Nou...ik geloof het niet helemaal geloo fik. Ik ging eigenlijk testen omdat ik vanmorgen wat misselijk was en ik mezelf even wilde bewijzen dat ik me niet aan moest stellen. Zodat ik door kon naar volgende maand, snap je? Ik kan niet nog een test doen, want ik heb meteen mn urine weggegooid en potje goed omgespoeld. Ik wist zeker dat ie niet zwanger aan zou geven. En nu....nu zegt ie zwanger.
Het enige wat ik weet van de CB digital is dat ie meer HCG nodig heeft dan de andere testen,dus zwangerder kan niet Dus ga maar lekker blij wezen
Ik kan me helemaal voorstellen hoe jij nu kijkt, zo keek ik (met name bij Jasmijn) óók... En bij Emma deed ik alleen maar een test omdat ik een examen had en wilde weten waar ik aan toe was...
Als je kan, de stad in en de stad leegkopen! Maar volgens mij is een cb digitaal toch niet snel vals positief hoor! En ja, die misselijkheid kan een teken zijn Dus toch een mooie dip ?
nou, ik denk dat iedereen het eerst niet kan geloven. maak je er een foto van want het resultaat bij zo'n digitale is niet blijvend hè! en morgen gewoon nog een test doen joh, dan ga je het vanzelf wel geloven
De foto is misschien niet helemaal scherp , maar zeker scherp genoeg om te zien dat er 'zwanger' staat...