He gatver 4x mama, het is een slechte maand juni voor ons. Maar we gaan voor allemaal roze is in juli! Ik denk dat dat de maand gaat worden. En dan zit je er in december wel anders bij op je verjaardag!
Het zou geweldig zijn als we allemaal ROZE zijn in juli. En ja hoor, het zal ook geweldig zijn als ik op mijn verjaardag niet meer op de stoel kan zitten Bovendin, als het in juli raak is dan komt het in maart ter wereld, verjaardagscadeau voor onze oudste, ze word in maart 23. Ah ja, allemaal maar dromen, maar of die ooit bij mij uitkomen dat is nog de vraag
Nou ja, 4x mama niet te negatief worden hoor! Dat is nu niet gelukt is wil toch nog niet zeggen dat het helemaal niet gaat lukken. Tuurlijk ben je teleurgesteld (ken het) maar het zegt toch nog niks! Er is toch geen directe reden dat het niet gaat lukken?
@ Lola: dank je voor de hele lieve kaart. Wens jou een hele fijne 8) vakantie! Geniet ervan. @ Nin0: dank voor de lieve woorden. Jij heel veel succes bij de VK. Nog even.............. @ Sheila: ook bedankt voor jouw lieve woorden. Ik hoop idd ook dat ik een late tester ben, maar volgens mij is die kans heel klein. Wij willen ook weten of het wel goed met je gaat, dus bel die VK en laat het ons weten. Veel sterkte! @ 4x Mamma: balen, jij ook al niet. Rotmaand juni! Helemaal niemand van ons in het roze! Gaat het een beetje met je meissie. Tuurlijk ben jij voor december roze, volgende maand namelijk al, samen met Giegel. Idd, nog drie lange daagjes.............Ben heel bang voor de uitslag
@ NATAS: hey meissie, sorry, ik was gisteren na de negatest even niet in de stemming om je foto's te bekijken , maar heb ze nu net bewonderd. Mooi buikje hoor en wat een gezellige babykamer heb je. Lief en toch stijlvol!
Ik wilde graag voor mijn 35e (ja ik heb hier ingebroken nog voor m'n 35e) zwanger worden. Daar heb ik nog twee kansen voor als m'n cyclus niet langer wordt. Dus we gaan voor juli Iedereen die HCG over heeft, graag bezorgen bij 4xmamma en moi
Diaantje, toch nog maar een testje er tegenaan gegooid. Kan me voorstellen dat de moed je nu toch behoorlijk in de schoenen aan het zakken is. Hopelijk krijgen jullie vrijdag toch nog geweldig nieuws, want ik blijf eigenwijs doorduimen. Diana, fijne vakantie! Shiela, mijn menstruaties waren na de MK's ook wat heftiger dan anders. Verstandig om toch even contact op te nemen met VK of huisarts wanneer je zo'n last hebt. Natas, wat een lief kamertje en een mooi buikie meid! Nin0, succes bij de VK. Spannend hoor, al veel harde buiken en buikpijn. Klinkt alsof er al wat voorwerk wordt gedaan. 4xmamma, jammer hoor! Probeer je alleen niet vast te pinnen op het zwanger worden voor een bepaalde datum. Heb ik ook een tijdje gedaan, maar ik werd daar alleen maar erg gestresst van en was de hele periode alleen maar bezig met het speuren naar kwaaltjes. Pas toen ik die datum losliet raakte ik weer zwanger. Beele, toch weer 'in de race'? Goed zo meid, geef de moed nog niet op. Molly, weer op de wachtbank. Spannend hoor.
Ik wilde graag met m'n 35e zwanger worden. Helaas mislukt, net zoals het mislukt is met m'n 36e en m'n 37e en als ik niet voor augustus zwanger ben
Giegel, ik heb nog wel een paar HCGtjes over voor jullie hoor, hier komen ze: ************************************************ ************************************************ ************************************************ ************************************************ ************************************************ Als de net-zwangeren nu ook nog even met HCGtjes gaan strooien zou het helemaal mooi zijn, dus meiden .... strooien maar!
@ INEZ: ja, die test eigenlijk gedaan omdat ik me gisteren echt niet lekker voelde. Had het ijskoud, keelpijn, was alsof er een griepje op komst was. Had ik dus beter niet kunnen doen. Daarna zoooooooooo depri, niet normaal meer. En als je dan zelfs op dag 14 overtijd nega test, tja, dan zie ik het niet meer gebeuren dat ik toch stiekem zwanger ben. Maar uiteraard vind ik het heel lief dat jij eigenwijs doorduimt! Bij jou alles oké?
@4xmamma Jammer dat het niet gelukt is. net als de rest van de meiden op het wachtbankje, juni was toch niet echt de maand van het ei. s6 in de volgende ronde. @Natas Mooi kamertje hoor en die van je buik van je..geen streepje te vinden netjes hoor Mijn buik heeft al strepen van de eerste 2... tja dat zullen er nu nog wel meer worden. @ Diaantje Hoop voor dat er snel uitslag komt... dan weet je waar je toe bent.... sterkte [-o<
Nee, het gaat niet. Heb heel erg koud en buikpijn. Voel me leeg van binnen. Ik hoop dat je gelijk heb, en word juli DE mand van roze. En niet alleen voor mij en Giegel, maar voor iedereen die zit te wachten. Dus ook voor jou. Meisje, wat voor uitslag het mag zijn, het is toch beter dan dit. Je zit te wachten niet wetend waar op. En als er iets aan de hand is(hoop van niet), dan is het beter dat het zo vroeg mogelijk word ontdekt. Ik zal vrijdag spirituel bij jou zijn en je aan de handdje houden. Meid, bedankt voor de oproep. Hopelijk geeft iemand daar reactie op. @Inez I, ik pin me niet aan bepaalde datum, maar kom op, hoeveel kans heb ik nog? Ik ben gesteriliseerd en ben 41. Dat het in april wel is gelukt wil niet zeggen dat het zo makkelijk word. Ik was vroeger "bijzonder vruchtbaar", ik werd al zwanger van een zoen. Maar die tijd is voorbij. Ik ben gewoon realistisch.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Heb ook nog wel over... misschien helpt het.
Ja meiden, kom op, wacht niet tot 5 december, strooien maar met die HCGtjes. We kunnen het goed gebruiken. Ik zit al met aardappelzak voor de scherm. Laat maar komen.
Nou Giegel ik ga ook even vangen met roze dingetjes als je het niet erg vind. En ik wil ze graag delen met iedereen! We willen toch allemaal!
Dat lijkt me een goed plan 4x mama. Als jij ze nou allemaal even opvangt met je aardappelzak ! en het even verdeeld dan komt het vast goed allemaal in juli!
Shiela ik zie nu pas dat we bijna gelijk lopen voor juli, ik zelfs een dag voor. We hebben deze maand samen pech, kom op, volgende maand samen rose. Giegel komt ook er bij. Deal? En mijn aardappelzak is groot genoeg voor iedereen.
Meiden die pech hebben deze maand! Ondanks alle rotgevoel en teluurstelling deze maand, kunnen we toch met z'n alle grapjes maken. Dat is toch geweldig! ZO... dat moest eruit.