Yuca, zie ik nou goed dat jij op tenerife woont? Wat heerlijk moet dat zijn! Daarheen verhuist voor een man? Ik heb zelf een buitenlandse vriend, dus kan me er iets bij voorstellen! De Liefde van je leven volg je, al gaat ie naar de maan!
NOD 19-02 Mexicang 21-02 Giegel 01-03 Veronika 04-03 Benthe 04-03 Yuca 05-03 nefertary 06-03 Bebek/Carola 13-03 Mama2X 17-03 Nienke07 AFSPRAKEN 03-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 19-03-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog BEVALDATA 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Liesben (onder voorbehoud) BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika Nog meer liefhebbers?
Hey Yuca, welkom terug. Leuk dat je weer mee komt schrijven. Hoe is het nu met je? Zo, weer even een druk dagje gehad met koken en bakken. Alyssa is morgen, of eigenlijk moet ik gezien de tijd zeggen vandaag, jarig. Pfff, waar blijft de tijd, ze is al weer 3! Nu precies 3 jaar geleden lag ik in het ziekenhuis omdat ik tegen een HELLP aanzat. Bij mij op de zaal had er rond dit tijdstip 1 meisje weeën en een ander snurkte zo ontzettend vreselijk dat ik er niet van kon slapen en maar een beetje aan de wandel ben gegaan. Gek, dat dat soort dingen je nog zo goed bijblijven.
Oke, zin in een staaltje zwangerschapsdementie? Ik ben vanmorgen om 0545 uur opgestaan om om 0715 uur op mijn werk te zijn. Om daar tot de conclusie te komen dat ik pas om 1500 uur hoef te beginnen.... Dus ik kan de afspraak die we voor vanavond hebben staan afbellen enzo. En heb een lekker lange dag
Whoehahaha Liesben... en dan niet eens je collega's kunnen vertellen waarom je zo oelig in de weer bent Nou ja.. GENIET van je (lange) dag! Goeiemorgen allemaal.. Ik ga zo even boodschappen doen met de kleine Dop. Rond half 12 de andere jongens 20 km verderop bij hun paps ophalen en eind van de middag komt de bekapper de voetjes van mijn paard fatsoeneren. Tussendoor was wegwerken en wat in huis rommelen.. en oh ja.. mijn paard nog even lekker laten lopen... Nou.. volgens mij kan ik wel zo'n lange dag als Liesben gebruiken Iedereen een fijne dag.. (oh ja.. nog niets gehoord over het hondje... zal ik mailen of afwachten? )
Goedemorgen meiden. Heb vandaag eens flink uitgeslapen, heerlijk! Liesben niet, lees ik net. Hahahaha, nou jij hebt tijd genoeg vandaag. Maar wel balen hoor. Mex gaat het vandaag weer wat beter? Ik hoop dat je het ergste gehad hebt nu. Ik hang nog steeds een beetje tussen hoop en vrees. Nog geen bloed gezien maar vanmorgen weer negatief getest Gisteravond weer vreselijk misselijk geweest en nu had ik wel lekker gegeten. Hoewel het na een paar happen begon. Met kerst was ik ook 6 dagen over tijd dus ik maak me geen illusies. Maar toch ... avondmisselijkheid, iemand daar ooit van gehoord? Oh ja, en ik lust mijn koffie eigenlijk ook niet 's avonds terwijl ik een echt leut ben
HAHAHAHAHHAHAHAAAA! O zeg...die is goed! Maar ook wel frustrerend ! Je hebt inderdaad een hele lange dag,maar voelt dat niet raar? Ik zou helemaal van slag zijn, naar mijn werk, dan weer naar huis....
Desmo, het blijft bij jou dus nog even onzeker.... Ik hoop dat je snel weet hoe of wat. En avondmisselijkheid....ja, een vriendin van mij had dat bij haar eerste. ' smorgens nergens last van, maar zo rond etenstijd begon het. Met mij gaat het wat beter, heb niet echt lekker geslapen, beetje raar gevoel in mijn lijf, maar de rode zee staat volop open. De kramp valt mee, dat was gisteren alleen die paar uur heel hevig, daarna eigenlijk niet zoveel meer. Ben wel moe en hangerig vandaag, maar ga straks toch naar mijn afspraak, om er maar even uit te zijn.
Hmm raar hoor. Je zou toch wel zeggen dat er iets aan de hand is geweest daarbinnen bij jou Ik zou het lekker rustig aan doen vandaag, kom maar even bij. Succes! Knuf
Alyssa, Gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Ik wens jou - samen met papa, mama en Yelina - een héél fijne dag...
Dag dames Ik ben de laatste 2 uur bezig geweest de ene na de andere pagina te lezen. Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige hoopvolle veertiger ben. Ik ben een bewust alleenstaande moeder van een prachtige dochter van bijna 12. Van de zomer begon mijn klokje wel heel hard te tikken (ik ben inmiddels 41) en dat bleef niet onopgemerkt bij vrienden.... Mijn beste vriendin is met haar man gaan overleggen en die schatten willen mij helpen zwanger te worden, althans hij gaat dat proberen. Na maanden praten en denken hebben we anderhalve week geleden de eerste poging gedaan. Een beetje onwennig en zenuwachtig vertrok ik met m'n hond voor een wandeling terwijl hij aan de slag mocht met eh... zichzelf en een steriel potje. Met een grote spuit de inhoud bij mezelf ingebracht en braaf blijven liggen. En nu begint het grote wachten.....
* Welkom Susanneke en veel geluk! * Bebek, mijn man is ook Nederlands, wij zijn samen hier "gestrand". * Inez, thnx, ja het gaat goed! Ik ben opgehouden met vliegen en dat merk ik lichamelijk, dus wie weet heeft dat wel invloed op de eitjes en de zaadjes...... Ik wens iedereen verder een fijne dag! xxx
Oh ja, by the way, ik heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een dochter....het was een zeer realistische droom, waar ik zelfs melk uit mijn tepels zag komen. Ik heb het opgezocht, in het algemeen betekent dat een project, wat gaande is. We zijn bezig met een groot project, en in de droom had ik een pijnloze bevalling, en dat betekent een goed verloop van het project. ........ Maar wat als het nou een voorteken is........ Ik heb nog nooit gedroomd dat ik beviel van een kind....Heeft een van jullie wel eens gedroomd een kind te krijgen, niet wetende dat ze al zwanger was? Ik ben benieuwd.