35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh arme Mex, het is duidelijk niet jouw dag.
    Hou je taai meid, ik hoop dat je het weekend gewoon weer uit eten kunt.

2. Pukje

Pukje Lid

13 feb 2009
    21
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in de Kempen
    Mexi, mss mk zonder dat je er erg in hebt?
    Heb t ooit 15 jaar geleden ook gehad en toen was t mk :(

Sterkte meis!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Welkom koffieleutje en LaJet! En koffieleutje; ik ben 20, met 15 jaar ervaring :) , ik ben van augustus 1973!

Mex, wat een ellende meis! Ik kwam eigenlijk even kijken of je ook een verrassing voor ons had, maar dit is niet de verrassing waarop ik gehoopt had! Ik hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt? Wij gaan gewoon voor de volgende ronde! *bebek geeft een knuffel!*

Nienke, wat een moppie! Ik heb ook een hond (rottweiler, zie album) en een poes (hui-tuin-en-keuken kletsmajoor) en ik zou ze niet meer willen missen, hoewel ik me de ergernissen soms kan voorstellen Lotuss, haha. Maar ik ga hard voor je duimen dat dat schattige puppie voor jullie is!

Benthe, ik ga er van uit dat je over 2 weken ons nieuwe roze kadootje bent! :thumup:

Hellen, dat is nog eens een mooi nieuwtje! 2,5 kilo is een hoop, ga zo door!

Desmo, wat ellendig dat je lijf zulke fratsen uithaalt he?! Ik herken het helemaal! maar, daar komt ie weer, geen bloed geeft moed!

Hier ook beetje down...gisterenavond was volgens mijn banner de beste klusdag, maar manlief was pas om half twee thuis en ik was doodmoe en hij helemaal, dus het klussen is er niet van gekomen...Vriendlief wou echt niet, hij zei dat het wel leuk moest blijven en geen verplichting en dat ie het gewoon echt ff niet trok :( Hij zei dat we vanaaf wel in de herkansing gingen, maar nu ben ik zo bang dat ik mijn ei gemist heb! :(

Wat wel weer grappig was: kennen jullie het boek met alle antwoorden? Dat is een boek vol antwoorden en daar moet je je linker hand opleggen en dan een vraag in gedachten nemen en met je rechterhad over de bladeren wrijven en je concentreren. Als het dan goed voelt moet je stoppen en het boek openslaan op de plek waar je gestopt bent. Er staan heel veel dingen in, zoals bijvoorbeel: 'je vindt je antwoord dicht bij huis', 'het kan alle kanten opgaan'enz. enz. Nu had mijn collega dat boek bij zich en toen heb ik in stilte de vraag gesteld of ik zwanger was en het ritueel uitgevoerd...en wat was mijn antwoord? JA! Nou, is dat wat! Als dat toch eens waar mocht zijn... :)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    p.s. zit ik net dat griezel verhaal over roken te lezen...met een peuk in mijn mond... :confused: :pale:

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk, gezien de klachten die je van de week had, dat je ei misschien wel al geweest is Bebek! Maar gewoon vanavond weer proberen, en dan over twee weken een dikke tweede streep produceren!

Trouwens, even...er wordt in mijn vakantie NIET getest he? ;)
    Anders heb ik als ik terugkom zoveel te doen.
    Ik heb net even al mijn skispullen opgezocht. Maar aangezien mijn buik nu flink is opgezet (lucht, veel lucht, heel gênant) kan ik nog net in mijn skibroek. En in de winkels is niet veel meer te krijgen in mijn maat, of eigenlijk niks. (hou het er op dat ik geen maatje 36 heb ;) )
    Nou ja, ik weet toch nog niet of ik veel ga skiën of dat ik gewoon lekker ga wandelen, lezen, slapen en dergelijke. Of misschien ga ik wel langlaufen!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Foei!

8)

Maar even voor alle (nog) rokende dames. Hier een ex-roker. Vanaf mijn 15e ( :oops: ) tot mijn 29e gerookt. Als een ketter mag ik wel zeggen (>25/dag). En nu? Nu ben ik al ruim 8 jaar gestopt. Ik gebruikte nicotine-zuigtabletten en een dosis wilskracht. Mijn motivatie was dat ik het vreselijk vond dat ik zo afhankelijk was van iets. En man, wat had ik het zwaar, ik heb de kalk van de muren gekrabt. Ik dacht echt dat het leven nooit meer leuk zou worden! Maar dat werd het wel. Dus, ik raad aan, probeer nu al te stoppen! Als ik het kan, kan iedereen het! Als je straks zwanger bent heb je al zo veel om je druk over te maken!
    [/preek]

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik hoop dat je gelijk hebt! Op beide vlakken!

Wanneer ben je op vakantie?

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga vandaag over 1 week!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    En dan ga je 1 week? Dan ben ik bang dat er toch getest gaat worden als je weg bent...althans, dat HOOP ik! :)

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    De meeste mensen voelen zich in het tweede trimester een stuk beter, maar helaas komt het ook nog best veel voor dat je de hele zwangerschap door moe blijft.

Jammer dan van het huishouden, maar genoeg uitrusten is toch echt even belangrijker.

Lajet en andere nieuwe dames welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen.
    Lajet, ook nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geweldig dat je toch nog spontaan zwanger bent geworden.

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Na dat griezelverhaal heb ik mijn laatste sigaret gerookt ... pakje was leeg :(
    Maar goed, heb ze iig niet gekocht dus ik heb inmiddels een humeur om op te schieten. Nou was die toch al niet zo zonnig gezien mijn nega test en uitbijven van duivels. Arme vriendlief, die is stiekum blij dat ik vanaaf niet thuis ben :)

12. Jeetje... da's dubbel balen :cry: ! Voel je je altijd beroerd tijdens menstruaties?

13. Daar zijn ook geen richttijden voor. Je kunt ervan uitgaan dat wanneer je kindje uit zichzelf los laat, óf die borst leeg is (dus dan nog hoppá naar de andere kant...) óf je kindje genoeg heeft.
    Emma drinke momenteel ongeveer 2 keer 10 minuten, maar ze heeft ook een hele poos 2 keer 20 minuten gedronken en ze heeft zelfs een klein poosje aan één borst genoeg gehad. Daar is dus geen peil op te trekken...

14. Ik hoop het... :D !

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nee...echt nooit! Wel wat krampjes, maar met een aleve feminax is dat zo weg.
    Dit was echt niet leuk. Ik knap nu weer wat op,maar die paar uur van vanmiddag vergeet ik liever heel snel ;)

16. Gelukkig gaat het alweer wat beter :D . Houden zo...!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mexicang, wat vervelend dat je je zo beroerd voelde. Je zou inderdaad bijna gaan denken aan een mislukte innesteling.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, ik hoop ook voor je dat deze klachten nu eens niet alleen door de pregnyl komen, maar dat ze nu gewoon eens een maandje of 8 blijven en dat de gyn een vooruitziende blik heeft gehad. Ik duim voor je meid!

19. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Na zo'n tijd hier niet te zijn geweest, vind ik het wel moeilijk om bij de dag te raken, dus ik ga het even heel gemakkelijk doen.
    Voor alle vrouwen, net als ik die op hun NOD wachten, heel veel geluk!
    Voor alle vrouwen die in de MMM zitten, heel veel sterkte!
    Voor de zwangere vrouwen, een hele fijne en goede zwangerschap gewenst!
    Voor de vrouwen die net een kindje hebben, geniet ervan en veel geluk!

Mijn NOD is 4 maart

Liefs

Yuca of eigenlijk Edith

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hoi Lajet welkom hier en veel plezier en gefeliciteerd met je zwangershap