Susanneke, welkom! Wat een fantastische vrienden heb jij zeg! Ik hoop dat het snel raak is! Liesben, ik hoop niet dat die dementie erger wordt, straks weet je van voren niet dat je van achteren ook nog leeft! Desmo, het is wel spannend bij jou hoor! Ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken, had vorige maand onwijs veel zwangerschapskwaaltjes, maar werd gewoon (op tijd ook nog) ongi, hoewel het wel een vreemde ongi was. Maar jij bent al overtijd, dus dat betekent toch dat er iets gebeurt in je lichaam! *Bebek duimt* Mex, wij moeten het toch weer van de volgende ronde hebben he... Wat ellendig, ik hoopte dat je Liesben achterna ging! Wel fijn te lezen dat je je iets beter voelt vandaag, gisteren klonk je echt heel zielig! Dit waren even vlug reacties op de 1e pagina, ga nu de rest even lezen! Hier trouwens weinig te melden....gisterenavond ook niet geklust, maar vanmorgen wel en vriendlief had ook erg behoefte aan een klus die gewoon voor de lol was! Denk ook dat ei al geweest is dus dat het geen klapper wordt, heb sowieso het gevoel dat het deze maand niks wordt, maar ik neem nu officieel plaats op de wachtbank! En verder rustig dagje gehad, helaas wel met erg veel pijn in mijn been...toch maar eens laten kijken of die hernia wel echt weg is!
Inez, gefeliciteerd met je dochter! Drie jaar alweer...Wat een prachtige leeftijd, zeker om een verjaardag te vieren! Zal wel één groot feest zijn vandaag! Veel plezier! Zo, had bijgelezen maar jullie hebben het netjes rustig gehouden!
Ha ladies Het gaat goed hier. De kwaaltjes zijn nog volop aanwezig, maar ik ben wel trots dat het Lief vandaag opviel dat mijn buik al wat dikker is...komt van de darmen, natuurlijk, maar liggendeweg is het inderdaad nu te zien.
Dames dames dames toch, jullie hebben er in 5 dagen 24 pagina's bijbeschreven! Liesben, wat zie ik nou voor prachtige banner bij je staan..... gefeliciteerd! \/ Wat ontzettend jammer dat er verder geen roze nieuw is . Sterkte meiden! Coto, fijn dat de operatiedatum vast staat. Zal wel zwaar worden volgende week, sterkte alvast! Ollebolleke, wat een toestand met je ex. In dit geval lijkt met me voor de kinderen totaal niet gewenst dat ze verplicht naar hun vader moeten. Heel veel sterkte ermee. Benthe, wat naar van die pijn in je schouderbladen en nek! Ik hoop voor je dat dit snel minder wordt. Ik duim weer voor je IUI meid! Welkom hier Pukje, en jazeker er is ook hoop voor jou Wat goed dat je bent gestopt met roken. Been there done that, ik ben in april 2007 gestopt. Was zwaar, maar ik ben er nu helemaal vanaf! Is voor de kans om zwanger te worden ook al heel goed. (zag later het stukje van Nefertary staan over roken en zwanger worden. Alcohol is overigens ook niet goed voor de vruchtbaarheid) Koffieleutje, over 2 weken wordt ik 42. Ik was 40 toen ik voor de 2de keer zwanger raakte en 41 toen ik beviel van Danqiue (mijn eerste). Yuca, welkom terug en veel succes! Nienke, wat een schattig hondje. Mijn vorige hond heb ik zelf meegenomen uit Griekenland. M'n huidige hond is via een stichting van Spanje naar NL gekomen. 'Buitenlandertjes' hebben mijn hart gestolen hoor. LaJet, welkom en van harte met je zwangerschap! Inez, gefeliciteerd met 3-jarige Alyssa! Susanneke, welkom hier. Spannend voor je, deze 1ste poging.
Ik weet niet of ik deze droom ook heb gehad in de korte tijd dat ik wél zwanger was, maar het nog niet wist. Maar zowel voor de zwangerschap als tijdens de zwangerschap van Jasmijn heb ik meerdere malen gedroomd dat ik beviel (altijd van een meisje) en dat kindje was zó zoet dat ik helemaal vergat dat ik een dochter en had en ik vergat haar dus ook te voeden. Steeds als ik dat besefte en haar uit bed wilde halen, was ze dus al dood gegaan van de honger...
Hallo, Ik begin het hier een beetje zat te worden. Het gaat gewoon pijn doen! Ik heb nu ineens aan de rechterkant/boven buik gewoon een pijnlijke plek van binnen. Kan het zijn dat mijn kleine het daar beurs heeft geschopt? Of zijn het spieren die uitgerekt zijn? Het lijkt gewoon soms niet meer te passen! En ik moet nog 6 weken? @mexicang ik zie dat het toch door heeft gezet .was wel een beetje te verwachten maar toch De volgende ronde is gewoon raak! Wel irritant dat je cyclus net niet helemaal constant is @Nienke : Nee donderdag as is de opname. Vrijdag is dan de operatie. Ze gaan het plekje weghalen en de klieren in zijn nek, wat het zwaarst is van de operatie. Als die schoon zijn, zijn we er wel gelijk vanaf! Daarna nog een aantal dagen in ziekenhuis Wel fijn trouwens dat je nieuwe werkplek zo bevalt! @Niet roken : Mijn man is gelijk gestopt. Tenminste geprobeerd. Nu is hij 1.5 week geleden gelaserd en dat heeft echt geholpen, hij heeft geen behoefte meer! Goed he ? Natuurlijk is hij erg geschrokken en dat motiveert ook wel heel erg, maar toch hij rookte een pakje per dag! O en dat haalt dus de theorie weer gelijk onderuit. Mijn man was 49, rookte een pakje per dag en ik was 38 en rookte zon 5 sigaretten per dag en was in 1 keer zwanger! @Desmo : Ik zie dat je test negatief was, maar nog geen bloed? RAAR hoor! @Helen : 2.5 kilo eraf ! Echt heel goed! Je mag trots zijn op jezelf! Je mag nu toch niet heel erg lijnen nu je zwanger bent? O en dat eetpatroon klinkt heel goed! Inderdaad is ontbijten echt heel belangrijk! @Nienke : O was een scheet van een hondje! @Lajet : Gefeliciteerd! En je verhaal geeft hoop! @Susanneke : Welkom! En wat een apart, spannend verhaal! Wel heel lief van je vrienden! En de rest heb ik misschien met scrollen gemist, sorry hiervoor!
Inez...........Gefeliciteerd met je kleine meid ik hoop dat jullie een leuke en een gezellige dag hebben gehad
Wat is het rustig hier! Ik ben ook ff weg, ga genieten van Tineke Schouten! Ben wel geen echte Utrechtse, maar woon hier al sinds mijn 9e, dus klets het zo mee, dat taaltje, zonder de taalfouten hoor, maar ook die ken en kan ik! ! Heerlijk, lig onder tafel af en toe! Ik sal t sjweren as t nie waor is!
Hahahahaha check ik na drukke inpakdag ff snel het forum, staan er weer 4 pagina's bij, stelletje klessebessen Hoe is het Mexi, gaat het weer een beetje? Heb aan je gedacht! Nu weer bergopwaarts klimmen he! @Liesben, lig in een deuk! Knap staaltje zwangerschapsdementie :-D En dat nu reeds, dat wordt nog wat. Trakteer ons alsjeblief op meer van zulke anekdotes indien deze zich voordoen! Ik ga ervandoor, genieten van de sneeuw en de nattigheid en carnavalsdrukte hier achter me laten. Klusze en zwangerze en sterkte voor allen die het nodig hebben, en tot volgende week! Knuffel, Pukje
Even snel en ego.. Geen hondje hier.. want hoewel de mensen die eerste keus hadden afhaakten.. bedacht mijn lief (die ik nu dus even niet zo lief vind) zich ineens... ale: Ik ga op de bank met het middelste kind.. morgen weer gezellig hier...
Jeetje Nienke,das balen...heeft hij ook gezegd waarom hij het niet wil? Morgen NOD hier.....heb wel wat gelig slijm(sorry,klinkt niet zo fris) Ik heb al gezocht hier en het is volgens mij een teken dat je ongesteld gaat worden,maar ik heb het normaal nooit.........
Allemaal bedankt voor de felicitaties. We hebben een leuke dag gehad en onze grote kleine meid is enorm verwend en ze heeft geweldig genoten. Ze heeft van ons een loopfietsje gekregen en ze is er echt helemaal gek mee. Van oma heeft ze daarvoor nog een fietsmandje, een toeter en zo'n vlaggetje gekregen, voor de rest heeft ze puzzels, kraaltjes, kleurpotloden, een kleurboek, een prikblok, een grondplaat voor Duplo, een enorm grote olifantenknuffel, een ringetje en geld gekregen. Gisterenavond laat is ze nog wel aan het spoken geweest, ze was misselijk en heeft een paar keer haar bed ondergespuugd. Leve de wasmachine. Zal wel een combi zijn geweest van nerveus voor de verjaardag en 's middags te veel gesnoept bij oma. Gelukkig was ze vandaag weer goed opgeknapt en hoefden we de visite ook niet af te bellen. Morgen komen m'n stiefbroertje en z'n vrouw en (4) kinderen nog. Dus dan wordt ze ook nog even in het zonnetje gezet.
Coto, die pijnlijke plek kan inderdaad van het schoppen zijn. En ja, zo op het eind kan het inderdaad aanvoelen of je buik uit elkaar ploft. Sterkte nog even met de laatste loodjes meid. Wat 'jongt' het hier goed aan de laatste tijd met 'nieuwe ouwetjes'. Gezellig hoor. Suzanneke, welkom hier en wat een geweldig stel vrienden heb je zeg! Ik hoop voor je dat het snel 'raak' mag zijn. Yuca, ik heb ook wel gedroomd over zwangerschappen en bevallingen, maar ik kan me niet zo goed herinneren of ik die had terwijl ik nog niet wist of ik zwanger was of niet. Ik weet wel dat zodra ik zawnger was, ik hele bizarre dromen kon hebben. Nienke, jammer dat het niet doorgaat met het hondje.
Nog even over dromen over zwangerschap of bevalling: qua dromensymboliek hoeft dat niet per definitie iets met een daadwerkelijke zwangerschap of bevalling te maken hebben. Vaak staat het symbool voor het ingaan van een nieuwe periode in je leven, voor het creëren van nieuwe kansen of het inslaan van een nieuwe richting. Een bevalling kan symbool zijn voor het proces wat je doormaakt. Maar goed: als je zwanger bent...is dat ook een nieuwe periode...dus heel verwarrend: het kan er ook weer wél verband mee hebben 8)
Maandag kan ik gaan bellen om een afspraak te maken voor het prikken van de hormonen voor de eerste IUI ronde........ De menstruatie is nog niet helemaal doorgebroken, maar dat gaat zeker vannacht of morgen gebeuren @ Benthe: Is het prikken lastig?
Susanneke123: welkom hier bij de bejaardensoos Yuca; mooie droom, en nu afwachten of het ook wat betekend. Inez: gefeliciteerd met je dochter! (oke, ik ben te laat, sorry ) Natas; dankjewel, ben er zelf ook nog van ondersteboven! Hellen: Leuk gevoel denk ik, dat het nu ook "zichtbaar" wordt! Coto; klinkt pijnlijk...kan me wel voorstellen dat je gewoon beursig bent omdat de baby je schopt. Pukje: als ik nog meer rare dingen doe zijn jullie de eersten die het horen Nienke: balen van de kleine pup! Suzanne: dat witgelige slijm had ik elke ronde, ook deze..... Giegel: spannend! Succes ermee. Zo, hier de avonddienst overleefd, was wel een lange dag zo Collega's hebben wel lol gehad. Tja, zou ik ook hebben gedaan Ik heb wel de vraag gehad of ik soms zwanger was... Ik heb wijselijk mijn mond gehouden. Sommige collega's weten van de wens. Wij werken ook met radioactief jodium, en sinds ik met de pil ben gestopt kom ik niet meer op dat stuk van de afdeling (nucleaire geneeskunde). Men zegt dat het geen kwaad kan, maar ik neem geen risico. Maar ja, je moet soms wel uitleggen waarom je iets niet meer doet, terwijl je dat al die jaren wel deed.
Inez, alsnog gefeliciteerd met je dochtertje. grappig, mijn dochtertje is nu dan gisteren exact 2 1/2 jaar geworden. Liesben, ik heb dat toen ik nog werkte ook eens een keer gehad. alleen was ik die dag dus wel vrij. gelukkig realiseerde ik het me voordat ik de douche in wilde stappen en ben weer lekker m'n bed ingedoken Susanneke, welkom en succes! LaJet, welkom en gefeliciteerd! coto, wat vervelend! kan je die kleine geen por geven zodat ze een andere kant optrapt waar jij geen last van hebt Suzanne, je kan niet meer doen dan afwachten nu. ik duim voor je dat het een teken voor iets moois is Giegel, jammer dat je ws. echt niet aan de MMM ontkomt. we moeten maar duimen dat jij en Benthe straks allebei een IUI baby in de maak hebben [-o<
Inez gefeliciteerd met je dochter. Yuka:volgens mij heb ik ook zo'n droom gehad en was ik kort daarna zwanger. Ik was toen 40 en er niet mee bezig.Jij werkte toch als stewardess? Ik ben zo blij dat ik al 3 nachten achter elkaar pas om vijf uur half zes even heb moeten voeden.Ik weet niet wat mij overkomt na maanden 3 a 4 x per nacht uit mijn bed. Ik hoop zo dat dit zo blijft. Jules is trouwens flink aan het eten,vooral brood is favoriet. Met twee kleine ondertandjes weet hij het snel weg te werken. Verder gedoe op het werk. Mijn beoordeling is minder dan de voorgaande jaren, andere chef. Ik baal en moet er tegen in gaan, helemaal met deze crisistijd. Ik werk bij een bank. Voorheen werd ik altijd door onze directeur beoordeeld met goed tot zeer goed. Bah ik heb hier vannacht natuurlijk over ziten malen. Liesben, tsja klinkt als dementie. Wacht maar af, het kan ernstige vormen aannemen, ook na de bevalling met borstvoeding geven. Staat zelfs artikel over in Viva mama.