Hee hallo, Jee wat is dat nou, sta ik nu bovenaan ... Onee daar staat nog onze Diaantje .... Mmmm geen goede maand hier bij ons topic. Ik hoop dat ik er wat aan kan doen maar dat duurt nog ff. Zo ga lekker slapen, relaxt de wedstrijd gekeken toch hoofdpijn nu... Laterrrrrrrrrrrrrrr
Even een leuke opmerking van m'n oudste dochter vanmiddag De kinderen weten niet dat we proberen een broertje of zusje te maken. Vanmiddag zei opeens de oudste serieus tegen mij, mama ik wil een broertje. Dus ik een binnenpretje en vroeg haar wat we dan moesten doen als ze een zusje kreeg omdat je nooit weet of je een jongen of een meisje in je buik krijgt. Als het een meisje werd dan mochten we die wel weggeven. Dat je het niet voor het kiezen hebt snappen ze nu dus ook en ik vind het wel erg leuk om te merken dat ze ook wel een broertje of zusje willen hebben
@Natas, heb nog steeds de zelfde pijn in mn onderbuik. Ik ben er toch nog niet gerust op. Heb met mn vriend overlegd dat we tot morgen afwachten en anders weer gaan bellen. Het heeft echt niks met ongi pijn te maken. Ik heb de hele tijd links onderin een steekje. Nee, voel me er nog niet gerust mee.
Giegel leuk, zeg, dat kinderen voelen wat er speelt. Onze Dantje heeft op school een poppetje van flanel gemakt. Zo'n peppetje waar kleine kindjes op sabbelen. Helemaal roze met slaapmutsje. Ze mochten kizen tussen poppetje en kusen. Ze heeft dus voor poppetje gekozen. En toen de mentor van haar vroeg "Waarom heb je voor de poppetje gekozen, die is toch moeilijker te maken dan een kusen?" Zei ze "Dat doe ik voor mama". Ze wist, en weet nog steeds niet dat we bezig zijn. Het leukste is dat als ik zwanger word, dan word het een meisje.
@Shiela, als je het niet vertrout moet je verwijzing naar gyn vragen, die doet dan een echo en kan je meer vertellen over hoe en wat. Ik had in februari bijna geen ongi(met een maandverband kon hele dag door lopen), maar zo erge pijn dat ik niet kon staan, het was aan de rechter zij onder, niets hilp. Ik ging naar gyn en die heeft mij verteld dat het niet ernstig was, die pijn was van mijn baarmoederbanben. mijn baarmoeder was naar achteren aan het kantellen. Nu is zij helemaal achter en heb ik geen laast meer. Loop dus je zelf niet te martellen en ga naar gyn.
@schiela volg x4mama haar wijze raad maar op en dan ben je gerust, ga eens naar je gyn.... veel sterkte Kaat hoe ist met je meid? denk aan je. @Anja te laat smeren kan niet want je buikje zet nu nog veel uit en word ook veel ronder..... veel succes. Mijn trainings dagen zijn voorbij, geen geduld en moe en ik ben beperkt door mijn lichaam nu, al is het nog maar zes maand verder dat we zijn, soms ook harde buikjes... wat wil ik men oude lichaam terug zonder hormoon schommelingen en dat kleintje in mijn armpjes...... Liefs Ritje
Mogge even snel melden dat Kaat om 10.00 uur afspraak had bij de acupuncturist, even met zijn allen duimen dat het helpt tegen het overgeven.
Goede morgen meisjes, Ik wil jullie toch even allemaal bedanken dat jullie zo hartstikke meeleven, vind het echt geweldig! Bij mij is de griep toegeslagen, gisteren lag ik al om 17.15 uur op de bank met een deken, bibberig, klappertanden en ja hoor: koorts . Ben evengoed op kantoor nu, met een jas aan aan het werk. Jullie praten over straie, ja, ik heb daar last van. Toen ik in de pubertijd raakte, rond mijn 15e, kwam ik een hoop kilo's aan, die ik na een jaar weer allemaal kwijt was. En toen...hield ik er straie aan over op mijn bovenbenen . Het schijnt met gewichtsschommelingen te maken te hebben. Baal er overigens wel van hoor, het ziet er niet charmant uit. Ik smeer wel iedere ochtend en avond met een huidstrakmakende bodylotion, maar vind niet echt dat het baat. Ruikt wel heerlijk @ Sheila: nog steeds zoveel last? Bel die gyn en laat desnoods een echo maken voor je eigen gemoedsrust! @ Ellen: ja, onze hoop is helemaal op jou gevestigd voor deze maand. Er moet toch iemand roze worden in juni! @ Giegel: zo, jij weet wat je te doen staat, een broertje maken dus @ 4x mamma: jouw kindje heeft je weer ontzettend ontroerd, lief hoor
Even een vraagje tussendoor: zijn er onder jullie dames die weleens een cyclus hebben overgeslagen? Ik krijg steeds meer het idee dat dit bij mij deze maand het geval is, aangezien ik tot nu steeds nega getest heb.
Diaantje, beterschap! Giegel en 4xmamma, wat lief van jullie kids. En ja, kinderen hebben meer door dan we soms denken of zouden willen. Ellen, GO FOR IT! Alle juni en EK hoop is op jou gericht. Kaat, succes bij de acupuncturist, hopelijk slaat deze behandeling snel aan. Shiela, ik sluit me bij de anderen aan. Laat het onderzoeken bij een gyn, vraag om een echo, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Ritje, wat jammer meid, dat je trainingsdagen voor voorlopig voorbij zijn. Wel goed van je dat je er aan toegeeft. Zico, mooie foto's hoor, van de fietstocht.
Diaantje, ik kan je helaas niet helpen met je vraag, ik heb eigenlijk altijd wel een cyclus gehad waar je zo ongeveer de klok op gelijk kon zetten. Hooguit eens een keertje een dagje vroeger of later ongesteld geworden.
Shiela, ik hoop dat er niet iets aan de hand is en dat je buikpijn snel over gaat. Het is allemaal al erg genoeg, zo'n nasleep is het laatste wat je nodig hebt. Jammer van de strepen Anja. Helaas kun je daar niets aan doen, ook smeren helpt dus niet. Kaat, hoop dat de prikkert je kan helpen! Diaantje, ik heb wel een keer het gevoel gehad dat ik een cyclus had overgeslagen, maar heel zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Ik ben nog een beetje aan het na-balen over de uren kraamzorg...... een bed verschonen e.d. maak ik me geen zorgen over, maar wat nou als er iets met mij of de baby niet goed gaat.
hee hallo, ik weet niet hoor of ik het roze kan kleuren buiten aardig wat afscheiding en wat vage onderbuikpijn niets vreemds hier. Heb schijnbaar wel een rood hoofd want vanmorgen vroeg men zelfs op het werk of ik koorts had ivm mijn rode hoofd. Gisteren zij mijn mannetje dat ook al . Maar heb dat nog nooit gelezen dat het iets kon betekenen. Diaantje ik hoor wel eens meiden praten over een overgeslagen cyclus maar ik heb dat nog nooit gehad. Natas ik zou ook zo denken als ik minder uren zou krijgen. Wat vervelend..
Hallo allemaal, ik ben al weer een tijdje niet hier geweest. Twee weken geleden is er bij mij weefsel weggehaald, wat er nog was na de curettage. Vandaag de resultaten van de biopsie gehad, en in plaats van een normale missed abortion heb ik toch een partiële mola zwangerschap gehad, met weefsel wat na de curettage hormonen produceerde. Vandaag hcg getest en de uitslag was goed, ik had 13,8. Ik moet over drie maanden weer op controle en moet ook zeker die tijd wachten om weer zwanger te worden. Dus mijn eerste zwangerschap en m.a. heeft best nog een staartje. Ik ga juli en augustus naar Amsterdam. Ik ga daar twee maanden vanaf Schiphol vliegen. Ik denk erover om in Nederland nog naar een gynaecoloog te gaan voor een eerdere controle. Iemand een goede suggestie? (Amsterdam en omgeving). Heeft iemand van jullie ooit een mola of partiële mola zwangerschap gehad? Liefs Yuca EN natuurlijk heel veel geluk voor alle zwangere meiden, en voor iedereen die bezig is! en wachtende!