In het begin was ik ook altijd oprecht blij voor de ander en niet jaloers of verdrietig, als iemand positief teste. Helaas is het nu zover gekomen dat ik wel jaloers en verdrietig ben als iemand zwanger is, maar ik blijf oprecht blij voor diegene. Dit heb ik met name de laatste maanden, sinds we in de medische molen zijn gekomen Ik wacht er ook al zolang op en bij de eerste twee was het gewoon binnen een half jaar raak. Gezellig dat je hier blijft komen Hier zijn de meningen over verdeeld. De ene zegt dat het wel beter is om te blijven liggen (met je benen omhoog) en de ander zegt dat het flauwekul is omdat ze zaadjes toch wel naar boven zwemmen. Ook qua tijdsduur hoor je verschillende dingen, de ene zegt dat 10 minuten genoeg is en de ander 30 minuten. Toen ik insemineerde moest ik van de gyn in ieder geval wel blijven liggen gedurende 30 minuten. Wat dat betreft denk ik dat het wel nut heeft. Kwaad kan het zeker niet Dpo betekent Days Past Ovulation
Dat is het enige voordeel nu van de IUI, wij klussen alleen nog maar voor de fun straks en niet meer echt voor een beeb
hé Liesben, je moet die tekst boven je avatar maar even veranderen in 'eicel heeft zaadcel gevonden!'
Meiden, hier bleef ik hooguit 10 minuten liggen hoor, daarna wilde ik echt plassen. En geen gedoe met kussens, of nadenken wie er het eerste klaar moest komen. Dus tja... Vanmorgen, na een onrustige nacht, toch nog maar getest. CB-digitaal zegt weer duidelijk zwanger, en de KV test geeft een (heel) licht lijntje. Die ga ik over een paar dagen nog maar eens herhalen. Ik ga toch geloven dat het waar is...
Ik kan me dat ook zo goed voorstellen! Ik voel me ook bijna schuldig dat ik af en toe zat te meuten, terwijl het hier toch eigenlijk heel snel is gelukt...
Goedemorgen! Liesben..... Weer een supertest ! heel mooi! Heb je een beetje kunnen slapen? Hier inmiddels CD 31, dpo15..... zijn inderdaad de dagen na ei Bebek . Temp was 37.0'C. Heel snel naar de wc gegaan, geplast en.... weg ochtendurine! Bewust gedaan, anders was ik gaan testen. Ik wil proberen aan te kijken omdat ik al eerder een langere cyclus heb gehad. Ik heb nog altijd het idee dat de duivels komen en heb geen zin om tegen een witte test aan te kijken... Maar ja.... het kan zomaar ook anders lopen, dat zie ik nu wel heel duidelijk gebeuren ! Ik heb een drukke dag, ga nu snel, kom waarschijnlijk vanmiddag laat pas weer langs....dus niet teveel schrijven he? Fijne dag!
ziet er goed uit mexicang, die temp van jou. het zou toch om te gillen zijn als jij en Liesben jullie afspraak echt gaan nakomen!
Het schijnt dat het goed is om na de ejaculatie klaar te komen (de vrouw dus) Je baarmoeder schijnt dan het zaad nog even in de goede richting te duwen. Er is zelf een heel topic over 'randjesfietsen' dat is het klaarkomen steeds iets uit te stellen zodat de baarmoeder lekker veel samentrekt. (ik heb het ook niet verzonnen hoor, is wel komisch om te lezen. Wat je in elk geval niet moet doen is meteen onder de douche springen. Tenzijn je erg aan de late kant bent voor je werk en het een ochtend vluggertje was. Maar even blijven liggen is voor mij toch geen straf. Of het nou voor een baby vrijen is of niet. Liesbeth, Je nieuwe banner staat je vreselijk goed! Mexicang, Jouw staatje ziet er nog erg goed uit hoor! Je kan een langere luteale fase hebben (meer dagen dpo) maar voorlopig lekker hoop hebben. Giegel, Ieder nadeel heb ze voordeel, he!?
Dank je! Zou inderdaad om te gillen zijn ! Ik heb net zelf even een chartoverlay gedaan en alle andere cyclussen was de temp gedaald. En toch, een lijf kan rare dingen doen, dus ik wacht nog even. Ik voel echt helemaal niets!
Liesben, gefeliciteerd! In de vijfde ronde zwanger netjes hoor! En Mexicang jouw temp ziet er super goed uit, houden zo. Je hoeft idd niet gelijk kwaaltjes te hebben hoor, ik merkte ook alleen aan mijn temp dat de ronde dat ik zwanger werd anders was dan de vorige rondes verder had ik nergens last van.
ja dat is wel heel duidelijk. oh, wat spanneeeeend! ik denk niet dat jij nog heel erg lang gaat wachten met testen
Hoop echt dat er hier nog zwangere volgen.TOI,TOI,TOI(dit zeggen ze toch in Holland niet? Hellen, had jij vandaag geen afspraak met de gyn? IK ga nu mijn angelsound eens gebruiken,is al lang geleden en met al dienen stress wil ik toch wel weten of alles ok is! Hoop dat ik snel leven voel,wanneer was dit bij de zwangere onder jullie?
Als er toch een kaartje is dat hoopvol is, dan is het de jouwe wel! Ik zou echt niet meer bij komen als jij ook zwanger blijkt te zijn! Is het gelukt met de angelsound Ollebolleke? Lijkt me zo gaaf! Ik kan niet wachten tot ik leven voel......Maar ja, daar zal ik nog even op moeten wachten. Op dit moment doe ik het met levende darmen Volgens de HA kan ik zo een verwijskaart halen voor een 10 weken-termijn-echo. De assistente wist eigenlijk niet of ik ook zo de VK kon bellen. Maar voor zover ik weet moet ik voor echo's toch naar het zkh, omdat dat hier in de VK-praktijk niet gedaan word. Jammere is dat mijn eigen HA er deze week niet is. Ik moet volgende week sowieso nog eens langs voor mijn teen (de pedicure gaat hier namelijk niet aan beginnen). Nou ja, ik kan de VK ook na mijn vakantie nog bellen. Weet iemand trouwens hoe het zit met skiën en zwangerschap? wordt dit nu wel of niet afgeraden?
Ik voelde de baby al heel snel. Met een week of 10, hele zachte tikjes linksonder. Daar voelde ik het bij m'n dochtertje ook rond die tijd. Bij haar voelde m'n man het met 16 weken en met 18 weken zag ik haar door m'n buik heen schoppen.. Maar deze keer echt niet! Hoewel ik al vroeg leven voelde bleef het daarna best lang stil. Als ik 1 keer in de twee weken iets voelde had ik geluk. Nu voel ik het nog niet elke dag, vanaf een week of 16 ongeveer 1 keer in de week. Dat ik het zeker wist tenminste. Nu zo om de paar dagen, ik kan wel voelen dat ze sterker aan't worden is. Dus of het is een heel rustig kindje of de placenta ligt aan de voorkant.