35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Yuca: Tenerife is wel erg mooi!
    Wij gingen voordat we kinderen hadden elk jaar op vakantie naar de canarische eilanden (niet de meest toeristische plaatsen) en willen ook weer naar Tenerife. We zijn naar Tenerife, Lanzarote en Fuerteventura geweest maar Tenerife is en blijft favoriet :)
    Mijn man wilde er zelfs wel gaan wonen, maar ik niet :oops:

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kan natuurlijk, maar ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad. Afwachten en duimen draaien, dat is alles wat we kunnen doen.

Nou dames, ik kon me niet inhouden, en heb net nog een test gedaan. Een "gewone" clearblue, en het kruis stond er al voordat de controlestreep er was. Zo gaaf om te zien ;)
    Ben net bij de HA geweest voor mijn teen (die nog steeds dwarsligt). Ze willen eigenlijk een wigexcisie doen van de nagel, wat inhoudt dat de een deel van de nagel verwijderen. Maar ze zegt dat we dat beter NA de vakantie kunnen doen. Ze heeft het nu aangestipt met een vloeistof wat het overtollig weefsel wat wegbrandt, en ik moet ook op vakantie braaf in de biotex.
    Verder natuurlijk even gemeld dat ik zwanger ben. Ze zegt dat skiën geen enkel probleem geeft, gewoon lekker genieten zegt ze.
    Ik ga deze week de VK bellen. Ik ben zo blij, ga het nu pas een beetje geloven.

3. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    *Liesben: Super! Gefeliciteerd! Heb je al last van de hormonen?

*Giegel: Hé wat grappig, dat je man naar Tenerife wilde om te wonen. Wij zijn hier meer blijven steken, dan dat we hier echt wilde wonen. Maar het is inmiddels 17 jaar verder hahahaha. Het gras lijkt altijd groener aan de andere kant...Maar we hebben het hier niet verkeerd, en het is zeker mooi hier. En het klimaat is natuurlijk fantastisch. Waar ben je zoal geweest op het eiland? Misschien wel vlakbij ons huis..

Zo, ik ga weer schuren en schilderen

Doeii

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Weet je op welke dag je ei is geweest Susanneke, dan kun je in ieder geval een beetje kijken hoeveel dagen er tussen dat ei en nu zit.

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Wij zijn in Los Cristianos geweest in een laagbouw hotel waarvan ik de naam niet meer weet.
    De tuin van het hotel lag direct tegen de boulevard, wat erg lekker was 's avonds om even overheen te lopen en met de boulevard als uitzicht.
    Zou er nu wel naartoe willen hihihi (voor een weekje)

6. Susanneke123

18 feb 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ik had mijn ei 10 dagen geleden, dus het kan beide kanten op gaan. Tot nu toe lijkt het niet door te zetten, dus ik wacht af.
    Sterkte aan alle andere wachtbankzitters.... Dit is zenuwslopend, wat goed dat jullie elkaar er zo doorheen slepen.

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden daar ben ik ook weer.
    Moest wel even flink bijlezen hoor, heerlijk!.

Zoals verwacht hier gisterenmorgen de duivels aangekomen. Blijft jammer, maar omdat ik al 2x negatief ha getest was het geen grote schrik meer. Ik ga dus mee naar maart en Giegel is niet meer de laatste op de lijst ;)

8. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    # Giegel : Ik woon in San Isidro, dat is vanaf het vliegveld de andere kant uit. Het is nu superweer, waar wij wonen (300m hoogte) koelt het best af 'savonds, 11graden was het, maar overdag over dag over de 20 graden.

Nou, ik ga weer verder hier!

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik kon het niet hebben dat ik de naam van het hotel niet meer wist, maar heb hem gevonden :)
    Hotel H10 Oasis Moreque hebben we gezeten en zou ik zo weer naartoe gaan. Dit was toen een nog wat kleiner hotel vergeleken met de hotels ernaast.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dus toch....
    Het negatieve testen heeft dan ook een voordeel he? ;)
    Toen mijn test negatief was, was ik voorbereid op het ongi worden, en toen die duivels er waren, was de ergste 'schrik' en teleurstelling al voorbij.

Gaan we samen op de wachtbank, net als de anderen die straks gaan wachten. Gezellig :D!

11. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    INEZ: NOG gefeliciteerd.

YUCA; welkom terug. Gezelli. En GIEGEL: ik ben ook in de buurt van Los Christianos geweest.Als ik (wij) lef hadden zou ik ook wel daar willen wonen.

Ik lees allemaal spannende NOD verhalen. SUCCES allemaal. Ik duim megahard voor jullie.

NIN0; Nu ik jouw voedingsregeltje lees, klaag ik niet meer, haha.Mika slaapt een uurtje of 5 door snachts. En IIK ben al verrot erdoor.

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Susanneke Spannend !

Desmo das inderdaad dan het voordeel he, ik zie het altijd al aan mijn temp die gaat dalen, komt het ook niet meer als een verrassing.

Yuca heerlijk die temp bij jullie, oh ik ben de winter zo verschrikkelijk zat bleeeeeegh

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ja toch. Ach je herkent het vast wel. Geen bloed dus er bijft nog een sprankje hoop. Maar je verstand zegt al wat anders.
    En idd, die traantjes waren al bij de negatieve test gevallen.

We gaan voor een november-baby! :D

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Yuca, leuke plannen hoor, een bed and breakfast starten. Als wij hier de ruimte zouden hebben zou ik zoiets hier zelf ook wel willen doen.
    Succes met alle klusactiviteiten.

Alyssa viert vanmiddag op het KDV nog eens dunnetjes haar verjaardag over. Ik heb gisterenavond tractaties gemaakt voor de kinderen, een cake gebakken voor de leiding en die heeft ze vanmiddag meegekregen naar het KDV. Daar hadden ze een mooie verjaardagsmuts voor haar gemaakt, maar die wilde ze (nog) niet op. Ben erg benieuwd naar hoe ze het heeft gehad. Ik heb een fototoestel meegegeven, dus we zien er vast nog wat van terug.

Heb tot ze wegging nog wel getwijfeld of ik haar wel of niet zou brengen. Vrijdagavond heeft ze een paar keer haar bed onder gespuugd en eigenlijk is ze nog niet helemaal opgeknapt. Maar ze wilde toch wel erg graag tracteren en wilde heel graag gaan. Aangezien ik niet ben gebeld of ik haar wilde ophalen denk ik dat het wel goed is gegaan.
    Ik zal haar straks maar wel wat eerder dan anders gaan halen.

15. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Bij ons speelde nog iets mee waardoor mijn man er wel wilde wonen. Ik voel mij daar lichamelijk veel beter en het viel anderen ook op dat ik daar veel beter kon lopen (zagen ze op de video).
    Toch zou ik teveel missen wat ik hier achterlaat.
    Als we weer eens wat meer geld hebben zou ik wel graag weer een weekje (of twee) die kant opgaan. Maar dan moeten we de staatsloterij winnen :p

16. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Ik even snel wat bijgelezen...zag Giegel weer op de NOD lijst kelderen! Volgende keer op de andere lijst hoor!
    Verder gaat het iets beter hier. Baal dag is gelukkig over... Pijn in bekken lijkt iets minder te worden jippie. Morgen naar VK, ik ben zo benieuwd hoe ons meisje ligt! slapen gaat steeds minder dus ik ben nu weer moe (ik lijk wel een langspeelplaat)...Ach nog 2 rare weken werken (met man in ziekenhuis, zal er wel niet zoveel van komen) en dan eindelijk verlof! Doei

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey meiden, ik weet nu ook waar die misselijkheid vandaam is gekomen.

Ik slik al heel lang anti-depressiva (kan er ook nog wel bij) en was hier mee begonnen te minderen. Leek me beter in combinatie met een zwangerschap. Maar daardoor was ik dus hartstikke beroerd geworden.

Heb nu dus maar weer mijn normale dosis genomen.
    Nog meer meiden hier die medicijnen sliken?

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, wonen in het buitenland...niets voor mij.
    Ik ben echt een vreselijke huismus, en als ik 2 weken op vakantie ga heb ik al heimwee.
    Ik zou mijn familie vreselijk missen.
    Mijn vriend zou het wel zien zitten, maar weet dat ie dan zonder mij moet. Dus gebeurd het niet 8)

Even een vraag voor de meiden die er ervaring mee hebben: Tot hoe lang kan je dat ongesteldheidsgevoel houden?
    Ik ben steeds bang dat ik in ene toch ongesteld word. Helemaal omdat ik bij vlagen veel afscheiding heb, en dat voel ik dan in eens gaan lopen. Ben elke keer weer blij dat het geen bloed is! Maar ja, die angst zal wel een klein beetje blijven ben ik bang. Ondanks de vele positieve testen ;)
    (Ik weet het, een positieve test is geen garantie dat alles goed gaat)

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Wat een boel verhalen allemaal
    ik kan het niet meer bij benen....

Ik heb wel een vraagje voor wie dit weet

Ik had vanmorgen cervixslijm eggwhite zeg maar....en nu...klussen...klussen of klussen.

Waneer zou ik nu mijn eisprong hebben?
    Weet iemand het?

Nou ik hoor van jullie groet julie allemaal
    ik duim voor veeeeeeeel roze voor iedereen

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uhm, ik zou klussen ;)
    Ik heb (had :rolleyes: ) het altijd op de dag van mijn eisprong volgens mij. Maar dit is per vrouw verschillend.

Deel Deze Pagina