Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom. Ik moet alleen oppassen dat dit forum geen verslaving gaat worden (ik ben m'n hyves al helemaal vergeten!). Volgens mijn ha ben ik nog zeker vruchtbaar, keurige 28 daagse cyclus en ik voel m'n eisprong elke maand. Caitlin, mijn bijna 12 jarige, was in 1x raak en ik hoop dat die rare krampen (begon een week na ZI) betekenen wat ik hoop dat het betekent. Voorlopig maar op de wachtbank, net als meerdere BBM's (geweldige vonst!) hier.
He Nienke, zeker jammer van het hondje! Balen! Ik droomde voor ik wist dat ik zwanger was dat mijn borsten groot en vol waren en er melk uit stroomde...en het bleek raak inderdaad. Gister naar de 9 maandenbeurs geweest. Hele leuke dag gehad met m'n schoonzusje en een 3 /4D echo gemaakt! Ik had geluk want er was om 1 uur al helemaal geen plek meer. Om kwart over vijf gaan vragen of er misschien iemand was uitgevallen en dat bleek het geval! Was weer heel leuk, ons meisje lag steeds met haar vingertjes in haar mondje, zo lief! Ze was natuurlijk nog heel klein en mager met 18 weken, met 28 weken laat ik het nog een keer doen. Dat hebben we met ons dochtertje ook gedaan en dan krijg je al een veel mooier beeld, met bolle konen! Verder nog schattige zachtroze lakschoentjes voor m'n dochtertje gekocht. Had haar bij oma gebracht, m'n man moest werken en ze heeft het heel erg naar haar zin gehad. Maar blijkbaar was ze toch van slag van zo'n hele dag zonder mama want ze heeft tot drie uur vannacht liggen spoken. Niet slapen gewoon he...en ik was al zo moe..op een gegeven moment had ik door dat als ik vanuit bed riep dat ze echt moest gaan slapen ze dan ook stil was. Blijkbaar moest ze horen dat ik er nog was. Nu ligt ze lekker uit te slapen natuurlijk.. Maar ik ben niet zo fit vandaag..;-( Zal de echo foto's in m'n album zetten.
XXXlotussxxx prachtige foto's(vind niet dat ze er magertjes opstaat hoor) OOo kan bijna niet wachten om nr de gyn te gaan (pas op 3maart)dan ben ik ook 18weken! misschien zien ze dan wel wat het geslacht is? XXXSusanneke&LajetXXX welkom en veel succes !
Dank je! Nee, deze twee foto's vallen wel mee inderdaad. Op de ene lijkt ze zelfs al wat bolle konen te hebben. Als ze op haar zus lijkt..die had met 28 weken echt een hele bolle toet op de echo! Ze was dan inderdaad ook ruim 8 pond en had me een wangen! haha! En ze was nog een week eerder geboren ook, stel je voor dat ze nog 3 weken was blijven zitten..
Goedmorgen dames, Wat een prachtige foto's lotuss! Hier wederom een onrustige nacht. Misselijk ben ik nog niet echt, maar ik merk wel dat ik heel snel last heb van een lege maag (dat uit zich ook in een iets misselijk gevoel). Dus moet ik de hele dag door wel steeds iets eten. Maar 's morgens, als je wakker word, is ie echt leeg. Blegh. En koffie is een no-go-zone. Geen behoefte aan. Ik was al niet echt een koffieleut, maar zo 's morgens 1-2 kopjes..En wij hebben hier een echte espressomachine. Dus ja. Maar nu dus even niet. Daarbij merk ik dat er op borstengebied van alles aan de gang is. Auw. Ik denk toch maar even een sportBH kopen voor de wintersport!
Hihi, ook als je geen BV geeft blijft de dementie hangen hoor! Nini, heerlijk dat je een paar nachten wat langer hebt mogen doorslapen. Dat smaakt naar meer! Lotuss, geweldig, 3D echo's. Ik kan er nog van nagenieten. Nefertari, grappig dat jouw dochtertje precies een half jaar jonger is dan Alyssa.
Wat vervelend voor je! Ik heb ook bij een bank gewerkt (12,5 jaar) en de komst van een andere manager heeft er ruim vier jaar geleden voor gezorgd dat ik - op eigen initiatief - een baan in het bedrijfsleven ging zoeken. De een na de ander werd vervolgens eruit gewerkt, dus ik was blij dat ik de eer aan mezelf had gehouden! Erg jammer van het leuke team dat we ervoor altijd hadden...
Hallo Annna, Zie nu pas je reactie. Tja die missed abortion was geen feest. Het gekke is dat ik er toch wel rekening mee hield, ook omdat ik natuurlijk geen jonkie meer ben (al voel ik me nog lang geen 37 !). Het vervelende is dat mijn cyclus niet vanzelf op gang komt. Dus na de MA eerst 2,5 wk gewacht, toen een curretage. Na 6 wkn voor controle naar de gynaecoloog en toen pas weer door naar de fertiliteitsarts. M'n cyclus is een drama. Ik merk dat ie steeds langer gaat worden (zit nu al op dag 33). Ook lijkt de medicatie (gonal f en pregnyl) minder goed aan te slaan en heb sinds de MA/laatste 3 cycli last van cystes. Op 5/2 moest ik de pregnyl zetten, ben nu nog steeds niet ongesteld en niet zwanger maar loop wel met een blaasontsteking....errug fijn... Morgen opnieuw het zh bellen. Ik wens jou alle succes met de laatste loodjes !
Hoi, ik laat ook maar weer ff van me horen...niet dat ik iets te melden heb Zit nu net een dag op de wachtbank en vind het nu al lang duren, haha. Ik ga ook helemaal niks voelen, want na vorige ronde weet ik dat het toch allemaal nergens op slaat! Fijne zondag allemaal!
Ah Nienke, wat jammer nou van dat hondje! Verdarrie Giegel, dat je de duiveltjes op voelt komen. Dan nu de eerste IUI ronde die nu daadwerkelijk aanbreekt. Heel veel succes meid! Liesben, onwerkelijk is het in 't begin hè. Je ziet nog niets, het gewone leven gaat door, de meeste mensen weten het nog niet...... maar ondertussen groeit er wel een klein mensje in je. Gelijk heb je dat je niet meer op die afdeling komt, alle risico's vermijden. Oh, en ik ben ook nog hartstikke dement hoor. En of het toeval is of niet, maar na een borstvoeding geven werkt even echt geen 1 hersencel meer. Ah bah Nino, wat balen van je beoordeling op het werk. Komt het puur door de andere chef, of zit er een kern van waarheid in? Ik kan me nl wel voorstellen dat je functioneren niet 100% is met die gebroken nachten (maar wel flauw dat ze daar niet een beetje rekening mee houden). Mooie echofoto's Lotuss! Ik heb er ook 2 laten doen, eentje met 17 weken en eentje met 29. Geweldig! Ollebolleke, op mijn echo met 17 weken (een pretecho) zagen ze het geslacht al. Dus wie weet bij jou ook met 18 weken, dat kan zeker al. Ilona, wat naar dat je cyclus zo onregelmatig is.
NOD 19-02 Mexicang 01-03 Veronika 04-03 Benthe 04-03 Yuca 05-03 nefertary 06-03 Bebek/Carola 13-03 Mama2X 17-03 Nienke07 22-03 Giegel AFSPRAKEN 03-03-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 19-03-2009: Hellen1971 afspraak gynaecoloog BEVALDATA 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Liesben (onder voorbehoud) BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika Brr sta ik weer onderaan Hopen dat ik de volgende keer onderaan een ander lijstje kom te staan 8)
Ha Giegel, Wat een teleurstelling weer. Ik denk dat je niet lang onderaan blijft staan maar dat ik de hekkesluiter word. Ik zit nog te wachten sinds afgelopen vrijdag. Heb al negatief getest, maar verder nog weing actie.....
Jeetje dames wat gaat dat allemaal snel hier, moet wat regelmatiger gaan lezen hier wil ik het allemaal bij kunnen gaan houden. Nienke wat jammer van dat hondje kan me voorstellen dat je je lief niet meer zo lief vind.
Giegel, jammer dat je nu toch weer onderaan de NOD lijst staat. Ik hoop en duim met je mee dat je de volgende ronde onderaan een ander lijstje staat.
*ego-bericht) Dag dames, Ik ben nog steeds niet gezellig.. sorry.. Na het debacel met de pup, zat ik vandaag ook nog eens in de mangel tussen mijn oudste zoon en manlief (nou ja.. lief.. ) Het lijkt er soms op dat ik gewoon twee pubers in huis heb.. ale: .. Die twee botsen en dan draait het er op uit dat ik ruzie met beiden heb. Met zoon wel weer bijgelegd toen ik hem naar de trein bracht (hij woont bij zijn vader), maar met man valt nog even niet te praten.. Ik ga maar lekker douchen en plat met een dvd-tje... over paarden maar, denk ik.. daar knap ik altijd wel van op Morgen hopelijk weer beter... *einde egobericht*
Giegel: he bah! Natas: Het is nog heeeeeeel onwerkelijk! (ik geloof het soms nog niet eens helemaal ) Nienke: mag best even hoor, egoberichtje.
Goeiemorgen allemaal, # Nino: ik ben in januari gestopt met vliegen, na bijna 13 jaar. Het bedrijf ging afslanken en bepaalde workstations werden gesloten en mensen moesten gedwongen naar Madrid of Barcelona. Dat kwam mij niet uit, dus ben ik zelf opgestapt, en blij toe! Mijn man en ik zijn nu bezig ons huis in Tenerife tot een guesthouse/bed and breakfast om te toveren. We wilden eigenlijk terugverhuizen naar NL, maar zo makkelijk is dat niet, dus hebben we onze plannen maar aangepast aan de huidige situatie. Dus ik heb mijn stewardessenuniform ingeruild voor een blauwe overall, en ben lekker aan het stuken, schilderen etc etc. Ik voel me er super bij. Het is natuurlijk even wennen, maar na 13 jaar onregelmatig leven, voelt dit heel goed! En ik denk ook bevorderlijk voor een toekomstige zwangerschap. Zijn er hier trouwens vrouwen die vliegen en moeder zijn combineren? # Lotus: Mooie foto's! En wat grappig dat jij ook zo'n droom had. Nou dat was het voor nu, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag! xxx
Loop ik net te verkondigen dat mijn cyclus zo heerlijk regelmatig is en dat ik het gevoel had dat er iets aan het innestelen was, zat er vanochtend een veeg bloed op het toiletpapier. Ik hoor donderdagmiddag pas ongesteld te worden dus hier wordt ik niet blij van. als dit doorzet moet ik m'n banner maar aanpassen. Of zou dit een innestingsbloeding kunnen zijn? Heeft iemand hier ervaring mee?