35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Susanneke, spannend! Ik hoop dat jij ons nieuwe roze wordt!

Mede niet-zwangeren: wij gaan voor de novemberbeebjes ok?!

Liesben, kan me voorstellen dat je in spanning zit als je wat voelt, zou ik ook hebben! maar het wordt wel allemaal heel 'echt' nu, ik ben echt blij voor je!

Coto, succes met deze spannende weekjes!

Hier wederom geen nieuws; had een ongi-achtig gevoel vanochtend, maar dat kan natuurlijk helemaal niet, dus voel niks! :) (buiten mijn zere been om dan...)

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb trouwens in de week na mijn vakantie een afspraak met de praktijkverpleegkundige van mijn huisarts. Geen idee wat zij gaat doen, ik geloof me van alles vertellen wat ik ongetwijfeld al weet ;)
    Maar ik ga maar wel, ben wel benieuwd. Ik hoop donderdag de vk te bellen en vragen of ik al een afspraak kan maken.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow ja, en had ineens knallende hoofdpijn, ook heel fijn! Hoop maar dat ik niet ziek ga worden, daar heb ik echt geen zin in en geen tijd voor!

4. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Dank je liesben voor de tip....

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zie ook een flinke daling in je temp, dus wie weet zit je eisprong er echt aan te komen. Wat doe je hier nog? ;)
    Meiden, ik ga bankhangen. Morgen vroeg weer werken. (Ja, nu echt)

6. Linneke8

Linneke8 Actief lid

Oct 7, 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje op dit forum, maar zag deze topic en aangezien in 38 ben, hoor ik hier ook bij. Ik ben al een tijd bezig om zwanger te worden, maar het wil maar niet lukken helaas. Gisteren weer ongi geworden na anderhalve week overtijd. Terwijl ik nooit overtijd ben. Dus ik baalde als een stekker. Was dus erg teleurgesteld. Ik ging er al helemaal van uit dat ik zwanger was.

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hallo dames,
    Neeeeeeeeeee ik lig nog niet in mn bedje manlief moet nog wat dingen doen(werk)

ik kom ondertussen even stalken met mijn lieve poeze kindjes.
    Zoals de meeste weten zijn ze 1 op 2 januari geboren

dusssssssssssss komen ze..

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
  9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
  10. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    zijn ze niet lief....zo schattig al zeg ik het zelf....

we houden er 2 de langharige en de rooie

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Och wat een schatjes

Desmo hier ook iemand die aan de medicijnen zit,ook afgebouwd wegens kinderwens.

Inez gefeliciteerd met Alyssa, wij kennen elkaar van een ander forum.
    Evenals natasha en Annna ;)

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Liesben, ik kan me goed voorstellen dat je nog onzeker bent. Was ik ook, en is ook wel logisch.
    Ik moet even in mijn geheugen graven hoe lang ik last heb gehad van dat ongesteldheidsgevoel..... dat was volgens mij tot in week 8. En meer afscheiding heb ik de hele zwangerschap gehad.

Mama2x, waarschijnlijk heb je tussen nu en een paar dagen je ei. Klinkt nog vaag, maar ook met de vruchtbare afscheiding kan het een paar dagen verschillen. Hoe lang is je gemiddelde cyclus? Maar klussen lijkt me een goed plan! 8)
    Wat een schatties, die katjes!

Welkom hier Linneke, en heel veel succes.

Koffieleutje........ nu ben ik even heel hard aan het nadenken wie jij zou kunnen zijn. (hoor je m'n hersens kraken? :))
    Er zijn er op het andere forum meerdere vertrokken (helaas, wel begrijpelijk), ik heb echt even geen idee! Help?

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dat ongesteldheidsgevoel kan een aantal weken aanhousen. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik dat een week of 3 na NOD nog gehad, daarna ging het langzamerhand over. Het resultaat van deze zwangerschap is nu net 3 geworden.

Koffieleutje,dank je wel. Ik zit me trouwens suf te piekeren. Onder welke naam kennen we je daar? Moet daar ook weer eens gaan kijken, ben daar al zo'n tijd niet geweest. Ik kom gewoon tijd tekort om daar ook gezellig en uitgebreid mee te kletsen.

MaMa2x, OOOOH, LIEF! Wat een juweeltjes.

Linneke, ook jij welkom hier. Wat jammer dat je alsnog ongesteld bent geworden. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

14. Linneke8

Linneke8 Actief lid

Oct 7, 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Wat een schattige poesjes zeg!

15. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Nin0, wat waardeloos zeg die beoordeling. maar zijn ze daar dan van plan om mensen te ontslaan dat het je zo hoog zit? ik duim dan voor je dat het met een sisser afloopt :thumup:

Liesben, de zwangerschapskwaaltjes komen al lekker opzetten hè!?
    en wat die dementie betreft, het lijkt bij mij alleen maar erger te worden, en ik geef toch al heeeeel lang geen BV meer! :)
    overigens dat ongesteldheidsgevoel heb ik ook tot een aantal weken na mijn NOD gehouden.

Ilona, wat naar dat je cyclus zo ontregeld is. hopelijk kan de gyn je iets bieden waardoor deze weer een beetje op de rails komt. sterkte!

wat dat betreft ben ik blij dat ik deze ronde een ZOD heb. wat een rust geeft dat zeg. ik voel niets en de dagen lijken wel voorbij te vliegen :D
    echt een aanrader dat een ronde overslaan :)

enne Bebek, nu ophouden met jezelf gek te maken hoor, daar mag je op z'n vroegst een dag voor je NOD mee beginnen, anders vrees ik toch echt voor zowel je lichamelijke alsmede je psychische gezondheid! :)

Susanneke, ik heb zoiets nooit gehad, maar je zou denken dat het wat aan de vroege kant is om van je ongi al te zijn. jammer genoeg kan je lichaam rare fratsen met je uithalen, dat hebben we hier al zo vaak meegemaakt. :)
    het blijft dus afwachten, maar we duimen hier met z'n alllen voor een goede afloop hoor! :thumup:

Desmo, jammer dat het weer niet voor deze ronde is. maar Giegel blijft zichtbaar wel de laatste op de lijst, want ik heb begrepen dat jij er liever niet -zichtbaar- op wilt? ;)
    en wat jouw medicijnen betreft, is het zo wie zo wel verstandig om daar op eigen houtje mee te minderen -dat begrijp ik tenminste uit je verhaal-
    het lijkt me dat je dat dan beter in overleg met je arts kan doen, dan kan hij misschien een dosis bepalen waar je je niet beroerd bij voelt.

mexicang, wat is jouw nieuwe NOD datum? jouw oude datum staat er namelijk nu nog op.

MaMa2X, ik zou zeker aan het klussen slaan. bij mij begint dat altijd een paar dagen voor de eisprong. en die tempdip is mij ook opgevallen dus ik denk inderdaad dat het bij jou ieder moment kan gebeuren. succes!
    wat een schattige poesjes heb je trouwens.

Linneke, welkom! je zegt dat gisteren je ongi is begonnen, maar je banner staat op 12 dagen overtijd :(:
    en misschien was je wel zwanger maar is het niet goed gegaan. dat zien we hier helaas ook nog wel eens. ben er zelf één van. had je dan nog helemaal niet getest ook?
    in ieder geval hoop ik voor je dat het de volgende ronde wel goed raak is.
    sterkte en succes!

16. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en moet om 14uur weer heen.
    Ze hebben een foutje gemaakt, omdat ze geen rekening hadden gehouden met de IUI-voorlichting en de prikinstructie.

Vanmorgen is wel meteen een inwendige echo gemaakt die reuze meeviel, maar ik vloeide ook niet heel erg dus ik voelde me niet heel erg opgelaten.
    Ik kreeg meteen een recept mee en alvast van het ziekenhuis het eerste doosje met prikken, zodat ze vanmiddag om 14uur de prikinstructie kunnen geven en ik wel vandaag kan beginnen. De gyn zei eerder dat het prikken met een soort prikpen ging, maar ik heb net bij de apotheek toch een gewone naald meegekregen. Vanmiddag maar even vragen dus hoe dat zit.
    Dinsdag moet ik weer heen en kijken ze hoe ik het doe op deze dosis hormonen (Puregon) of dat de dosis moet wordne verhoogd en dat moet ik prikken totdat de gyn zegt dat ik moet stoppen en de Pregnyl moet zetten zodat ik 1 tot 1,5 dag later de IUI kan krijgen.
    De IUI zal dan halverwege of eind volgende week plaatsvinden als alles goed gaat.

[Edit] Die lange naald is voor de Pregnyl en mag ik niet zelf zetten, gelukkig :p [Edit]

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Meurning lady's!
    Nou.. ik ben er weer hoor pffff.. de lucht is geklaard thuis en de ergste terleurstelling over de pup ben ik ook weer overheen..

giegel... spannend hoor, met dat prikken... wel oelig zeg, dat je nu vanmiddag weer terug moet.

Desmo.. toch jammer.. had je liever niet in de maart ronde gezien ;)

susanneke en Lineke welkom!

Sanrob, hoe gaat het nu met voeden?

Ik was vanmorgen bij de ortopeed... moet 8 weken in een brace (pols) en vrij heftige ontstekingsremmers slikken... manlief (jajaja.. hij is weer lief *gniffel* ) gaat ze straks halen voor me.. voordat ik start eerst maar eens goed de gebruiksaanwijzing lezen ivm gewenste zwangerschap ;)

Ik ga even verder werken.. hoop te doen vandaag!

Iedereen een fijne dag!

18. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Weet je al welke ontstekingsremmers je moet gaan slikken?
    Helaas weet ik vrijwel zeker dat je ze niet mag gebruiken tijdens zwangerschap en waarschijnlijk ook niet bij een poging om zwanger te worden. Met name dat laatste is iets om na te vragen.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ben een paar dagen niet geweest en heb er heel lang over gedaan om bij te lezen, maar kan geloof ik niet overal op regareren.

Jammer dat er nog geen roze test resultaat is :(

Coto, heel veel sterkte voor de operatie donderdag. Vind het heel naar voor jullie daar nu doorheen te moeten, dat zal je buik ook wel gespannen maken. Misschien is het ook goed om je de laatste week ziek te melden als je het niet helemaal meer trekt met je lief in het ZH. Het is nogal niet niks.
    Mijn moeder gaat vrijdag weer voor controle naar het ZH na de verwijdering van een tumor in haar darm, de stress en angst van toen komen toch goed weer boven nu! Denk er niet te licht over en zorg goed voor jezelf en je kindje.

Inez, had geloof ik vooraf al gefeliciteerd met je grote dochter, maar achteraf ook nog maar eens :)
    Laat je ons nog een foto zien? Zijn die leuk geworden eigenlijk?

Yuca,
    Ik bedenk me nu opeens dat we ook nog in Santa Cruz hebben gelegen met ons bootje 2 jaar geleden. Was er ook lekker weer in de stad in de winter, maar er was ook heel veel wind en waanzinnig hoge golven die over de cruiseschepen heen spoten. Was erg grappig, die mensen konden niet droog van of aan boord.
    De dag daarna was minder grappig toen we overstaken met de flinke deinig naar Gran Canaria.

Bij het wegvaren hebben we weer lang genoten van het zicht op de vulkaan.

Ik kom straks nog wel eens terug. Eerst even naar de VK.

20. Susanneke123

Feb 18, 2009
    67
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Vanochtend weer een veeg rood. Als die duivels maar wegblijven!

@Linneke: Welkom, ik hoop dat je de volgende ronde meer succes hebt.
    @Mama2x: Die afscheiding heb ik ook altijd voor m'n ei. Ik zou zeker gaan klussen. Wat een lieve poezekinderen heb je zeg! Ik sta op de lijst voor een Heilig Birmaantje.... Ook heel lief.
    @Giegel: Veel succes met prikken. Zal in het begin vast eng/spannend zijn.

Share This Page