Hoi hoi iedereen! uitslagen van echo's en foto's van zoon(vorige week hoge koorts)bloedonderzoek:veel te veel witte bloedcellen! Gisteren opnieuw bloed genomen,(woensdag uitslag)waarden zouden dan veel minder moeten zijn.Anders nieuwe onderzoeken. HELLEN fijn he,als iedereen zo blij is voor jou!en nog een babykamer er bovenop krijgen.wauw! LIESBEN,MEX,NIENKE Bijna testen!ik strooi alvast wat HCGtjes. Veronika goed dat je wat basic onderzoekjes laat doen.ben je wat geruster!Maar ik ben er zeker van dat alles normaal is hoor! Bebek spijtig meid,dat het niet voor deze maand is,goed dat jullie allemaal zo positief zijn.dit moet beloond worden! Met al die positieve energie hier op ons stekje,kan het niet anders dat dit binnenkort veranderd in een grote roze wolk! Morgen ga ik voor de triple test.bibber.tzal toch wel goed zijn zeker?stel je voor.....mag er niet aan denken..... neen,foei,positief blijven....
Veronika, toch ook maar naar de gyn. tja, als je al ruim een jaar bezig bent dan ga je wel denken. beter om dan maar alles uit te laten sluiten. wij zijn nu ook al weer bijna een jaar verder. ik kijk het aan tot maart, en ga dan ook maar weer een afspraak maken. eens kijken of er iets mogelijk is om zwanger te blìjven, want dat ik zwanger kan wòrden dat is wel duidelijk. Liesben, ja, het verloop van je temp is zeker verwarrend. maar als je dit normaal niet zo hebt is het misschien een hoopgevend teken? mexicang, ook al ongewone verdachte verschijnselen? dit gaat weer een spannend verhaal worden, vermoed ik. maar dan moet er wel ook eens een keer roze als ontknoping komen hè, zodat we aan het eind van de rit eens niet met z'n allen hoeven te zitten sippen hier! spreken we af OK!? ollebolleke, wat naar dat de bloeduitslagen van je zoon niet goed waren. ik duim dat je woensdag beter bericht krijgt. sterkte morgen met de tripletest. en niet gaan doemdenken hè! jij krijgt gewoon een prachtige uitslag!
Klopt Nefertary! het wordt eens tijd voor nog meer roze hier! Het gaat vast weer spannend worden. En we zitten alle3 redelijk dicht bij elkaar! Vandaag of ergens deze week gaat mijn man iets installeren voor internet. In het goede geval ligt het er even uit,maar ik ga er vanuit dat ik hier even niet kan komen,maar zal 'm zeker onder druk zetten , ik wil volgende week zeker weer internet .
Liesbeth, Ik denk ? wel op de juiste tijd geklust, maar wordt er niet wijzer van, van de rest. Voor jou en Mex, bij 2 zwangerschappen waarbij ik getempt had, had ik niet een dip tijdens innesteling, nog een derde temperatuursstijging. Ellen, dat is wel een klein voordeel van het niet klussen gedurende een paar cycli; je ziet wel dat er afwisseling in het patroon van je menstruatie en misschien ook kwaaltjes zit. Terwijl je zeker weet dat dit niet van het hopen of inbeelding is. Gefeliciteerd met je 5 kilo eraf! Ollebolleke, Sterkte met de trippeltest! Wanneer hoor je de uitslag? Hellen, Ga jij jezelf nou niet gek maken omdat je je iets beter voelt. Vanmorgen bij Mensendieck heeft ze geprobeerd via trekken aan mijn benen wat te bereiken bij de SI gewrichten. Nou voorlopig is het wel wat extra pijnlijk. Heb niet veel getilt (moest alleen wel boodschappen doen) Maar wel aardig wat gestaan. Mijn moeder was er om te strijken LIEF! en ik heb alles een beetje geordend in de commode. Nog een wasje of 4 te gaan... pfff Heel lief om zoveel spulletjes te krijgen, maar het geeft wel een bende werk. En voordat het droog is met dit weer... zucht! Misschien moeten we toch maar op zoek naar een kleine wasdroger. Die moet dan wel bij ons in de slaapkamer denk ik.
Annna, dit doet goed ! Fijn om te weten, dank je! Internet is leuk,maar soms ook gekmakend. Ik lees zo vaak iets over een dip, dat ik al bijna ging denken dat die dip 'moet'. Sinds vanmiddag niet helemaal lekker, raar gevoel in mijn buik, duizelig en last van mijn onderrug.
Gosh, zo voel ik me ook en ben 35 weken nu misschien niet de juiste overeenkomst van kwalen. Maar laat jezelf niet gek worden door alles wat je leest. Er is geloof ik erg weinig wat bij iedereen hetzelfde voorkomt. Behalve de wil en de wens die steeds dieper wordt. Zet 'm op meiden voor roze! Trouwens ik hoef nog maar 30 daagjes!
Ik ga ook gewoon afwachten deze maand en me niet gek laten maken. Eerst maar eens kijken wat mijn temperatuur doet. Ik betrapte me er al op dat ik zat te googelen naar rugpijn (wat ik vandaag echt heb, maar ik heb eerder spit gehad...) en temp-dipjes en innestelingen enzo. Ik heb mezelf tot de orde geroepen. Goed he? Het is natuurlijk ook de eerste ronde dat ik temp, dus ik kan niet zeggen of het afwijkend is voor mij. Vandaag had ik wel "goede" afleiding. Mijn auto moest voor APK en beurt, en dat grapje zou me rond de 1500 euro gaan kosten :sick: Na wat onderhandelen is er al ruim 350 euro af....scheelt toch wel. Ik hou jullie op de hoogte van mijn temperatuurverloop! Mex, laat jij je ook niet gek maken? Weet je nog dat we het hadden over jezelf zwanger googelen (wat ik dus vanmiddag ook deed)? Niet doen hoor! Laat de natuur zijn gang maar gaan en zijn werk doen. Anna, nog maar 30 dagen. Spannend! Ollebolleke: succes met de tripletest.
Liesben....1500 euro Goed dat je hebt kunnen onderhandelen, is voor een goed doel, gaat om een hoop centen! eh ja...ik ben mezelf aan het gek maken deze ronde. Ik wil er helemaal niet mee bezig zijn,maar dat wil niet echt lukken tot nu toe. Gelukkig moet ik morgen en de rest vd week weer werken, dus dat geeft een hoop afleiding. En liesben...daar gaan we weer..... Ik heb vanmiddag ook gegoogled want...... had/heb last van rugpijn..... heb ik normaal niet of nauwelijks..... Zwanger googlen, zou wel makkelijk zijn he? Internet, het maakt het er niet makkelijker op, dat wachten.
Ollebolleke, ik hoop dat de uitslagen van je zoon woensdag goed zijn. En natuurlijk zal jouw test helemaal oké zijn! Anna, een wasdroger is wel heel fijn hoor straks met de kleine.
Bah... ik had eigenlijk gehoopt wat roze te zien na anderhalve week niet te zijn geweest. Een dikke knuffel voor alle dames die weer een teleurstelling achter de rug hebben! @SanRob: Hier ook goede ervaringen met Sab Simplex! Zelf woon ik vlak bij de Duitse grens, maar het is ook via internet te bestellen... @Ollebolleke: Succes morgen bij de test! En ik hoop dat de bloedwaarden van je zoon woensdag weer normaal zijn... @Annna: En... geniet je lekker van je verlof? Heb je weleens aan een was/droger combi gedacht? Dan heb je maar één apparaat staan en tóch een wasdroger tot je beschikking...
Ja, ik! Bij Jasmijn heb ik 'm veel gebruikt. Nu voor Emma gebruik ik 'm minder, aangezien ik haar meestal in de box verschoon...
Goed, vanmorgen temp 36.7, en FF heeft meteen mijn eisprong verwijderd Nu vraag ik me af of ik wel een eisprong heb. Ik moet zeggen dat met het tempen ik meteen een stuk onrustiger ben. Bah. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, gewoon om een beetje inzicht te krijgen. Tot en met gisteren had FF een prachtig kruis gezet bij maandag 2 februari. Voor mij ook logisch. Ik had de dagen voor 2 februari last van pijn en steken in de buik, en pijnlijke borsten. Na die twee februari was die pijn in mijn borsten (even) weg, en de buikpijn ging over in een dof gevoel. Plus dat ik die 2 februari een boel "eggwhite" verloor, iets dat ik tnt elke maand heb zo rond dag 15. Sowieso heb ik elke maand ongeveer halverwege de cyclus ovulatieklachten. Maar nu heb ik dus al drie keer een temp onder de coverline, en dus heeft FF het kruis weer weggehaald. Die hogere tempen vielen ook wel in een periode dat ik ziek was. Nu heb ik een aantal vragen: 1. Wat denken jullie? Wel of geen eisprong? 2. Kan je wel een eisprong hebben zonder die hogere temp? 3. Kan het zo zijn dat je de ene maand wel en de andere maand geen eisprong hebt? 4. Kan je wel eggwhite / vruchtbaar slijm verliezen zonder eisprong te hebben? Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Ik heb de optie "geen eisprong" eigenlijk nooit zo bekeken, omdat ik toch een keurige regelmatige cyclus heb, en ik wel eens heb begrepen dat de kans dat je dan geen eisprong hebt klein is. Goed in het begin wel, maar ja, omdat ik toch een keurige cyclus heb en elke maand die klachten rondom de eisprong...... *zucht*
Hier voel ik me vreselijk! Ik stond net op en vond bij het afvegen bloed. IK kan alleen nog maar janken nu...ben zo bang dat het doorzet!
He Hellen, Wat naar! Natuurlijk ben je in paniek. Het beste advies wat ik je kan geven is je verloskundige bellen. Zij komen dan wel met het juiste advies. Sterkte meid. Oh ja, en je vriendje bellen natuurlijk! Liesbeth, Ik wil proberen je gerust te stellen en toch ook maar wijze raad te geven. Je moet je echt geen zorgen maken over je eisprong aan de hand van een cyclus waarin je maar voor de helft getemperatuurd hebt en ook nog eens ziek was. Dat temperaturen komt zo precies. Wanneer je het niet op de juiste tijd doet of eerder al opgestaan bent om te plassen, kan hij al anders zijn. (net als wanneer je laat naar bed gaat of alcohol drinkt...) Maar vooral moet je er aan wennen en even handigheid in krijgen. Maak je ook niet gek door al die dingen met kleurtjes die je in kunt vullen bij FF. Je moet dan iedere dag 'voelen' en nadenken over al die kwaaltjes, hoofdpijn, gassy, prikende tepels. Terwijl je eigenlijk nu NIET wilt voelen om jezelf niet gek te maken. Temperaturen om een inzicht te krijgen in je cyclus is OK, maar je steeds maar afvragen of je een kwaaltje wel of niet hebt gaat wel ver. En wat kun je met die wetenschap? Belangrijker is om te letten op je slijm en je regelmaat vd cyclus. Slijm en het gevoel in je buik is een mooie indicatie van naderende eisprong. Meid je bent nog maar zo kort bezig, veel te vroeg voor zorgen. NB Ik zeg niet te vroeg om serieus er mee bezig te zijn en uit te vinden wanneer jullie kans het grootst is. Sterkte met NIET VOELEN en inzicht krijgen in je cyclus. En natuurlijk gewoon binnenkort zwanger blijken.
Dankjewel! Je zegt precies wat ik bedoel, daarom zei ik ook dat ik zo onrustig word van dat tempen. Ik wilde alleen een beetje inzicht of mijn "gevoel" ook overeenkomt met de werkelijkheid. Tot gisteren klopte dat, want FF had een mooi kruis gezet. Nu is dat kruis weg, en schiet ik ongewild in de stress. Ik ga het maar eens van me afzetten. Douchen, puinruimen en werken. Ergens denk ik namelijk nog steeds dat ik wel een eisprong heb gehad vorige week maandag.... Hellen: Ik ga enorm voor je duimen, hou je taai meid!