35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Benthe: ik heb op een ander topic gelezen van 1 meisje dat ze ook steeds nega testte en dat uit de echo bleek dat ze toch zwanger was. Zij is nu mijn enige hoop, al denk ik niet dat ik dat geluk heb. Verder heb ik nog gelezen dat er vrouwen zijn die pas na 17 dagen of nog langer posi testen, maar die hoop heb ik al laten varen. Het zal toch wel IVF worden, start begin augustus. Als nu de :evil: :evil: :evil: doorbreken, betekent dat dat ik tijdens de 1e week van mijn vakantie naar Bali ongi ben, dat wil ik natuurlijk ook liever niet. Dus...laat vrijdag die echo maar komen en als die ook nega is, dan wil graag de volgende week de :evil: :evil: :evil: , zodat ik niet in de vakantie ongi ben. En ja, ik wil ook weleens weten wat er met mijn lichaam aan de hand is. Haal me nu al allerlei scenario's in mijn hoofd :( Sorry voor het gezeur, maar moest het even kwijt

2. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Natas: Jeetje, dat ziet er heel leuk uit de kamer en lekker ruim!
    Is dat een schommelstoel?
    Zit ik ook aan te denken maar ik heb niet zo heel veel ruimte op het kamertje!
    En een flinke buik hoor!

@Shiela: da's minder, zo'n felicitatie!
    Kop op, nieuwe ronden nieuwe kansen!

@Diaantje1: ik moet steeds aan je denken en heb er een steeds beter gevoel over;hoop dat ik gelijk krijg!

3. beele

beele Actief lid

Mar 27, 2008
    116
    0
    0
    Diaantje, moet steeds aan je denken!
    Had vorige maand precies het zelfde, ik was 13 dagen overtijd! en het klopt hoor, ik had ook contact met een vrouw zij teste bij 14 dagen nog negatief en pas bij 3 weken overtijd positief, uit de echo bleek dat ze inderdaad al 7 weken zwanger was.
    En zij was niet de enige.
    Sterkte Meid.

Ook voor alle andere, waar het deze maand niet is gelukt, hoop dat jullie snel wel een positieve test zullen krijgen.
    4x mama, succes morgen, bij het testen.

Bij mij is het nog steeds niet over, mijn kinderwens, dus ben weer met ovutesten aan de gang, vandaag duidelijk positief getest, dus maken we er vanavond een gezellig avondje van.

Groetjes Beele.

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ MOBY: heb je dat wel vaker? En komt het dan ook uit? Oh jee, ik ben mezelf weer helemaal gek aan het maken. :confused:

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ BEELE: ja, ik heb ook meer van dat soort verhalen gelezen, was even op zoek gegaan naar 'lotgenoten'. Lief dat je aan me denkt en gezellig dat je weer 'back in business' bent ;) Wens jullie een heel gezellig klusavondje en hopelijk ben je snel roze. Gun het je van harte en ik duim.

@ 4x MAMMA: voordat ik het vanavond vergeet: onze hoop is op jou gevestigd, dus....heel veel testsucces morgen en meldt je a.u.b. roze, zet h'm op :)

6. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Diaantje1: nee, heb dat niet vaker maar denk het gewoon!
    Hoop dat ik je niet helemaal gek heb gemaakt,sorry!

7. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi, hoi meiden,
    Nu is mijn keuken niet alleen schoon, maar ook verbouwd, het bleef dus niet aan het poetsen. ik had wel paar gekke ideen en mijn manneke moest het uitvoeren. Het is aardig gelukt en nu heb ik multifunctionere keuken. Onze jongen en meid hebben boodschappen gedan en ik moest nog maar koken. We hebben met z'n alle gezelig vandag. Onze jongen heeft een flesje Rose voor mij gekocht en voor pappa Port omdat hij gisteren moest tot late urtjes werken. We hebben stikem geprost met Rose voor roze morgen of overmorgen. Was wel leuk.

@Diaantje: meisje wat jammer voor jou, ik leef heel erg met je mee. Als ik jou berichtjes lees, moest ik ieder keer bijna janken, dan heb ik zo iets van "Kan die meid echt niet gelukkig zijn?"

@Beele: ik wist het en ik had het toen nog tegen jou gezegd, het is niet makkelijk, meid, ik hoop echt dat het lukt. Jij moet ook een keertje aan de beurt komen.

@Shiela: volgens mij is dat wel de latste wat je nodig heb, zo'n felicitatie. Ik vind het heel erg.

Sorry meiden, ik ga zo naar bed, voel mij een beetje draaierig van die Rose.
    Spreek jullie morgen. Hoop wel goed nieuws te vertellen, maar denk toch van niet. Het is gewoon voor mij niet weggelegd. Maar ik hoop het nog steeds.
    We zullen morgen zien.

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ MOBY: jammer dat je dat niet vaker hebt, had heel even goede hoop. Niet jouw schuld hoor, ik klamp me weer eens ergens aan vast. Maakt niet uit verder.

@ 4x mamma: lieffffffffff. Slaap ze en nogmaals veel succes morgen, ik duim hoor!

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

4xmamma ik duim voor je hoor.

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Goede avond dames,

voel me niet lekker :( , het lijkt wel een griepje dat op komst is. Keelpijn en ijskoud, zat net gewoon te klappertanden.

Ga vriendje zo op het werk halen en dan lekker onder de wol.

Truste en slaap lekker allemaal en tot morgen!

Liefs, Diaantje ;)

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Trusten meis, beterschap..
    ik ga ook mijn mandje opzoeken.

Ik hoop dat ik morgen meer tijd /zin heb om weer eens op iedereen te reageren

Trusten

12. @Shiela: Ik kreeg na mijn miskraam / curettage wel ineens heftigere menstruaties (meer bloedverlies). Ik kan alleen niet zeggen of dit een gevolg was van de miskraam of van de curettage...

@Nin0 & Lientje: Jullie zijn allebei echt aan de laatste loodjes bezig! Wie zal er 'winnen'... :D ?

Voor Kaat en Diaantje:

... en veel beterschap gewenst!

Vandaag hard gewerkt en nu... VAKANTIE :whistle: !

13. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Jeetje Diaantje toch. Ik kan me helemaal voorstellen wat er door je heen gaat, hoop, teleurstelling, afwachten, en dan alles weer opnieuw. Ik hoop wel dat jij een van de personen bent die uiteindelijk pas laat positief test. Hoop op een goede echo en dan een hele lekkere vakantie en dat het geen balen op bali wordt.

4xmama: voor jou hoop ik dat de rose rose brengt. Fijn zo'n man die dan meteen de keuken aanpakt..

Lola: lekker hoor vakantie, wanneer ga je vliegen?

Natas: fijn dat je kamertje af is. Jij schiet ook al lekker op zeg. Op naar je verlof en zo min mogelijk laatste loodjes kwaaltjes.

Afgelopen zaterdag ben ik in de Prenatal geweest en ik realiseerde mij dat dit pas de 1e keer is tijdens deze zwangerschap met bijna 38 weken. Alleen wat kledinghangertjes gekocht. Tsja een tweede zwangerschap is toch een beetje anders en ik ben normaal gesproken echt een shopaholic. Nu kom ik alleen nog maar in het winkelcentrum om de hoek, maar gelukkig bestaat er ook internet, ha ha

Lekker vroeg is het nog. Ik ga zo weer naar mijn bed, maar moest er even uit voor havermout met melk. Mijn buik is dan nu wel mega, maar voelde een beetje leeg.

Straks naar de VK. Ik ben benieuwd of er al wat ontwikkelingen zijn, maar denk dat zij er weinig over kan zeggen. Ik heb nu wel heel veel harde buiken en af en toe buikpijn, maar ook dat zegt niet zo veel.

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Succes bij de verlos zo Nin0!

Zo ik ben lekker vroeg wakker kan ik nog rustig aandoen..

15. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @Lola, het is wel echt wat je zegt meer bloedverlies, veel heftiger allemaal. Terwijl ik er nog nooit in mn leven last van heb gehad.

Ik denk dat ik vandaag wel even met de verloskundige ga bellen. Ik heb toch wel echt pijn in mn onderbuik (niet de menstruatiepijn) en mn mannetje wil toch ook wel even zeker weten dat het goed met me gaat.

@Diaantje wat een vervelend verhaal word dat toch! En ik hoop dat je het zelfde hebt als dat andere meisje.

@ninO, ojee wat is het toch allemaal spannend met jouw. Lijkt me zo gaaf om te lezen als jouw kindje er is! Maar gelukkig gaat dat geen 4 weken meer duren. Officieel nog 2 weken. SPANNEND!

4xmama, hoe gaat het?

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge, hier ook vroeg wakker ei is idd gisteren geweest, dus ik ga mijn banner aanpassen.
    Natas mooi kamertje, en vooral hele mooie buik! Hoe gaat het met Chris?

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Natas het is mooi je buikje is heel mooi bijgehouden en je bent schitterend mooi zwanger,
    je straalt,
    ook geen streepjes zo te zien....
    het kamertje ziet en prachtig uit zonnig zacht...kleedjes heel erg leuk,
    mooie flitsende cosi,
    gaat goed meid......
    is leuk te zien ook hoe je al je buikjes naast mekaar zet ...

Liefs Ritje

18. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Goede morgen dames,
    Hier hoeft niet getest worden, mijn bezoek is binnen. Ik had ook niet anders verwacht. Er was wel een sprankje hoop, maar wist bijna zeker dat het niet zo was. Jammer. Had ook geen hoofdpijn vooraf, en ook geen slijmpropje. Raar, want normaal zijn dat voor mij HET tekens van aankomende ongi. Maar het doet er niet toe. Hopelijk volgende maand beter. We hebben vandag over gehad, als het tot mijn 42te niet lukt, dan is het maar zo. Ik heb dus nog tot december de tijd.

@Ellenk: alle roze hoop is nu op jou gevestigt. Jij bent de latste deze maand. Zet hem op, meid.

@Nino: Zo graag deed hij dat ook niet, hij was ergens anders mee bezig. Maar hij weet dat ik blijf doorzuren, dus vandaar.

@Kaat: Hoe is het? Voel je je wat beter?

@Diaantje: Nog drie dagjes wachten en dan ben je uit onzekerheid.

Mijn pup typt met mij mee. Dus ik ga maar met haar spelen anders blijft ze mij lebberen.

19. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Als ik kijk naar de fotos van natas dan hoop ik nog meer dat het snel raak is :oops:

Bij mijn laatste zwangerschap had ik een klein puntbuikje, maar kan me er verder weinig meer van herrinneren behalve de groeiproblemen destijds. Hoe mijn buik er toen verder uitzag weet ik niet echt meer.
    Moet toch maar eens fotos gaan opzoeken uit die tijd :)

@4xmamma, niet zo negatief denken hoor!
    Als het deze maand niet raak is gaan wij komende maand gewoon samen roze worden :)

Groetjes,
    Giegel

20. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Giegel ik hou je aan je woord. SAMEN ROZE WORDEN KOMENDE MAAND. En probeer maar niet onderuit te komen.

Share This Page