Gelukkig maar Dat gevoel herken ik wel hoor, maar je bent elkaar juist tot steun hier. Dat is het mooie! Ik gun het werkelijk iedereen hier zo enorm.
Vertel even, had je echt geen idee dat je zwanger was? Je had ook krampjes toch eerder deze week? Ik ben namelijk zo ontzettend benieuwd of je het "ergens" toch voelt
Ik ben trouwens uitgerekend op mijn lief zijn verjaardag...om en nabij. Meningen verschillen nogal. Ik ga er nu van uit dat ik op 15 dpo zit, en dus 4 weken + 1 dag zwanger ben. Maar dat kan nog veranderen....Zal een knalfuif worden
Nee, geen enkel idee! Ik heb al drie dagen het gevoel ongesteld te moeten worden. Verder de gebruikelijke PMS klachten. Geborrel, pijnlijke borsten, krampjes en steken. Maar dat heb ik elke maand, dus ik ging er echt van uit dat er niet zwanger zou staan.....
Lekker hoor, wat zal je ontzettend blij zijn. Ik durf echt niet te testen voordat ik een dag overtijd ben. Ben zo bang mezelf voor de gek te houden.
Mag ik ff een rare vraag stellen?.... Is het waar dat het beter is om na het klussen te blijven liggen en zo ja, hoe lang dan? Sorry voor de stomme vraag....
Dat vraag ik me nu ook vaak af. Voor de zekerheid blijf ik wel altijd op mijn rug liggen om te voorkomen dat de hele boel er zo weer uitloopt.(sorry beetje onsmakelijk ) Maar of dat nou echt helpt
Hihi, ja ik weet dus ook niet of dat waar is en soms heb je op een wat ongebruikelijke tijd geklust en dan lig ik daar te liggen en me af te vragen of ik al op mag staan, Wij hebben begin van de avond nl ook weer aan onze klusronde gedaan en toen ben ik een half uur blijven liggen, maar ja, kan moeilijk de hele avond in mijn bed blijven liggen! Vriendlief vroeg zich al af of ie tot een dekreu gebombardeerd was, haha!
Enne Desmo, jij knalt over 3 dagen ook gewoon roze! En Mex, jouw banner snap ik niet, maar volgens mij komt jouw NOD er ook aan en dan word je vast net zo verrast als Liesben!
Oh fijn, ik dacht al dat ik de enige was die har banner niet begrijpt. Mex wil je het ons uitleggen? Dat is wat makkelijker meeleven
Volgens mij is het bij mex cd= cyclusdag, maar wat die dpo nou is...die heb ik al verschillende malen voorbij zien komen, maar weet het nog steeds niet, haha! Maarre Desmo, hoe lang blijf jij liggen dan? Zou een half uurtje genoeg zijn? Ik herken trouwens jouw gevoel hoor; bij mij is het ook ff niet meer voor de leuk, maar met maar één doel: roze!
Fijn dat je het zo voelt, want zo is dit topic ook bedoeld: hoop putten uit de positieve verhalen van anderen...
'Ze' zeggen dat het onzin is, maar toen we 'voor het echie' gingen, bleef ik ook altijd liggen. Baat het niet, dan schaadt het ook niet...
Nou wij klussen voornamelijk 's avonds voor het slapen. Dus ik lig de hele nacht zo'n beetje. Maar het lijkt me toch dat een half uurtje wel genoeg is. Ik draai trouwens niet op mijn zij, blijf stoicijns op mijn rug liggen hihihi.
hahah, ik ook! En soms nog met een kussen onder mijn derriere ook, haha! Als ik tenminste omhoog durf te komen om het eronder te schuiven, *gniffel*
Jaaaaaa, ik ook een kussen eronder. Hoewel vriendlief me dan echt voor gek verklaart. Dan liggen we samen dubbel en dat is ook weer leuk. En ondertussen maar beweren dat je het niet al te serieus neemt ... yeah right 8) Hoe hou ik mezelf voor de gek
ZOOO herkenbaar! Mijn vriend loopt dan weg want die vind het maar niks, dat blijven liggen met die drap tussen je benen (sorry)! Hahaha! Ik ga nu mijn mandje in, morgen is het weer vroeg dag (5u30) en dan hebben die jongens ook weer ff de tijd om flink door te zwemmen! En dan nu maar hopen dat er een pieter van den hoogenbandje tussen zit!