Nu maar hopen dat je ei geweest is Bebek. Op naar die positieve testen meid. Ik mag geen testen meer kopen van mezelf. Kan niet blijven testen, alleen maar omdat ik het zoooooooo gaaf vind een 2e streep te zien verschijnen. Toch?
Tuurlijk kan je blijven testen, dan geef je jezelf iedere keer weer een kadootje, hihi! Ik hoop ook dat ei geweest is eigenlijk....Vriendlief is vanavond aan het werk, komt pas rond enen thuis en dan lig ik al in coma, want ik moet er weer om 5u30 uit, maar heb gezegd dat ie me toch wakker moet maken om te klussen, haha! Ik wil geen risico lopen, maar ben nu al zooo moe en ik slaap heel diep en ben dan nauwelijks wakker te krijgen, dus dat klussen is eerlijk gezegd vanaaf niet voor de leuk, maar omdat ik gewoon zooo graag dezelfde mooie testen wil als jij!
Succes vannacht dan Ik denk dat het wel een beetje raar staat als ik hoogzwanger een zwangerschapstest kom kopen. Toch?
Lol Maar ik ga even bankhangen, ben moe van het nietsdoen hier... Morgen de stad in, wat laatste skispullen kopen. Ik mag van mijn lief GEEN babyspullen kopen totdat we een goede echo hebben gezien. Pffff, streng hoor.
Als je hoogzwanger bent, heeft een zwangerschapstest niet zoveel zin meer omdat die dan negatief is Hcg verdwijnt namelijk halverwege de zwangerschap uit je lichaam.
Hey lieve Bebek....Dank je wel Fijn ook dat je het herkent! Echt,ik weet wel, het is nog 'kort',maar als je zoveel inspanning verricht, dan voelt het echt niet 'kort'. Inmiddels bruin gespot, dus verwacht morgen de echte rode duivels. Dat gaat gewoon gebeuren hoor, ik verwacht echt geen gekkigheid. Lange cyclus dit x, heb besloten om toch vanaf 20/1 te rekenen, dus een cyclus van 31 dagen, LF 15. Pfff... mij te lang, vergeleken bij de andere 2x, die waren 28 en 29. Maar dat waren ook de maanden waarin ik homeopathie nam tegen spierkrampen van de nek EN voor de hormoonhuishouding. Opvallend dat de cyclus nu dus weer langer is! Ik zal het haar eens voorleggen! bebek, als het goed is, is je ei geweest? En dan nu maar hopen dat ie geraakt wordt! Maar als je je zo inzet dat je er zelfs een nachtelijk avontuur van maakt, dan moet het bijna goed gaan, toch? Wij klussen ook eigenlijk alleen 's avonds, niet 's morgens(ik ben niet te genieten 's morgens...), maakt dit iets uit? Ik heb nl eens gelezen dat 's morgens beter zou zijn,maar waar dat op slaat? Meiden,slaap lekker!
Spijtig genoeg mogen ze maar zelf kiezen,of ze al dan niet bij hun nat.vader op bezoek gaan,vanaf 16jaar.voor mijn ene zoon is dit nog 1jaar en voor mijn andere nog 5jaar!dit is echt hun keuze , en niet de mijne.Ik sta wel 100procent achter hun beslissing.Ze kennen hun vader totaal niet.Emilio werd al ondervraagd door de jeugdrechter.HIj werd daar heel hard aangepakt.ze vroegen:wil je je vader zien?neen zei hij. Jij hebt hier niks te willen,zei ze.(Rechter was een vrouw)ben je echt niet een beetje nieuwsgierig?toen zei mijn zoon /ja een beetje..En dit stond dus in het verslag!ik weet dat hij enkel de kinderen wil zien om mij te raken.Na een tijd zal hij ze dan weer laten vallen als een baksteen.en wie zal ze dan weer moeten opvangen?Oh ja,ik zal er altijd zijn voor mijn kinderen en hoop dat ze dat weten en niet op het verkeerde pad geraken door een man die niet om hun geeft. XXXpukjexxxhier ook een ex roker,sinds 19 december.Het is wel verdomd moeilijk!Maar ik hou vol voor mijn babytje!kben wel al 6kg bij gekomen .van zwangerschap en te stoppen met roken!veel he? XXXYucaXXXWELKOM en veeeel succes meid
Valt mee met t stoppen, ik zonder zwangerschap 5 kilo maar ben er nu 2 kwijt dankzij stug volhouden in de tuin te gaan touwtjespringen elke aaf Omdat ik een hekel heb aan de sportschool heb ik maar alternatieven gezocht toen ik in volume toenam zonder nico. Ik mis de gezelligheid! Verder gaat het redelijk. Een baby willen is wel de beste stok achter de deur als je wilt stoppen Sund Mexi, hopelijk is dit de laatste keer voor lange tijd! Ik ga voor je duimen! Nooit geweten dat smorgens klussen beter is. Ben'k mooi klaar mee want ik ben smorgens niet te genieten, niet aanspreekbaar, niet gezellig dus niet in de stemming om te klussen. Bovendien moeten we na het wakker worden eerst struikelen over 3 katten, dan hoop huiselijke heisa, dan de file op de A2 tussen Maastricht en Eindhoven in duiken (en die wordt wekelijks langer!) en dan aan het werk waar 80 mannen aanspraak maken op mijn regelzucht en luisterend oor al voordat ik ook maar één fatsoenlijke slok koffie heb gehad. Niet echt de ideale stemming voor een vruchtbare ochtendklus... Maar misschien denk ik daar over 10 maanden heel anders over! Ik ga ook naar de sneeuw volgende week! Doe jij idd rustig aan Liesben? Met een boek boven op de berg in het zonnetje kun je gelukkig ook heel erg genieten :-D Stelde mij n.a.v. jouw berichtje trouwens een hoogzwangere in paniek voor omdat ze haar zwangerschap nog steeds niet gelooft en dat de test nu ook nog nega aangeeft. Was eerlijk gezegd best een hilarisch beeld met zo'n dikke buik Truste allemaal!
Ik ben hier al een maand of 2 niet geweest, dus even een snelle update. Nog steeds niet zwanger helaas, de MMM biedt ons verder geen kansen Maar we gaan er nog even voor. Heb al een beetje bijgelezen en zie veel hoopgevende berichten. Groetjes Koffieleutje
He koffieleutjexxx welkom. leuke naam trouwens!drink je grag koffie?ik normaal wel,maar nu helemaal niet! Er is wel meer dat ik niet lust sinds ik zwanger ben:chocolade bv(anders ben ik daar verzot op)de eerste 3maanden luste ik niet veel,maar nu eet ik veel en graag!heb altijd honger!kilo's fruit en mijn warme maaltijden zou ik voor geen geld willen missen. slaap lekker iedereen
Gedurende de zwangerschap variëren de HCG-waarden in je bloed sterk (zie tabel) en in het begin van de zwangerschap stijgen deze waarden niet bij alle vrouwen even vlug. Meestal verdubbelt deze hoeveelheid om de 48uur in het begin, om rond de 10e week tot een piek op te lopen. Vanaf de 16e week komt de hoeveelheid op een veel lager peil en houdt zo aan tot het einde van de zwangerschap. gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting Niet zwanger < 5 - 21 dagen 0 - 5 7 dagen 28 dagen 3 - 426 14 dagen 35 dagen 18 - 7.340 21 dagen 42 dagen 1.080 - 56.500 28 dagen 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 42 dagen 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 43 - 56 dagen 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 57 - 78 dagen 2de trimester 4.060 - 65.400 17 - 24 weken 3de trimester 3.640 - 117.000 25 weken - bevalling Na bevalling < 5 -
Hahaha, wat een kletskousen zijn we toch. Gisteren een dagje niet op het forum geweest en ik loop gelijk achter. Mex hoe is het met je? Ik ga me waarschijnlijk bij je aansluiten meid Was gisteravnd uit eten met mijn collega's en werd halverwege echt kostmisselijk. Ik dacht JOEPIE, laat mij maar lekker misselijk zijn, een dag voor mijn NOD. Maar helaas, ik vrees dat de gamba's niet goed zijn geweest. Hb onrustig geslapen en werd vanmorgen vroeg wakker met ongi-krampen. Ben naar het toilet gegaan en nog geen bloed. Maar wel gelijk mijn ochtendurine doorgespoeld (waar ik nu toch weer spijt van heb). Ik wacht nog even met mijn banner aanpassen tot ik bloed zie, maar dat zal ergens vandag gan gebeuren. Kop op, we gaan samen voor maart! Knuf
@ nefertary: Dan zou ik dus wel negen maanden lang kunnen testen? Mogguh dames. Redelijk geslapen vannacht, wel vrij vroeg wakker. Voel me goed. Ik ben bij vlagen wat misselijk, maar het ongesteldheidsgevoel overheerst eigenlijk nog. Wel de bekende steken in de liezen en achter het schaambeen. Heel raar gevoel. En mijn darmen zijn flink bezig; rommelen, lucht. Gênant op zijn tijd! Vandaag even de stad in, wat laatste ski-benodigdheden kopen. Ik heb besloten dat ik wel een beetje ga skiën, maar heel rustig aan. En als ik het eng vind, dan doe ik het gewoon niet. Het weekend moet ik werken. Kijken of ik mijn mond kan houden
Oh ja, nog even een algemene vraag. Welke testen gebruiken jullie en zijn betrouwbaar? Ik heb nu een gewone test van Clearblue liggen maar ik lees hier veel over KV? Zijn dat de Kruidvat-testen?
Ik heb ongeveer alle testen gebruikt die er zijn Maar die KV, dat zijn indd de testen van KruidVat (2 voor 5 euro), die zijn prima en geven zelden vals positief aan.
Goodmorning Liesben, Een paar weken geleden zijn wij ook gaan skien met o.a. mijn schoonzusje die op dat moment 7,5 week zwanger was. Zij heeft gewoon iedere dag geskied zonder problemen. Nou moet ik wel zeggen dat ze erg goed is en dus nauwelijks valt. Op de 2e dag is wel heel hard gevallen. Daar moest ze zelf erg hard om lachen maar ik was eigenlijk kwaad dat ze zo onvoorzichtig was. Maar ja, ze is een stuk jonger als ik, heeft al een kleintje en weinig moeite met zwanger worden. Je mag best weten dat ik af en toe een beetje jaloers op haar ben
Hmmm die had ik dus express laten liggen omdat ik ze in vergelijk met de rest wel goedkoop vond en dus dacht dat het niks zou zijn Ga ik straks toch maar even kopen dan. Enne denk je dat ik straks toch nog een test kan doen? Of kan het echt alleen met ochtendurine? Ik wil nameljk niet de rest van de dag (mijn vrije dag) iedere 5 minuten naar het toilet rennen om te kijken of ik bloed zie.