Sorry dat ik jullie dag ook in de war breng Ik heb net van pure ellende vier druppels urine kunnen uitpersen, en daarmee heb ik een KV test gedaan. (waarom ik die niet eerst deed, geen idee) en daar zie ik een heel dun lijntje. Moet je wel goed kijken. Niet gek, want ja, net een uur na eerste test en ik moest eigenlijk niet eens plassen. Als het goed is ben ik nu 4 weken en 1 dag zwanger, dus HCG moet nog goed gaan stijgen. Toch? (Zoek verder geen bevestiging hoor ) Morgen nog maar een test doen. Dan ga ik het echt geloven!
Klopt, hcg gaat nog stijgen! Ik geloof dat iedere 2 dagen hcg toeneemt. Dus als je aan het einde van deze week test, zou de test een stuk donkerder moeten zijn En wat je zegt...waarom eerst die digitale en niet eerste de KV? Gevoel gevolgd? X mex
Ik dacht jeeeee wat veel pagina's, maar ik snap 'm nu helemaal. Liesbeth heeft de halve middag zitten stuiteren thuis. Zwanger in de 5e ronde en je was al goed op weg gek te worden. Twijfel, twijfel.... Je hoeft echt niet meer te testen hoor! Die CB test schrijft het je met een hoofdletter Z En de andere dames, niet wanhopen want het kan zomaar wel gebeuren op een onverwacht moment. GEFELICIZWANGER
@ Liesbenb mij maak je niet in de war hoor,ook een dun streepje is gewoon zwanger Ik heb toch maar 6 sensitesten besteld...just in case....ik weet dat het nergens op slaat,omdat ik morgen toch ga bloedprikken en dan waarschijnlijk vrijdag al de uitslag heb en vorige keer teste ik 3 dagen voor NOD positief al,dus op zijn vroegst is dat donderdag,dus ach,die ene dag en wie weet test ik dan nog negatief ,ook al zou het wel positief zijn...maar ja,is toch weer een dag eerder misschien zekerheid....ok,het is zonde geld maar ja.....beetje wazig verhaal...sorry Nu hoorde ik net in een ander topic ,dat als ik nu wel al zwanger zou zijn de kans op weer een miskraam heel groot is.....is dat zo?
Suzanne, Volgens mij is dat niet zo hoor! Het kan alleen onzekerheid geven als je nooit eerder getest bent met 0 hCG, (negatieve test dus) Bij een positieve test dan bestaat er een kleine kans dat het van de oude zwangerschap is. Daarom zou ik wel even de bloedtest afwachten, dan kunnen ze je wat meer zekerheid geven.
Bij de laatste 2 keer bloedprikken was het gezakt van 110 naar 7,dus als het nu hoger zou zijn dan die 7 ben ik zwanger......of is dat te simpel gedacht?
Lijkt mij ook hoor! Maar een staafje kan misschien van een lage dosis ook nog verkleuren, daarom zou ik maar een dagje wachten.
Ja,daar heb je misschien wel gelijk in. Wachten dus.....gelukkig is geduld mijn sterkste kant Mensen zeggen dat ik niet eens weet hoe je het spelt,maar dat weet ik wel hoor: gudult
Heb je je trillende handen eindelijk onder controle kunnen krijgen... ? Maar geen twijfel mogelijk, hoor... !
Ik lees nog steeds mee (niet iedere dag, maar wel altijd alles...), maar bij zulk mooi nieuws wil ik toch meteen even reageren...
WOEHAAA wat een geweldig nieuws Liesben gefeliciteerd meid, nou begrijp ik ook al die pagina's vandaag. Jemig wat zal jij je idioot voelen. Denk je dat je ongi wordt en dan ben je zwanger En Ollekebolleke wat een extreem verhaal over je ex. Als ik het goed begrijp zijn de kids al wat groter en kunnen ze prima zelf bedenken of ze naar hun "papa" willen. Laat ze het lekker gelijk zeggen als je ze afzet, grote kans dat je ze gelijk weer mee kunt nemen. Sterkte meid, probeer je niet te druk te maken. Da's niet goed voor je. Spring nou ff onder de douche. Misschien tot later!
Staat ie een beetje? (*kijkt naar banner*) Vriendlief is wat beduusd, maar wel erg blij.We gaan gewoon bidden dat de kleine zich goed vasthoud!
LIeSBEN!!!![size=12][/size] Wat lees ik nou?? GEWELDIG!! GEFELICITEERD!! Wat een fantastisch nieuws!! Ik kreeg er wel een beetje tranen van in mijn ogen hoor! Lekker gaan genieten meis, het moet zo'n geweldig gevoel zijn om zo'n test in handen te hebben!!
Meiden, ik heb lang getwijfeld of ik op dit forum actief zou worden. Ik was bang dat ik jaloers en verdrietig zou worden van de verhalen van degenen bij wie het gelukt was. Nu weet ik dat het tegendeel waar is. Ik ben oprecht blij en gelukkig voor Liesben. En ipv van jaloezie voel ik alleen maar hoop. Jullie zijn dus voorlopig nog niet van me af
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Liesben...wauw! Hahaha dat testen omdat je voor jezelf wil bewijzen dat het niet zo is, ken ik Wauw..wat cool!