Goed, word vervolgd. Ik hoop gedurende nog een maand of 8....... Ik ga nu even de dokter bellen voor wat kalmeringspillen PS mex? Je weet nu wat je te doen staat he?
Liesben! GEFELICITEERD! Meid, had je dit nou verwacht? En dat terwijl je helemaal gek werd van het tempen, FF en wel of geen ei! You Go Girl! En ja, ik weet wat me te doen staat, zeker als het gaat om onze overeenkomsten op 1 lijn te houden Maar ik denk dat ik mee zal gaan met Bebek en Nienke, aangezien de kramp vandaag echt niet te harden is.... Ik wilde even naar buiten, wat boodschapjes doen,maar ik blijf veilig thuis, dicht bij een wc(waar ik overigens ieder uur op zit ) yiiiHaaa....die Liesben ! Valt wel op dat het hier ineens erg druk is he? !
Dit was echt het laatste wat ik verwachtte.... Ben ook vreselijk overdonderd, in de war, en in shock nu....
Nou... ik ben er blij om hoor! je bent een voorbeeld dat het niet altijd voor NOD gepaard hoeft te gaan met een hele lijst zwangerschapskwaaltjes! Goed om te weten Sta je al te springen op de bank, op tafel of waar dan ook? En alleen thuis nu? Ik hoop dat je man snel thuis is! Ben je de rest van de dag vrij of moet je werken? (als dat gaat met je teen...)
Man komt zo naar huis, maar ik ben vergeten te vragen wat zo is. Ik moet zelf straks naar de pedicure. En nee, ik spring nergens op, zit als een soort randdebiel naar die test te staren
HAHAHAHAHAHAAA! Nou, ben wel wat gewend hoor, ik werk ermee Weet je.... dat wordt een nachtje niet slapen voor je meid! En dat wordt geen gluhwein bij de apres-ski! Owww...leukleukleuk! ha, nou, ik denk dat de pedicure het wel aan je zal zien hoor, dus niet als een randdebiel naar je voeten gaan zitten staren he? Ik zie je al helemaal zitten.... maar goed.... ik sta versteld van hoe blij ik voor je ben ! Ik weet, ik wil dit ook en meestal ben ik dan wel blij, maar voel ik ergens een steek, maar nu.....niet. Alleen maar blij! Hoe zou dat toch komen ?
Goed meiden, ik ben even offline. Misschien vanavond nog, anders morgen. Vergeef me als ik even op niemand reageer nu, ben even "van slag af"...... Foto staat trouwens ook in mijn album. Voor het geval ik twijfel aan wat ik zag
Graag gedaan ! En dat je niet reageert....heel logisch, je hebt nu lekker even je eigen ding. geniet ervan! ik weet het, onze afspraak... I hope so. Nefertary, ik bedoelde dat ik net als Bebek waarschijnlijk een volgende ronde in zal gaan. Denk ik. Maar ja, na Liesben is niets meer zeker ! Giegel, zo zie je maar weer inderdaad, temp hoeft niet altijd wat te zeggen! 'Regels' zijn er om gebroken te worden! En hier al 2! Hellen en Liesben!
pfff..... er komt zo niets van het strijken terecht..... ik geloof dat ik begon toen Lies over een CB begon.... Ik ga maar weer eens verder X