35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    amaai wat erg

2. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Jeetje wat erg zeg...geen woorden voor

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jolanda: Fijn dat je je zo goed voelt!

Suzanne: ik kan me voorstellen dat je dat hoopt! We duimen gewoon voor je!

Coto: ik hoop zo dat alles straks goed komt, en jullie nog even onbezorgd van de zwangerschap kunnen genieten!

Benthe: Succes, en ik hoop echt dat IVF niet nodig blijkt te zijn!

Bebek: klusze ;)

MaMax: Dat is nog eens een Valentijnskado! Jippie!

Nienke: goed zo, niet te vroeg willen testen! (zei ze enthousiast)

Hier nog steeds geen nieuws. Ik voel van alles, maar luister gewoon niet meer naar mijn lijf. Als ik namelijk wel luister, gaat het namelijk weer wat anders doen. Dus ik doe net of ik gek ben ;)

4. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0

NOD

16-02 Nienke07
    18-02 Liesben
    19-02 Mexicang
    21-02 Giegel
    01-03 Veronika
    04-03 Benthe
    05-03 nefertary
    06-03 Bebek/Carola
    13-03 Mama2X

AFSPRAKEN

13-02-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog
    14-02-2009: Benthe gyn voor FM
    16-02-2009: Giegel uitslag HSG
    18-02-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog
    03-03-2009: Ollebolleke gyn

BEVALDATA

12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    22-09-2009 Hellen1971

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika

ik denk dat het zo de bedoeling was Benthe? :)
    er komt nu echt schot in de zaak hè!
    maar we duimen vooral dat 3 keer scheepsrecht is hoor! :thumup:

Suzannne, ik heb inderdaad ook van diverse dames gelezen dat ze na een mk meteen weer zwanger waren geraakt dus... :thumup:

Inez, gruwelijk dat van die zwemmama, maar geweldig dat ze nu weer zwanger is al zal ze het verdriet van dat andere kindje ws. wel altijd bij zich dragen. dat zou ik in ieder geval wel hebben, al kreeg ik daarna nog 10 kinderen. :confused:

coto, dat die oproep inderdaad maar snel mag komen, dan kunnen jullie tenminste verder met herstel en je voorbereiden op de bevalling. sterkte!

MaMa2X, geweldig dat jullie nog even door gaan! dan moeten we hier met z'n allen maar eens even keihard voor jullie gaan duimen opdat jullie die 6 maanden niet eens nodig zullen hebben! :D

Liesben, ik wil je helemaal niets aanpraten hoor :) maar jouw temp gaat weer mooi de hoogte in hè? ;)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen nefertary, dat ik weining waarde meer hecht aan die temp.
    Je leest overal dat het tempen erg nauw luistert. Nu temp ik meestal smorgens vroeg, rond 0600. (Als ik in het weekend vrij ben iets later...)
    Maar als ik vroege dienst heb, dan heb ik rond 0600 7 uur geslapen, maar als ik late dienst heb gehad, dan lig ik er vaak pas rond 0130 in. Dus dan heb ik veel minder geslapen. Maar goed, ik ga proberen er een lijn in te vinden. En zoals ik eerder al zei, volgende maand ben ik de meest cruciale fase van mijn cyclus op vakantie, en dan wil ik helemaal niet tempen maar gewoon lekker op vakantie zijn. Dat ik dan toevallig erg vruchtbaar ben is mooi meegenomen ;)
    Maar eigenlijk heb ik besloten dat ik nu gewoon zwanger moet zijn :)
    (Grapje)
    Na mijn vakantie maar eens ovulatietesten bestellen, en dat combineren met tempen.

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Goedemorgen!

Liesben, dat tempen luistert inderdaad best nauw. Ik temp alle dagen om 7.15u, ook in het weekend.
    Ik heb er geen problemen mee om te tempen. Ik lees weleens dat het door tempen een obsessie kan worden,maar mij geeft het een soort houvast. Tenminste, nu nog wel ;), als over een paar dagen die temp wel gaat zakken, dan is het niet fijn wakker worden hoor :(

Je doet dus alsof je gek bent? Hm...lukt dat? Van alles voelen en er niet op letten! Gaat bij mij denk ik wat makkelijker, want ik voel niet zoveel. Behalve dan rond DPO8, toen had ik echt vlagen van misselijkheid en zware borsten,maar nu niets meer van dat...

Voor mij CD 26. Vorige was 28dgn, dus kan zomaar zijn dat ik op 2 dgn voor NOD zit. Want ondanks dat ik dacht dat ei laat was, kwam ei volgens FF op dag 15 en vorige x was LF 13 dagen. Dus ja, kan best nog een cyclus van 28/29 dagen worden.

Mocht ik maandag nog geen :evil: op bezoek hebben en ik zie het zitten, dan waag ik mij misschien aan een testje.
    Maar.... misschien! Anders toch maar 'gewoon' donderdag.

Zelf denk ik dat ik de :evil: langs gaan komen, puur door een gevoel. Afwachten dus hier....

Fijne Valentijnsdag vandaag!

X mex

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tja, maar door mijn onregelmatige diensten is de situatie dus geen dag hetzelfde, en vraag ik me dus af of tempen wel zin heeft? FF heeft mijn ei al een keer weggehaald, en later als stippellijn een dag eerder teruggeplaatst. FF is zelf dus ook de kluts kwijt ;)

Ik verwacht mijn ongesteldheid ergens tussen maandag en vrijdag, myn cyclus is tussen de 28 en 32 dagen...En ja hoor, ik kan heel goed doen of ik gek ben. Al mijn "kwaaltjes" heb ik namelijk al eerder gehad, en zeggen dus niets.
    Pijnlijke borsten, rommelende buik, geborrel, steken in buik, steken in lies. Noem het maar op en ik heb het. Elke maand weer ;)
    Dus ik ben van plan nog zeker een week te wachten met testen, mits ik niet ongesteld word.

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ook ik verwacht tussen maandag en vrijdag mijn ongi. Tenminste.... ik verwacht dat mijn ongi tussen maandag en vrijdag wegblijft :)
    Cyclus 28-31 dgn.

Door jou werk kan ik me voorstellen dat iedere dag, 28 dagen lang of langer, op hetzelfde tijdstip tempen, gewoon niet te doen is.
    Misschien is het wel te doen, maar wat je al zegt, soms slaap je korter doordat je op een ander tijdstip in bed ligt.

En als FF al in de war raakt..... raak je zelf ook in de war...

Al denk ik dat FF je ei wel goed heeft ingeschat, denk ook dat je rond die tijd je ei hebt gehad. Alleen die 2 dips kan ik niet plaatsen. Ik plaats 'm wel in het goede hokje ;)
    Wie weet!
    Tussen maandag en vrijdag zal je weten of het een goede dip is geweest!

Knap dat je nog zo lang kan wachten met testen, ik hoop dat ik dat ook kan :(

X mex

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hallo meiden, ik kom jullie vergezellen als dat goed is.

Ik heb nog lang niet alles gelezen hier, maar feit is wel dat mijn vriend en ik heel graag een kindje willen. Ok, ik iets meer dan hij hahaha. Maar hij staat er 100% achter hoor.

Mijn leeftijd begint nu echt een rol te spelen, in april wordt ik 41 :confused:
    Mijn vriend en ik kennen elkaar nog maar 1,5 jaar. Voor die tijd hebben we allebei een andere (kinderloze) relatie gehad.
    We zijn sinds een paar maanden aan het klussen en ik slik foliumzuur. Tot nu toe zonder resultaat, maar dat had ik ook niet verwacht. Ben wel een keer 6 dagen over tijd geweest en dacht toen echt dat het gelukt was. Helaas bleek de test negatief en werd ik de dag erop ongesteld :(

Ik ben op dit forum om met jullie mijn hoop, verdriet en geluk te delen. Het is altijd lekker om met "lotgenoten" van gedachten te kunnen wisselen.

Groetjes,
    Desmo

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mex en Liesben, het wordt heel spannend nu voor jullie! [-o< Ik duim heel hard dat het raak is, het wordt echt tijd voor meer roze in de lijst! Dus als jullie daar nou even mee beginnen, dan probeer ik de komende maand te volgen :) Ik leef zo met jullie mee, kan me zo goed voorstellen hoe jullie (niks) voelen! ;)

Trouwens, als ik dat allemaal zo lees over dat tempen, ga ik daar dus mooi niet aan beginnen. Veel te gedisciplineerd en da's dus echt niet weggelegd voor mij! Ik probeer het nog ff zo en anders ga ik aan de ovulatietesten!

Benthe, ik hoop dat alles goed was bij gyn!

Inez, wat een drama voor die zwemmama zeg, jakkes! Maar wel heel mooi nieuws dat ze nu weer zwanger is! En ik begrijp dat er geen reden is waarom het nu weer mis zou gaan, dus ik hoop voor haar op een voorspoedige zwangerschap en een mooi beebje!

Coto, ik hoop echt dat je mannetje snel geholpen gaat worden, zodat jullie weer wat rust hebben en je je samen kan voorbereiden op de bevalling! Ik duim voor jullie!

MaMa2x: wat een geweldig nieuws! Dat noem ik nou nog eens een Valentijnskadootje! Ik sluit me bij nefertary aan: ik ga heel hard duimen dat jullie die 6 maanden niet meer nodig hebben en dat het snel raak is! [-o< [-o<

Nienke, ik duim toch voor je hoor, ook al denk je zelf dat het niet raak is! Mijn lijf houdt me zo vaak voor de gek, dat ik hoop dat het bij jou omgekeerd werkt en dat niets voelen juist roze betekent!

Ik ga zo even de was ophangen, het dweil en stofwerk is gelukkig al achter de rug! Straks komt mannetje thuis en dan kan ik hem eindelijk zijn Valentijnskadootje geven: een speciaal voor hem gemaakt chocoladehart met turkse tekst erop! :) Ik hoop dat hij het een mooi Valentijnskadootje vindt! Ik hoef niks, alleen een roze test aan het einde van de maand, haha! :)

Nou meiden, allemaal een fijne Valentijnsdag en ik hou de dames op het wachtbankje in de gaten! :thumup: [-o<

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Welkom Desmo! Ik hoop voor jullie dat jullie wens snel uit mag komen!

Bebek: wat een leuk Valentijnskado! Wij doen niets, we gaan vanavond alleen een hapje eten.

12. Dop07

Dop07 Bekend lid

Bebek.. LieVVV dat je duimt... [​IMG] .. en ach.. je hebt gelijk.. je wéét het nooit ;)

Liesben... ik hóóp echt dat het me lukt om niet vóór donderdag te testen! Liefst nóg wat later ;) Voor jou wordt het nu inderdaad óók spannend!

Mex... Ook al een spannend weekje in het verschiet!

Desmo, welkom hier in het oude-vrouwen-hoekje :)

Inez.. wat een afschuwelijk verhaal, van die zwemmama... het lijkt me afschuwelijk als de baby in je buik overlijdt..

Ik ga nog maar weer even naar buiten... het is hier Héérlijk weer!

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Leuk zeg, ik zie dat er een aantal van ons een spannende week krijgen. Kunnen jullie nou ook zo moeilijk wachten met testen? Het liefst zou ik het nu al stiekum even proberen :oops:

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Desmo....Welkom :D!

bebek, wat een lief valentijnskado! En jij krijgt vast een verlaat valentijnskado aan het eind van deze cyclus!
    Lief dat je voor ons duimt!

Liesben, Nienke.... we zitten heel dicht bij elkaar! Ben benieuwd wie er het eerste gaat, durft te testen ;)

X mex

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Desmo, welkom in ons midden! Ik hoop dat je snel roze mag worden!

Liesben, samen een hapje eten is toch ook heel romantisch?! :)

Mijn kadootje viel in de smaak, hihi, hij was er erg blij mee! Leuk! Ik kreeg nog een mooie bos rozen met een hart met de boodschap dat hij me zijn hart geeft...wat een schatje he, dan smelt je toch?! Wordt vast een leuk klusweekend hier, haha! Succes op de wachtbank meiden, ik denk aan jullie!

p.s. iemand al gehoord hoe het met Benthe is gegaan?

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Welkom hier Desmo!
    Het leven begint pas bij 40 :D

Het is druk op de wachtbank, veel sterkte en ik duim!

Mijn Chrisje was LIEFFFFF..... hij had allemaal chocoladedingetjes voor me gekocht, bijna voor elk moment op de dag wel wat. Jammie!

17. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Bebek: wat liefffff! Wij hebben Valentijn overgeslagen, maar niettemin heeft mijn lief mij mee uit shoppen genomen in Nijmegen. Leuk geslaagd overigens voor 2 broeken en een lekker vest. :)

@ Desmo: welkom en heel veel succes!

Wij zijn vanmorgen naar de gyn geweest voor een FM. Het is niet zo heel erg vlotjes verlopen met de groei. Van de week 13 mm en nu 17 mm. Maarrrrr.... goede nieuws is wel dat er twee eitjes zitten! :D Nu moeten we dinsdag terugkomen voor onze 3e IUI. De gyn vond overigens dat het maar een tweeling moest gaan worden, waar wij het uiteraard mee eens waren!

We hebben het er met de gyn nog over gehad wanneer nu IVF. Dit is een andere gyn dan van de week en deze is er voorstander van om door te gaan tot de 6e IUI. Zelf zien we dat ook wel zitten. Geeft me misschien de kans om wat extra af te vallen voor we aan IVF gaan beginnen en ondertussen blijven we natuurlijk kansen creëren. Toch? :rolleyes:

Het vervelende aan de IUI op dinsdag is wel dat ik dan een externe cursus heb. Dit gaan ze op de zaak niet leuk vinden en zelf vind ik het ook niet zo fijn om een stuk training te missen. Maar goed, ik heb natuurlijk niet voor niets die spuiten erin gejast, dus doorgaan zal het! Ik heb het zo goed mogelijk proberen te plannen. Vriend gaat zelf zijn potje inleveren en ik rij om 17.00 uur weg om om 18.00 uur de IUI te krijgen. En dan ga ik weer terug om aan te schuiven bij het diner. Het is wel een gedoe hoor, die vruchtbaarheidsbehandelingen! ;)

Gr. Benthe

18. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Iedereen die hier nieuw is welkom en hoop dat jullie hier veel plezier beleven.

En Meiden fijn dat ook jullie blij voor me zijn en dat jullie voor me duimen ik hoop id niet dat ik die 6 maanden nodig heb en dat het aankomende ronde raak is.
    Ik zit inmiddels inronde 15 dusssssssssss kom maar op ...het mag nu echt wel.

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Desmo: Welkom en veel plezier hier bij de 35+ers :D

@ Benthe: Spannend weer!
    Hopen dat we weken op het wachtbankje een beetje snel gaan en resulteren in een wachtbank van 9 maanden ;)

@ MaMa2X: Wat een mooi valentijnscadeau heb je gekregen :D
    We gaan nu gewoon met alle NOD-ers zwanger worden!

Ik begin toch wel enigzins de zenuwen te krijgen voor maandag :oops:
    Voor een deel weet ik wat de gyn gaat zeggen, maar ik ben een beetje bang voor onaangename verrassingen.
    Mochten ze bloed gaan prikken, dan wil ik wel vragen of ze ook HCG aanvinkt zodat ik meteen weet waar ik wat dat betreft aantoe ben.

20. Benthe, dan hoop ik dat het jou net zo vergaat als mij [-o< . Ik ben ook nét op tijd aan IVF ontsnapt, de vooronderzoeken hadden al plaatsgevonden terwijl de laatste 3 IUI's nog op het programma stonden...

@Desmo: WELKOM!

Deel Deze Pagina