hahahahaha! En...heb je een trap gegeven? Lijkt me trouwens heel erg pijnlijk! Lucht het al iets op? 2 weken geleden liep mijn collega niet zo makkelijk, dus vraag haar wat er is. Laat ze haar teen zien.... Brr, dat zag er niet best uit en ook zij had moeite met haar sokken en schoenen. Ze gaf ook aan dat als het niet vanzelf of met antibiotica overging, dat ze het moest laten wegsnijden. Thnx voor je lieve woorden, dat je mijn temp nog prachtig vind . Geeft weer een beetje lucht! Ook ik heb menstruatieklachten,maar kan er nog niets mee. Wat je zegt.... we moeten geduld hebben. Merk jij ook dat je er deze maand meer mee bezig bent dan de vorige, en dat onze voornemens niet echt zijn gelukt? Ik ben er teveel mee bezig geweest, zelfs als ik niets voelde
Ik ben weer terug van de gyn en het kreeg toch een beetje een onverwachte wending, maar wel een goede Mijn rechter eileider is dicht (dat wisten we) en de linker is toch goed open gegaan. De kans om via de natuurlijke weg zwanger te worden is echter maar 8-9% en dat is dus niet zoveel. Het voorstel van de gyn is om te beginnen met IUI en dat moeten giegman en ik verder bespreken. Of giegman dat wil weet ik nog niet en kunnen we nu ook niet echt over praten omdat de oudste dochter thuis is. Als we voor IUI gaan, dan moet ik een afspraak maken om te leren spuiten, omdat ik dan mezelf injecties moet geven met hormonen. Ik ga mij dus verdiepen in IUI hier op het forum........
Giegel, hebben jullie het wel eens gehad over hoe verder als het opnieuw zwanger raken niet zou lukken? Liesben, dat klinkt pijnlijk. Beterschap en hopelijk gaat het skiën over 2 weken toch nog lukken. Nin0, heerlijk dat je in ieder geval 1 nachtje wat langer door hebt kunnen slapen. Ik hoop echt voor je dat dat nu vaker gaat gebeuren.
Nee daar hebben we het nog niet echt over gehad. Het enige waar we het over hebben gehad en waar we het met elkaar eens waren, is dat ik geen operatie zou ondergaan. We gingen er ook niet echt vanuit dat het niet zou lukken, omdat het al twee keer wel is gelukt Ik had vanmorgen het liefst meteen gezegd dat we door zouden gaan met IUI, maar omdat we het er nooit over hebben gehad kon ik dat niet doen natuurlijk. We moeten vanavond maar eens goed gaan praten als de meiden op bed liggen.
*alarm.. egobericht* Hier een heuse pré menstruatie dag... licht roze bij afvegen, vaag misselijk.. gewoon overall blègh... Het voelt alsof het vandaag of morgen gaat doorzetten... dus daar rekenen we maar op.. *einde ego*
Nee toch..... niet jij ook? Het lijkt erop dat er deze maand geen roze nieuws komt hier. Gaan we met z'n allen de volgende ronde in! Sterkte vandaag, als alles blegh is, is dat niet zo heel gezellig he? Ik ga zo voor de afleiding de stad in, heb wat boodschapjes nodig en ga denk wat leuks kopen voor mezelf.... of wat lekkers
De kans dat ik roze ga brengen deze maand is ook erggggggg klein. Zeker nu ik heb gehoort hoe klein mijn kans is op een natuurlijke zwangerschap, heb ik er geen vertrouwen meer in.
Toch Gieg, is je kans bijna 10%! Bij een gezond stel 20. Het zou dus toch best ook vanzelf kunnen gebeuren......
Gieg....sorry...ik vergeet er helemaal op te reageren.... Wat veronika ook zegt, bijna 10%,maar jij zit er wel iets onder en dan kan ik me jou gevoel echt voorstellen hoor. Dan is, ondanks dat het een best positieve wending kreeg, je vertrouwen gewoon even weg. Maar, we gaan ervoor he? Die kleine zal er komen hoor! Hellen...nee, klopt...was niet de afspraak! Het wordt hier de aankomende dagen weer een spannende soap!
Giegel: wat een beslissing zeg...Ik wens jullie veel wijsheid. En natuurlijk een mooie beeb Nienke: Wat lees ik? Bloedverlies? Dat was niet de afspraak.... Hier nu los van menstruatiepijn ook nog steeds een kloppende teen. Heerlijk. *Gaat even op zoek naar paracetamol*
IUI lijkt me een heel zwaar traject Gieg, maar wel eentje met hoop. Met bijna 10% heb je nog wel een kans, maar ik kan me voorstellen dat je niet echt blij van dit bericht bent geworden.
He wat balen dat het bij een aantal nog steeds niet raak is... Nou ik ga weer snel op mijn moeders voor moeders potje plassen om vrouwen die niet van nature zwanger worden te helpen want ik kan me het goed voorstellen wat een verdriet het doet!
Ilona, welkom, en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en blìjven! Bebek, bij mij klopt dat in ieder geval niet hoor. mijn laatste eisprong is 's nachts geweest en het is in januari toch echt nog winter. nou, ik hoor weer allemaal negatieve geluiden van de wachtbankers afkomen. het gaat weer lekker deze ronde, maar niet heus. ben benieuwd wanneer hier nu eens een roze doorbraak in komt Nin0, ik heb met je te doen. als chronisch slechte slaper weet ik hoe je je voelt. hoop dat er wel snel verandering in komt, want, neem maar van mij aan, dit houd je niet uitentreuren vol. Giegel, ik hoop voor jou dat je met de IUI in notime zwanger bent Ik mis al even een paar mensen: SanRob, gaat alles nog goed? Ollebolleke, hoe waren de bloeduitslagen van je zoon, en wanneer krijg je de uitslag van de tripletest? melden a.u.b!
Giegel, nee inderdaad, met al 2 prachtige kids ga je zeker optimistisch gestemd het 'gewoon' nog een keer proberen. Ik kan me best voorstellen dat je vanochtend zoiets had van laat het spuiten maar meteen beginnen. Maar daar moet wel een goed gesprek met je man aan vooraf gaan, want dit is een traject waar je samen in moet gaan en waar je samen achter moet staan. Ik ga wel hopen en duimen dat je er op de valreep nog aan ontsnapt, al is het zeer begrijpelijk dat je daar zelf niet al te optimistisch over bent. Een kans van nog geen 10% is een kleine kans, maar onmogelijk is het zeker niet. En andere meiden op het wachtbankje, wat zijn dat nu weer voor een verhalen over naderende ongi's? Dat was niet de afspraak hoor!
Zo, ben weer terug van een bezoekje aan de huisarts. Had een uitstrijkje en dat viel gelukkig reuze mee, bijna niets van gevoeld en over 3 weken bellen voor de uitslag. (zag er reuze tegenop omdat het plaatsen van het spiraaltje me bijzonder tegen was gevallen). Helaas hier nog iemand die weet wat het is om slecht te slapen. En hier niet vanwege nachtbrakende kindertjes, want beide meisjes zijn goede doorslapers. Ik ben zelf de nachtbraker. Het inslapen gaat nog wel, maar in de loop van de nacht begin ik last van m'n heupen en m'n onderrug te krijgen en weet dan niet meer hoe ik moet liggen. Heb dit maar eens aangekaart bij de huisarts want om nu voor de derde keer een ander bed vanwege m'n rug te moeten kopen, daar zitten we ook niet op te wachten. Onderin in m'n rug zit een blokkade waarvoor ik naar de manueel therapeut mag, die het fijn los mag kraken en al m'n andere gewrichts- en bottenklachten zouden kunnen zijn omdat ik door m'n rug zo slecht slaap en hij wilde eerst even zien hoe het ging als ik een paar keer bij de kraker ben geweest. En verder is m'n bloeddruk nog steeds niet verder gezakt, was nog steeds 145/92 en als ik bij cardioloog in A'dam ben geweest en daar de uitslag van heb moest ik bij hun weer een afspraak maken en dan gingen we kijken of met medicijnen de bloeddruk omlaag kon. Voor de korte termijn vond hij het nog niet zo'n probleem dat hij nog te hoog was, maar voor de lange termijn was het niet goed. Zeker met al die hartpatiënten in m'n moeders familie.
Nino, was dat een valentijnskadootje van je jongens? Ik hoop maar dat dit kleintje niet echt ee moeilijke slaper wordt. Maar ja, je weet het is niet blijvend he! Mexicang, die nare vraag of alles wel goed is en ooit goed komt he! Ik denk ook vaak als ik dit had geweten, toen ik met zoveel verdriet en ellende zat, dan was het doorgaan een stuk makkelijker geweest. Maar van sommige dingen wil je helemaal niet weten dat ze in het verschiet liggen. Je temperatuur is nog niet zo laag dat je je zorgen zou moeten maken denk ik. Je gemiddelde voor eisprong ligt veel lager. Liesben, Wat jammer van je teen en je geplande wintersport. Geen handige timing. Sterkte ermee en hopelijk is het dan over. Coto, Ik heb al weken soms het idee dat dit kindje er zelf via de buik uit wil komen. Momenteel zit het ergens laag rechts in mijn onderbuik ergens tegenaan te duwen. Geen idee welk orgaan het is, maar er zitten gevoelige zenuwuiteinden. Giegel, Wat blijft het schrikken he dat de kans op spontane zwangerschap nu zo laag is en jullie al wel 2 kinderen hebben. Ik begrijp dat jij wel graag voor IUI zou gaan.Ik hoop dat je man dat dan ook wil. Het lijkt mij fijner om er echt mee bezig te zijn, dan het vanzelf te proberen en te weten dat er weinig kans is, maar toch steeds te blijven hopen. Nienke, Helaas voor jou deze ronde niet. Toch zal er een van jullie de volgende roze dame worden hoor! Inez, Ik heb tegenwoordig iedere ochtend nadat ik wakker geworden ben pijn in mijn heupen. Ik hoop en denk dat dit na de bevalling weer kwijt raak, maar het is geen pretje om nog wel moe maar met pijn in bed te liggen. Ik hoop dat je er van af komt.Net als van de hoge bloeddruk!
Jeetje, ik kan jullie ook geen dag alleen laten he?! Wat hoor ik nou allemaal voor ellendige verhalen over naderende ongi's? Dat was niet de afspraak hoor! We zouden voor veel roze gaan zorgen! Maar ik sluit me aan bij de vorige dames: geen bloed geeft moed! Nienke, ik hoop dat het niet doorzet meis! Mex, nog iets lekkers gescoord in de stad? Gieg, dat is geen nieuws waar je op zit te wachten, maar aan de andere kant: je hebt nog steeds een kans van bijna 10%! Ik duim dan ook heel hard dat het gewoon gaat lukken bij jullie! [-o< Liesben, wat is dat nou weer voor naar tenen-nieuws? Je moet wel zorgen dat het over is als je gaat wintersporten hoor! En dan gewoon lekker veel op je bed gaan liggen met je been omhoog, heb je meteen een mooie gelegenheid om te klussen! Ik weet niet meer of ik Ilona al welkom had geheten, anders bij deze alsnog van harte welkom bij ons cluppie en dat je maar snel roze mag zijn en blijven! Hier geen nieuws eigenlijk...Mijn hernia speelt weer op en dat uit zich in een heel pijnlijk rechterbeen. Je kent dat gevoel wel als je aan het stretchen bent en er iets teveel spanning op zet? Nou, zo'n gevoel heb ik dus continue en net alsof er ook een bal in mijn knieholte zit. Heel irritant en pijnlijk! :x Verder vroeg ik me af of het kan dat ik mijn eisprong nu heb met mijn cyclus (26 dagen)? De banner geeft aan van niet, maar heb wat slijmverlies en probeer er nu ook op te letten of ik eisprong symptomen heb...want ook ik ga me afvragen wat ik verkeerd doe!
Bebek.... wat vreselijk dat je hernia opspeelt! Zelf ken ik het niet (behalve dan mijn nek),maar mijn man heeft ook een hernia. En echt, dat wil ik niet meemaken! Waardeloos zeg...kan je wel wat of beperkt het je veel? Over je vraag... bij een cyclus van 26 dagen en uitgaand van een gemiddelde LF van 14 dagen(kan langer,kan korter), dan zou je ei rond dag 12 zijn. Ik zou, kijkend naar je banner, beginnen met klussen, zo om de dag. Ook omdat je aangeeft dat je wat slijm hebt. Lastig he? Ik kan soms niet van me afzetten of ik iets verkeerd doe. Ik wil zo graag, en jij natuurlijk ook, dat als het niet lukt, ik mij meteen afvraag wat er aan de hand is. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn, aangezien een 'normaal gezond stel' 20% kans heeft om binnen een jaar zwanger te zijn. Dus ja.... Maar dat betekent niet dat ik er niet mee bezig ben. Bebek, ik heb het vast al een x gevraagd, maar hoelang zijn jullie bezig? Hier nog geen te bekennen. Zullen wel komen op de dag dat ik wilde testen, donderdag... de geboortedag van mijn opa, de dag waar ik zoveel hoop op had En o ja.... niet echt iets lekkers gescoord,wel eten voor zo en.... ik heb een contactgrill gekocht, om lekkere broodjes voor mezelf (en manlief) te maken! X mex