Ik ben in april gestopt met de mirena, maar toen hebben we eigenlijk helemaal niet gericht geklust, daar zijn we pas eind oktober mee begonnen, dus dit was ronde 4...dus ik mag eigenlijk nog niet klagen! Maar het is net wat je zegt, je gaat je toch afvragen wat er mis is! Maar we zijn nu alweer volgens schema aan het klussen, maar als ik idd een eerdere eisprong heb, verklaart dat wel weer waarom het eerder niet echt goed ging! Ff in de gaten houden en anders toch maar aan de ovutesten denk ik! Een hernia is idd heel vervelend, ik heb er twee gehad en aan de laatste ben ik afgelopen zomer geopereerd. Dat heeft op zich heel goed geholpen, maar ik ben na 2 maanden alweer volledig aan het werk gegaan en dat is waarschijnlijk een beetje teveel van het goede geweest Dus ik hou het maar een beetje in de gaten en als het erger wordt (weer zenuw uitval in mijn been) dan ga ik maar een dokter opzoeken! Ik ga heel erg hard met je meeduimen dat je donderdag een knallend roze test hebt! Dat zou er wel een hele mooie dag voor zijn! [-o<
Bebek.. dat van die ovulatie.. ach.. dat kan toch zo'n gevalletje 'in het meest van de gevallen'.. zegt het nog niets.. (ik had mijn laatste ei zeker weten in de ochtend ) Wat doe jij voor werk eigenlijk? En ben jij helemaal alleen als je collega's op vakantie zijn? Ilona welkom! RW, hoe voel je je. Zie dat je alweer in de negende week bent.. wat gaat het toch snel! Inez, fijn dat het meeviel bij de HA Coto, fijn dat je klaar bent voor de komst van de beeb.. toch naast alle andere zorgen weer een zorg minder! Annna.. had ik ook, heuppijn bij het liggen.. ging bij mij weer over Liesben.. dubbelpijn dus.. jakkes.. wat een ellende, zo'n ingegroeide nagel.. Giegel.. ik kan me voorstellen dat het lastig is... na twee kids zijn het zo van die dingen waarvan het best een soort van logisch is, dat je het er nog niet over gehad hebt.. Mex.. hangt ookal tegen de duivels aan... Wat is dat toch naar.. wéér een ronde verder.. Hier nogsteeds préduivels... niet gezellig dus Nou ja... als het eenmaal doorgebroken is, gaat het wel weer.. en dan opgewekt door naar de volgende ronde! Nu even een moe menneke onder de douche zetten.. zijn billen zijn nogal stuk.. arm ding... dus ik ga hem eens even lekker verwennen.. Fijne avond allemaal!
Hmmm, ben je een paar uurtjes niet online, heb je weer een boel bij te lezen. Hier nog geen nieuws, alhoewel mijn menstruatiekrampen erger worden. Ik hou dus nu wel zeer ernstig rekening met.. Teen lijkt wel iets minder pijnlijk dan gisteren, maar voelt nog steeds niet lekker. Woensdag een afspraak bij pedicure, maar ik ga morgen bellen of dat iets vervroegd kan worden. Ik hoop eigenlijk woensdag wel weer te gaan werken, maar dat is nu nogal lastig aangezien ik geen schoenen aankan. En dat is met een lopend beroep nogal lastig Bebek: sterkte met de rug!
Ik zie dat er weer veel nieuwe zijn dames welkom hier en veel plezier. En ik duim duimduim heeeeeeeeeel hard voor wie het nodig heeft.
Die zenuwuitval in je been,dat vond mijn man echt zo erg.... en hij kan veel hebben. Maar het gaat niet weg he? Sterkte! Wij zijn nu 5 rondes bezig, dus dat valt ook nog wel mee. Maar toch.... ik kan er niets aan doen dat af en toe de spoken door mijn hoofd gaan. Succes met klussen En veel plezier natuurlijk! OP naar succes!
Hey meiden wat gaat het hard hier! Maar ja, veel van ons zitten op de wachtbank en dan kan je wel wat steun van elkaar gebruiken Liesben heb je al met je teen in een sodabadje gezeten? Ik had ook zo'n fijne ingegroeide nagel en dat hielp bij mij wel. Sterkte ermee want ik weet hoe vervelend het is. Hier is het nog steeds raar in mijn buik. Had vandaag de Aleve-tegen-menstruatiepijn en tampons in mijn tas gedaan ... niks Toch verwacht ik wel duivels eind deze week. Maar die kreet "geen bloed geeft moed" houden we er in Hij is nieuw voor mij maar wel een lekkere opkikker
Met die kreet houden we elkaar altijd op de been en dat werkt goed! Waarheid als een koe, haha! Ik duim voor je dat ze weg blijven, die nare duivels!
Die zenuwuitval is echt heel naar ja, ik had geen reflex meer vanaf mijn knie en een constant dood gevoel in mijn grote teen en de rest van de tenen voelde ik helemaal niet meer, haha. Maar de verwarring met een hernia is altijd dat je pijn in je rug hebt, maar ik ging juist naar de dok vanwege dat zere been en die dooie voet dus was verbaasd dat het in mijn rug zat! Maar het schijnt dat je met een hernia vooral last van je been hebt en in mijn geval klopt dat helaas! Ik hoop dat je man goed naar zijn lijf luistert en niet te snel gaat werken, zoals ik! 4, 5 rondes is geloof ik inderdaad geen reden tot zorgen, maar ja, maak dat ons maar wijs!
Hellen vertel jij het even tegen mijn ei. Naar mij luistert ie niet zo goed Aan je banner te zien communiceer jij beter. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
We hebben vanmiddag al een goed gesprek gehad toen plots ook de oudste dochter uit spelen ging Ik blijf uiteraard hopen dat ik deze ronde gewoon zwanger blijk te zijn, maar als dat niet het geval is gaan we met IUI beginnen. Manlief wil het nog wel even laten bezinken, maar in principe bel ik morgen de gyn zodat ik een afspraak kan maken om te leren spuiten. Het is inderdaad toch behoorlijk schrikken, ook al is het te verklaren waarom het zwanger worden nu zo moeizaam gaat en tot nu toe niet is gelukt. Met een kans van 8/9% blijven proberen lijkt mij knap frustrerend en ik weet ook niet of ik dat zou hebben gedaan........ Elke keer weer de hoop terwijl de kans minimaal is, lijkt mij niet goed.
hahaha, ja...maak dat ons maar eens wijs ! Ach, ik was zelfs zo naief om te denken dat het wel in 1x zou lukken, was zo positief ingesteld! En het rare, als de duivels er zijn, dan baal ik enorm, maar eenmaal weg en een volgende ronde volgt, dan denk ik iedere keer "nu gaat het lukken!" Hier nog geen duivels. Wel tekenen, vooral die enorme krampen in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. Die zal ik zo wel erger voelen als ik mijn beha uitdoe als ik ga douchen Bebek, die uitval is echt een teken van een hernia he? Mijn man heeft nu niet zoveel last hoor, maar jaren terug wel Toen kon ie alleen maar met zijn been slepen. Op naar morgen. Zodra ik morgenochtend mijn temp zie, weet ik meer. Slaap lekker allemaal ! X mex
Mexicang ik hou wel van mensen die positief zijn zoals je zegt blijven denken deze keer is het gelukt dit keer wel. Ik hoop dat je temp niet zakt en je gewoon roze test.
Inez, ik hoop dat de manueel therapeut je goed kan helpen zodat je weer lekker kan slapen! Wel goed dat ze verder naar je bloeddruk gaan kijken. Bebek, wat naar van je hernia. Sterkte! Slijmverlies kan ook al een paar dagen voor je eisprong zijn, wil niet per se zeggen dat je nu je ei hebt.
Een paar weken geleden heb ik een sport-bh gekocht. Niet omdat ik zoveel sport, maar omdat het mij wel lekker leek zitten. Ik wist niet dat dat zo fijn zat, maar heb nu nog één erbij gehaald Het is echt een aanrader om een sport-bh te dragen als je pijnlijke borsten hebt!
Hier geen nieuws. Buikpijn (kramp) onveranderd, evenals de temp. Bah. Mex? Nienke? Al nieuws? Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad Giegel, en ik hoop dat het resultaat er mag zijn! Desmo: Ja, ik zit twee maal per dag in de (groene) biotex. Mede op aanraden pedicure en huisarts. Het gaat nu wel wat beter, maar die nagel doet nog pijn. maar ja, die moeten ze nog even opwippen zodat niet meer in mijn huid groeit...iets waar ik nog niet naar uit kijk. Inez: goed dat ze even naar die bloeddruk kijken, die is inderdaad wat hoog. (zei de zuster ) Hou je het nog vol Annna? Het gaat er nu om spannen he? Je bent er bijna!
Liesben.. hier nog onveranderd... rozevegen zijn (voor nu) verdwenen, préduivelgevoel is er nog. Ik heb er maar vanmorgen even een testje tegenaan gegooid.. die was negatief, zoals ik al verwachtte. Van mij mogen de duivels goed doorbreken, lekker verder met de volgende ronde! Gek genoeg maakt het me (gelukkig) niet zó veel uit.. ik ben de 'magische' grens van 41 gepasseerd (ben vanaf vorige maand 41 als de beeb geboren zou worden).. en het maakt me nu ook niet zo heel veel uit of ik nou 41 en 1 maand of 41 en een half jaar oud ben .. dus dat scheelt Die teen van jou.. dat klinkt JAKKES *knuffel* .. enne.. ik hoop voor jou toch nog echt op roze voor deze maand hoor! Giegel.. wat SUPER dat manlief er open voor staat... al ik hoop dat het niet nodig gaat zijn en dat er een rozewolk voorbij komt voordat jullie aan de IUI toe zijn... Hernia's heb ik gelukkig geen verstand van .. lijkt me erg naar.. ik heb wel slechte gewrichten en brakke rug, maar dát gelukkig niet *pfieuw* Sterkte er maar mee! Annna gaat echt de laatste loodjes in! Spannend hoor! Mooie tijd ook wel.. je wereldje wordt wat kleiner.. beetje terugtrekken in je 'hol'... vond het wel bijzonder elke keer weer... Mex.. ook jij nog ALLE kans op roze deze maand.. ssssspannnnnnenddddd! Ik duim! Zo.. heb er al een halve dag opzitten voor mijn gevoel. Kleine Dop besloot om 6.00 uur dat het tijd was om op te staan.. en wat de kleine man in zijn kop heeft, heeft hij niet in zijn k*nt Nou ja.. de wasmachine & de wasdroger draaien, er is al was gevouwen en opgeruimd. De paarden staan al lekker buiten met een bult hooi... Zo manlief maar eens wakker maken... kan hij me aflossen en ga ik denk ik nog maar even op tuk.. het is echt slaapweer Iedereen een fijne dag!
Ilona, welkom hier! Ik heb een dergelijk traject als jij achter de rug. In het kort... januari 2001: gestopt met de pil januari 2003: voor het eerst naar de gynaecoloog -> geen eisprong -> clomid januari 2004: eerste IUI mei 2004: na 3 IUI's een kijkoperatie jaartje rust mei 2005: spontaan zwanger, maar helaas geëindigd in een missed abortion juli 2005: verder met IUI en IVF-trajact vast opgestart april 2006: Weer spontaan zwanger in een maandje rust december 2006: Jasmijn geboren september 2007: begonnen met ovulatietesten januari 2008: zwanger in ronde 4! september 2008: Emma geboren Ik hoop dat jij snel roze mag kleuren...
Goedemorgen meiden! Nienke, Liesben....hier ook nog geen veranderingen. Ik heb vannacht wel enorme krampen gehad, dus ik was helemaal voorbereid op duivels en een verdere daling van de temp, maar deze was weer 37.0'C. Vorige ronde had ik een LF van 13 dagen, die daarvoor 15, ik zit nu op 14. Het blijft dus nog even afwachten,maar die enorme buikkrampen doen duivels vermoeden. Verder heb ik totaal geen klachten, geen hoofdpijn, geen irritatie, maar ook geen misselijkheid of iets wat op roze zou duiden. Ff geeft morgen als testdatum, donderdag nog een roze blokje, dus ik wacht zeker tot vrijdag als het nog nodig is. MaMa2x, dank je wel Ik ben eigenlijk heel positief ingesteld, bijna met alles, maar gisteren was dat even ver te zoeken . Ik zal zeker teleurgesteld zijn als de komen, maar wat kan ik er nu nog aan doen...niets. Dus dan maar weer vol aan de bak Giegel, dat is wel een goed idee! Ik merk tijdens de cyclus dat mijn beha's nog wel eens willen irriteren, vooral de laatste week van een cyclus. Ik heb een volle maat, 75DD/E, dus dan is die ondersteuning een idee. Ik zal binnenkort misschien eens gaan kijken. Heb jij een beetje kunnen slapen na alle nieuwe informatie en indrukken? Gisteren toen mijn man thuiskwam hem verteld dat ik duivels verwacht. We houden ons dan vast aan de afspraak dat we het dan nog een ronde proberen en als het dan nog nodig is, dan wil hij zijn zwemmers laten nakijken. Hij gaf aan dit niet makkelijk te vinden, maar dat we dan wel weten hoe of wat en dat we dan niet klussen als 'dweilen met de kraan open'. Maar.... ik heb er ook bij gezegd dat we, vooral ik, niet meteen moeten uitgaan dat er wat is. De kans per maand is klein en we zijn 'slechts' 5 rondes bezig. Er is hier zoveel gebeurd rondom werk en mijn gezondheid, dat is pas sinds deze maand echt allemaal rustiger, dat het misschien nog niet zo heeft mogen zijn. Maar nu eerst deze ronde afwachten! X mex
sorry meiden,De afgelopen dagen zijn niet makkelijk geweest.Vandaar dat ik niet op het net was.Eerst was mijn zoon ziek en moesten we een heleboel onderzoeken laten doen(te veel witte bloedellen)nu ,de waardes zijn terug normaal.enkel nog wat vitamines nemen.Vrijdag mocht ik dan bellen voor mijn uitslag tripletest.Ik belde dus nr de gyn en vroeg of de uitslagen al binnen waren...stilte aan de andere kant vd lijn...na enkele sec(leek uren)zei hij,sorry mevrouw.....we hebben nog niet alles binnen.maandag terug bellen!oef,dat was schrikken!gisteren had ventje dag verlof.we gingen schoppen.Dit was echt nodig,want ik kon in geen enkele broek meer.Net rond de middag werd er gebeld op mijn gsm.het was mijn advocaat.Mevr u moet morgen naar de rechtbank komen ivm bezoekrecht van de kinderen.Ik schrok me dood!Het zit nm zo..