35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Haha, wat zijn we er druk mee!

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Sheila: druk en behulpzaam ;)

3. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    NOD

30-05 Ellenk
    03-06 Diaantje
    04-06 Sandra1967
    06-06 Anna
    11-06 Benthe
    14-06 Shiela
    15-06 Diana

AFSPRAKEN

04-06 Diana gyn echo extra meting
    04-06 Diaantje afspraak bij verpleegkundige IVF
    20-06 Inez gyn
    20-06 Moby 20-weken echo
    02-07 Inez gyn
    14-07 Inez gyn

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob

Ok heb nu een juiste lijst hoop ik. haha

4. kaat11

kaat11 Niet meer actief

ehhhh, dat moest natuurlijk 05-06 zijn (op 05-05 wist ik niet eens dat ik zwanger was, dus om dan al naar de VK te gaan, is wel wat snel ja). Dat is met 8 weken, is dat zo heel vroeg? Hebben ze zelf voorgesteld aan me.

gr,
    Kaat

5. kaat11

kaat11 Niet meer actief

6. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Goede morgen,

@ Mollyvg: Kun je weer een beetje vertrouwen in je lijf krijgen, hij doet het herstel helemaal zelf. enne.......je hebt het zelf gedaan gisteren hoor! heel goed gedaan. Er komt een dag dat ik jou bel voor advies (doe ik het liefste ergens 's nachts). Is toch heel gewoon. Enne......liggen de biertje nu koud?

@ Benthe: Veel plezier met klussen nu er 5 eieren liggen te wachten...."sterk spul dat.....chlomid"

@ Lola: Gefeliciteerd met sara. Ik ben nog lang niet toe aan namen kiezen, maar ik zie nu al op tegen wie wel een niet vernoemen... dat is in de schoonfamilie wel belangrijk geloof ik.

@ rosa en limmeke: ik duim voor jullie dat jullie snel zwanger mogen worden. Houdt ons op de hoogte!

@diaantje1: jeetje, weet ze vorige week dat ze zwanger is en nu al een dochtertje voor je nichtje. Gefeliciteerd met Amy
    Lekker eerst op vakantie! kunnen jullie helemaal uitgerust er tegenaan.

@ritje, gaan ze nu onderzoeken waar je vriendje allergisch voor is?

Heb net een heel stuk gelopen (de bussen rijden heel fijn niet) en heb nu het idee dat mijn liezen in de fik staan.....geen fijn gevoel. Ik had ze natuurlijk kunnen blussen met alle regen die er valt (en dat is veel), maar in Hoorn is het niet gebruikelijk om bijna naakt in de regen te staan, dus doe maar gewoon even rustig aan.

Fijne dag dames,
    Kaat

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    NOD

30-05 Ellenk
    03-06 Diaantje
    04-06 Sandra1967
    06-06 Anna
    11-06 Benthe
    14-06 Shiela
    15-06 Diana

AFSPRAKEN

04-06 Diana gyn echo extra meting
    04-06 Diaantje afspraak bij verpleegkundige IVF
    05-06 Kaat VK
    20-06 Inez gyn
    20-06 Moby 20-weken echo
    02-07 Inez gyn
    14-07 Inez gyn

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kaat, bij het quoten van een lijst moet je voor het publiceren even aan het begin en aan het einde weghalen (quote="SanRob") en (/quote)

Een ander kan anders de lijst niet meer gebruiken om wijzigingen aan te brengen.

9. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    OK KAAT. Omdat ik met vakantie ga, kan ik pas met de 10e ofzo voort eerst.Moet nl eerst bloedprikken en ben met de 9e week pas weer thuis.Ga morgen bellen voor afspraak.

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ KAAT: klopt, mijn achternichtje is 3 weken te vroeg geboren, maar alles zit erop en eraan, dus kerngezond! :) . Dachten wij idd ook, eerst het lijf helemaal rust gunnen van alle hormonen, zelf ook een beetje opladen, het waren de enige 2 weken dit jaar dat we tegelijk vakantie konden opnemen en daarna met 'frisse moed' ertegenaan :( Balen dat je een flink stuk hebt moeten lopen in die buien :confused:

11. Vozzie

Vozzie Lid

13 dec 2007
    68
    0
    0
    Molly, heel veel sterkte meid. Dikke knuffel...

4xmamma, jij mag dan wel zijn keuze respecteren maar daarom hoef jij er nog niet mee samen te leven. Hij moet ook leren accepteren dat er andere regels gelden in het ouderlijk huis. Wil hij zo nodig die vriendin behouden, is het een idee om een eigen huishouden op te zetten. Zal dan trouwens snel voorbij zijn, de liefde.

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

Ben vanmorgend toch vertrokken naar m'n werk al voeldde ik me helemaal niet lekker.
    Ja hoor, het was niet te houden op m'n werk. Heb zelfs weer 5min weeën gehad, niet normaal.
    Voel het kleintje nog volle hartelust stampen en duwen. Maar ik ben voor alle zekerheid toch maar om 15.30 gestopt.
    Mag om 16.45u bij huisarts paseren.

13. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Kom net van een rondvaartboot af, beetje opkrikken teamspirit van mijn werk.
    Ik werd tijdens de rondvaart gebeld door de gyn van gisteren die vertelde dat het hcg gisteren nog maar 31 was (wat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vrijwel uitsluit), en als ik wil mag ik bij haar blijven komen. Ze zal wel geen blijvertje zijn, want ze is co-assistent of arts-assistent ofzo, maar het is zo'n lieve meid waar ik alle vertrouwen in heb.

Biertje zal nu wel koud genoeg zijn Kaat, die van gisteren was niet te zuupen, was lauw en had geen geduld om em eerst koud te laten worden. ;)

14. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @Mollyvg: fijn dat je een arts hebt gevonden waar je een goed gevoel bij hebt... Dat is belangrijk, hoor!

@Kaat11: Je zou wel opzien gebaard hebben in je blootje in de regen! :rolleyes: Misschien toch maar goed dat je er vanaf hebt gezien, hihi.

@Diaantje: wat goed dat jullie er toch voor gaan! Ik hoop zo ontzettend hard met jullie mee dat het gaat lukken. Het is jullie ontzettend gegund!

@Zico: doe je wel rustig aan? Laat je horen wat de huisarts heeft gezegd?

Vanmorgen heb ik ruim 2 uur gedaan over een stukje reizen van goed drie kwartier... Zucht! Ik had een afspraak in het Maxima Medisch Centrum om daar een 24-uurs bloeddrukmeter op te halen. Nu hang ik dus aan een bloeddrukmeter die elk half uur oppompt om de bloeddruk te testen. De eerste keer dat het ding in werking trad kon ik hem zo'n beetje van het plafond krabben.... :) Arme jongen, hij schrok zich rot!

Meteen na thuiskomst heeft mijn lief een fijn cocktailtje gemaakt voor de Pregnyl-injectie en die in mijn buik gezet... Volgens mij vond hij het net zo eng als ik, maar het is 100% meegevallen hoor! Nu is het dus wachten op de eisprong.

Na 3 jaar zijn wij nog steeds helemaal verliefd saampjes en we hebben de injectie maar gelijk aangegrepen om druk aan het klussen te gaan... :oops: Het is wel slecht voor je libido hoor, als je halverwege de slappe lach krijgt omdat de bloeddrukmeter oppompt... Ach ja, als het deze maand lukt om een baby te maken dan kunnen we in ieder geval zeggen dat hij/zij met humor tot stand is gekomen!

Liefs, Benthe

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Benthe,
    That's the spirit! Fantastisch om te lezen. Ik duim flink door!

Benthe en Diaantje,
    Het valt me op dat jullie vaak heel weinig miepen. Terwijl jullie pas echt reden om te miepen hebben., lijken veel dames (zoals ik) die spontaan zwanger worden veel meer 'miepen'. Jullie zijn vaak zo redelijk en beheerst. Goede positieve instelling en vast heel prettig voor de mensen in jullie omgeving.
    Miepen mag trouwens best hoor hier. Miemand is verplicht het te lezen.

Diaantje,
    Fijn dat jullie er samen voor gaan. 8) Vrienden van ons gaan ook voor de 'enige' IVF binnenkort. Dat lijkt me berespannend. Daarom lijkt het mij ook zo goed om lekker eerst op vakantie te gaan. (deden zij ook trouwens) Geniet lekker daarvan. En ik wens je heel veel succes (of dat het stiekum toch niet nodig is)

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo,
    ja ze zijn alles aan het onderzoeken hoor,
    we weten het is van wat hij ervoor deed iets gegeten inwendig...

we weten ook dat het kritiek was accuut aanval net of je een
    bijensteek in de keel krijgt, tond 3 maal opgezwollen lippen ogen, innerlijke jeuk,
    en als men er niet snel bij bent ben je hem kwijt!
    Het had dus niet veel nodig,
    in de file en het was bingo...

Nu is hij beter,
    nog suf veel medicatie gehad,
    nog dikke oogjes...

Maar het gaat alemaal, ik heb vandaag een klopje gehad,
    en dat lukt nu!
    Heb nog alles niet bijglezen hoor,
    duim voor Zico....
    en Rosa welkom....

Een vermoeiend Ritje :(

17. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Hebben jullie dit al gelezen ik word hier echt verdrietig van.

Echtpaar dumpt IVF-tweeling

Een vrouw die via IVF zwanger werd en beviel van twee prachtige meiden, heeft de tweeling tot verbijstering van het ziekenhuis achtergelaten. Om wel een heel bizarre reden.
    De 59-jarige moeder en de 72-jarige vader hadden namelijk 'jongens' besteld.. De moeder was helemaal naar India gegaan voor de IVF-behandeling en was opgetogen en zwanger teruggegaan naar Engeland.
    Na de bevalling per keizersnede maakten ze duidelijk dat 'dit' niet was afgesproken. De tweeling is nu twee weken oud.
    De ouders zijn niet meer teruggegwest in het ziekenhuis in Wolverhampton, zo weet Daily Mail.
    De vrouw, net als haar man van Indiase afkomst, had overigens nog een week in het ziekenhuis moeten blijven voor herstel. Maar ze was zo kwaad dat ze direct de benen nam.
    In sommige culturen, zo schrijft de Mail voorzichtig, is een meisje minder waard dan jongens. Mannen geven ook de familienaam door. Vrouwen kosten vaak alleen maar geld en richten de familie soms ten gronde.
    Uit statistieken blijkt dat Indiase vrouwen in Engeland veel minder meisjes krijgen.

begrijp er niks van bah wat een rot wereld is het toch.

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, ik vertelde het mijn vent net... :(

Neem je rust, Ritje....

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden

Van de huisarts naar de spoed van het zh gestuurd. Omdat ik weer contracties had.
    Ze hebben me net weer binnenste buiten gedraaid en heb als resultaat een week rust voorgeschreven gekregen deze ga ik ook goed volgen, in de hoop dat de contracties dan gaan wegblijven tot ik 40 weken ben

20. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Jeetje Zico toch! Laat je nu maar uitgebreid verwennen door man en kinders, hoor! Jij hebt verplicht rust!

En hou je eraan hoor! (sprak zij met opgeheven vingertje)

Gr. Benthe

Deel Deze Pagina