege enorme geirriteerdheid en ongi-krampen. Ik heb even gekeken naar je kaartje, maar deze is moeilijk te lezen omdat je ziek bent geweest. Maar voor jou is dat helemaal lastig inschatten wanneer je ei echt geweest is. Ikzelf denk dat je ei wel geweest is op de dag dat FF aangeeft, want ondanks die ene piektemp, zijn de DPO-temps 'gewoon' en boven de lijn van 36.8'C De dip van dpo6 kan een innesteling zijn, maar..... die van vandaag ook. innesteling vind volgens mij namelijk plaats rond dpo 8 of later. Een dip kan innesteling betekenen, al hoeft bij innesteling niet altijd een tempdip plaats te vinden(volgens FF). Bij mij nog geen dip te bespeuren.... ik merk aan mezelf dat ik daar erg op let Zowieso let ik meer op dingen.... het niets voelen lijkt steeds moeilijker te worden... X mex
bebek, ik heb nu al een paar keer een WOD gehad en niet geklust en ik kan je zeggen elke ongi is anders. Wel elke keer met stolsels en slierten (sorry ) de ene keer veel rood andere keer veel bruin dan 3 dagen heftig dan weer 5 dagen. Maw mijn ongi is elke cyclus anders...